pak aub een vrolijkere foto van 'mquote:
Tis net Henkjan Smits die iemand afkeurtquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:10 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
pak aub een vrolijkere foto van 'm
Een afgekeurde henkjan smits bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis net Henkjan Smits die iemand afkeurt
Mag ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een afgekeurde henkjan smits bedoel je?
mooi, want ik heb wat afleiding nodig....quote:
Mootje slaapt helaas al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:19 schreef bb2 het volgende:
[..]
mooi, want ik heb wat afleiding nodig....
Het is geen begrafenis !! Tis maar een spelletjequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:22 schreef bb2 het volgende:
Ik vind het altijd wel weer een bijzonder gegeven hoe iemand reageert als zijn beste maatje ineens weg is.
Dat zag je nu bij Karim ook heel goed.
Toch wel een beetje verloren.
Ja, en dan maar hopen dat ie wint. Maar ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen begrafenis !! Tis maar een spelletje
Ik zeg toch niet dat het een begrafenis is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen begrafenis !! Tis maar een spelletje
Weet ik wel, het druipt er soms wel vanaf. Ook de bewoners zelf hebben daar een handje van. Zeker nu, drie weken elkaar niet zien is al dramaquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:24 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een begrafenis is?![]()
Je merkt het gewoon aan iemands gedrag (dat hoeft zeker niet altijd gelijk dramatisch te zijn)
Terecht, uiteraard.quote:
Sja, wat dat betreft is de een van de meest nuchtere personen wel weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik wel, het druipt er soms wel vanaf. Ook de bewoners zelf hebben daar een handje van. Zeker nu, drie weken elkaar niet zien is al drama
Philip heeft drama om zijn nek hangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:29 schreef bb2 het volgende:
[..]
Sja, wat dat betreft is de een van de meest nuchtere personen wel weg.
In dat zelfde straatje hebben we (gelukkig) Philippe nog, dan hebben we het wel gehad.
Jeetje wat heeft die gast een engelen geduld zeg.........
Misschien Sharon, maar dan heb je het wel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |