Neuh, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joepsen?
Das dan toch heul geen stelen joh!
200% inddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
200% indd.
Ik sorteer pallets![]()
![]()
...
de slaaj van de macdrek jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
200% indd.
Ik sorteer pallets![]()
![]()
...
Ik zou ook wel tegen 200% willen werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn uurloon van niks kom ik dan op een acceptabel salaris
McDo?
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuki op 29-04-2011 00:21:03 (Niet in de quote typen, yuki :')) ]♥ || Baby catcher in training || ♥
Zullen wij even lekker joepsen om de hoek?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet maar het klinkt wel lekker vunzig
liever nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Kom schat, mee naar boven, dan gaan we lekker joepsen
Volgens mij gebruiken wij het 'joepe' hier ook..quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nog even nagedacht over de betekenis van joepsen;
- iets meenemen
- iets stiekem wegpakken ( 'joeps zijn tas even')
- verstoppen ( 'joeps dat even achter de bank')
Iets vunzigs betekent het bij ons (NOGquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet maar het klinkt wel lekker vunzig
dat is hupsenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
Kom schat, mee naar boven, dan gaan we lekker joepsen
Joepe gebruiken wij ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken wij het 'joepe' hier ook..
of in het magazijn boven, ook een goede joepsplekquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen wij even lekker joepsen om de hoek?
Een verbastering dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken wij het 'joepe' hier ook..
hupsen??quote:
vunzige konijntjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie nu iets met konijntjes voor me
Rocknijn
Neene, dát is dan weer ketsequote:
Hé joh, zo ver ga ik nog nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie nu iets met konijntjes voor me
Rocknijn
Met mijn uurloon zeer zekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tegen 200% willen werken
Met mijn uurloon van niks kom ik dan op een acceptabel salaris
McDo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |