abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96112924
ik heb een tijdje gelede een ongeluk gehad (mijn fout) en toen had ik net 11 maanden me rijbewijs.
Nu sta ik du negatief in schadevrije jaren (2 jaar) , maar heb ik dan na 1 maand nog maar 1 jaar negatief of pas ma 12 maanden 1 jaar negatief?

en de tegenpartij heeft nooit geen claim gedaan aangezien er niets aan de auto mankeerde.
Nu heeft de verzekering me terug geplaatst maar heb in princiepe nu al 2 jaar me verzekering daar dus zou ik toch 2 jaar schade vrij moeten rijden nu toch?
bla bla bla
pi_96113114
Zoek eens de definitie van schadevrij op. Rij jij dus al 2 jaar schadevrij?
pi_96113128
Bel gewoon je verzerking, lamme tak

Iedere verzerking heeft andere voorwaarden
pi_96113379
Bellen of Google
pi_96113528
de naam impliceert 12 maanden na je laatste claim weer een erbij.
pi_96115343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef JNH het volgende:
Zoek eens de definitie van schadevrij op. Rij jij dus al 2 jaar schadevrij?
ja heb dat ongeluk dan wel gehad maar daar is geen claim over gedaan,
dus dan word dat ongeukt toch automatisch weggevaagd (om het zo maar te zeggen) en telt dat toch ook al schadevrij, of werkt dit niet zo
bla bla bla
pi_96129498
Als er niks is geclaimed (dus het schadeformulier is niet opgestuurd omdat er geen schade was) dan hoor je niet achteruit te gaan. Zelfs al stuur je het alleen voor jezelf op als veroorzaker dan geeft de verzekering je de mogelijkheid de schade te repareren (all risk) maar dan kost het je wel jaren. Als je hier niet op ingaat behoud je gewoon je jaren.

Dus of de tegenpartij heeft geld geclaimed waardoor jij achteruit bent gegaan of er is iets mis gegaan en moet je ff bellen naar je verzekering.
pi_96150422
dat zal
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Noisiv het volgende:
Als er niks is geclaimed (dus het schadeformulier is niet opgestuurd omdat er geen schade was) dan hoor je niet achteruit te gaan. Zelfs al stuur je het alleen voor jezelf op als veroorzaker dan geeft de verzekering je de mogelijkheid de schade te repareren (all risk) maar dan kost het je wel jaren. Als je hier niet op ingaat behoud je gewoon je jaren.

Dus of de tegenpartij heeft geld geclaimed waardoor jij achteruit bent gegaan of er is iets mis gegaan en moet je ff bellen naar je verzekering.
dat zal dan misschien per verzekering verschillen want had hier indderdaad zoals je zegt over gebeld en zeiden dat ze je automatisch terug zetten 2 stappen en als ze niks claimde werd ik dan teruggezet na een bepaalde tijd
bla bla bla
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:19:06 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_96150737
Voor elk jaar dat je geen schade hebt gereden krijg je een schadevrij jaar.
Was het een eenzijdig ongeluk en er zijn dus geen eigendommen van anderen beschadigd?
So we just called him Fred
pi_96273808
Als er geen schade is uitbetaald door je verzekeraar, dan zou de automatische terugstelling na enige tijd (waarin ze afwachten of er wellicht toch nog een tegenpartij zich komt melden) weer worden geannuleerd.
Als er dus niets is betaald, zou je nu dus geen achteruitgang als gevolg van die schade moeten hebben.
Als je nu al meer dan twee volle verzekeringsjaren autorijdt en verder geen schade hebt gehad, heb je als het goed is nu twee schadevrije jaren.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')