Ik keek al amper meer en zat eigenlijk alleen nog op Fok. Maar nu is het echt klaar voor mij. Fok blijf ik wel komen hoor maar ik vertik t nog 1 uitzending of 1 stream te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard was mijn favo nr. 1, hij heeft het spel gespeeld en leuke beelden neergezet met in zijn voetspoor Karim. Ik baal enorm dat Geer eruit ligt omdat ik bijna zeker weet dat hij, als hij de pot had gewonnen, Karim de mogelijkheid had geboden zijn droom te verzelijken.
Met dit stel wat over blijft, Mo. Jo en Flip moet het nog maar blijken dat Karim in de finale kan komen en zijn kluis kan behouden.
Ik niet en dat vanwege dat Geer echt blij was om naar huis te gaan, hij was er nu zelf ook aan toe, het was denk ik voor hem ook 50/50 hij was met allebei blijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stoppen er nu allemaal met kijken?
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik volgende openen om OP aan te passen?
veel! en dan ook nog melden, dat alle kaarten voor de live-shows zijn uitverkocht. Ja MaJo heeft alles in beslag genomen. Vies wijf!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
ben benieuwd hoeveel er echt af gaan haken
Geloof dat Karim maar 10000 nodig had.. Hij gaat toch al met Karim zeilen ofzo? Denk dat dat wel goed komtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard was mijn favo nr. 1, hij heeft het spel gespeeld en leuke beelden neergezet met in zijn voetspoor Karim. Ik baal enorm dat Geer eruit ligt omdat ik bijna zeker weet dat hij, als hij de pot had gewonnen, Karim de mogelijkheid had geboden zijn droom te verzelijken.
Met dit stel wat over blijft, Mo. Jo en Flip moet het nog maar blijken dat Karim in de finale kan komen en zijn kluis kan behouden.
merde iet aan gedacht, LS je hebt een DMquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passen
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo, LS wilde de OP aanpassen, we zien je over 30 min. wel weer in de SC, kan LS je vertellen wat je aan moet passen
ik denk als mo 1 keer op de bank komt dan ist exit voor der hopen dus maar en rede om te blijven kijken hahhahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geloof dat Karim maar 10000 nodig had.. Hij gaat toch al met Karim zeilen ofzo? Denk dat dat wel goed komt
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef diditje64 het volgende:
ik ga racoon luisteren op kink fm daag
Heel veel sterkte en gecondoleerd....Lekker belangrijk...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef diditje64 het volgende:
ik ga racoon luisteren op kink fm daag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |