Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah die dm.. dat ik juist door mijn gekheid.. zo'n geweldig leuk, interessant persoontje ben
Waar is stokquote:Op donderdag 28 april 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
De nachtploeg is sowieso goed.
Dagploeg
ja vroeg ik me ook al afquote:
het is een testquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Jezus, waarom moet die zenuwmuziek zo lang duren
Omdat zenuwmuziek nu eenmaal zo lang duurt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
ook dat iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is een testalleen de echte nachtbrakers blijven wakker
Maar blijf je ook in het topic? of kwam je alleen omdat je hier gepost moest hebben ?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is een testalleen de echte nachtbrakers blijven wakker
jij bent geen waardige nachtploeg user/luisteraarquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent geen waardige nachtploeg user/luisteraar
Patch 4.1 is livequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is _Fanta eigenlijk? ook al een heule poos niet gezien
Why ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. jullie gaan verzoekjes niet echt mooi vinden denk ik
Daarom is het ook een open deur dat de nachtploeg er niet is...quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. jullie gaan verzoekjes niet echt mooi vinden denk ik
Ahh ..quote:
omdat het mijn lievelingsband is.. en de meeste mensen hun muziek niet echt mooi vinden..quote:
Ach, je bent niet de enige met een "andere" smaakquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het mijn lievelingsband is.. en de meeste mensen hun muziek niet echt mooi vinden..
en mijn tweede wordt in het topic ook vaak niet gewaardeerd
Ik blijf, zolang ik kan....quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het mijn lievelingsband is.. en de meeste mensen hun muziek niet echt mooi vinden..
Ik luister dr wel naar. Ik kan altijd nog mutenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb de nachtploeg nog nooit weggejaagdquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:41 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daarom is het ook een open deur dat de nachtploeg er niet is...
dan kun je hem uploaden in draakje.. mits hij aan de regels voldoet.. maar dan duurt het wel een poosje voor hij erinstaat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef Skillstorm het volgende:
En wat als mijn liedje er niet tussen staat?
Ander nummer aanvragen. En je kan het ontbrekende nummer uploaden, dan staat ie de volgende dag in draakje tenzij het niet voldoet aan de eisen (320kbit CBR en tags moeten Artiest - Titel zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef Skillstorm het volgende:
En wat als mijn liedje er niet tussen staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |