quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
Alle mannen hebben jullie je broek op de enkels en jongeheer al ingesmeerd met glijmiddel?
Ik ben al druk aan het fappen
Dan weet jij niet wat voor een geiser dat meid tussen dr benen heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik was al klaar na een paar kreunen
Ze doet t ook zo goed
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
overdag is het ook minder flauw
Dan kom ik morgen ochtend \ middag maar niet langs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
wel vrijwel zeker dat jij de onz radio user vermaakt ipv verveelt
Nachtploeg he, dagploeg is heel anders![]()
Maak t allemaal nog ff ergerquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat voor een geiser dat meid tussen dr benen heeft
sjeek det boetie sjeek det esquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:37 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, hoe je dat uitspreekt: that Bu-ty
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]maar dan zonder kids en zonder kleding
In de regen???quote:
Viro`s schuld. Die heeft de kerels aan het fappen gekregenquote:
Jezus je klink wel super geil zeg..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjeek det boetie sjeek det es
alle eer gaat naar dj koelkastquote:
Haha jij met je regenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
In de regen???![]()
En nope deel mn meis en mn auto niet(papa`s gouden regel)
Jij en carooltje ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
In de regen???![]()
En nope deel mn meis en mn auto niet(papa`s gouden regel)
Idd, damnquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jezus je klink wel super geil zeg..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jezus je klink wel super geil zeg..
Mja en jou heerlijke stem die hij even leent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alle eer gaat naar dj koelkast
quote:
* Knetterkrankjorum gaat los met carooltjequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Lekkere nummer om op los te gaan dames
Lekker losssssss
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkastquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja en jou heerlijke stem die hij even leent.
Ow ben je enige die het nog niet wist?quote:
en hij heeft ze ongevraagd gebruiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkast
nou zeg datquote:
Wist het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:41 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow ben je enige die het nog niet wist?
en we moeten nog een paar uurtjes doorquote:
Ik weet t.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ze had jingles ingesproken voor mij en die had ik doorgestuurd naar djkoelkast
Nachtploegquote:
Dit dus, als je eenmaal kennis hebt gemaakt met nachtploeg kom je niet zo makkelijk van ons afquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nachtploeg![]()
ongewild wordt je erin gezogen
dat is ze zeker...quote:
anders willen wij wel voor je bellen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:43 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan mijn moeder me ziek laten melden, is niet zo'n probleem, al vaker gedaan. Heb de lessen morgen toch niet nodig.
Zal zijn school raar opkijken als 5 mama;s en papa;s bellen om hem ziek te meldenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
anders willen wij wel voor je bellen hoor![]()
Teehee, nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
anders willen wij wel voor je bellen hoor![]()
Nah idd. Ik dacht bij t vorige topic echt all1 "Hier moet ik gepost hebben" maar nu ben ik nog aan t posten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nachtploeg![]()
ongewild wordt je erin gezogen
Ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De topics gaan vannacht wel lekker snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |