Sekreet storyquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Inmiddels is het niet meer zo Secret als de titel doet vermoeden
Jij bent de baas, toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Geer is weg. Kunnen we dit forum al sluiten?
Als ze nou echt aan gaan tonen dat er fraude is gepleegd met de stemmen van Jo, DAN ben ik pas tevredenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
ik denk dat ze veel kijkers gaan verliezen....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
En sleepte Karim, die eindelijk goed los kwam hier teveel in mee, Gerard was ook de hele week niet in beeld in de daily's dus het was wel al duidelijk. Ook hebben ze geen financieel mes op z'n keel dus dumpen die hap.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Albertino80 het volgende:
Wel handig.. Gerard luisterde de afgelopen tijd toch al niet goed naar de redactie en regie.
Tuurlijk niet.... Het forum is al weken leuker dan het programma!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Iig de cos volgens de cos bewonersquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Ga je gang, meneer de Adminquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Je bdoeld dat Jo Mo en flip gewoon niet mogen winnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nu mag Karim winnen....
Maar Jo, Mo of Flip zullen wel winnen
Zelf Sharon mag van mij winnen
Tja, de lol gaat er wel af zoquote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig de cos volgens de cos bewoners [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het was toch al een soort van Gerard fanclub hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Nee Sharon word gok ik na Aafke, Laura en Monique het volgende slachtoffer waartegen Joanna zich mag afspiegelen als zijnde een engeltje.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nu mag Karim winnen....
Maar Jo, Mo of Flip zullen wel winnen
Zelf Sharon mag van mij winnen
dat zeg ik tochquote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Je bdoeld dat Jo Mo en flip gewoon niet mogen winnen?
Gebeurd toch wel
Wheheheheh.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Als één van die vier wint dan kijk ik niet meer
Dacht het ff niet!! Er is er maar één die gaat winnen en dat is Jo!!quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Zo is dat!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dacht het ff niet!! Er is er maar één die gaat winnen en dat is Jo!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een rouwkrans in de header?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Schaam je niet, ik heb haar al een stuk of 10 keer heel veel pijn gedaan in mijn dromen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het niet snel bij mensen, maar Mo wil ik gewoon heel graag pijn doen...
Waarom reageer ik ineens zo sterk op haar?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop ook dat Joanna wint en Philip tweede.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Jo is ook geweldig!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
En Joanna maar denken dat heel Nederland haar geweldig vindt. Iets met een koude kermis.
Ja, en Karim mag van mij ook tweede wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Mylene het volgende:
Nee als Karim weg is maar ik huil al welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi dat je die letter weglaat
Liever andersom, maar dat zal het wel worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Mylene het volgende:
Ze delen de poet zowieso al, dat eiste Joanna van Flip als hij haar geheim mocht raden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Mylene het volgende:
waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als ze nou echt aan gaan tonen dat er fraude is gepleegd met de stemmen van Jo, DAN ben ik pas tevreden
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Uh welke letter?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi dat je die letter weglaat
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef knagsje het volgende:
mamajo heeft het gezegd mensen.......blauwoogje en de jongen met de tattoo op zijn borst zijn kanjers........en Jo natuurlijk.............finale dus als volgt;
1. Jo
2. Flip
3. Karim
Het is BB met een twistquote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Uberchica het volgende:
Misschien is mijn teleurstelling over Gerard eruit wel gebaseerd op het feit dat ik dacht dat net zoals bij Big Brother, de kijker bepaald wie eruit gaat, nadat de bewoners elkaar genomineerd hadden.
Ik weet eigenlijk niet of dat nomineren door de bewoners wel een basisregel was in Secret Story, of dat ik dat gewoon aangenomen had. Als dat namelijk niet zo was, dan is het een gewone gang van zaken dat Gerard eruit gaat, maar dan is het ook niet de RLS zoals wij die gewend zijn.
Toch?
Ze noemde ook Sharonquote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef knagsje het volgende:
mamajo heeft het gezegd mensen.......blauwoogje en de jongen met de tattoo op zijn borst zijn kanjers........en Jo natuurlijk.............finale dus als volgt;
1. Jo
2. Flip
3. Karim
iddquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
Schaam je niet, ik heb haar al een stuk of 10 keer heel veel pijn gedaan in mijn dromen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Wijnneus het volgende:
ik wil zien dat die kudt Mo helemaal breekt
Deze exit is mede mogelijk gemaakt door moniquequote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Wijnneus het volgende:
ik wil zien dat die kudt Mo helemaal breekt
Ja als we het dan toch voor het zeggen zouden hebben...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liever andersom, maar dat zal het wel worden.
omg..no way!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgende week kunnen we kiezen tussen Karim en Sharon! Mo gaat dit spelletje winnen!
Als je het maar doet voordat ze terug isquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het maar doet voordat ze terug is
Hoe laat gaan we zuipen morgen??quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke uitslag...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als we het dan toch voor het zeggen zouden hebben...
Maar dan heb ik liever dat Karim of Sharon wint, gewoon, omdat.
Achja, Bommie zei het al een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat het gewoon al jammer is dat Gerard weg is omdat Monique weg had moeten zijn, was het ook heel interessant geweest om te zien hoever iemand die het niet nodig heeft zou komen, en wat iemand in zo'n situatie doet voor een ton...
Zonde dat ze dit zo gemanipuleerd hebben, het was juist zo leuk dat iemand in zijn situatie gekozen had voor zo'n programma.
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het feit dat het gewoon al jammer is dat Gerard weg is omdat Monique weg had moeten zijn, was het ook heel interessant geweest om te zien hoever iemand die het niet nodig heeft zou komen, en wat iemand in zo'n situatie doet voor een ton...
Zonde dat ze dit zo gemanipuleerd hebben, het was juist zo leuk dat iemand in zijn situatie gekozen had voor zo'n programma.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat de uiteindelijke uitslag...
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Finale Beppie Breipenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Exact.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.
Er zat verder niks bij gerard meer wat ze konden uitmelken.
Exit dus
dus datquote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is daar nou aanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch dat de regie altijd nep-drama wil... ik wil helemaal geen geregiseerde drama zien, ik wil mensen kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Maar hij deed moeilijk tegen regie en niet mee met het drama.
Er zat verder niks bij gerard meer wat ze konden uitmelken.
Exit dus
maar dat wil toch niet zeggen dat zij gaat winnen????!!!!!hoop het niet!!wil het niet!!!! gun het haar niet!!! enz...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft nu dus ook de meest geduchte tegenstanders tegenover elkaar gezet..
Jo en Flip vissen wel in dezelfde vijver qua stemmers denk ik, dus hopelijk gaat dan Sharon met de winst er mee vandaar. Maar BUNGA BUNGA moet winnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Philip
3. Sharon
...zal worden
Er zijn blijkbaar toch ook nog heel veel kijkers ( nouja streamers ) die ontzettend genoten van Karim en Gerard die gewoon lol hadden en over allerlei dingen konden praten, maarja die stemmen niet ( of nauwelijks ) en zijn zowieso niet belangrijk. Het draait alleen om de knip-en-plak shows vor ze helaas.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is daar nou aan
Bij elk spelletje zegt ie gewoon dat doe ik niet voor een ton... 1 miljoen...en voor nog geen 2 miljoen
oh ja!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef spikey08 het volgende:
i ben al blij dat mootje(bah) haar kluis leeg is.
Dan komt ze naast jou wonen goochemquote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het maar doet voordat ze terug is
Geen probleem, verderop zit een hele goede logopedistquote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Karim uiteindelijk de grote winnaar gaat worden. Die gaat tenminste leuke dingen doen van dat geld. Reizen.
Want:
Jo koopt er nog een paar tieten bij
Sharon nog een paar dieren waartegen ze kan gillen
Mo laat een vijver aanleggen die ze zelf voljankt
Flip zet het op zijn spaarbankboekje
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze exit is mede mogelijk gemaakt door monique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen hangt die hond daar !! Lekker meppenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Namat het volgende:
De uitzending van donderdag 28 april had bijna Secret Dead Story geheten want tijdens het spel met de geldkist hielden de bewoners geen erg in Segredo met het slaan van die houten stok, ze sloegen zo hard door dat die stok de grond bijna raakte en de pup liep daar ook.
Gerard zei het nog terloops en tilde hem daar gauw weg nadat hij al een paar keer bijna geraakt had kunnen worden. Vond het zo dom van iedereen dat ze de hond niet even naar binnen hadden gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |