quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Wie is hier nou de moddereter, gij of ik?
Hmmm...misschien toch geen goed idee met jouw gelukquote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik word motorfietsmonteur. Carrièreswitch jwt.
Nu niet gaan overdrijven he..quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mist ons, dus een écht feest word het niet hoor
Ooh zo, nee inderdaad, mijn thuis is voor een jaartje Beijing. Deze zomer ga ik pas weer terug naar Nederland. Het jaartje hier is voor m'n Chinees en voor m'n fotografie inderdaad geweldig. Ik studeer hier met een beurs, en ik ervaar het eigenlijk als een jaartje betaalde vakantie.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik snap nu dat 'terug van een weekje Xi'an' niet 'terug in NL' oid betekentWel mooi als je een tijd lang in China kunt wonen, voor de foto's (natuurlijk) en de ervaring.
Groupon-voucher gekocht toevallig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:09 schreef Puala het volgende:
Zo, even een dagje rij en slipcursus in lelystad![]()
Dat had ik laatst ook, erg vervelend. Ze moesten persé een nieuwe regenpijpen gaan aanleggen tegen mijn slaapkamer aan met behulp van een klopboor. Ik dacht dat ik in een oorlog gebied wakker werd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
Aaaaaargh.. kan je eindelijk een keer uitslapen, besluiten ze bij de buren om buiten fucking veel lawaai te gaan maken om 9 uur 's ochtends![]()
![]()
![]()
.
Hehe, nee heb er al een hele dag op zitten hoor maar voel me ongeveer zoals een ochtendquote:
Nog 18 dagen hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Ynske het volgende:
wat is t heerlijk om je zooi in te leveren op t oude werk, en weg te gaan
echt dat voelt zó goed
heb je al een afstreepkalender gemaakt?quote:
Neh...ik zit er wel over te denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je al een afstreepkalender gemaakt?
Op die fiets. Hier ook hoor. Ging pas om een uur of 2 mijn nest in en moest er om 7 uur weer uit. Niet echt handig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee heb er al een hele dag op zitten hoor maar voel me ongeveer zoals een ochtend
Ben blij dat ik vanavond even nergens heen hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |