quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Reda074 het volgende:
ok ik stop oprotten kanker programma jezus...
Wat zal ze blij zijn met Karim's terugkeer ook he? Vandaag 6 keer herhaalt dat "hij morgen gelukkig toch weg is"quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef PC eend het volgende:
Deze exit is mede mogelijk gemaakt door monique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Niki.P het volgende:
Zal nu alleen maar negatiever worden in de COS en rustiger waarschijnlijk... (teminste als mensen hun woord houden)
Jep same herequote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
Blij dat het niet Karim is, maar toch.. Ben bang dat dit voor mij wel het einde van (het fanatiek volgen van) SST is.
Slotje?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Danny het volgende:
Geer is naar huis?
Dan hoeft die rotzooi sowieso niet meer aan
Die doet niet anders. Teringhoer.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef DjinN het volgende:
Ik hoop echt dat Mo zich zo ontzettend klote gaat voelen he
En toch blijven we het allemaal wel volgen tot het eindquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Danny het volgende:
Geer is naar huis?
Dan hoeft die rotzooi sowieso niet meer aan
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Het zal Geer sterken dat de échte RLS fans hem als favoriet hadden
Daar komt het volgens mij wel op neerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Dus Geertje is alleen hier maar populair
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Dat medium van een paar weken geleden had het fout
De donderdagavond nog wel...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef MightyDude het volgende:
[..]
En toch blijven we het allemaal wel volgen tot het eind
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Reda074 het volgende:
ok ik stop oprotten kanker programma jezus...
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.
Laten we massaal de streams uitzetten en gewoon iets nuttigers gaan doen?
Net goed ! Janklalaquote:
Ik hou je eraanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard weg jammer.
Weer een reden om niet meer te kijken
1. Philipquote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nu klopt mijn top 4 niet meer...
Geen idee wat ik met dat uur iedere avond moet doen...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ze hebben djoon erin gehouden en dus kunnen ze zelf nog even genieten van de uitzendingen waar niemand naar kijkt.
Ga volgende week toch op Internet en TVloze vakantie.. (nou ja heb nog wel mobiel-internet)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Echte tranen!quote:
Plannen maken voor je wereldheerschappij natuurlijk, net zoals wij allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met dat uur iedere avond moet doen...
eerst naar de kroegquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef DjinN het volgende:
OMG hij mag meteen met zijn zus naar huis
Dacht ik net ook al, Mo die gillend wegloopt en Geer dr nog ff in..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Blue Thunder het volgende:
Maar misschien komt ie nog wel terug....
Geer komt niet terug, heeft ie zelf ook al meermalen aangegeven. Eruit is eruit voor hem.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Grunge. het volgende:
Dat ze Monique maar voor de keuze zetten zich 'op te offeren'.
Alles schuift gewoon een plekje op...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
Dat die mag plat mag...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
En het belangrijkste: nog een week extra 20% korting in Jo's webshop!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
En het belangrijkste: nog een week extra 20% korting in Jo's webshop!!
1. Philipquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
Dan was het dit toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alles schuift gewoon een plekje op...
nah, de rest boeit me geen flikker. karim is nog wel ok hoor, maar als ze gerard eruit flikkeren omdat anders mamajo boos wordt is 't wmb gewoon eindequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Secredo
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Ferdo het volgende:
We hebben een F, we hebben een R, we hebben een A, we hebben een U, we hebben een D, we hebben een E.....![]()
FRAUDE!!!!
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Ferdo het volgende:
We hebben een F, we hebben een R, we hebben een A, we hebben een U, we hebben een D, we hebben een E.....![]()
FRAUDE!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |