abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96109489

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96109513
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat? Ben je nu op je teentjes getrapt omdat ik niet in je broekje probeer te komen? :D
:?

Ik wil jou niet eens in mijn broekje, dus nee. :)
pi_96109535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie wil je wel in je broekje?
pi_96109617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wie wil je wel in je broekje?
Jij denkt dat zij jou daar antwoord op gaat geven :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:36:08 #5
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96109658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
:Y Dat weet ik nog...

Geeft maar net aan dat je niets zeker weet online.
Die "nee echt" was ook redelijk sarcastisch bedoeld :)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Volgens mij weten we ook niet welke maat dat broekje heeft, dat is ook nogal relevant.

Zo iets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96109665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij denkt dat zij jou daar antwoord op gaat geven :D
Kan best hier in dit topic.
pi_96109709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die "nee echt" was ook redelijk sarcastisch bedoeld :)
Oke. Want veel FOK!users weten daar niks van namelijk.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:38:01 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96109794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan best hier in dit topic.
Ik denk dat we na het vorige deel iets meer ontopic moeten blijven.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:38:14 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96109818
-weg-

nou klaar

[ Bericht 94% gewijzigd door Daniel1976 op 28-04-2011 21:38:53 ]
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 21:40:16 #10
118585 Crutch
pi_96109977
MLiG, wat voor taktieken probeer je dan als je toch besluit om de kroeg in te gaan?
Je moeder is een hamster
pi_96110008
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
MLiG, wat voor taktieken probeer je dan als je toch besluit om de kroeg in te gaan?
Paaseitjes uitdelen.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:42:09 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96110143
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
Paaseitjes uitdelen.
Vraag me af uit welk PUA boek dit komt.

Heeft deze reeks nog bestaansrecht eigenlijk? MLIG en Schenk zijn of trolls of hopeloos, lanterfanteraar is een troll, Richard is in behandeling en voor de rest post hier weinig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96110241
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heeft deze reeks nog bestaansrecht eigenlijk? MLIG en Schenk zijn of trolls of hopeloos, lanterfanteraar is een troll, Richard is in behandeling en voor de rest post hier weinig.
Zo lang er nog dagelijks wordt gepost zie ik het probleem niet.
pi_96110407
quote:

[..]

Ik vind het topic nog steeds wel aardig. Er wordt leuk gepost. Ok, het oorspronkelijke doel is totaal voorbijgeschoten, exact vanwege de door jou genoemde redenen, maar het sluiten van deze reeks zou ik pers. jammer vinden.
pi_96110607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk in jouw broekje! Je eindeloze intellect geeft me kriebels Daar beneden. Heb je een boekenkast? :@
Ik heb een boekenkast en toch vertrouwt Lanterfanter me niet. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 21:48:18 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96110616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het topic nog steeds wel aardig. Er wordt leuk gepost. Ok, het oorspronkelijke doel is totaal voorbijgeschoten, exact vanwege de door jou genoemde redenen, maar het sluiten van deze reeks zou ik pers. jammer vinden.
Ik heb het nog even niet over sluiten. Hoop dat dit topic wel weer wat serieuzer wordt.

De laatste deeltjes gaan niet helemaal lekker. Men praat 5 minuten over hoeren en ik denk ach laat maar even. Ik ga heel even wat implementatie planningen voor mijn werk updaten en als ik weer kijk staan er telefoonnummer en links naar allemaal sites die ik hier niet wil hebben.
pi_96110676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit had vanaf het begin de TT geweest moeten zijn. :)
pi_96110729
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Techno het volgende:

[..]

"Wij" hebben helemaal niets vastgesteld. Als er al wat vastgesteld zou zijn, dan zou het eerder zo zijn dat het juist wél een troll is getuige de vele reacties van andere posters in deze draad die dit gegeven beaamen.

Je mag dan wel een wetenschappelijke achtergrond hebben, maar je witte internet ridderpak zit een beetje in de weg waardoor je geen rationele kijk op de zaak hebt heb ik het idee. Bij kritiek op Strawberry reageer je namelijk net zo. Vat dit commentaar overigens niet persoonlijk op, het is slechts louter een constatering mijnerzijds.
Zeker weten is vaak onmogelijk. Sommige mensen gaan bij voorkeur uit van het negatieve en anderen van het postieve. Sommige laten zich meer leiden door de wens anderen te helpen, andere gaan meer uit van van de wens zichzelf stevig neer te zetten.
The view from nowhere.
pi_96110857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik heb het nog even niet over sluiten. Hoop dat dit topic wel weer wat serieuzer wordt.

De laatste deeltjes gaan niet helemaal lekker. Men praat 5 minuten over hoeren en ik denk ach laat maar even. Ik ga heel even wat implementatie planningen voor mijn werk updaten en als ik weer kijk staan er telefoonnummer en links naar allemaal sites die ik hier niet wil hebben.
Dat wordt het niet. Het topic heeft 'n aantal keyplayers (MLIG, Richard_RPF, Lanterfanter en in mindere mate Schenkstroop). De rest geeft advies of kijkt aapjes.

Laat het gewoon open als reeks o.i.d.. Er is 'n groep mensen die aardig met elkaar praat en het topic is, ondanks dat vrijwel alles offtopic is, best vermakelijk.
pi_96110862
Hoezo zou het doel voorbijgestreefd zijn? Ik, met versierproblemen, bekijk dit topic pas sinds 2 dagen. Opzich wel prima om af en toe wat over te kunnen posten. Maakt wat mij betreft niet zoveel uit dat er veel offtopic geluld wordt eigenlijk; houdt het leven erin.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:40 #21
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96110916
Iemand hier nog een fatsoenlijk probleem?
Dan kan ik daar me hoofd eens even mee bezighouden. Kan ik al dat gezeik wat er hier nu is eventjes vergete. :N
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96110957
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit had vanaf het begin de TT geweest moeten zijn. :)
Ik pleit toch voor de in het vorige deel geopperde TT: Als zelfs hoeren regelen niet zo makkelijk gaat...
  donderdag 28 april 2011 @ 21:52:34 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96110998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Raggingbull het volgende:
Iemand hier nog een fatsoenlijk probleem?
Dan kan ik daar me hoofd eens even mee bezighouden. Kan ik al dat gezeik wat er hier nu is eventjes vergete. :N
Ik heb morgen twee overlappende afspraken, hoe los ik dat op?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
Ik pleit toch voor de in het vorige deel geopperde TT: Als zelfs hoeren regelen niet zo makkelijk gaat...
Ik moest WEER lachen :)
pi_96111031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Axel1988 het volgende:
Hoezo zou het doel voorbijgestreefd zijn? Ik, met versierproblemen, bekijk dit topic pas sinds 2 dagen. Opzich wel prima om af en toe wat over te kunnen posten. Maakt wat mij betreft niet zoveel uit dat er veel offtopic geluld wordt eigenlijk; houdt het leven erin.
Mij maakt het ook niet, ik vind dit topic wel vermakelijk zelfs. :@ Maar van wat aanvankelijk de bedoeling was, komt niet veel meer terecht. Dat komt vooral door de trolls en dramaqueens die alle aandacht een tijd lang hebben opgeeist.
pi_96111041
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
Zeker weten is vaak onmogelijk. Sommige mensen gaan bij voorkeur uit van het negatieven en anderen van het postieve. Sommige laten zich meer leiden door de wens anderen te helpen, andere gaan meer uit van van de wens zichzelf stevig neer te zetten.
In dit leven is niets zeker behalve dood en belastingen. Maar oké, ik bekijk het niet negatief, neen, gewoon realistisch. Ik vind je best schattig en naïef, daar niet van. Maar zo werkt het niet echt in de grote boze wereld.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:53:41 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96111119
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
niet alleen komen te staan taktieken, van de pua

quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat voor taktieken probeer je dan?
en je ziet bijv op 00:25 van

dan zijn er mensen, en eigenlijk zou ik een reden moeten hebben om langs te lopen, en dan iets zeggen ofzoiets.
ik ken hier helemaal niemand en altijd alleen :( !
pi_96111143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

De slet!

[..]

Als we jou toch niet hadden om ons hier de juiste weg te tonen :)
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier. Ik ben niet onder de indruk. Formerjellybeam is er zinloos bot uitgetrapt. Nog iemand anders voelde zich behoorlijk op de tenen getrapt. Jullie zien dat als goed. Ik zie het als lomp.
The view from nowhere.
pi_96111181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik ken hier helemaal niemand en altijd alleen :( !
Waarom ben je op kamers gaan wonen?
  donderdag 28 april 2011 @ 21:56:40 #29
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96111370
quote:

[..]

het wat niet paaseitjes uitdelen.
ik had een truk bedacht met paaseitjes, maar niemand viel ervoor.

die eerste keer was echt verschrikkelijk. halve kroeg 'afgewerkt' aan wanhopige benaderingen met verschillende taktieken die niet werkte en niets werkte. maar nu lukt het iets beter
ik vind het alsnog niet leuk, en daarom heb ik geen motivatie om te blijven oefenen
  donderdag 28 april 2011 @ 21:57:13 #30
118585 Crutch
pi_96111439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet alleen komen te staan taktieken, van de pua

Dan moet je juist proberen een gesprekken te openen.
Je moeder is een hamster
pi_96111443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier. Ik ben niet onder de indruk. Formerjellybeam is er zinloos bot uitgetrapt. Nog iemand anders voelde zich behoorlijk op de tenen getrapt. Jullie zien dat als goed. Ik zie het als lomp.
Catbert zegt gewoon waar het op staat, en tja, de waarheid is doorgaans hard.
pi_96111475
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Catbert zegt gewoon waar het op staat, en tja, de waarheid is doorgaans hard.
Eerder is al wel gebleken dat 'deelnemer' heel slecht tegen de waarheid kan.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:58:47 #33
118585 Crutch
pi_96111574
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Valt ook wel mee.
Eerder in de trant van: "Moeilijk communiceren met al die gastjes met minder levenservaring"
Je moeder is een hamster
pi_96111624
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Valt ook wel mee.
Eerder in de trant van: "Moeilijk communiceren met al die gastjes met minder levenservaring"
Jij hebt nog geen DM-tjes van hem gehad met gezeur over dingen die je hier post?
  donderdag 28 april 2011 @ 21:59:36 #35
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96111645
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan moet je juist proberen een gesprekken te openen.
ja maar dat deed ik.
en op een gegeven moment ging ik ook improviseren, maar dat is de laatste keer dat ik dat probeer.

ik stond dus met wat mannen, en toen ging ik laten zien hou je vliegtuigjes kan vouwen.
en toen gooide ik zou een vliegtuigje richting meisjes.
en toen gingen ze erop stampen toen ik hem terug ging halen. en ik had nog wat geprobeerd uit de hoogte te doen van "niet doen". en "Daar zit rekenwerk in van me earodynamica lessen" enzo(dhv dat ik geen pauper ben) maar dat werkte dus niet.
laatste keer dat ik zelf ga improvven was dat

en toen even later ging een man ijsklontjes naar een meisje gooien, en zeggen "nu is het ijs gebroken" en dat werkte dan weeer wel.
dus niet tegen mij uitvallen dat dingen gooien naar meisjes niet werkt! het is gewoon alles wat er omheen zit, en de 'finetuning' die ik mistte
pi_96111705
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
Jij hebt nog geen DM-tjes van hem gehad met gezeur over dingen die je hier post?
Ik dacht al dat ik de enige was. :@
  donderdag 28 april 2011 @ 22:00:45 #37
118585 Crutch
pi_96111784
quote:

[..]

Jawel, meteen mijn eerste post al.
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:00:57 #38
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96111810
Uberhaupt nog nooit last gehad van vervelenden mensen die mijn inbox waar dan ook volspammen :9
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96111854
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jawel, meteen mijn eerste post al.
Dan doe je het beter dan mij! :Y
  donderdag 28 april 2011 @ 22:02:07 #40
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96111914
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik de enige was. :@
ik krijg geen dm's van haar, amper eigenlijk van iedereen :(
vind ik best jammer :@ . maar zo gaat het altijd met dingen, ik blijf overal buiten en iedereen denkt van "oh hij gaat maar met anderen om", en als wordt bedacht dat ik misschien eenzaam ben van "oh hij heeft vast andere vrienden".

en al ontvang ik wat trap ik het weg, want dan durf ik niet

me eigen schuld hoor
  donderdag 28 april 2011 @ 22:02:10 #41
118585 Crutch
pi_96111920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat deed ik.
en op een gegeven moment ging ik ook improviseren, maar dat is de laatste keer dat ik dat probeer.

ik stond dus met wat mannen, en toen ging ik laten zien hou je vliegtuigjes kan vouwen.
en toen gooide ik zou een vliegtuigje richting meisjes.
en toen gingen ze erop stampen toen ik hem terug ging halen. en ik had nog wat geprobeerd uit de hoogte te doen van "niet doen". en "Daar zit rekenwerk in van me earodynamica lessen" enzo(dhv dat ik geen pauper ben) maar dat werkte dus niet.
laatste keer dat ik zelf ga improvven was dat

en toen even later ging een man ijsklontjes naar een meisje gooien, en zeggen "nu is het ijs gebroken" en dat werkte dan weeer wel.
dus niet tegen mij uitvallen dat dingen gooien naar meisjes niet werkt! het is gewoon alles wat er omheen zit, en de 'finetuning' die ik mistte
NIet echt taktisch, eigenlijk.
Maar goed je hebt wel wat contact met mensen daar, da's al veul beter dan alleen thuis zitten.
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:03:12 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96112013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier.
Als dat al intimiderend is :')

quote:
Aww! Ik niet! Voel me verwaarloosd!
  donderdag 28 april 2011 @ 22:03:38 #43
118585 Crutch
pi_96112040
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan doe je het beter dan mij! :Y
Ik poste-> mylifeisgay. :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:04:10 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96112103
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

NIet echt taktisch, eigenlijk.
Maar goed je hebt wel wat contact met mensen daar, da's al veul beter dan alleen thuis zitten.
nou "contact" noem je het..... dat is al maanden terug, en dat was contact van enkele minuten dus met allemaal onbekende mensen.

ik heb hier geen vrienden
  donderdag 28 april 2011 @ 22:05:16 #45
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96112201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou "contact" noem je het..... dat is al maanden terug, en dat was contact van enkele minuten dus met allemaal onbekende mensen.

Eensgelijk welkom bij de club. Hier hetzelfde probleem mijn dichtsbij wonende vriend woont op 50 km afstand.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:06:01 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96112258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Eensgelijk welkom bij de club. Hier hetzelfde probleem mijn dichtsbij wonende vriend woont op 50 km afstand.
mijnes 200. ik win :) :P
behalve als je 8k meisje meerekent(ze zegt dat ze oprecht vriendjes wil blijven als ik dato ok wil), die iets van 150 km
pi_96112267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik krijg geen dm's van haar, amper eigenlijk van iedereen :(
Uh, het ging hier even om "deelnemer" en zover ik weet is dat een "hij"?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:06:08 #48
118585 Crutch
pi_96112279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Maar het begin is er toch?
Ik snap dat het moeilijk is omdat het zo stug gaat en je niet meteen succes boekt, maar je moet blijven proberen al moet je het wiel opnieuw uitvinden.
Vrienden komen je niet aanwaaien, ook niet als je knap bent.
Je moeder is een hamster
pi_96112314
Het vorig topic was opeens uit mijn myAT verdwenen :?
Children of the night. What music they make.
pi_96112500
-weg + note-

Sorry mensen ik blijf niet waarschuwen

[ Bericht 91% gewijzigd door Daniel1976 op 28-04-2011 22:11:19 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 22:09:50 #51
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96112571
-weg + note-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 28-04-2011 22:12:44 ]
pi_96112599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als dat al intimiderend is :')
Zelf sta ik erbuiten, want je raak mij niet persoonlijk.

Het gaat om de reakties van mensen. Mensen voelen zich gekwetst. Ik zie dat gebeuren en ik check dat. En jij vertelt dat het je niet boeit, dan ben je in mijn ogen lomp.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 28-04-2011 23:56:05 ]
The view from nowhere.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:10:25 #53
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96112617
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maar het begin is er toch?
Ik snap dat het moeilijk is omdat het zo stug gaat en je niet meteen succes boekt, maar je moet blijven proberen al moet je het wiel opnieuw uitvinden.
Vrienden komen je niet aanwaaien, ook niet als je knap bent.
ik heb halve avond doorgebracht met 1e "bas" toen de eerste keer dat ik alleen maar faal had.
hij heeft me telefoonnummer, en hij heeft nog wat gebeld, en ik naar hem dat we weer de week erop of wat later zouden meeten. maar is nooit gebeurd toen vlak daarna, en eigenlijk heb ik geeen andere redenen om hem te zien en hij mij niet dan in die kroeg uitgaan.

dit wil ik graag wel weten. hij nam spreuken en zinsdelen van mij over(niet verkeerd begrijpen dat hij me belachelijk maakt), betekent dat dat hij naar mij opkijkt een heel klein beetje, en mij imiteert?

quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Uh, het ging hier even om "deelnemer" en zover ik weet is dat een "hij"?
oh dan heb ik het ergens verkeerd gelezen en vanaf toen de hele tijd verkeert begrepen. ik dacht dat lanterfanteraar iedereen zat te dmen.

oh en ik ontwijk vragen ook, ik weet voor mezelf het antwoord of waarom iets niet kan, maar dan heb ik geen zin om er op in te gaan.

en nogmaals: ik heb wel eten, en ik kan wel naar buiten.
ik doe het alleen (beide) niet zo vaak.
pi_96113085
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik poste-> mylifeisgay. :')
Als een buitenstaander daar al niet meer tegen kan... :')
pi_96113100
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
-weg + note-

Sorry mensen ik blijf niet waarschuwen
Mijn eerste note in 11 jaar Fok. O+

Je kan ook iets té overtrokken reageren Daniel. Maar goed een grapje mag dus ook al niet meer? :*
  donderdag 28 april 2011 @ 22:18:04 #56
118585 Crutch
pi_96113122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb halve avond doorgebracht met 1e "bas" toen de eerste keer dat ik alleen maar faal had.
hij heeft me telefoonnummer, en hij heeft nog wat gebeld, en ik naar hem dat we weer de week erop of wat later zouden meeten. maar is nooit gebeurd toen vlak daarna, en eigenlijk heb ik geeen andere redenen om hem te zien en hij mij niet dan in die kroeg uitgaan.

dit wil ik graag wel weten. hij nam spreuken en zinsdelen van mij over(niet verkeerd begrijpen dat hij me belachelijk maakt), betekent dat dat hij naar mij opkijkt een heel klein beetje, en mij imiteert?
Ik denk dat je een muurbloempje hebt aangesproken, voor zover ik dat taktisch uit je post kan lezen.
Stond hij alleen?

Anyway, probeer eens groepje aan te spreken..
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:18:30 #57
118585 Crutch
pi_96113150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als een buitenstaander daar al niet meer tegen kan... :')
Hij noemt zich toch deelnemer? :7
Je moeder is een hamster
pi_96113207
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn eerste note in 11 jaar Fok. O+

Je kan ook iets té overtrokken reageren Daniel. Maar goed een grapje mag dus ook al niet meer? :*
Hij modereert een beetje zoals die scheidsrechter Nederland - Portugal op het WK 2006 in Duitsland floot.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:19:32 #59
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96113219
Mlig kan jij niet bij wijze van contact maken met andere mensen je buren een keer op de koffie vragen? Gewoon voor de gezelligheid? Op die manier zou je het ook langzaam kunnen uitbouwen. Zo kom je toch weer wat meer onder de mensen maar blijft het wel dicht bij je veilige omgeving.
pi_96113261
Misschien vanavond toch op stap. Ik twijfel nog. Als ik ga, dan sowieso hier de straat uit. Kroegen zagen er tamelijk leeg uit, zag wel wat lekkere chicks lopen... Lastig.
pi_96113345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
Misschien vanavond toch op stap. Ik twijfel nog. Als ik ga, dan sowieso hier de straat uit. Kroegen zagen er tamelijk leeg uit, zag wel wat lekkere chicks lopen... Lastig.
Klinkt alsof je het enige roofdier op de jachtvelden bent dan.... Waar is die straat? :)
  donderdag 28 april 2011 @ 22:21:21 #62
118585 Crutch
pi_96113348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
Lastig?
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:21:24 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Raggingbull het volgende:
Mlig kan jij niet bij wijze van contact maken met andere mensen je buren een keer op de koffie vragen? Gewoon voor de gezelligheid? Op die manier zou je het ook langzaam kunnen uitbouwen. Zo kom je toch weer wat meer onder de mensen maar blijft het wel dicht bij je veilige omgeving.
dat durf ik niet meer. ik woon hier al jaren, en ze weten dat vast wel.
dan ineens zoiets doen valt op

dat is ook wat het extra moeilijk maakt het moment dichtbij huis, het moment vlak nadat ik de voordeur opendoe, dat ik bang ben dat mensen me zien.

als ik helemaal ergens overnieuw kon beginnen, of iemand anders leven zou krijgen, zou het wel eventjes goed gaan.

eventjes omdat ik het vast wel weer verkloot als het even tegen zit.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:22:12 #64
118585 Crutch
pi_96113418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat durf ik niet meer. ik woon hier al jaren, en ze weten dat vast wel

dat is ook wat het extra moeilijk maakt het moment dichtbij huis, het moment vlak nadat ik de voordeur opendoe, dat ik bang ben dat mensen me zien.

als ik helemaal ergens overnieuw kon beginnen, of iemand anders leven zou krijgen, zou het wel eventjes goed gaan.

Waar woon je? (ongeveer)
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:22:28 #65
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113439
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Waar woon je? (ongeveer)
enschede
  donderdag 28 april 2011 @ 22:22:55 #66
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96113484
quote:

[..]

Ey niet geschoten is altijd mis toch? Probeer het eens misschien zijn het wel helemaal geen broerde mensen. Misschien kun je zelfs iets opbouwen? Ik zou echt zeggen probeer het eens.
pi_96113489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klinkt alsof je het enige roofdier op de jachtvelden bent dan.... Waar is die straat? :)
Vlaamse Kempen. :)
  donderdag 28 april 2011 @ 22:23:02 #68
118585 Crutch
pi_96113496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

enschede
Dat accent is O+
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:23:29 #69
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96113536
quote:

[..]

Ik denk dat jij eens verkleed over straat zou moeten lopen. Dat moest ik echt nog even kwijt. Zoiets zou heel geschikt voor je zijn.
pi_96113552
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Lastig?
Ja, lastig. Zijn van die avonden dat er her en der een klein aantal groepjes zit. Een leuke chick kan dan je avond maken. Geen loslopende chicks betekent dat er geen fuck te beleven is omdat iedereen met z'n eigen groepje wat zit te zeveren.
pi_96113604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

enschede
Ik haat die plaatsnaam :(

Mja als je een keer uit wilt ofzo ... ik wil wel eens zien hoe jij je pua technieken gebruikt :P
  donderdag 28 april 2011 @ 22:24:50 #72
118585 Crutch
pi_96113634
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, lastig. Zijn van die avonden dat er her en der een klein aantal groepjes zit. Een leuke chick kan dan je avond maken. Geen loslopende chicks betekent dat er geen fuck te beleven is omdat iedereen met z'n eigen groepje wat zit te zeveren.
Wanneer is het studentenavond in Eindhoven?
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:25:12 #73
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113654
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik denk dat je een muurbloempje hebt aangesproken, voor zover ik dat taktisch uit je post kan lezen.
Stond hij alleen?
[quote]
nee, hij was met 1 vriend. en hij kon wel meisjes aanspreken.

[quote]
Anyway, probeer eens groepje aan te spreken..
ik heb niet veel geoefend. ik ontwijk mensen, en zogauw ik er over ga nadenken gaat het mis vanwege gebrek aan oefening.

enige "natural game" wat ik al heb, en wat ik wel gewoon aanvoel, en waar ik niet voor hoef na te denken is op mannelijke nerds afstappen die ook uitstralen dat ze zielig zijn.
pi_96113682
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Donderdagavond volgens mij. Al is het nu misschien vakantie en is iedereen terug naar z'n boerendorp.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:25:44 #75
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113693
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat accent is O+
mijn accent is randstads/westfries.
de oudere mensen hier die lokaals praten versta ik niet
pi_96113718
Mylifeisgrey, beantwoord je mijn vraag nog even?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:26:33 #77
118585 Crutch
pi_96113761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Donderdagavond volgens mij. Al is het nu misschien vakantie en is iedereen terug naar z'n boerendorp.
Tja, iedereen houdt geld achter voor komend weekend denk ik.
Je moeder is een hamster
pi_96113807
Welke studie deed je ook alweer op utwente MLiG?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:27:08 #79
118585 Crutch
pi_96113815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

de oudere mensen hier die lokaals praten versta ik niet
Nee, ik ben jaloers. Bij jou lopen er tig vrouwen rond met dat accent. O+
Je moeder is een hamster
pi_96113818
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ook dat, al vieren ze hier natuurlijk geen 30 april. :) 1 mei is wel een vrije dag, dus 30 april zal wel alles open zijn.
pi_96113822
quote:
Uh? Weet je hoeveel accenten de Randstad alleen al kent?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:27:36 #82
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113861
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

ja ook zoiets. ik heb hier geen leven.
bij me ouders weet ik wat er zon beetje gaat gebeuren met koninginnedag of andere evenementen die erg populair schijnen te zijn. wat hier allemaal is weet ik niet.
pi_96113933
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Vanavond; ik loop er zometeen ook rond. Uitgaan komt hier iets vroeger op gang dan in andere studentensteden omdat de kroegen op donderdag al om 2 uur dicht moeten trouwens ;).
  donderdag 28 april 2011 @ 22:28:43 #84
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96113960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

bij me ouders weet ik wat er zon beetje gaat gebeuren met koninginnedag of andere evenementen die erg populair schijnen te zijn. wat hier allemaal is weet ik niet.
Waarom zoek jij niet een plak 100 km van enschede op en ga daar koninginnedag vieren? niemand die jou kent.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:28:44 #85
118585 Crutch
pi_96113961
quote:

[..]

Ga je toch lekker naar je ouders.
Wonen ze nog in West-Friesland?
Je moeder is een hamster
pi_96113983
quote:

[..]

Als je binnen blijft zitten, ga je dat ook nooit te weten komen.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:29:08 #87
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96113988
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
iets techniesj .

en je weet hoe het gaat. ik sta ingeschreven, en ik ben in totaal nog maar 2 maanden naar school gegaan, waarvan 1,9 maand in 2006 en 2007 ofzo
  donderdag 28 april 2011 @ 22:29:33 #88
118585 Crutch
pi_96114019
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vanavond; ik loop er zometeen ook rond. Uitgaan komt hier iets vroeger op gang dan in andere studentensteden omdat de kroegen op donderdag al om 2 uur dicht moeten trouwens ;).
Da's kut.
Heb ik ook 'ns meegemaakt, was godverdergodver nog maar net begonnen met tanken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:30:45 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96114119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Waarom zoek jij niet een plak 100 km van enschede op en ga daar koninginnedag vieren? niemand die jou kent.
nou hier kent ook niemand me, op misschien directe buren na, en studiegenoten die me zagen afgleiden en gaan spijbelen en falen 4/5 jaar terug. niet dat ze erom geven, want volgensmij zijn er altijd wel mensen die stoppen met hun studie naar een tijdje, of een andere studie gaan doen.
ik zou voor hun daar net zo goed toe kunnen behoren
pi_96114132
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's kut.
Heb ik ook 'ns meegemaakt, was godverdergodver nog maar net begonnen met tanken.
Is vaak in Nederland zo. :') Is hier wel anders. Tot het licht wordt, kun je best wel ergens terecht. Ook op 'n dinsdag of een woensdag. Het is echter vaker niet dan wel een goede avond.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:31:48 #91
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96114200
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's kut.
ja dat is ook zoiets. ik weet nooit hoelaat ik moet uitgaan.
hoelaat ik van huis moet gaan.

en er staan allemaal foto's van gezelligheid in die kroegen waar ik ben geweest, maar ik sta er nooit op.(natuurlijk).
maar ik zag ook nooit die fotos gemaakt worden, en dat vond ik vreemd.
ik heb zelfs nog gesprekjes gehad met de camera mensen, en dan zei ik of ze mij dit keer ook gingen fotograferen.
ik denk dat ik altijd gewoon te vroeg wegga ben ik achter gekomen nu na paar keer
pi_96114238
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en er staan allemaal foto's van gezelligheid in die kroegen waar ik ben geweest, maar ik sta er nooit op.(natuurlijk).
maar ik zie ook nooit die fotos
ik denk dat ik altijd gewoon te vroeg wegga ben ik achter gekomen nu na paar keer
Hoe laat ga je dan meestal en hoe laat ga je weg?
pi_96114251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

iets techniesj .

en je weet hoe het gaat. ik sta ingeschreven, en ik ben in totaal nog maar 2 maanden naar school gegaan, waarvan 1,9 maand in 2006 en 2007 ofzo
Welke studie dan? :) Ik ben benieuwd wat jij studeerde.

En waarom ben je op kamers gaan wonen? Was mijn vraag.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:32:39 #94
118585 Crutch
pi_96114259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar ik zie ook nooit die fotos
Wij lopen normaal gesproken pas om 23:00 uur de stad in. :')
Je moeder is een hamster
pi_96114381
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Crutch het volgende:

[..]

23.00 uur is een mooie tijd. Als ik vroeger ga, dan ga ik in de Irish Pub wat drinken. Dat is wel te pruimen vanaf het avondeten tot 'n uurtje of 11. Is op doordeweekse dagen ook wel een aardige graadmeter. Is daar geen fuck te doen rond 'n uur of 22 op een woensdag dan is de rest ook bagger.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:34:11 #96
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96114382
quote:

[..]

Als ik ga is het van 19:00 tot een uur of 6/7 in de ochtend hier. Dan ben je binnen als het nog rustig is en ga je weg als iedereen zo'n beetje wel weg is
  donderdag 28 april 2011 @ 22:34:15 #97
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96114388
quote:

[..]

ik heb niet veel geoefend. ik ontwijk mensen, en zogauw ik er over ga nadenken gaat het mis vanwege gebrek aan oefening.

enige "natural game" wat ik al heb, en wat ik wel gewoon aanvoel, en waar ik niet voor hoef na te denken is op mannelijke nerds afstappen die ook uitstralen dat ze zielig zijn.
Als ik jou was zou ik collectes gaan lopen of zoiets midden in een werven voor greenpeace ofzo.
Iets waarbij je gedwongen wordt contact met mensen te zoeken en ondertussen kun je natuurlijk de leukste dames er uitvissen.
En ja sommige mensen reageren klote, maar ik weet zeker dat er leuke gesprekken uitkomen.

Ik hou niet zo van mensen massa's. Na 6 jaar loveparade (+ 1000.000 mensen in berlijn nog), heb ik dat wel afgeleerd.

Dat bedoelde ik ook met die tekst van sunscreen.
Do every day one thing that scares you.
Dat is goede oefening.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:34:23 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96114396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoe laat ga je dan meestal en hoe laat ga je weg?
nou meestal ga ik niet natuurlijk he.
en sporadisch ga ik, eerste keer om uur of 1 snachts, en ik dacht dat het veel te laat was en het was uitgestorven
tweede keer om uur of 9
andere keren om uur of 11. en dan ging ik weg nadat ik het allemaal maar te moeilijk vond worden om uur of 1:30 en dan juist als ik wegging kwamen er ineens vet veel mensen altijd en begonnen er allemaal mensen bij te komen.
pi_96114496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou meestal ga ik niet natuurlijk he.
en sporadisch ga ik, eerste keer om uur of 1 snachts, en ik dacht dat het veel te laat was en het was uitgestorven
tweede keer om uur of 9
andere keren om uur of 11. en dan ging ik weg nadat ik het allemaal maar te moeilijk vond worden om uur of 1:30 en dan juist als ik wegging kwamen er ineens vet veel mensen altijd en begonnen er allemaal mensen bij te komen.
Als het dan nog gezellig is, kun je toch nog wel blijven?
pi_96114500
quote:

[..]

Prima tijd inderdaad; als je alleen gaat raad ik je aan om nog wat later te gaan, omdat je vroeger op de avond nog wat meer groepjes hebt en het later pas wat meer gaat mengen en het makkelijker is om tussen de mensen te komen. Tenminste, zo ervaar ik het hier.
pi_96114530
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Na 6 jaar loveparade...
Ik ben slechts één keer geweest. In 2001. Was geniaal. (Sorry voor de offtopic).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 22:36:30 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 22:36:16 #102
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96114538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het dan nog gezellig is, kun je toch nog wel blijven?
nee dan was me energie op. en dan zag niemand me meer staan (denk bijv aan half uur aan de bar moeten wachten en iedereen voor zien gaan omdat je een openstaande rekening wil betalen.
niemand is er dan meer die je ziet. (en dat ligt aan mezelf natuurlijk, dat ik terugtrek in het stil in een hoekje staan, en het slik dat iedereen voordringt, en het allemaal over me heen laat komen, en geen contact meer durf te maken)

wat er dan gebeurt (wat vanzelf gaat omdat ik het gewent ben) is steeds zieliger gaan lijken, steeds zieliger. totdat iemand meedelijden gaat krijgen en daarom mij aan de beurt laat gaan.
of dat de barman denkt van: "waarom staat die gast al een uur zielig voor zich uit te staren hier aan de bar in ze 1tje, en waarom probeert hij op een veel te verlegen manier oogcontact te maken, en kijkt hij nog zieliger als ik iemand anders help. oh wacht misschien wil hij wat van me"

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-04-2011 22:44:14 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 22:38:13 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96114691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is ook mijn indruk dat jullie voortdurend denken de waarheid te kennen. Je mag hard zijn, want het is de waarheid :N. Nee, het is gewoon lomp.
The view from nowhere.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:38:14 #104
118585 Crutch
pi_96114694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dan was me energie op. en dan zag niemand me meer staan (denk bijv aan half uur aan de bar moeten wachten en iedereen voor zien gaan omdat je een openstaande rekening wil betalen.
Wat ik duidelijk wil maken is dat je gewoon wat vaker moet gaan of probeer in de supermarkt o.i.d. wat vaker mensen aan te spreken.
Je moeder is een hamster
pi_96114753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is ook mijn indruk dat jullie voortdurend denken de waarheid te kennen. Je mag hard zijn, want het is de waarheid :N. Nee, het is gewoon lomp.
Ja, we winden er geen doekjes om. Daar heeft niemand wat aan. Met lomp heeft het niets te maken. Je stelt je gewoon te vaak en te snel aan.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:39:49 #106
118585 Crutch
pi_96114794
quote:

[..]

Hard, lomp of waarheid; het is wat je zelf vindt dat het is.
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:40:44 #107
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96114849
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat ik duidelijk wil maken is dat je gewoon wat vaker moet gaan of probeer in de supermarkt o.i.d. wat vaker mensen aan te spreken.
ja weet ik . ik heb al een oefening bedacht voor me ook

dat doen inderdaad. en dan na afloop kunnen weten wat hun kleur ogen was(om mezelf een oefening te geven van kunnen nadenken om iets te doen of op te merken, in conversatie, en benadering tegelijk).
en dan ook nog eens gaan proberen oefeningen om het gespreksonderwerp snel te veranderen. als bijv :"ja ik wil vanavond tv kijken, weet jij of er iets op tv is" terwijl het gesprek daarvoor over iets heel anders ging (bijv het weeronderwerp als opener).

maar ik doe geen fuck en helemaal niets hoor
pi_96114861
quote:
Als je alleen maar kusjekroel en zulks wilt zien dan kun je beter naar het Viva forum gaan.
pi_96114888
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je alleen maar kusjekroel en zulks wilt zien dan kun je beter naar het Viva forum gaan.
QFT!
pi_96114989
Mylifeisgrey ontwijk je mijn vragen? :)

Welke studie? En waarom ben je op kamers gaan wonen?
pi_96115012
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, ik heb daar eens wat gelezen...zo kusjekroel gaat dat niet.
pi_96115084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG ontwijk je mijn vragen? :)
Kom je daar nu al achter? Dat gaat al zo sinds hij begon met posten op Fok.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:45:00 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96115132
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey ontwijk je mijn vragen? :)

Welke studie? En waarom ben je op kamers gaan wonen.
omdat ik me studie hier niet wil melden!
en ik woon op kamers omdat studie te ver weg van huis is. er is ook dezelfde studie in delft wat dichterbij is, maar dan had ik ook op kamers gemoeten.
ik woon HIER omdat destijds er minder/geen kamers en appartementen in delft waren

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-04-2011 22:52:17 ]
pi_96115153
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik heb daar eens wat gelezen...zo kusjekroel gaat dat niet.
In verhouding tot Fok zeer zeker wel hoor. :Y
pi_96115177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat ik me studie hier niet wil melden!
en ik woon op kamers omdat ik 200km ver weg woon, en er destijds minder kamers en appartementen in deflt beschikbaar waren
Delft? Oh, je wilde eerst daar een technische studie doen. Got it.

En waarom niet, ik ben benieuwd wat jij studeerde! Wat je leuk vind en zo.
pi_96115190
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Beetje het kenmerk van een troll. Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde. Richard deed het ook, maar die lijkt nu wat veranderd te zijn.
pi_96115195
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik confronteer hem even.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:47:18 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96115272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik confronteer hem even.
ja. zelfde studie die ik wilde is ook op de tudelft, en dat is opzich minder ver van me ouders.
maar had daar ook op kamers of iets gemoeten, en dat ging ietsjes minder gemakkelijk dan in twente
daarom zit ik nu hier.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:47:38 #119
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96115301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde.
Nietus. Zo extreem veel post ik niet hoor.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:47:59 #120
118585 Crutch
pi_96115327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja weet ik . ik heb al een oefening bedacht voor me ook

dat doen inderdaad. en dan na afloop kunnen weten wat hun kleur ogen was(om mezelf een oefening te geven van kunnen nadenken om iets te doen of op te merken, in conversatie, en benadering tegelijk).
en dan ook nog eens gaan proberen oefeningen om het gespreksonderwerp snel te veranderen. als bijv :"ja ik wil vanavond tv kijken, weet jij of er iets op tv is" terwijl het gesprek daarvoor over iets heel anders ging (bijv het weeronderwerp als opener).

maar ik doe geen fuck en helemaal niets hoor
Je laat het teveel van PUA afhangen.
Het protocol dat ze daar aangeven als standaard voor het opbouwen van een 'klik' is niet vergelijkbaar met Nederlandse vrouwen.
Wat je er wel uit kunt leren is een goede basis, oftewel; hoe geef ik mezelf een schop onder de kont om in contact te komen met mensen en te leren van mijn fouten.
That's it.
Je moeder is een hamster
pi_96115357
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. zelfde studie die ik wilde is ook op de tudelft, en dat is opzich minder ver van me ouders.
maar had daar ook op kamers of iets gemoeten, en dat ging ietsjes minder gemakkelijk dan in twente
daarom zit ik nu hier.
Snap ik. Was het iets van bedrijfskunde? Vond je de studie wel leuk dan?
pi_96115424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
Beetje het kenmerk van een troll. Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde. Richard deed het ook, maar die lijkt nu wat veranderd te zijn.
I know. Ik ben nogal sceptisch wat dat betreft. En van Richard vond ik het dan weer frappant dat hij dan net weer een psycholoog heeft die zijn hele levensverhaal aan hem ophangt!? Iets met 40 exen en zo?! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 22:49:36 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 22:49:33 #123
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96115430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Snap ik. Was het iets van bedrijfskunde? Vond je de studie wel leuk dan?
daar ben ik juist niet goed in volgensmij he. hoe denk jij dat ik ooit een bedrijf of manageriets kan doen? daar is veels te veel mensenkennis voor nodig. geen bedrijfskunde aardbei
pi_96115440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Je trollt toch meer dan genoeg.
pi_96115488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sinds wanneer is trollen gerelateerd aan postcount dan?
pi_96115552
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Techno het volgende:

[..]

I know. Ik ben nogal sceptisch wat dat betreft. En van Richard vond ik het dan weer frappant dat hij dan net weer een psycholoog heeft die zijn hele levensverhaal aan hem ophangt!? Iets met 40 exen en zo?! :')
Of het allemaal waar is wat Richard schrijft is 'n tweede, maar hij lijkt me iets minder aandachtsgeil te zijn dan voorheen.

Voorheen was het echt zo dat hij 'n tijdje het topic kaapte, je hem dan even niet meer zag omdat hij zich af aan het beren was omdat het over hem ging en dan weer ging kapen.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:51:54 #127
118585 Crutch
pi_96115584
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Sinds wanneer is trollen gerelateerd aan postcount dan?
Trollacount minder posts.
Originele account meer posts.
Lijkt me duidelijk. :P
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:52:52 #128
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96115656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of het allemaal waar is wat Richard schrijft is 'n tweede, maar hij lijkt me iets minder aandachtsgeil te zijn dan voorheen.

Voorheen was het echt zo dat hij 'n tijdje het topic kaapte, je hem dan even niet meer zag omdat hij zich af aan het beren was omdat het over hem ging en dan weer ging kapen.
Een ieder heeft recht op zijn moment in het topic.
pi_96115712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja, er zijn echter grenzen. Die grenzen zijn door Richard behoorlijk overschreden (o.a. met het gejank in zijn Fotoboek).
  donderdag 28 april 2011 @ 22:54:18 #130
118585 Crutch
pi_96115756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, er zijn echter grenzen. Die grenzen zijn door Richard behoorlijk overschreden (o.a. met het gejank in zijn Fotoboek).
Daar heeft hij destijds ook een ban voor gehad toch?
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 22:55:03 #131
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96115797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja en dat hebben jullie aardig afgestraft.
Toen had deze reeks nog een groter zelfreinigend vermogen :?
pi_96115802
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Aan de andere kant zijn al die offtopic topic-hijacks ook wel een note waard, of niet? :)
  donderdag 28 april 2011 @ 22:55:25 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96115830
-weg + note-

Ga me niet uit testen, dan kan het zo maar zijn dat je niet meer kunt posten

[ Bericht 43% gewijzigd door Daniel1976 op 28-04-2011 22:58:30 ]
pi_96115831
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar heeft hij destijds ook een ban voor gehad toch?
Geloof het wel inderdaad. Gaf wel aan dat het hem om aandacht te doen was. Met getroll lukte dat op een gegeven moment niet meer en dus werd er een zwaarder middel gebruikt om toch die aandacht te krijgen.
pi_96115877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja en dat hebben jullie aardig afgestraft.
Toen had deze reeks nog een groter zelfreinigend vermogen :?
Dat heeft deze reeks nog steeds wel. Alleen zijn sommige posters (Lanterfanter en MLIG) er immuner voor dan Richard.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:58:04 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96115974
Ik heb in ieder geval zeker niet de intentie gehad om het topic te kapen. Ik heb al mijn excuses aangeboden. Ik snap niet wat jullie nog meer willen. Ik zie wel in dat mijn posts egocentrisch zijn.
pi_96116047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb in ieder geval zeker niet de intentie gehad om het topic te kapen. Ik heb al mijn excuses aangeboden. Ik snap niet wat jullie nog meer willen. Ik zie wel in dat mijn posts egocentrisch zijn.
Dan heb ik een nieuwtje voor je, de mens handelt per definitie uit eigenbelang. :7
  donderdag 28 april 2011 @ 23:01:03 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96116120
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
als anderen users erom vragen is het niet egocentrisch en kapen.
mijn vragen aan jou:
-wie is zaterdagman?
-en heb je je al gerealiseerd dat jij wel mensen van het andere geslacht makkelijk kan ontmoeten (in tegenstelling tot mij, schenk, richard, enzo) omdat je vrouw bent en het oneerlijk is.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:02:00 #139
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96116170
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Dan heb ik een nieuwtje voor je, de mens handelt per definitie uit eigenbelang. :7
:N

Gelukkig niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Altru%C3%AFsme
  donderdag 28 april 2011 @ 23:02:53 #140
118585 Crutch
pi_96116223
Lanterfant is een zwevertje denk ik.
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 april 2011 @ 23:03:06 #141
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96116232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet als anderen mensen erom vragen.
mijn vragen aan jou:
-wie is zaterdagman?
-en heb je je al gerealiseerd dat jij wel mensen van het andere geslacht makkelijk kan ontmoeten (in tegenstelling tot mij, schenk, richard, enzo) omdat je vrouw bent en het oneerlijk is.
1. Oh, iemand van het uitgaan.
2. Nee. Ook niet tijdens het winkelen/ fietsen hoor. Op straat alleen roepende gangsters ( = onbruikbaar).
pi_96116279
Zaterdagman was iemand met een boekenkast die beloofde geen rare dingen te zullen doen. Een uur later zat hij met z'n tong tussen haar benen.

Dat was het zo'n beetje.
Ron Paul 2012
  donderdag 28 april 2011 @ 23:04:12 #143
118585 Crutch
pi_96116284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
Jij kan ook makkelijk mensen van het andere geslacht ontmoeten, je moet alleen niet zo kritisch zijn.
Je moeder is een hamster
pi_96116312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Daniel1976 het volgende:

Altruïsme is net zo goed een vorm van eigenbelang. :D
pi_96116346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:
Zaterdagman was iemand met een boekenkast die beloofde geen rare dingen te zullen doen. Een uur later zat hij met z'n tong tussen haar benen.

Dat was het zo'n beetje.
Pfff het zou pas echt raar zijn als hij poepsex met haar zou willen.
pi_96116407
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jij kan ook makkelijk mensen van het andere geslacht ontmoeten, je moet alleen niet zo kritisch zijn.
Bij de meet lappen we wel voor hem, zodat hij 'n nummertje kan gaan maken aan het Zandpad.
pi_96116424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:

Dat was het zo'n beetje.
Over welke user gaat dit?
pi_96116440
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Lanterfanter.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:06:42 #149
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96116442
quote:

[..]

mja oma's, en middelbare vrouwen met pittig kapsel zal ik inderdaad wat minder moeite voor doen om te hopen op een wederzien.

maar geloof me. ik zie geen lelijke meisjes (van 18(ookal is dat erg jong, liever iemand van precies mijn leeftijd) tot 30 )
die bestaan volgensmij niet.
pi_96116461
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat je dat nog moet vragen.
Ron Paul 2012
  donderdag 28 april 2011 @ 23:07:17 #151
118585 Crutch
pi_96116480
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Altruïsme is net zo goed een vorm van eigenbelang. :D
Volgens mij handel je ook altijd met op z'n minst het doel dat het later positief bij je terugkomt.

Ik doneer ook niet meer, want ik voel me er heus niet fijner door.
Je moeder is een hamster
pi_96116494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
Lanterfanter.
Ze liet zich Beffen door de e.o.a. Onverlaat? :o
pi_96116502
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze liet zich Beffen door de e.o.a. Onverlaat? :o
Zoiets. Ze doet zich wel voor als onnozel, maar in het nachtleven is het gewoon een doorgewinterd sletje.
pi_96116527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Iemand helpen is indirect ook uit eigenbelang, maar we noemen dat niet egoïstisch.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:08:07 #155
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96116530
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij de meet lappen we wel voor hem, zodat hij 'n nummertje kan gaan maken aan het Zandpad.
daar ben ik nog nooit geweest, en heb er op sommige gebieden wel behoefte aan maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
schenk verdient het 10X zo hard, hij is zielig. met mij valt het nog wel mee :)
pi_96116587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

daar ben ik nog nooit geweest, en heb er op sommige gebieden wel behoefte aan maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
het gratis geld is uiteraard welkom :)
Een keer moet de eerste keer zijn. Als je te irritant wordt tijdens de meet, dan sturen we je wel even richting het Zandpad.
pi_96116601
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Dat je dat nog moet vragen.
Ja, sorry. Soms mis ik wel eens een deeltje door werk en een sociaal leven zulks. -O-
pi_96116641
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, sorry. Soms mis ik wel eens een deeltje door werk en een sociaal leven zulks. -O-
Dat valt me tegen van je.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:09:39 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96116647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een keer moet de eerste keer zijn. Als je te irritant wordt tijdens de meet, dan sturen we je wel even richting het Zandpad.
ik was die user die al 50-100 hoeren gehad heeft he.
en thuisontvangst hoeren enzo is gewoon beter.(qua kosten, en qua andere dingen dat alles wat prettiger is)
enige nadeel is het afspreek gebeuren, en dat je het een beetje moet plannen.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:09:52 #160
118585 Crutch
pi_96116667
Dit topic gaat bijna net zo snel als singles. :')
Nou ja, bijnaaa. Hard iig.
Je moeder is een hamster
pi_96116675
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik was die user die al 50-100 hoeren gehad heeft he.
Ja, jij bent de kenner op dat gebied. Dat wisten we al.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:11:15 #162
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96116743
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iemand helpen is indirect ook uit eigenbelang, maar we noemen dat niet egoïstisch.
Nee dat is het niet Altruïsme heeft evolutionair nut.
Maar degene (mens of dier) die altruïstisch is, kan dat zelfs in extreme situaties met de dood bekopen. Er bestaat daadwerkelijk zoiets als onbaatzuchtigheid.
Ik kan daar dieper op in gaan, maar niet in dit topic.
pi_96116894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet Altruïsme heeft evolutionair nut.
Maar degene (mens of dier) die altruïstisch is, kan dat zelfs in extreme situaties met de dood bekopen. Er bestaat daadwerkelijk zoiets als onbaatzuchtigheid.
Ik kan daar dieper op in gaan, maar niet in dit topic.
Ja, ik wil eigenlijk reageren maar dat hoort hier idd niet.
pi_96116975
Mja, ik vind dat een beetje onzin, want het topic wordt er niet minder interessant door of iets dergelijks.
pi_96117020
quote:

[..]

Nee toch..
pi_96117202
In den beginne had ik hier ook veel willen posten, maar het gaat me allemaal te snel, plus er zijn mensen die het echt vele malen erger hebben dan ik. Daardoor is mijn drive nogal afgezwakt en juist gericht op de andere users, terwijl dat niet mijn insteek was. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 23:19:48 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96117222
edit: laat maar
pi_96117546
Waarom is het hier nu ineens weer zo stil? :{
pi_96117570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Iedereen is aan het hosselen nu. :Y
  donderdag 28 april 2011 @ 23:26:03 #170
118585 Crutch
pi_96117616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Iedereen is aan het hosselen nu. :Y
Tosti maken. :9~
Je moeder is een hamster
pi_96117650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, anders krijg ik weer een comment + note aan m'n broek.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:27:31 #172
118585 Crutch
pi_96117698
Daarna ga ik ook maar eens naar bed, ofzo.
Je moeder is een hamster
pi_96117797
Ik ga eens kijken of er hier ergens nog iets te doen is. Zal vast wel niet, maar minder boeiend dan tot 'n uurtje of 02.00 Fok!-en zal het vast niet zijn. :)
pi_96118133
quote:

[..]

Hoe dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het alleen via internet. En in het echt alleen met de mannelijke nerds en andere kanslozen.

Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psychiater een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen. Nu kom ik nog puberachtig over ofzo zei hij.
pi_96118332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het alleen via internet. En in het echt alleen met de mannelijke nerds en andere kanslozen.

Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psycholoog een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen. Nu kom ik nog puberachtig over ofzo zei hij.
Geen enkele psycholoog zou zoiets zeggen. Never.

Sowieso snap ik je niet, want gister liep je bij een psychiater.
pi_96118440
Ik heb net eigenlijk pas voor het eerst de nieuwe OP met de tips gelezen, was er nog niet aan toegekomen. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.
Weggaan bij mijn ouders is iets waar ik de laatste tijd wel serieuzer over aan het denken ben. Stond er eerst heel afwijzend tegenover, maar het lijkt me eigenlijk toch wel fijne kanten hebben. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat ik het aan kan en het kan betalen. Ik heb me laatst ingeschreven bij SSH en woningnet. Wat laat, maar wie weet :)

Wat zou ik dan in zo'n bibliotheek moeten doen? Ik geloof niet dat daar in mijn eentje zitten gaat helpen met iets :P Ik snap nooit hoe mensen in zo'n situatie contact leggen.
quote:
Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
2. Kijk niet steeds naar de grond.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Is dat heel erg belangrijk? Ik heb het gevoel dat ik me daar schuldig aan maak, vooral met mensen die ik niet ken en meisjes; ik krijg het nooit voor elkaar om ze aan te kijken. Vandaag stond ik op een bus te wachten tussen alleen maar meisjes, ik wist niet waar ik kijken moest :+
quote:
Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.
En het is niet waar dat ze je snel afsnauwen als je iets fout doet? :@ Ik herken me ook heel erg in die beschrijving, ik zie dat ook zo eigenlijk.

SPOILER
  donderdag 28 april 2011 @ 23:41:37 #177
118585 Crutch
pi_96118447
quote:

[..]

Je lost het hier bijna helemaal op:
quote:
Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit nog niet zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psychiater een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen. Nu kom ik nog puberachtig over ofzo zei hij.
Je weet waar je aan moet werken.
Je moeder is een hamster
pi_96118490
quote:
Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psycholoog een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen.
Bullshit. En als die psycholoog dat al wel zou zeggen dan zou ik zeggen dat hij ongeschikt voor dat vak is.

Houding en uitstraling is waar het om draait, anabolen hebben er weinig mee te maken (tenzij je je op een specieke doelgroep richt, ala Oh oh Cherso, maar dat betwijfel ik ten zeerste).
pi_96118554
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Bullshit. En als die psycholoog dat al wel zou zeggen dan zou ik zeggen dat hij ongeschikt voor dat vak is.

Houding en uitstraling is waar het om draait, anabolen hebben er weinig mee te maken (tenzij je je op een specieke doelgroep richt, ala Oh oh Cherso, maar dat betwijfel ik ten zeerste).
Nee ik ben echt een beetje te mager, hij zei het niet letterlijk zo, maar hij zei dat flink trainen in de sportschool een goede stap zou zijn aangezien mijn houding erg slecht is.
pi_96118582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:

Precies. En ik heb / ken er genoeg IRL.

Ook dat ja.
pi_96118617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik ben echt een beetje te mager, hij zei het niet letterlijk zo, maar hij zei dat flink trainen in de sportschool een goede stap zou zijn aangezien mijn houding erg slecht is.
Je houding heeft geen fuck met je postuur te maken.
pi_96118635
quote:

[..]

Ja boeiend, ik haal het af en toe door elkaar.
pi_96118677
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Je houding heeft geen fuck met je postuur te maken.
Ok laat maar ik zeg wel niks meer verder -.- pffff
pi_96118740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
Ok laat maar ik zeg wel niks meer verder -.- pffff
Ja, sorry dat ik niet meega in het verdrinken van jouw zelfmedelijden.
pi_96118790
quote:
Tja, dat doen zoveel trollen. Wat is je punt precies?
  donderdag 28 april 2011 @ 23:48:16 #186
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96118808
het gaat inderdaad best wel snel, ik mis helft van de posts op de 1 of andere manier

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eens verkleed over straat zou moeten lopen. Dat moest ik echt nog even kwijt. Zoiets zou heel geschikt voor je zijn.
als wat verkleed? als kneus?

het probleem is dat ik me ongemakkelijk voel, en als ik niet nadenk doe ik ingebakken gedrag dat ik juist met bogen om mensen heen loop, en gedrag toepas dat ik "een normaal persoon ben die haast heeft" een beetje.
alles om maar onzekerheid te camoufleren(ingebakken gedrag van de laatste jaren), en ervoor te zorgen dat mensen me niet lang zien, en zo wel dat ik zosnel mogelijk weg raak zodat ze niet denken dat ik vreemd ben.
me reputatie enzo

ook als iemand een gesprek aanknoopt, dan denk ik niet meer na dat de bedoeling is gewoon even smalltalk, en reageer ik alleen maar serieus en bang.
tijdje terug nog de week voor pasen.
blabla, oude auto, welk bouwjaar, geen wegenbelasting zeker.
en toen " fijne feestdagen"

mijn reacties waren :
oude auto -> ja wel een beetje he
geen wegenbelasting zeker ->nee, en goedkope verzekering
fijne feestdagen -> "huh, wat ? welke feestdagen......oh wacht u bedoelt pasen, oh daar houdt ik me niet mee bezig"
(toen dacht ik : omg nou denkt hij dat ik een heiden ben, of anders dat ik wereldvreemd ben dat ik nieteens dat het pasen is, ik moet excuus bedenken waarom het me ontgaan is dat pasen nadert).

toen ging ik verder: " ...was ik even vergeten, druk op school enzo (leugen) ik vergeet dat soort dingen tijd gaat snel
u ook fijne feestdagen
"

het is moeilijk
dacht jij aan carnavalsfeesten ofzoiets?'
of gewoon morgen?wat zou ik moeten doen dan, en aantrekken?

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-04-2011 23:56:26 ]
pi_96118817
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, sorry dat ik niet meega in het verdrinken van jouw zelfmedelijden.
Nee mijn psychiater is ongeschikt voor het vak en volgens anderen verzin ik alles.
pi_96118862
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, dat doen zoveel trollen. Wat is je punt precies?
Dat Iwannabehigh denkt dat ik verzin dat ik bij een psychiater zit alleen omdat ik het door elkaar haal.

Maar boeiend, ik zal het er niet meer over hebben :)
pi_96118891
quote:

[..]

Ik vind het nogal verschillend, een psycholoog en een psychiater.

Ik geloof sowieso niet dat een psychiater dat tegen je heeft gezegd. Dat is onmogelijk, en gister ook al zoiets; dat hij een alpha is en dat hij ong. 40 vrouwen in zijn leven heeft gehad. Relevant, zeg en ook niet bepaald slim om te zeggen; dat weet zelfs ik :') Ik denk eerlijk gezegd dat je hierover liegt. Of je hebt het verzonnen óf je hebt zijn woorden verdraaid.
pi_96118903
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Misschien denkt hij dat Rich er zelfverzekerder van zou worden.
Wij weten enkel wat hij ons vertelt hè, niet hoe het precies gezegd of bedoeld is.
pi_96118931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef richard_prf het volgende:
Nee mijn psychiater is ongeschikt voor het vak en volgens anderen verzin ik alles.
En net was het nog een psycholoog? Make up your mind please. :')

Dat doe je ook, want professionele Hulpverleners laten zich niet over dergelijke Zaken uit. Zoals het aantal Chika's dat ze al dan niet Hosselen. :')
pi_96118998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij weten enkel wat hij ons vertelt hè, niet hoe het precies gezegd of bedoeld is.
Dat is gewoon pertinente onzin.

Dat weet ik omdat ik toevallig wat "bekende" psychologen en psychiaters in mijn familie heb zitten.
pi_96119026
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef Techno het volgende:

[..]

En net was het nog een psycholoog? Make up your mind please. :')

Dat doe je ook, want professionele Hulpverleners laten zich niet over dergelijke Zaken uit. Zoals het aantal Chika's dat ze al dan niet Hosselen. :')
Hij bedoelde alleen dat hij het andere uiterste was, dat hij gewild was , maar dat niemand het langer volhield dan 2 maanden met hem en dat hij zo een bepaalde naam negatieve imago opbouwde, daarmee wilde hij aantonen dat veel aandacht krijgen ook niet alles is.
Maar laat maar, ik vertel verder niks over de therapie aangezien ik hier enkel kritiek krijg.
pi_96119069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef richard_prf het volgende:
Hij bedoelde alleen dat hij het andere uiterste was, dat hij gewild was , maar dat niemand het langer volhield dan 2 maanden met hem en dat hij zo een bepaalde naam negatieve imago opbouwde, daarmee wilde hij aantonen dat veel aandacht krijgen ook niet alles is.
Kijk, nu toon je zelf aan dat je onzin praat. Want je draait je eigen verhaal nu al 180 graden om. :')
pi_96119084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je het serieus meent? Het is namelijk erg duidelijk ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 23:55:29 #196
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96119144
quote:
[
Wat zou ik dan in zo'n bibliotheek moeten doen? Ik geloof niet dat daar in mijn eentje zitten gaat helpen met iets :P Ik snap nooit hoe mensen in zo'n situatie contact leggen.
r]
Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige medewerkster). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.

Het schijnt zo te zijn dat je zo iemand dan moet storen om een pen of iets dergelijks te vragen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

als wat verkleed? als kneus?

het probleem is dat ik me ongemakkelijk voel, en als ik niet nadenk doe ik ingebakken gedrag dat ik juist met bogen om mensen heen loop, en gedrag toepas dat ik "een normaal persoon ben die haast heeft" een beetje.
alles om maar onzekerheid te camoufleren(ingebakken gedrag van de laatste jaren), en ervoor te zorgen dat mensen me niet lang zien, en zo wel dat ik zosnel mogelijk weg raak zodat ze niet denken dat ik vreemd ben.
me reputatie enzo

ook als iemand een gesprek aanknoopt, dan denk ik niet meer na dat de bedoeling is gewoon even smalltalk, en reageer ik alleen maar serieus.
tijdje terug nog de week voor pasen.
blabla, oude auto, welk bouwjaar, geen wegenbelasting zeker.
en toen " fijne feestdagen"

mijn reacties waren :
oude auto -> ja wel een beetje he
geen wegenbelasting zeker ->nee, en goedkope verzekering
fijne feestdagen -> "huh, wat ? welke feestdagen......oh wacht u bedoelt pasen, oh daar houdt ik me niet mee bezig. ...druk op school enzo (leugen) ik vergeet dat soort dingen.
u ook fijne feestdagen

het is moeilijk
dacht jij aan carnavalsfeesten ofzoiets?'
of gewoon morgen?wat zou ik moeten doen dan, en aantrekken?
Jeetje, jij typt echt als aangeschoten wild. Het lijkt net alsof je alles zo onbevangen met een openhangende mond typt.

Ik denk dat je wel af moet van dat ingebakken gedrag en zo normaal gedragen. Het is je grote obsessie ( "je reputatie"). Je moet wel heel wat doen om echt op te vallen/ vreemd te lijken. Misschien moet je dat daarom juist eens expres doen en daar dan de lol van inzien. Nee, geen carnavalsfeesten.
pi_96119230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige vrouw). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.

Het schijnt zo te zijn dat je zo iemand dan moet storen om een pen of iets dergelijks te vragen.
Jeetje, jij typt echt als aangeschoten wild. Het lijkt net alsof je alles zo onbevangen met een openhangende mond typt.

Ik denk dat je wel af moet van dat ingebakken gedrag en zo normaal gedragen. Het is je grote obsessie ( "je reputatie"). Je moet wel heel wat doen om echt op te vallen/ vreemd te lijken. Misschien moet je dat daarom juist eens expres doen en daar dan de lol van inzien. Nee, geen carnavalsfeesten.
Grappig. Je vergeet de Random Hoofdletters.
pi_96119316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je het serieus meent? Het is namelijk erg duidelijk ;)
Richard kan best dingen verdraaien, wij weten niet hoe het ter sprake is gekomen en zéker niet wat de intenties waren van de psych.
pi_96119349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar laat maar, ik vertel verder niks over de therapie aangezien ik hier enkel kritiek krijg.
Doe dat maar niet hier aangezien je het verzint en je inderdaad kritiek gaat krijgen (van mij). Om aandacht te krijgen kan je altijd nog een topic aanmaken in ONZ om daar alles over je therapie en je psycholoog (of psychiater ;)) neer te zetten. Succes gegarandeerd want negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_96119354
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard kan best dingen verdraaien, wij weten niet hoe het ter sprake is gekomen en zéker niet wat de intenties waren van de psych.
Je bent ietwat tè naïef. :*
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:02:16 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96119478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige medewerkster). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.

[..]

ja weet ik veel. ik heb veel te vertellen over dingen die ik niet snap
quote:
Ik denk dat je wel af moet van dat ingebakken gedrag en zo normaal gedragen. Het is je grote obsessie ( "je reputatie"). Je moet wel heel wat doen om echt op te vallen/ vreemd te lijken.
ohjaa! dit doet me denken aan toen ik nog een dagelijks leven had, en toen ik me voor nog niet zoveel dingen hoefde te schamen (bang zijn dat mensen me vreemd vinden en erachter komen dat ik al 6 jaar lang niets doe)
toen playde ik bijvoorbeeld nogweleens tegen vage contacten van : "wie ben jij nou weer....... oh wacht jij bent die en die, ja ik zie het al" terwijl ik meteen al zag wie het was.
en dan checkte ik hun reactie enzo tijdens dat ik het uitsprak
quote:
Misschien moet je dat daarom juist eens expres doen en daar dan de lol van inzien. Nee, geen carnavalsfeesten.
ja precies. meer mensen "testen" om hun reactie te pijlen.
ipv in me eigen hoofd bezig zijn van " omg, nu moet ik dit doen anders lijk ik vreemd", en dan nieteens hun reactie kijken maar alleen maar hopen "dat het er goed uitkwam" en dat het snel overgaat(dat ze weggaan en me met rust laten voordat ze achter dingen komen dat ik niet normaal ben ).

jij bent zo heerlijk dat jij gewoon jezelf kan zijn in sociale dingen enzo.
pi_96119507
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bent ietwat tè naïef. :*
Mij lijkt het naiever om te denken dat Rich niks verdraaid of iets anders uitlegt. En op basis daarvan bepalen dat de psych wel omgeschikt moet zijn.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:03:23 #203
118585 Crutch
pi_96119527
MLiG, hoe heet die film ook alweer?
Je moeder is een hamster
pi_96119552
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij lijkt het naiever om te denken dat Rich niks verdraaid of iets anders uitlegt. En op basis daarvan bepalen dat de psych wel omgeschikt moet zijn.
Nah nee, of je wilt tè graag Moeder Theresia uithangen, maar dat maakt de zaak niet veel beter.
pi_96119572
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik verdraai dingen onbewust in het meest negatieve perspectief mogelijk. Zo heb ik altijd moeite om positieve dingen te onthouden en overdrijf ik het negatieve.
pi_96119615
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
Remy? Of was het Calimero? :')
pi_96119622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik verdraai dingen onbewust in het meest negatieve perspectief mogelijk. Zo heb ik altijd moeite om positieve dingen te onthouden en overdrijf ik het negatieve.
Zo onbewust is het dus niet. _O-
pi_96119630
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Nah nee, of je wilt tè graag Moeder Theresia uithangen, maar dat maakt de zaak niet veel beter.
Tja, we zijn niet allemaal van de aannames.
pi_96119662
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben liever van de aannames dan dat ik bizarre verhalen (leugens) geloof. Echt waar.
pi_96119694
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Kijk, nu toon je zelf aan dat je onzin praat. Want je draait je eigen verhaal nu al 180 graden om. :')
Nou gisteren vertelde hij ook al dat verhaal dat z'n psychiater over z'n liefdesleven praatte om aan te tonen dat het tegenovergestelde van te weinig vrouwen ook niet alles is.
Dus die draai komt niet ineens.
pi_96119700
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Assumption is the mother of all fuck-ups. En nu?
pi_96119715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben liever van de aannames dan dat ik bizarre verhalen (leugens) geloof. Echt waar.
Er is ook een middenweg...het niet zeker weten.
pi_96119726
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuck-ups. En nu?
Precies.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:08:36 #214
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96119752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en toen ik me voor nog niet zoveel dingen hoefde te schamen (bang zijn dat mensen me vreemd vinden en erachter komen dat ik al 6 jaar lang niets doe)

Dat kan ook tot grappige conversaties leiden.
Dan zeg je gewoon: "Sow jonge, ik heb echt geen idee wat ik de afgelopen zes jaar gedaan heb joh??". En dan reageert de ander weer met "wow haha heb je pilletjes genomen of zo gek??". Vervolgens kun je gewoon antwoorden met heel droog en standvastig "Nee".

Daarna kun je weer over palen in het wegdek en dergelijke gaan praten, zoiets.
pi_96119777
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies.
Ik neem niets aan, ik baseer me daarentegen wél op levenservaring. En aangezien ik jouw vader had kunnen zijn... :')
pi_96119804
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik neem niets aan, ik baseer me daarentegen wél op levenservaring. En aangezien ik jouw vader had kunnen zijn... :')
Argument from authority.

Toe maar.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:10:02 #217
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96119818
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
welke film?

anime, met sato-san? welcome to the nhk?
back to the future?
big bang theory?
the office?
curb your enthusiasm?
true grit?
letters to juliet?
cruel intentions?
dat zijn zon beetje alle dingen waar ik het over heb gehad.
of een andere film?
pi_96119822
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Niets is zeker, ik kies voor de middenweg op dit moment.
pi_96119837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef n0ir het volgende:
Nou gisteren vertelde hij ook al dat verhaal dat z'n psychiater over z'n liefdesleven praatte om aan te tonen dat het tegenovergestelde van te weinig vrouwen ook niet alles is.
Dus die draai komt niet ineens.
Maar erg consistent is hij i.i.g. niet. En dat maakt zijn zaak er niet beter op. :7
pi_96119889
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Supersoep het volgende:
Argument from authority.

Toe maar.
Goh, had je verder nog wat inhoudelijks te melden? Nee hè? Ik miste je al. :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:12:53 #221
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96119969
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat kan ook tot grappige conversaties leiden.
Dan zeg je gewoon: "Sow jonge, ik heb echt geen idee wat ik de afgelopen zes jaar gedaan heb joh??". En dan reageert de ander weer met "wow haha heb je pilletjes genomen of zo gek??". Vervolgens kun je gewoon antwoorden met heel droog en standvastig "Nee".

Daarna kun je weer over palen in het wegdek en dergelijke gaan praten, zoiets.
ja precies random gespreksonderwerpen opbrengen.
dit is geweldig. ! :D

ik stel het me al voor dat ik zo zeg tijdens gesprek :" wow ik was daar net, en ik had last van die paaltjes. ik heb moeite om me langs die paaltjes te bewegen."

of "dat paaltje staat scheef zeg" . of andere dingen. :D
pi_96119985
Oh ja sorry SuperSoep, je wil graag in haar broekje komen. Daar stond ik even niet bij stil. :@
pi_96120032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik stel het me al voor dat ik zo zeg tijdens gesprek :" wow ik was daar net, en ik had last van die paaltjes. ik heb moeite om me langs die paaltjes te bewegen."

:') Ik verheug mij op de ''onthulling''.
pi_96120054
Maare waar komt dat vandaag ineens vandaan, dat iedereen ervan wordt verdacht een troll te zijn? :P
pi_96120099
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef n0ir het volgende:
Maare waar komt dat vandaag ineens vandaan, dat iedereen ervan wordt verdacht een troll te zijn? :P
Jemig, als we dat moeten gaan uitleggen dan ben je echt een kansloze newbie of zo.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:16:21 #226
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96120110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat van die palen was niet serieus hoor
pi_96120146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef n0ir het volgende:
Is niet ''ineens'' en ik vind het raar dat je dat vraagt.
pi_96120153
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Jemig, als we dat moeten gaan uitleggen dan ben je echt een kansloze newbie of zo.
Bijna 60 delen lang post (praktisch) iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:17:56 #229
118585 Crutch
pi_96120198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

welke film?

anime, met sato-san? welcome to the nhk?
back to the future?
big bang theory?
the office?
curb your enthusiasm?
true grit?
letters to juliet?
cruel intentions?
dat zijn zon beetje alle dingen waar ik het over heb gehad.
of een andere film?
Aha, die eerste was het. Thanks. :)
Je moeder is een hamster
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:18:05 #230
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96120203
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

dat van die palen was niet serieus hoor
nou, ik vind dat ook een goede opmerking die dan momenteel in mijn hoofd kan spelen.

het hebben over 6 jaar levensverkloting is erger dan het lijkt hoor, dan heb je meteen bezorgde mensen enzo.
heb jij het wel ongegeneerd over dat je momenteel studieloos en werkloos bent.

op ze minst kan je dat verbloemen als " ik houd sabbatical"
en als ze er verder op ingaan pas zeggen van " ja sabbatical is een ander woord voor niets doen he"
jeweetwel. pas langzaam en voorzichtig de "heftige" dingen brengen.
langzaam opbouwen
pi_96120205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef n0ir het volgende:

[..]

Bijna 60 delen lang post iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?
Vanaf deel 15 of zo dachten mensen het al. Zelfs toen dit topic er niet was dachten veel mensen dat MLIG een troll is/was. Moet je teruglezen.
pi_96120281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vanaf deel 15 of zo dachten mensen het al. Zelfs toen dit topic er niet was dachten veel mensen dat MLIG een troll is/was. Moet je teruglezen.
Ja en daarna is het weken stil en nu laait het vuurtje weer op.
Is alleen maar een constatering hoor
pi_96120302
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef n0ir het volgende:
Bijna 60 delen lang post (praktisch) iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?
Nee, je hebt de reeks duidelijk niet gevolgd.
pi_96120310
quote:

[..]

Ja leuk, even 30 topics lezen :P. Maar je hebt wel gelijk ja.
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:21:16 #235
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96120346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

heb jij het wel ongegeneerd over dat je momenteel studieloos en werkloos bent.

Ja hoor en tijdens het uitgaan heb ik ook gewoon gezegd "hoi ik ben nog nooit uitgegaan".
pi_96120395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja en daarna is het weken stil en nu laait het vuurtje weer op.
Is alleen maar een constatering hoor
Het is nooit, maar dan ook nooit, weken stil geweest. :)
pi_96120403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
=sejtruit
Even quoten voor het nageslacht. Jammer dat ik die voor je edit niet had.
pi_96120419
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
Oh ja sorry SuperSoep, je wil graag in haar broekje komen. Daar stond ik even niet bij stil. :@
Van mij mag je Richard afbranden, helemaal niks op tegen. Maar je hebt werkelijk bij ieder persoon de neiging om gelijk ''troll'' te roepen. Enige vorm van redelijkheid zie je niet in andere posts en wuif je weg met hele slechte non-argumenten zoals dat je meer levenservaring zou hebben. :D

Ik heb meer trolls gezien in m'n leven dan jij. Dat je bijna 50 bent maakt niet uit als internet-trolls nog niet eens 10 jaar op het internet kunnen zitten; wat onze ervaring wat dat betreft op gelijk niveau zet.

Je wil gewoon té graag.

Ik snap je white knight opmerkingen ook wel. Zo maak je mensen bang om je tegen te spreken want ze willen niet als white knight gezien worden. Zo blijf jij in staat om arguments from authority toe te passen. Wel een goede strategie.

:@
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:24:13 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96120470
quote:

[..]

oh wacht, de "onthulling" dat ik troll zou zijn

ben ik niet hoor. als je er genoeg moeite in zou stoppen om alles en alles uit te zoeken, zal je ook nergens fouten vinden of zeer grote tegenstrijdigheden. dat moet wel want zoveel fictie bedenk ik niet hier(niets schiet me te binnen wat ik heb getrolt)

over dat gedoe dat ik niet naar de supermarkt durf, en wel makkelijk naar een cafe zou gaan om "paaseitjes uit te delen".
het gaat me allebei moeilijk af om het huis uit te komen.
en het was niet paaseitjes uitdelen, het was een goocheltruk die de mist elke keer inliep (met een dhv over familiewaarden)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-04-2011 00:32:57 ]
pi_96120505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Van mij mag je Richard afbranden, helemaal niks op tegen. Maar je hebt werkelijk bij ieder persoon de neiging om gelijk ''troll'' te roepen. Enige vorm van redelijkheid zie je niet in andere posts en wuif je weg met hele slechte non-argumenten zoals dat je meer levenservaring zou hebben. :D

Ik heb meer trolls gezien in m'n leven dan jij. Dat je bijna 50 bent maakt niet uit als internet-trolls nog niet eens 10 jaar op het internet kunnen zitten; wat onze ervaring wat dat betreft op gelijk niveau zet.

Je wil gewoon té graag.

Ik snap je white knight opmerkingen ook wel. Zo maak je mensen bang om je tegen te spreken want ze willen niet als white knight gezien worden. Zo blijf jij in staat om arguments from authority toe te passen. Wel een goede strategie.

Lol, jij bent gewoon het prototype white knight. En dat ik dat doorzie vindt je gewoon eng. Of zo. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 00:25:20 ]
pi_96120599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh wacht, de "onthulling" dat ik troll zou zijn

ben ik niet hoor. als je er genoeg moeite in zou stoppen om alles en alles uit te zoeken, zal je ook nergens fouten vinden of zeer grote tegenstrijdigheden. dat moet wel want zoveel fictie bedenk ik niet hier(niets schiet me te binnen wat ik heb getrolt)

over dat gedoe dat ik niet naar de supermarkt durf, en wel makkelijk naar een cafe zou gaan om "paaseitjes uit te delen".
het gaat me allebei moeilijk af om het huis uit te komen.
en het was niet paaseitjes uitdelen, het was een goocheltruk die de mist elke keer inliep
Het feit dat je er krampachtig tegenin gaat om het tegen te spreken pleit anders niet voor je.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:27:31 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96120607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja hoor en tijdens het uitgaan heb ik ook gewoon gezegd "hoi ik ben nog nooit uitgegaan".
ik ook wel een beetje. of naja, "ik ga niet zoveel uit" had ik gemeld

en toen had ik een vriendje gemaakt (Bas)

en toen had ik gezegd dat ik HIER niet veel vrienden had. en hij zei dat hij ook weleens verhuist was, en het probleem kende

en toen later bleek wat meer dat ik hier al jaren woonde, en nog steeds geen vrienden had.
en toen verbloemde ik het met :"ja je weet, ben teveel bezig met andere dingen he..."
pi_96120618
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Lol, jij bent gewoon het prototype white knight. En dat ik dat doorzie vindt je gewoon eng. Of zo. :P
En dan vraag je of ik nog iets inhoudelijks te melden had. :')

Trolls trolling trolls.
Ron Paul 2012
pi_96120640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:
En dan vraag je of ik nog iets inhoudelijks te melden had. :')

Trolls trolling trolls.
Thank you for proving my point. O+
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:29:03 #245
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96120662
quote:

[..]

Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen. Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.
The view from nowhere.
pi_96120715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:29 schreef deelnemer het volgende:
Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen. Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.
Neemt nog steeds niet weg dat het handelen puur uit eigenbelang geschied. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 00:31:01 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:32:48 #247
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96120773
Maak dan een altruïsme topic aan ofzo :(
pi_96120793
Ja leuk.
Ron Paul 2012
pi_96120821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je wil gewoon té graag.

Maar het is toch duidelijk dat MLIG trollt? Het perfecte voorbeeld gaf Halcon: hij durft het huis niet uit te gaan om boodschappen te doen maar hij durft wel paaseitjes uit te delen in een volle discotheek. En dan zeggen we erbij dat hij een VWO diploma heeft, dus niet dom is en hij wéét hoe onnozel het is om zoiets te doen. Hij ontwijkt de normale vragen maar blijft altijd doorgaan over zijn domme pogingen, zijn problemen enzovoort. Sorry, maar dat zegt mij allemaal genoeg.

Dan lantefant; omdat zij zich op de webcam heeft laten zien, betekend het nog niet dat ze geen trol is. Als je kijkt naar de zogenaamd ''grappige'' dingen die zij post. En dan hebben we het nog niet eens over de bizarre topics die ze heeft geopend. Dat ze droomt om samen met Joran v/d Sloot iemand te vermoorden, kom op zeg. Waarschijnlijk lacht ze zich stuk achter haar PC.

Richard, zijn verhaal is (misschien) waar. Maar hij eist altijd alle aandacht, kaapt topics en dat vind ik ook al trollen aangezien hij er heel vaak op aangesproken is. Ook als je kijkt naar het verhaal van de psycholoog en psychiater (wie gelooft dat? :') ). Maar goed, zou het waar zijn: weer waagt hij het om negatief te praten over zichzelf. Sorry, maar dan is het voor mij trollen aangezien hij héél goed weet wat voor negatieve reacties hij daarop krijgt.

Hoezo Techno ziet iedereen als trol? Het is duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door iwannabehigh op 29-04-2011 00:40:59 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:34:48 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96120827
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Aha, die eerste was het. Thanks. :)
welcome to the nhk dus, met sato die gered wordt door misaki
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Maak dan een altruïsme topic aan ofzo :(
misaki bleek uiteindelijk ook eigen belangen te hebben aan sato redden
lang terug dat ik hem gezien heb, maar in de anime bleek ze zelf ook erg eenzaam te zijn en hem te stalken.

en in de manga was het duidelijker geworden, dat ze omdat ze zichzelf heel minderwaardig voelde opzoek was gegaan naar een nog minderwaardiger persoon
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:34:49 #251
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96120828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ook wel een beetje. of naja, "ik ga niet zoveel uit" had ik gemeld

en toen had ik een vriendje gemaakt (Bas)

en toen had ik gezegd dat ik HIER niet veel vrienden had. en hij zei dat hij ook weleens verhuist was, en het probleem kende

en toen later bleek wat meer dat ik hier al jaren woonde, en nog steeds geen vrienden had.
en toen verbloemde ik het met :"ja je weet, ben teveel bezig met andere dingen he..."
Dat is toch heel goed, dat je een vriendje hebt gemaakt. Knap hoor.
pi_96120861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen.
Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.
Is ook een belangrijk onderscheid. :Y
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:38:15 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96120950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is toch heel goed, dat je een vriendje hebt gemaakt. Knap hoor.
ja, mwa maar meer alleen maar voor die avond. we zouden best wel weer afspreken.
hij nam zingedeeltes van me over als hij belde zo van " nee joh, tuurlijk niet" en andere oneliners.

maar ik heb geen redenen om hem te bellen anders dan uitgaan op die plek weer.
en hij mij ook niet
en dat maakt het een klein beetje ongemakkelijk vind ik

hij heeft wel een sociaal leven met allemaal mensen die ik niet ken, met vrienden en verjaardagen enzo.
ik heb dat minder
ik heb alleen nog me vrienden die ik ken van op of nog van voor de middelbare school.

jij hebt al meer betere nieuwe vriendjes gemaakt het laatste half jaar denk ik. dus meer "knap hoor" en chapeau naar u

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-04-2011 00:44:05 ]
pi_96121128
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook een belangrijk onderscheid. :Y
Mwah, dat doet er verder weinig aan toe, want uiteindelijk komen beide erop neer dat je jezelf er beter door voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 00:45:39 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:48:49 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96121285
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
oh ik bedenk met net dat je het zo kan uitzoeken, als je die naam van de studieadviseuse googled.

daar heb je geen zin in, en dat ga je hier niet posten toch? mooi.
pi_96121365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh ik bedenk met net dat je het zo kan uitzoeken, als je die naam van de studieadviseuse googled.

daar heb je geen zin in, en dat ga je hier niet posten toch? mooi.
Welke studieadviseuse? Vertel gewoon, puur nieuwsgierigheid. :) Ik hou mn mond wel.
pi_96121403
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, dat doet er verder weinig aan toe, want uiteindelijk komen beide erop neer dat je jezelf er beter door voelt.
Als iets ten koste van anderen gaat is eigenbelang de hoofdzaak, als je anderen helpt is het bijzaak imo.
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:57:45 #258
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96121607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welke studieadviseuse? Vertel gewoon, puur nieuwsgierigheid. :) Ik hou mn mond wel.
in de pm van do 16-09 18:01u

of heb je die gewist? dan zal je er nooit achter komen, want ik ben bang voor mogelijke acties van jou.
staat al genoeg traceerbaar spul overal, en gaten in me anonimiteit
pi_96121626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
in de pm van do 16-09 18:01u

of heb je die gewist? dan zal je er nooit achter komen, want ik ben bang voor mogelijke acties van jou.
staat al genoeg traceerbaar spul overal, en gaten in me anonimiteit
Als je bang bent voor mogelijke acties, waarom vertel je me dan hoe ik het kan achterhalen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:59:08 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96121641
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je bang bent voor mogelijke acties, waarom vertel je me dan hoe ik het kan achterhalen?
omdat als je het echt wilt weten, je er dus wel achter kan komen.
dus dan is het niet melden nutteloos.

en voor het maatschappelijk belang, scheelt het jou weer tijd

me studierichting staat trouwens al letterlijk in die pm zag ik net. hoef je nieteens voor te googlen
pi_96121683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat als je het echt wilt weten, je er dus wel achter kan komen.
dus dan is het niet melden nutteloos.

en voor het maatschappelijk belang, scheelt het jou weer tijd
Ik vind het onlogisch...maar oke.
pi_96121713
quote:

[..]

Gewoon weer gelul dus. Ongelooflijk dat mensen daar lol in hebben.

Uitgaan was drie keer niks. Zoals voorspeld allemaal groepjes, voornamelijk mannen en geen bekenden. Maar weer genokt dus.
pi_96121742
edit

[ Bericht 92% gewijzigd door -Strawberry- op 29-04-2011 01:24:23 ]
pi_96121801
waarom heeft iedereen hier spannende pm-sessies met aardbei :')?
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:06:36 #265
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96121830
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
nee niet echt meer.
maar voordat ze me blokte zijn er nog "more than 100" (volgens mijn verstuurde berichten folder en find functie van iexplorer) pm's met klaag, wanhoop en paniek over de alledaagse moeilijkheden naar haar verstuurd door me

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-04-2011 01:15:38 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:09:09 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96121891
quote:
Ikke niet. I'm non-conformist buurd :P

Ik vind dat fok!ers moeten weken aan hun troll-detection skills. Ik wordt ook als troll beschouwd maar ben dat absoluut niet. Het verleden toont aan dat echte trolls 'highly successful' zijn. Maw. als het gros denkt dat een user(es) een troll is. is die het vast niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 29-04-2011 01:15:49 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96121971
quote:
u jelly? :7

quote:
Ik vind dat fok!ers moeten weken aan hun troll-detection skills
Eens.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:15:01 #268
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96121996
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Een term wordt nietszeggend als het altijd van toepassing is.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 29-04-2011 01:22:22 ]
The view from nowhere.
pi_96122003
Mensen, ik ben tijdelijk weg. Een maand ofzo (misschien meer), heb het héél druk de komende tijd. Heb geen andere keuze maar ik moet er even hard tegenaan. Helaas! :7 Veel plezier allemaal, ben benieuwd of dit topic over een maand nog bestaat :6
pi_96122017
Okay doei xoxo
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:16:55 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96122034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ben tijdelijk weg. Een maand ofzo (misschien meer), heb het héél druk de komende tijd. Heb geen andere keuze maar ik moet er even hard tegenaan. Helaas! :7 Veel plezier allemaal, ben benieuwd of dit topic over een maand nog bestaat :6
is dit een val van iwannebehigh?
pi_96122065
Nee mensen, ik heb een studie en een leven. Die moet ik op orde moet zien te krijgen (vooral de studie). :)

JA, xoxo soep
pi_96122104
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jammer. Kom je wel op de meet?
pi_96122171
Nee, dit is zijn voorbereiding om niet naar de meet te hoeven gaan. Snap je?
Ron Paul 2012
pi_96122179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jammer. Kom je wel op de meet?
Sowieso. Die is pas in juni toch? Ik moet me nu echt een maandje focussen op mijn studie en verder ook andere dingen. Ik wil gewoon anders leven, kennen jullie dat gevoel? :) Als iemand bij een PM wilt sturen met de datum, lees ik het later wel aangezien ik denk dat het topic over een maand weg is. Ik ga slapen nu, heb morgen les van 9 tot 5 :'( Groeten allemaal :+
pi_96122193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
Nee, dit is zijn voorbereiding om niet naar de meet te hoeven gaan. Snap je?
Als ik niet zou willen komen, had ik me niet aangemeld. Lelijke klootzak.
pi_96122210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waar komt dat ineens vandaan?
pi_96122244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hondenlul!
Ron Paul 2012
pi_96122300
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Sowieso. Die is pas in juni toch? Ik moet me nu echt een maandje focussen op mijn studie en verder ook andere dingen. Ik wil gewoon anders leven, kennen jullie dat gevoel? :) Als iemand bij een PM wilt sturen met de datum, lees ik het later wel aangezien ik denk dat het topic over een maand weg is. Ik ga slapen nu, heb morgen les van 9 tot 5 :'( Groeten allemaal :+
Anders leven in de zin van? Op een forum hangen ten koste van een studie is nooit goed natuurlijk. Altijd eerst de dingen doen die je moet dan en als er tijd over is kun je dat besteden aan zaken zoals dit.
pi_96122430
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hondenlul!
:6 :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Anders leven in de zin van? Op een forum hangen ten koste van een studie is nooit goed natuurlijk. Altijd eerst de dingen doen die je moet dan en als er tijd over is kun je dat besteden aan zaken zoals dit.
Ik wil me focussen op belangrijkere dingen. De uren die ik op één dag aan FOK! besteed, kan ik beter gaan besteden in de sportschool (ik wil veel gespierder worden), aan mijn studie, mijn werk en andere belangrijkere zaken. Ik wil mijn rijbewijs nu ook heel snel gaan halen, en mijn opleiding dit jaar nog afronden/afstuderen, het liefst volgend jaar naar de uni maar als ik zo doorga komt er helemaal niks goeds van en ben ik nog langer bezig. Ik heb gewoon geen andere keuze. Of ja, die heb ik wel, maar dan komt het niet goed en verneuk ik eigenlijk mijn toekomst (zo zie ik het) :) Dus ik ga vanaf morgen een planning voor mezelf maken, waar ik me aan moet houden enzovoort en dan zien julie mij over een maandje wel weer. Met waarschijnlijk een goed resultaat :) Nu ga ik echt slapen.. :O
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:48:23 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96122575
quote:

[..]

Ik heb 3x iemand aangesproken:
1. Crutch voor wat hij als herhaalde in dit deel
2. Halcon toen hij een foto plaatste van een uitgelubberde aars
3. Techno toen hij Straw hinderlijk verwijten maakte over de meet

De reden is dat ik de toon van het topic beschaafd wil houden. Ook in het licht dat mensen zich vrij voelen om over persoonlijke, gevoelige onderwerpen te spreken. Nu lijkt me dat een verloren .zaak.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:55:49 #282
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96122679
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar oké, ik bekijk het niet negatief, neen, gewoon realistisch. Ik vind je best schattig en naïef, daar niet van. Maar zo werkt het niet echt in de grote boze wereld.
Iedereen denkt altijd dat zijn kijkt op de dingen realistisch is. De problemen van sommige mensen in dit topic zijn ernstig, want ze verpesten rustig 10 jaar van hun leven. Jij roept alleen maar dat ze trollen. Dat vind ik nou naief.

Het enige waarover je kunt twisten is of je de harde of de softe aanpak kiest.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer op 29-04-2011 02:01:58 ]
The view from nowhere.
pi_96122766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik forum dus ik leef. Ofzo. Sigh.
pi_96122836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:6 :*

[..]

Ik wil me focussen op belangrijkere dingen. De uren die ik op één dag aan FOK! besteed, kan ik beter gaan besteden in de sportschool (ik wil veel gespierder worden), aan mijn studie, mijn werk en andere belangrijkere zaken. Ik wil mijn rijbewijs nu ook heel snel gaan halen, en mijn opleiding dit jaar nog afronden/afstuderen, het liefst volgend jaar naar de uni maar als ik zo doorga komt er helemaal niks goeds van en ben ik nog langer bezig. Ik heb gewoon geen andere keuze. Of ja, die heb ik wel, maar dan komt het niet goed en verneuk ik eigenlijk mijn toekomst (zo zie ik het) :) Dus ik ga vanaf morgen een planning voor mezelf maken, waar ik me aan moet houden enzovoort en dan zien julie mij over een maandje wel weer. Met waarschijnlijk een goed resultaat :) Nu ga ik echt slapen.. :O
Klopt helemaal. Zaken als studie en rijbewijs heb je heel je leven lang plezier van. Dingen als Fok kan daarna altijd nog wel. Studie kun je ook het beste zo snel mogelijk succesvol afronden, anders blijf je aankloten. Van veel eeuwige studenten komt uiteindelijk ook weinig terecht en dat moet je zien te voorkomen. Succes in elk geval en tot bij de meet!
pi_96122847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb 3x iemand aangesproken:
1. Crutch voor wat hij als herhaalde in dit deel
2. Halcon toen hij een foto plaatste van een uitgelubberde aars
3. Techno toen hij Straw hinderlijk verwijten maakte over de meet

De reden is dat ik de toon van het topic beschaafd wil houden. Ook in het licht dat mensen zich vrij voelen om over persoonlijke, gevoelige onderwerpen te spreken. Nu lijkt me dat een verloren .zaak.
Solliciteer voor de functie van moderator. Dan kun je de hele tijd mensen aanspreken op hun gedrag en je overal ongevraagd mee bemoeien.
pi_96122939
Het doet best pijn om te weten dat mijn blonde "vriendin" nu sex heeft op dit moment met een gast die waarschijnlijk niks om haar geeft en dat hij enkel zijn looks mee heeft. Ze is wel erg oppervlakkig wat uiterlijk betreft. Eigenlijk heeft ze mijn angsten bevestigd.
En nu laat ze me ook vallen want ik hoor niks meer van haar, die tijd steekt ze nu dus in haar nieuwe vriend.
Ik hoop dat het snel uitgaat ofzo, het zal wel een een of andere player zijn die haar gebruikt. En dat zij er dan intrapt en niet begrijpt dat ze geplayed wordt en dat hij haar enkel voor de sex gebruikt, want normaal gesproken begin je echt niet iets met iemand die gewoon best zwaar in de problemen zit.
Ik vind het juist niet erg dat ze problemen heeft want ik herken me er zelf heel erg in, ik weet hoe ik erop moet reageren.
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:10:51 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96123782
Ik vraag mij af hoe zij die nieuwe vriendjes ontmoet ...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96123836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag mij af hoe zij die nieuwe vriendjes ontmoet ...
Geen idee, maar ze krijgt veel aandacht van jongens als ze uitgaat. Ze gaat ook vaak uit, elke week wel. Bovendien was ze al een tijdje op zoek naar iemand met wie ze een leven kon opbouwen dus dan lijkt het me niet moeilijk als je er goed uitziet om te kiezen uit een man of 100 per week, een luxe probleem. En ik loop alleen maar op hangende pootjes achter haar aan omdat ik toch niemand anders kan krijgen.
Echt man uiterlijk verkloot mijn hele leven. Ik zit hier gefrustreerd op mijn kamer, ik kan niet slapen, wil het uitschreeuwen zo shit voel ik me.
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:20:32 #289
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96123851
Maar ze heeft wel met je gezoend, en gesext. Wat zegt dat dan (en over haar)?
pi_96123891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar ze heeft wel met je gezoend, en gesext. Wat zegt dat dan (en over haar)?
Dat het een labiele slet is? Bovendien had ze al gezegd dat ze mij niet aantrekkelijk vond fysiek gezien maar mijn innerlijk paste wel bij haar, het klikte ook echt, meteen al tijdens het eerste gesprek.
Bovendien zag ze me als de sterke man omdat ik volgens haar een veel erger leven leid en dan gaat zij zich schuldig voelen dat ze zich zo kut voelt terwijl ze werkelijk alles mee heeft. Ik weet ook niet wat ze precies heeft maar zegt altijd " Ik heb het gevoel dat ik niet depri MAG zijn ". Ze gebruikt mij dus om zichzelf beter te voelen omdat ik het zo slecht heb kan zij een knop omzetten om er weer even tegenaan te gaan.
Ik heb nooit zielig gedaan tegen haar maar ik heb wel verteld dat ik al 10 jaar alleen leef en dat trekt zij zich ook heel erg aan en zegt dat ze een leven als ik leid niet kan voorstellen en ze begon ook te huilen zo van "je jij verdient dit leven niet, je bent hartstikke lief " Dat soort dingen.
En " je verdient echt een vriendin " maar ze wei wel dat ik geen fotomodel moest zoeken, oftewel ik ben te min voor haar.

[ Bericht 21% gewijzigd door richard_prf op 29-04-2011 04:32:05 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:31:41 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96123915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat het een labiele slet is? Bovendien had ze al gezegd dat ze mij niet aantrekkelijk vond fysiek gezien maar mijn innerlijk paste wel bij haar, het klikte ook echt, meteen al tijdens het eerste gesprek.
Bovendien zag ze me als de sterke man omdat ik volgens haar een veel erger leven leid en dan gaat zij zich schuldig voelen dat ze zich zo kut voelt terwijl ze werkelijk alles mee heeft.
En toch heeft ze wel met jou gezoend en sex gehad. wacht even paas me dr nummer effe haha :P /sarcasme
pi_96123936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En toch heeft ze wel met jou gezoend en sex gehad. wacht even paas me dr nummer effe haha :P /sarcasme
Probeer het zelf eens ofzo :P

Het is gewoon zo gegaan:

Ik keek wat rond op een forum, zag een meid wat dingen typen waarin ik me herkende.
Stuurde haar lieve berichtjes, zij stuurde wat terug en zo bleven we elkaar berichten sturen een maand lang ofzo. Vervolgens vroeg ik haar nummer waar ze natuurlijk een beetje moeilijk over deed. Meteen tijdens het eerste gesprek over de telefoon werd duidelijk dat er een klik, een chemie aanwezig was.
Kijk een normaal uitziende jongen had op deze manier makkelijk verkering gekregen maar niet als je zo'n lelijke rotkop als ik heb.
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:43:05 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96123961
Tsja.. hey weetje wat wel raar is. iin mijn woonplaats ben ik al twee keer een jongen tegengekomen die mij deed denken aan jou.. Hij lijkt sprekend op jou, zelfde gezicht enzo.. echt raar.. Hij keek zelf nogal sip en keek mij wat afgunstig aan. Wel raar dan als je denkt van goh mischien is hij net zo'n onzekere gozer als die richard_prf mishcien is ie wel ene toffe gozer. Maar dan kijkt ie je vies aan.. :{

Maar nevermind.. ik ben nogal paranoide aangelegd en denk dan shit.. die tichard woont dus helemaal niet in utrecht maar gewon in mijn stad ofzo :D
pi_96123975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Tsja.. hey weetje wat wel raar is. iin mijn woonplaats ben ik al twee keer een jongen tegengekomen die mij deed denken aan jou.. Hij lijkt sprekend op jou, zelfde gezicht enzo.. echt raar.. Hij keek zelf nogal sip en keek mij wat afgunstig aan. Wel raar dan als je denkt van goh mischien is hij net zo'n onzekere gozer als die richard_prf mishcien is ie wel ene toffe gozer. Maar dan kijkt ie je vies aan.. :{

Maar nevermind.. ik ben nogal paranoide aangelegd en denk dan shit.. die tichard woont dus helemaal niet in utrecht maar gewon in mijn stad ofzo :D
Heeft die gast een vriendin? Lijkt me sterk als hij op mij lijkt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:47:30 #295
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96123979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Probeer het zelf eens ofzo :P

Het is gewoon zo gegaan:

Ik keek wat rond op een forum, zag een meid wat dingen typen waarin ik me herkende.
Stuurde haar lieve berichtjes, zij stuurde wat terug en zo bleven we elkaar berichten sturen een maand lang ofzo. Vervolgens vroeg ik haar nummer waar ze natuurlijk een beetje moeilijk over deed. Meteen tijdens het eerste gesprek over de telefoon werd duidelijk dat er een klik, een chemie aanwezig was.
Kijk een normaal uitziende jongen had op deze manier makkelijk verkering gekregen maar niet als je zo'n lelijke rotkop als ik heb.
ik ga me mede-ellendig voelen als ik dat gedoe van jou lees.

maar je kan beter bedenken dat je tenminste 'iets' actie heb gehad, en daarbij ook 'iets' kans zoals altijd(op een echte vriendin).
ofzoiets.

oh en over dat gedoe dat ik wel makkelijk naar disco's durf en paaseitrucs durf te doen.

het koste me heel veel lef om te veranderen, en ik wist niet wat nodig was. het was een hele grote stap zelfs al iets proberen, en ik weet niet hoe het moet, dus foute dingen doen is net zo moeilijk als de goede dingen doen, omdat ik geen verschil wist.
daarom paaseitrucs proberen toe te passen. echt het was maar een klein dingetje., ik had een paaseitruc ingestudeert, en daarbij een verhaal over iets met me opa en pepermuntjes,
maar ze bewogen, en de truc lukte niet.
en dan was het enige wat ik uit kon brengen "paaseitje" met een beetje lage stem en dn "ik neem er ook 1".. ik was niet de paashaas aan het spelen!

en ik kan wel naar de winkel . en ik heb wel eten.
ik vind het alleen moeilijk!

en dat ik makkelijker naar disco's zou gaan dan naar een winkel klopt niet, ik ga liever naar de winkel om boodschappen te doen, dan weer verplicht of voor oefening naar de disco.
ik heb het over uitgaan ook weleens gehad van "ik was het van plan, en ik zou het meoten, maar de depressie heeft me binnen gehouden".
en met eten kopen is het hetzelfde alleen dan heb ik daar alleen last van het moment van naar buiten gaan. en beetje sociale angst. in disco's is het allemaal veel erger.

ik vind uitgaan een vijandige omgeving.
volgensmij hoor je het te zien als een huiskamer, met bediening.
maar ik zie het meer als "mensen met rust laten", en "sociale pikorde", en enige reden dat je erheen gaat is .....ja waarvoor eigenlijk.
drankjes, maar je kan netzogoed thuis blijven
wat er voor de rest gebeurd voor anderen gaat allemaal niet zomaar vanzelf voor mij

ps.geen disco trouwens, maar ik weet verschil al amper tussen de verschillenden uitgaansgelegenheden. cafe/bar/dancing/disco/kroeg.....etc
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:50:03 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96123986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heeft die gast een vriendin? Lijkt me sterk als hij op mij lijkt.
Weet iniet. Hij reed op een fiets in tegengestelde richting in een nogal sippige tempo alsof ie erg verdrietig was.. En kwaad. Die blik herken ik namelijk. Naja ik ben de kwaadste niet om em even gedag te zeggen ofzo hoor. Maar hij keek me even vies aan.
pi_96124005
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Weet iniet. Hij reed op een fiets in tegengestelde richting in een nogal sippige tempo alsof ie erg verdrietig was.. En kwaad. Die blik herken ik namelijk. Naja ik ben de kwaadste niet om em even gedag te zeggen ofzo hoor. Maar hij keek me even vies aan.
Ja maybe was die kwaad ofzo en liet die dat even merken aan willekeurige voorbijganger. Het zal me niks verbazen inderdaad dat hij een ellendig eenzaam leven leid.
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:59:25 #298
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96124025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hoe was het weer toen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 05:01:30 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96124029
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe was het weer toen?
Ia alweer een tijd geleden ik denk februarie ofzo. het weer was verder normaal. Ik denk niet dat het daar aan lag.
pi_96124031
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 04:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind uitgaan een vijandige omgeving.
volgensmij hoor je het te zien als een huiskamer, met bediening.
maar ik zie het meer als "mensen met rust laten", en "sociale pikorde", en enige reden dat je erheen gaat is .....ja waarvoor eigenlijk.
drankjes, maar je kan netzogoed thuis blijven
wat er voor de rest gebeurd voor anderen gaat allemaal niet zomaar vanzelf voor mij

Hier ben ik het mee eens. Als ik uitga dan zie ik dat ook als vooral iedereen met rust laten want ik werk de dames alleen maar op op hun zenuwen en neem hun kostbare tijd in beslag, in die tijd dat ik met ze zou praten konden ze dat dus ook doen met leuk uitziende jongens en dan ga ik me schuldig en minderwaardig voelen. Dan denken ze vast van " wanneer rot die creep nou eens op " en dit laten ze dan meestal ook op een meedogenloze manier aan je zien vermoed ik.

Waarvoor ik er heen ga? Tja om te zien hoe mijn goeduitziende vrienden successen boeken bij willekeurige dames, en verder observeren van leuke mensen en zien hoeveel lol ze hebben. Meestal verveel ik me en ga ik overdreven goed naar de muziek luisteren terwijl ik mezelf afzonder van de omgeving om maar niet de pijn te voelen van minderwaardigheid en eenzaamheid.

Vaak drink ik ook nog behooriljk wat alcohol om er toch nog een beetje iets van te maken. Vervolgens ga ik een beetje aan de bar hangen en verbitterd denken dat het onmogelijk is een vriendin te krijgen en dat terwijl er zoveel meiden om me heen lopen en als het ware een paar centimeter van me verwijderd zijn. En geen eentje die me lief aankijkt.

Zo gaat het leven als je lelijk bent kwa uiterlijk.
pi_96124100
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ia alweer een tijd geleden ik denk februarie ofzo. het weer was verder normaal. Ik denk niet dat het daar aan lag.
Ik ben het sowieso niet kan ik je vertellen, ik heb al 2 jaar geen fiets meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')