Ik denk dat de uiteindelijke uitslag...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als we het dan toch voor het zeggen zouden hebben...
Maar dan heb ik liever dat Karim of Sharon wint, gewoon, omdat.
Achja, Bommie zei het al een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat het gewoon al jammer is dat Gerard weg is omdat Monique weg had moeten zijn, was het ook heel interessant geweest om te zien hoever iemand die het niet nodig heeft zou komen, en wat iemand in zo'n situatie doet voor een ton...
Zonde dat ze dit zo gemanipuleerd hebben, het was juist zo leuk dat iemand in zijn situatie gekozen had voor zo'n programma.
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat het gewoon al jammer is dat Gerard weg is omdat Monique weg had moeten zijn, was het ook heel interessant geweest om te zien hoever iemand die het niet nodig heeft zou komen, en wat iemand in zo'n situatie doet voor een ton...
Zonde dat ze dit zo gemanipuleerd hebben, het was juist zo leuk dat iemand in zijn situatie gekozen had voor zo'n programma.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de uiteindelijke uitslag...
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Finale Beppie Breipenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Exact.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.
Er zat verder niks bij gerard meer wat ze konden uitmelken.
Exit dus
dus datquote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is daar nou aanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch dat de regie altijd nep-drama wil... ik wil helemaal geen geregiseerde drama zien, ik wil mensen kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.
Er zat verder niks bij gerard meer wat ze konden uitmelken.
Exit dus
maar dat wil toch niet zeggen dat zij gaat winnen????!!!!!hoop het niet!!wil het niet!!!! gun het haar niet!!! enz...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft nu dus ook de meest geduchte tegenstanders tegenover elkaar gezet..
Jo en Flip vissen wel in dezelfde vijver qua stemmers denk ik, dus hopelijk gaat dan Sharon met de winst er mee vandaar. Maar BUNGA BUNGA moet winnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Er zijn blijkbaar toch ook nog heel veel kijkers ( nouja streamers ) die ontzettend genoten van Karim en Gerard die gewoon lol hadden en over allerlei dingen konden praten, maarja die stemmen niet ( of nauwelijks ) en zijn zowieso niet belangrijk. Het draait alleen om de knip-en-plak shows vor ze helaas.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is daar nou aan
Bij elk spelletje zegt ie gewoon dat doe ik niet voor een ton... 1 miljoen...en voor nog geen 2 miljoen
oh ja!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef spikey08 het volgende:
i ben al blij dat mootje(bah) haar kluis leeg is.
Dan komt ze naast jou wonen goochemquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het maar doet voordat ze terug is
Geen probleem, verderop zit een hele goede logopedistquote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Karim uiteindelijk de grote winnaar gaat worden. Die gaat tenminste leuke dingen doen van dat geld. Reizen.
Want:
Jo koopt er nog een paar tieten bij
Sharon nog een paar dieren waartegen ze kan gillen
Mo laat een vijver aanleggen die ze zelf voljankt
Flip zet het op zijn spaarbankboekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |