SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Ben je nu op je teentjes getrapt omdat ik niet in je broekje probeer te komen?
Wie wil je wel in je broekje?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik wil jou niet eens in mijn broekje, dus nee.
Jij denkt dat zij jou daar antwoord op gaat gevenquote:
Die "nee echt" was ook redelijk sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet ik nog...
Geeft maar net aan dat je niets zeker weet online.
Volgens mij weten we ook niet welke maat dat broekje heeft, dat is ook nogal relevant.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
Ik wil jou niet eens in mijn broekje, dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Kan best hier in dit topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij jou daar antwoord op gaat geven
Oke. Want veel FOK!users weten daar niks van namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die "nee echt" was ook redelijk sarcastisch bedoeld
Paaseitjes uitdelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
MLiG, wat voor taktieken probeer je dan als je toch besluit om de kroeg in te gaan?
Vraag me af uit welk PUA boek dit komt.quote:
Zo lang er nog dagelijks wordt gepost zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag me af uit welk PUA boek dit komt.
Heeft deze reeks nog bestaansrecht eigenlijk? MLIG en Schenk zijn of trolls of hopeloos, lanterfanteraar is een troll, Richard is in behandeling en voor de rest post hier weinig.
Ik vind het topic nog steeds wel aardig. Er wordt leuk gepost. Ok, het oorspronkelijke doel is totaal voorbijgeschoten, exact vanwege de door jou genoemde redenen, maar het sluiten van deze reeks zou ik pers. jammer vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heeft deze reeks nog bestaansrecht eigenlijk? MLIG en Schenk zijn of trolls of hopeloos, lanterfanteraar is een troll, Richard is in behandeling en voor de rest post hier weinig.
Ik heb een boekenkast en toch vertrouwt Lanterfanter me niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk in jouw broekje! Je eindeloze intellect geeft me kriebels Daar beneden. Heb je een boekenkast?
Ik heb het nog even niet over sluiten. Hoop dat dit topic wel weer wat serieuzer wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het topic nog steeds wel aardig. Er wordt leuk gepost. Ok, het oorspronkelijke doel is totaal voorbijgeschoten, exact vanwege de door jou genoemde redenen, maar het sluiten van deze reeks zou ik pers. jammer vinden.
Dit had vanaf het begin de TT geweest moeten zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het topic nog steeds wel aardig. Er wordt leuk gepost. Ok, het oorspronkelijke doel is totaal voorbijgeschoten, exact vanwege de door jou genoemde redenen, maar het sluiten van deze reeks zou ik pers. jammer vinden.
Zeker weten is vaak onmogelijk. Sommige mensen gaan bij voorkeur uit van het negatieve en anderen van het postieve. Sommige laten zich meer leiden door de wens anderen te helpen, andere gaan meer uit van van de wens zichzelf stevig neer te zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
"Wij" hebben helemaal niets vastgesteld. Als er al wat vastgesteld zou zijn, dan zou het eerder zo zijn dat het juist wél een troll is getuige de vele reacties van andere posters in deze draad die dit gegeven beaamen.
Je mag dan wel een wetenschappelijke achtergrond hebben, maar je witte internet ridderpak zit een beetje in de weg waardoor je geen rationele kijk op de zaak hebt heb ik het idee. Bij kritiek op Strawberry reageer je namelijk net zo. Vat dit commentaar overigens niet persoonlijk op, het is slechts louter een constatering mijnerzijds.
Dat wordt het niet. Het topic heeft 'n aantal keyplayers (MLIG, Richard_RPF, Lanterfanter en in mindere mate Schenkstroop). De rest geeft advies of kijkt aapjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb het nog even niet over sluiten. Hoop dat dit topic wel weer wat serieuzer wordt.
De laatste deeltjes gaan niet helemaal lekker. Men praat 5 minuten over hoeren en ik denk ach laat maar even. Ik ga heel even wat implementatie planningen voor mijn werk updaten en als ik weer kijk staan er telefoonnummer en links naar allemaal sites die ik hier niet wil hebben.
Ik pleit toch voor de in het vorige deel geopperde TT: Als zelfs hoeren regelen niet zo makkelijk gaat...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit had vanaf het begin de TT geweest moeten zijn.
Ik heb morgen twee overlappende afspraken, hoe los ik dat op?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Raggingbull het volgende:
Iemand hier nog een fatsoenlijk probleem?
Dan kan ik daar me hoofd eens even mee bezighouden. Kan ik al dat gezeik wat er hier nu is eventjes vergete.
Ik moest WEER lachenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
Ik pleit toch voor de in het vorige deel geopperde TT: Als zelfs hoeren regelen niet zo makkelijk gaat...
Mij maakt het ook niet, ik vind dit topic wel vermakelijk zelfs.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Axel1988 het volgende:
Hoezo zou het doel voorbijgestreefd zijn? Ik, met versierproblemen, bekijk dit topic pas sinds 2 dagen. Opzich wel prima om af en toe wat over te kunnen posten. Maakt wat mij betreft niet zoveel uit dat er veel offtopic geluld wordt eigenlijk; houdt het leven erin.
In dit leven is niets zeker behalve dood en belastingen. Maar oké, ik bekijk het niet negatief, neen, gewoon realistisch. Ik vind je best schattig en naïef, daar niet van. Maar zo werkt het niet echt in de grote boze wereld.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
Zeker weten is vaak onmogelijk. Sommige mensen gaan bij voorkeur uit van het negatieven en anderen van het postieve. Sommige laten zich meer leiden door de wens anderen te helpen, andere gaan meer uit van van de wens zichzelf stevig neer te zetten.
niet alleen komen te staan taktieken, van de puaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
MLiG, wat voor taktieken probeer je dan als je toch besluit om de kroeg in te gaan?
en je ziet bijv op 00:25 vanquote:
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier. Ik ben niet onder de indruk. Formerjellybeam is er zinloos bot uitgetrapt. Nog iemand anders voelde zich behoorlijk op de tenen getrapt. Jullie zien dat als goed. Ik zie het als lomp.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
De slet!
[..]
Als we jou toch niet hadden om ons hier de juiste weg te tonen
Waarom ben je op kamers gaan wonen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ken hier helemaal niemand en altijd alleen!
het wat niet paaseitjes uitdelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan moet je juist proberen een gesprekken te openen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet alleen komen te staan taktieken, van de pua
Catbert zegt gewoon waar het op staat, en tja, de waarheid is doorgaans hard.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier. Ik ben niet onder de indruk. Formerjellybeam is er zinloos bot uitgetrapt. Nog iemand anders voelde zich behoorlijk op de tenen getrapt. Jullie zien dat als goed. Ik zie het als lomp.
Eerder is al wel gebleken dat 'deelnemer' heel slecht tegen de waarheid kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Catbert zegt gewoon waar het op staat, en tja, de waarheid is doorgaans hard.
Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerder is al wel gebleken dat 'deelnemer' heel slecht tegen de waarheid kan.
Jij hebt nog geen DM-tjes van hem gehad met gezeur over dingen die je hier post?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Valt ook wel mee.
Eerder in de trant van: "Moeilijk communiceren met al die gastjes met minder levenservaring"
ja maar dat deed ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet je juist proberen een gesprekken te openen.
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
Jij hebt nog geen DM-tjes van hem gehad met gezeur over dingen die je hier post?
Jawel, meteen mijn eerste post al.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen DM-tjes van hem gehad met gezeur over dingen die je hier post?
ik krijg geen dm's van haar, amper eigenlijk van iedereenquote:
NIet echt taktisch, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat deed ik.
en op een gegeven moment ging ik ook improviseren, maar dat is de laatste keer dat ik dat probeer.
ik stond dus met wat mannen, en toen ging ik laten zien hou je vliegtuigjes kan vouwen.
en toen gooide ik zou een vliegtuigje richting meisjes.
en toen gingen ze erop stampen toen ik hem terug ging halen. en ik had nog wat geprobeerd uit de hoogte te doen van "niet doen". en "Daar zit rekenwerk in van me earodynamica lessen" enzo(dhv dat ik geen pauper ben) maar dat werkte dus niet.
laatste keer dat ik zelf ga improvven was dat
en toen even later ging een man ijsklontjes naar een meisje gooien, en zeggen "nu is het ijs gebroken" en dat werkte dan weeer wel.
dus niet tegen mij uitvallen dat dingen gooien naar meisjes niet werkt! het is gewoon alles wat er omheen zit, en de 'finetuning' die ik mistte
Als dat al intimiderend isquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:
Je stelt jezelf heel dominant op. Als de echte kenner en weter. Vaak op een intimiderende manier.
Aww! Ik niet! Voel me verwaarloosd!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
nou "contact" noem je het..... dat is al maanden terug, en dat was contact van enkele minuten dus met allemaal onbekende mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
NIet echt taktisch, eigenlijk.
Maar goed je hebt wel wat contact met mensen daar, da's al veul beter dan alleen thuis zitten.
Eensgelijk welkom bij de club. Hier hetzelfde probleem mijn dichtsbij wonende vriend woont op 50 km afstand.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou "contact" noem je het..... dat is al maanden terug, en dat was contact van enkele minuten dus met allemaal onbekende mensen.
ik heb hier geen vrienden
mijnes 200. ik winquote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Eensgelijk welkom bij de club. Hier hetzelfde probleem mijn dichtsbij wonende vriend woont op 50 km afstand.
Uh, het ging hier even om "deelnemer" en zover ik weet is dat een "hij"?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik krijg geen dm's van haar, amper eigenlijk van iedereen
Maar het begin is er toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou "contact" noem je het..... dat is al maanden terug, en dat was contact van enkele minuten dus met allemaal onbekende mensen.
ik heb hier geen vrienden
Zelf sta ik erbuiten, want je raak mij niet persoonlijk.quote:
ik heb halve avond doorgebracht met 1e "bas" toen de eerste keer dat ik alleen maar faal had.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar het begin is er toch?
Ik snap dat het moeilijk is omdat het zo stug gaat en je niet meteen succes boekt, maar je moet blijven proberen al moet je het wiel opnieuw uitvinden.
Vrienden komen je niet aanwaaien, ook niet als je knap bent.
oh dan heb ik het ergens verkeerd gelezen en vanaf toen de hele tijd verkeert begrepen. ik dacht dat lanterfanteraar iedereen zat te dmen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, het ging hier even om "deelnemer" en zover ik weet is dat een "hij"?
Mijn eerste note in 11 jaar Fok.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
-weg + note-
Sorry mensen ik blijf niet waarschuwen
Ik denk dat je een muurbloempje hebt aangesproken, voor zover ik dat taktisch uit je post kan lezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb halve avond doorgebracht met 1e "bas" toen de eerste keer dat ik alleen maar faal had.
hij heeft me telefoonnummer, en hij heeft nog wat gebeld, en ik naar hem dat we weer de week erop of wat later zouden meeten. maar is nooit gebeurd toen vlak daarna, en eigenlijk heb ik geeen andere redenen om hem te zien en hij mij niet dan in die kroeg uitgaan.
dit wil ik graag wel weten. hij nam spreuken en zinsdelen van mij over(niet verkeerd begrijpen dat hij me belachelijk maakt), betekent dat dat hij naar mij opkijkt een heel klein beetje, en mij imiteert?
Hij noemt zich toch deelnemer?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een buitenstaander daar al niet meer tegen kan...
Hij modereert een beetje zoals die scheidsrechter Nederland - Portugal op het WK 2006 in Duitsland floot.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn eerste note in 11 jaar Fok.
Je kan ook iets té overtrokken reageren Daniel. Maar goed een grapje mag dus ook al niet meer?
Klinkt alsof je het enige roofdier op de jachtvelden bent dan.... Waar is die straat?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
Misschien vanavond toch op stap. Ik twijfel nog. Als ik ga, dan sowieso hier de straat uit. Kroegen zagen er tamelijk leeg uit, zag wel wat lekkere chicks lopen... Lastig.
Lastig?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
Misschien vanavond toch op stap. Ik twijfel nog. Als ik ga, dan sowieso hier de straat uit. Kroegen zagen er tamelijk leeg uit, zag wel wat lekkere chicks lopen... Lastig.
dat durf ik niet meer. ik woon hier al jaren, en ze weten dat vast wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Raggingbull het volgende:
Mlig kan jij niet bij wijze van contact maken met andere mensen je buren een keer op de koffie vragen? Gewoon voor de gezelligheid? Op die manier zou je het ook langzaam kunnen uitbouwen. Zo kom je toch weer wat meer onder de mensen maar blijft het wel dicht bij je veilige omgeving.
Waar woon je? (ongeveer)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat durf ik niet meer. ik woon hier al jaren, en ze weten dat vast wel
dat is ook wat het extra moeilijk maakt het moment dichtbij huis, het moment vlak nadat ik de voordeur opendoe, dat ik bang ben dat mensen me zien.
als ik helemaal ergens overnieuw kon beginnen, of iemand anders leven zou krijgen, zou het wel eventjes goed gaan.
eventjes omdat ik het vast wel weer verkloot als het even tegen zit.
Ey niet geschoten is altijd mis toch? Probeer het eens misschien zijn het wel helemaal geen broerde mensen. Misschien kun je zelfs iets opbouwen? Ik zou echt zeggen probeer het eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is ook wat het extra moeilijk maakt het moment dichtbij huis, het moment vlak nadat ik de voordeur opendoe, dat ik bang ben dat mensen me zien.
als ik helemaal ergens overnieuw kon beginnen, of iemand anders leven zou krijgen, zou het wel eventjes goed gaan.
Vlaamse Kempen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het enige roofdier op de jachtvelden bent dan.... Waar is die straat?
Ik denk dat jij eens verkleed over straat zou moeten lopen. Dat moest ik echt nog even kwijt. Zoiets zou heel geschikt voor je zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja, lastig. Zijn van die avonden dat er her en der een klein aantal groepjes zit. Een leuke chick kan dan je avond maken. Geen loslopende chicks betekent dat er geen fuck te beleven is omdat iedereen met z'n eigen groepje wat zit te zeveren.quote:
Ik haat die plaatsnaamquote:
Wanneer is het studentenavond in Eindhoven?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, lastig. Zijn van die avonden dat er her en der een klein aantal groepjes zit. Een leuke chick kan dan je avond maken. Geen loslopende chicks betekent dat er geen fuck te beleven is omdat iedereen met z'n eigen groepje wat zit te zeveren.
ik heb niet veel geoefend. ik ontwijk mensen, en zogauw ik er over ga nadenken gaat het mis vanwege gebrek aan oefening.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk dat je een muurbloempje hebt aangesproken, voor zover ik dat taktisch uit je post kan lezen.
Stond hij alleen?
[quote]
nee, hij was met 1 vriend. en hij kon wel meisjes aanspreken.
[quote]
Anyway, probeer eens groepje aan te spreken..
Donderdagavond volgens mij. Al is het nu misschien vakantie en is iedereen terug naar z'n boerendorp.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wanneer is het studentenavond in Eindhoven?
Tja, iedereen houdt geld achter voor komend weekend denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Donderdagavond volgens mij. Al is het nu misschien vakantie en is iedereen terug naar z'n boerendorp.
Nee, ik ben jaloers. Bij jou lopen er tig vrouwen rond met dat accent.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn accent is randstads/westfries.
de oudere mensen hier die lokaals praten versta ik niet
Ook dat, al vieren ze hier natuurlijk geen 30 april.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, iedereen houdt geld achter voor komend weekend denk ik.
Uh? Weet je hoeveel accenten de Randstad alleen al kent?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
mijn accent is randstads/westfries.
ja ook zoiets. ik heb hier geen leven.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, iedereen houdt geld achter voor komend weekend denk ik.
Vanavond; ik loop er zometeen ook rond. Uitgaan komt hier iets vroeger op gang dan in andere studentensteden omdat de kroegen op donderdag al om 2 uur dicht moeten trouwensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wanneer is het studentenavond in Eindhoven?
Waarom zoek jij niet een plak 100 km van enschede op en ga daar koninginnedag vieren? niemand die jou kent.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ook zoiets. ik heb hier geen leven.
bij me ouders weet ik wat er zon beetje gaat gebeuren met koninginnedag of andere evenementen die erg populair schijnen te zijn. wat hier allemaal is weet ik niet.
Ga je toch lekker naar je ouders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bij me ouders weet ik wat er zon beetje gaat gebeuren met koninginnedag of andere evenementen die erg populair schijnen te zijn. wat hier allemaal is weet ik niet.
Als je binnen blijft zitten, ga je dat ook nooit te weten komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iets techniesj .quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke studie deed je ook alweer op utwente MLiG?
Da's kut.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vanavond; ik loop er zometeen ook rond. Uitgaan komt hier iets vroeger op gang dan in andere studentensteden omdat de kroegen op donderdag al om 2 uur dicht moeten trouwens.
nou hier kent ook niemand me, op misschien directe buren na, en studiegenoten die me zagen afgleiden en gaan spijbelen en falen 4/5 jaar terug. niet dat ze erom geven, want volgensmij zijn er altijd wel mensen die stoppen met hun studie naar een tijdje, of een andere studie gaan doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Waarom zoek jij niet een plak 100 km van enschede op en ga daar koninginnedag vieren? niemand die jou kent.
Is vaak in Nederland zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's kut.
Heb ik ook 'ns meegemaakt, was godverdergodver nog maar net begonnen met tanken.
ja dat is ook zoiets. ik weet nooit hoelaat ik moet uitgaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's kut.
Heb ik ook 'ns meegemaakt, was godverdergodver nog maar net begonnen met tanken.
Hoe laat ga je dan meestal en hoe laat ga je weg?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is ook zoiets. ik weet nooit hoelaat ik moet uitgaan.
hoelaat ik van huis moet gaan.
en er staan allemaal foto's van gezelligheid in die kroegen waar ik ben geweest, maar ik sta er nooit op.(natuurlijk).
maar ik zie ook nooit die fotos
ik denk dat ik altijd gewoon te vroeg wegga ben ik achter gekomen nu na paar keer
Welke studie dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iets techniesj .
en je weet hoe het gaat. ik sta ingeschreven, en ik ben in totaal nog maar 2 maanden naar school gegaan, waarvan 1,9 maand in 2006 en 2007 ofzo
Wij lopen normaal gesproken pas om 23:00 uur de stad in.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is ook zoiets. ik weet nooit hoelaat ik moet uitgaan.
hoelaat ik van huis moet gaan.
en er staan allemaal foto's van gezelligheid in die kroegen waar ik ben geweest, maar ik sta er nooit op.(natuurlijk).
maar ik zie ook nooit die fotos
ik denk dat ik altijd gewoon te vroeg wegga ben ik achter gekomen nu na paar keer
23.00 uur is een mooie tijd. Als ik vroeger ga, dan ga ik in de Irish Pub wat drinken. Dat is wel te pruimen vanaf het avondeten tot 'n uurtje of 11. Is op doordeweekse dagen ook wel een aardige graadmeter. Is daar geen fuck te doen rond 'n uur of 22 op een woensdag dan is de rest ook bagger.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wij lopen normaal gesproken pas om 23:00 uur de stad in.
Als ik ga is het van 19:00 tot een uur of 6/7 in de ochtend hier. Dan ben je binnen als het nog rustig is en ga je weg als iedereen zo'n beetje wel weg isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik collectes gaan lopen of zoiets midden in een werven voor greenpeace ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb niet veel geoefend. ik ontwijk mensen, en zogauw ik er over ga nadenken gaat het mis vanwege gebrek aan oefening.
enige "natural game" wat ik al heb, en wat ik wel gewoon aanvoel, en waar ik niet voor hoef na te denken is op mannelijke nerds afstappen die ook uitstralen dat ze zielig zijn.
nou meestal ga ik niet natuurlijk he.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan meestal en hoe laat ga je weg?
Als het dan nog gezellig is, kun je toch nog wel blijven?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou meestal ga ik niet natuurlijk he.
en sporadisch ga ik, eerste keer om uur of 1 snachts, en ik dacht dat het veel te laat was en het was uitgestorven
tweede keer om uur of 9
andere keren om uur of 11. en dan ging ik weg nadat ik het allemaal maar te moeilijk vond worden om uur of 1:30 en dan juist als ik wegging kwamen er ineens vet veel mensen altijd en begonnen er allemaal mensen bij te komen.
Prima tijd inderdaad; als je alleen gaat raad ik je aan om nog wat later te gaan, omdat je vroeger op de avond nog wat meer groepjes hebt en het later pas wat meer gaat mengen en het makkelijker is om tussen de mensen te komen. Tenminste, zo ervaar ik het hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben slechts één keer geweest. In 2001. Was geniaal. (Sorry voor de offtopic).quote:
nee dan was me energie op. en dan zag niemand me meer staan (denk bijv aan half uur aan de bar moeten wachten en iedereen voor zien gaan omdat je een openstaande rekening wil betalen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het dan nog gezellig is, kun je toch nog wel blijven?
Het is ook mijn indruk dat jullie voortdurend denken de waarheid te kennen. Je mag hard zijn, want het is de waarheidquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerder is al wel gebleken dat 'deelnemer' heel slecht tegen de waarheid kan.
Wat ik duidelijk wil maken is dat je gewoon wat vaker moet gaan of probeer in de supermarkt o.i.d. wat vaker mensen aan te spreken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan was me energie op. en dan zag niemand me meer staan (denk bijv aan half uur aan de bar moeten wachten en iedereen voor zien gaan omdat je een openstaande rekening wil betalen.
Ja, we winden er geen doekjes om. Daar heeft niemand wat aan. Met lomp heeft het niets te maken. Je stelt je gewoon te vaak en te snel aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook mijn indruk dat jullie voortdurend denken de waarheid te kennen. Je mag hard zijn, want het is de waarheid. Nee, het is gewoon lomp.
Hard, lomp of waarheid; het is wat je zelf vindt dat het is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook mijn indruk dat jullie voortdurend denken de waarheid te kennen. Je mag hard zijn, want het is de waarheid. Nee, het is gewoon lomp.
ja weet ik . ik heb al een oefening bedacht voor me ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk wil maken is dat je gewoon wat vaker moet gaan of probeer in de supermarkt o.i.d. wat vaker mensen aan te spreken.
Als je alleen maar kusjekroel en zulks wilt zien dan kun je beter naar het Viva forum gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je alleen maar kusjekroel en zulks wilt zien dan kun je beter naar het Viva forum gaan.
Nou, ik heb daar eens wat gelezen...zo kusjekroel gaat dat niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je alleen maar kusjekroel en zulks wilt zien dan kun je beter naar het Viva forum gaan.
omdat ik me studie hier niet wil melden!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey ontwijk je mijn vragen?
Welke studie? En waarom ben je op kamers gaan wonen.
In verhouding tot Fok zeer zeker wel hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik heb daar eens wat gelezen...zo kusjekroel gaat dat niet.
Delft? Oh, je wilde eerst daar een technische studie doen. Got it.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik me studie hier niet wil melden!
en ik woon op kamers omdat ik 200km ver weg woon, en er destijds minder kamers en appartementen in deflt beschikbaar waren
Beetje het kenmerk van een troll. Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde. Richard deed het ook, maar die lijkt nu wat veranderd te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter? Dat gaat al zo sinds hij begon met posten op Fok.
Weet ik, maar ik confronteer hem even.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter? Dat gaat al zo sinds hij begon met posten op Fok.
ja. zelfde studie die ik wilde is ook op de tudelft, en dat is opzich minder ver van me ouders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik confronteer hem even.
Nietus. Zo extreem veel post ik niet hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde.
Je laat het teveel van PUA afhangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik . ik heb al een oefening bedacht voor me ook
dat doen inderdaad. en dan na afloop kunnen weten wat hun kleur ogen was(om mezelf een oefening te geven van kunnen nadenken om iets te doen of op te merken, in conversatie, en benadering tegelijk).
en dan ook nog eens gaan proberen oefeningen om het gespreksonderwerp snel te veranderen. als bijv :"ja ik wil vanavond tv kijken, weet jij of er iets op tv is" terwijl het gesprek daarvoor over iets heel anders ging (bijv het weeronderwerp als opener).
maar ik doe geen fuck en helemaal niets hoor
Snap ik. Was het iets van bedrijfskunde? Vond je de studie wel leuk dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. zelfde studie die ik wilde is ook op de tudelft, en dat is opzich minder ver van me ouders.
maar had daar ook op kamers of iets gemoeten, en dat ging ietsjes minder gemakkelijk dan in twente
daarom zit ik nu hier.
I know. Ik ben nogal sceptisch wat dat betreft. En van Richard vond ik het dan weer frappant dat hij dan net weer een psycholoog heeft die zijn hele levensverhaal aan hem ophangt!? Iets met 40 exen en zo?!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
Beetje het kenmerk van een troll. Voortdurend door blijven ratelen en vooral niet reageren op adviezen en gerichte vragen van mensen. Lanterfanter doet precies hetzelfde. Richard deed het ook, maar die lijkt nu wat veranderd te zijn.
daar ben ik juist niet goed in volgensmij he. hoe denk jij dat ik ooit een bedrijf of manageriets kan doen? daar is veels te veel mensenkennis voor nodig. geen bedrijfskunde aardbeiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap ik. Was het iets van bedrijfskunde? Vond je de studie wel leuk dan?
Je trollt toch meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nietus. Zo extreem veel post ik niet hoor.
Sinds wanneer is trollen gerelateerd aan postcount dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nietus. Zo extreem veel post ik niet hoor.
Of het allemaal waar is wat Richard schrijft is 'n tweede, maar hij lijkt me iets minder aandachtsgeil te zijn dan voorheen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
I know. Ik ben nogal sceptisch wat dat betreft. En van Richard vond ik het dan weer frappant dat hij dan net weer een psycholoog heeft die zijn hele levensverhaal aan hem ophangt!? Iets met 40 exen en zo?!
Trollacount minder posts.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds wanneer is trollen gerelateerd aan postcount dan?
Een ieder heeft recht op zijn moment in het topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of het allemaal waar is wat Richard schrijft is 'n tweede, maar hij lijkt me iets minder aandachtsgeil te zijn dan voorheen.
Voorheen was het echt zo dat hij 'n tijdje het topic kaapte, je hem dan even niet meer zag omdat hij zich af aan het beren was omdat het over hem ging en dan weer ging kapen.
Ja, er zijn echter grenzen. Die grenzen zijn door Richard behoorlijk overschreden (o.a. met het gejank in zijn Fotoboek).quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een ieder heeft recht op zijn moment in het topic.
Daar heeft hij destijds ook een ban voor gehad toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, er zijn echter grenzen. Die grenzen zijn door Richard behoorlijk overschreden (o.a. met het gejank in zijn Fotoboek).
Ja en dat hebben jullie aardig afgestraft.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, er zijn echter grenzen. Die grenzen zijn door Richard behoorlijk overschreden (o.a. met het gejank in zijn Fotoboek).
Aan de andere kant zijn al die offtopic topic-hijacks ook wel een note waard, of niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Een ieder heeft recht op zijn moment in het topic.
Geloof het wel inderdaad. Gaf wel aan dat het hem om aandacht te doen was. Met getroll lukte dat op een gegeven moment niet meer en dus werd er een zwaarder middel gebruikt om toch die aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar heeft hij destijds ook een ban voor gehad toch?
Dat heeft deze reeks nog steeds wel. Alleen zijn sommige posters (Lanterfanter en MLIG) er immuner voor dan Richard.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en dat hebben jullie aardig afgestraft.
Toen had deze reeks nog een groter zelfreinigend vermogen
Dan heb ik een nieuwtje voor je, de mens handelt per definitie uit eigenbelang.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb in ieder geval zeker niet de intentie gehad om het topic te kapen. Ik heb al mijn excuses aangeboden. Ik snap niet wat jullie nog meer willen. Ik zie wel in dat mijn posts egocentrisch zijn.
als anderen users erom vragen is het niet egocentrisch en kapen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb in ieder geval zeker niet de intentie gehad om het topic te kapen. Ik heb al mijn excuses aangeboden. Ik snap niet wat jullie nog meer willen. Ik zie wel in dat mijn posts egocentrisch zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb ik een nieuwtje voor je, de mens handelt per definitie uit eigenbelang.
1. Oh, iemand van het uitgaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet als anderen mensen erom vragen.
mijn vragen aan jou:
-wie is zaterdagman?
-en heb je je al gerealiseerd dat jij wel mensen van het andere geslacht makkelijk kan ontmoeten (in tegenstelling tot mij, schenk, richard, enzo) omdat je vrouw bent en het oneerlijk is.
Jij kan ook makkelijk mensen van het andere geslacht ontmoeten, je moet alleen niet zo kritisch zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
-en heb je je al gerealiseerd dat jij wel mensen van het andere geslacht makkelijk kan ontmoeten (in tegenstelling tot mij, schenk, richard, enzo) omdat je vrouw bent en het oneerlijk is.
Altruïsme is net zo goed een vorm van eigenbelang.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Daniel1976 het volgende:
![]()
Gelukkig niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Altru%C3%AFsme
Pfff het zou pas echt raar zijn als hij poepsex met haar zou willen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:
Zaterdagman was iemand met een boekenkast die beloofde geen rare dingen te zullen doen. Een uur later zat hij met z'n tong tussen haar benen.
Dat was het zo'n beetje.
Bij de meet lappen we wel voor hem, zodat hij 'n nummertje kan gaan maken aan het Zandpad.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij kan ook makkelijk mensen van het andere geslacht ontmoeten, je moet alleen niet zo kritisch zijn.
Over welke user gaat dit?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Supersoep het volgende:
Zaterdagman was iemand met een boekenkast die beloofde geen rare dingen te zullen doen. Een uur later zat hij met z'n tong tussen haar benen.
Dat was het zo'n beetje.
mja oma's, en middelbare vrouwen met pittig kapsel zal ik inderdaad wat minder moeite voor doen om te hopen op een wederzien.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij kan ook makkelijk mensen van het andere geslacht ontmoeten, je moet alleen niet zo kritisch zijn.
Volgens mij handel je ook altijd met op z'n minst het doel dat het later positief bij je terugkomt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Altruïsme is net zo goed een vorm van eigenbelang.
Zoiets. Ze doet zich wel voor als onnozel, maar in het nachtleven is het gewoon een doorgewinterd sletje.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze liet zich Beffen door de e.o.a. Onverlaat?
Iemand helpen is indirect ook uit eigenbelang, maar we noemen dat niet egoïstisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Altru%C3%AFsme
daar ben ik nog nooit geweest, en heb er op sommige gebieden wel behoefte aan maar ik denk niet dat ik dat ga doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de meet lappen we wel voor hem, zodat hij 'n nummertje kan gaan maken aan het Zandpad.
Een keer moet de eerste keer zijn. Als je te irritant wordt tijdens de meet, dan sturen we je wel even richting het Zandpad.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest, en heb er op sommige gebieden wel behoefte aan maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
het gratis geld is uiteraard welkom
Dat valt me tegen van je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry. Soms mis ik wel eens een deeltje door werk en een sociaal leven zulks.
ik was die user die al 50-100 hoeren gehad heeft he.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een keer moet de eerste keer zijn. Als je te irritant wordt tijdens de meet, dan sturen we je wel even richting het Zandpad.
Ja, jij bent de kenner op dat gebied. Dat wisten we al.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik was die user die al 50-100 hoeren gehad heeft he.
Nee dat is het niet Altruïsme heeft evolutionair nut.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand helpen is indirect ook uit eigenbelang, maar we noemen dat niet egoïstisch.
Ja, ik wil eigenlijk reageren maar dat hoort hier idd niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet Altruïsme heeft evolutionair nut.
Maar degene (mens of dier) die altruïstisch is, kan dat zelfs in extreme situaties met de dood bekopen. Er bestaat daadwerkelijk zoiets als onbaatzuchtigheid.
Ik kan daar dieper op in gaan, maar niet in dit topic.
Nee toch..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand helpen is indirect ook uit eigenbelang, maar we noemen dat niet egoïstisch.
Iedereen is aan het hosselen nu.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom is het hier nu ineens weer zo stil?
Tja, anders krijg ik weer een comment + note aan m'n broek.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom is het hier nu ineens weer zo stil?
Hoe dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het alleen via internet. En in het echt alleen met de mannelijke nerds en andere kanslozen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geen enkele psycholoog zou zoiets zeggen. Never.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het alleen via internet. En in het echt alleen met de mannelijke nerds en andere kanslozen.
Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psycholoog een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen. Nu kom ik nog puberachtig over ofzo zei hij.
Weggaan bij mijn ouders is iets waar ik de laatste tijd wel serieuzer over aan het denken ben. Stond er eerst heel afwijzend tegenover, maar het lijkt me eigenlijk toch wel fijne kanten hebben. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat ik het aan kan en het kan betalen. Ik heb me laatst ingeschreven bij SSH en woningnet. Wat laat, maar wie weetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.
Is dat heel erg belangrijk? Ik heb het gevoel dat ik me daar schuldig aan maak, vooral met mensen die ik niet ken en meisjes; ik krijg het nooit voor elkaar om ze aan te kijken. Vandaag stond ik op een bus te wachten tussen alleen maar meisjes, ik wist niet waar ik kijken moestquote:Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
2. Kijk niet steeds naar de grond.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
En het is niet waar dat ze je snel afsnauwen als je iets fout doet?quote:Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lost het hier bijna helemaal op:quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het alleen via internet. En in het echt alleen met de mannelijke nerds en andere kanslozen.
Je weet waar je aan moet werken.quote:Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit nog niet zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psychiater een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen. Nu kom ik nog puberachtig over ofzo zei hij.
Bullshit. En als die psycholoog dat al wel zou zeggen dan zou ik zeggen dat hij ongeschikt voor dat vak is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan wel in contact met ze komen maar als relatie materiaal zullen ze me nooit zien, mijn fysieke verschijning is niet mannelijk genoeg dat was het ook volgens de psycholoog een beetje. Sowieso moet ik een betere houding , uitstraling krijgen, ik moet harder trainen in de sportschool en hij zei dat ik me als man moest gaan gedragen.
Nee ik ben echt een beetje te mager, hij zei het niet letterlijk zo, maar hij zei dat flink trainen in de sportschool een goede stap zou zijn aangezien mijn houding erg slecht is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Bullshit. En als die psycholoog dat al wel zou zeggen dan zou ik zeggen dat hij ongeschikt voor dat vak is.
Houding en uitstraling is waar het om draait, anabolen hebben er weinig mee te maken (tenzij je je op een specieke doelgroep richt, ala Oh oh Cherso, maar dat betwijfel ik ten zeerste).
Precies. En ik heb / ken er genoeg IRL.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Geen enkele psycholoog zou zoiets zeggen. Never.
Sowieso snap ik je niet, want gister liep je bij een psychiater.
Je houding heeft geen fuck met je postuur te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik ben echt een beetje te mager, hij zei het niet letterlijk zo, maar hij zei dat flink trainen in de sportschool een goede stap zou zijn aangezien mijn houding erg slecht is.
Ja boeiend, ik haal het af en toe door elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ok laat maar ik zeg wel niks meer verder -.- pffffquote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je houding heeft geen fuck met je postuur te maken.
Ja, sorry dat ik niet meega in het verdrinken van jouw zelfmedelijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
Ok laat maar ik zeg wel niks meer verder -.- pffff
Tja, dat doen zoveel trollen. Wat is je punt precies?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
Ja boeiend, ik haal het af en toe door elkaar.
als wat verkleed? als kneus?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens verkleed over straat zou moeten lopen. Dat moest ik echt nog even kwijt. Zoiets zou heel geschikt voor je zijn.
Nee mijn psychiater is ongeschikt voor het vak en volgens anderen verzin ik alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik niet meega in het verdrinken van jouw zelfmedelijden.
Dat Iwannabehigh denkt dat ik verzin dat ik bij een psychiater zit alleen omdat ik het door elkaar haal.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat doen zoveel trollen. Wat is je punt precies?
Ik vind het nogal verschillend, een psycholoog en een psychiater.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik haal het af en toe door elkaar.
Misschien denkt hij dat Rich er zelfverzekerder van zou worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Bullshit. En als die psycholoog dat al wel zou zeggen dan zou ik zeggen dat hij ongeschikt voor dat vak is.
Houding en uitstraling is waar het om draait, anabolen hebben er weinig mee te maken (tenzij je je op een specieke doelgroep richt, ala Oh oh Cherso, maar dat betwijfel ik ten zeerste).
En net was het nog een psycholoog? Make up your mind please.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef richard_prf het volgende:
Nee mijn psychiater is ongeschikt voor het vak en volgens anderen verzin ik alles.
Dat is gewoon pertinente onzin.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien denkt hij dat Rich er zelfverzekerder van zou worden.
Wij weten enkel wat hij ons vertelt hè, niet hoe het precies gezegd of bedoeld is.
Hij bedoelde alleen dat hij het andere uiterste was, dat hij gewild was , maar dat niemand het langer volhield dan 2 maanden met hem en dat hij zo een bepaalde naam negatieve imago opbouwde, daarmee wilde hij aantonen dat veel aandacht krijgen ook niet alles is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
En net was het nog een psycholoog? Make up your mind please.
Dat doe je ook, want professionele Hulpverleners laten zich niet over dergelijke Zaken uit. Zoals het aantal Chika's dat ze al dan niet Hosselen.
Kijk, nu toon je zelf aan dat je onzin praat. Want je draait je eigen verhaal nu al 180 graden om.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef richard_prf het volgende:
Hij bedoelde alleen dat hij het andere uiterste was, dat hij gewild was , maar dat niemand het langer volhield dan 2 maanden met hem en dat hij zo een bepaalde naam negatieve imago opbouwde, daarmee wilde hij aantonen dat veel aandacht krijgen ook niet alles is.
Ik hoop niet dat je het serieus meent? Het is namelijk erg duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat Rich er zelfverzekerder van zou worden.
Wij weten enkel wat hij ons vertelt hè, niet hoe het precies gezegd of bedoeld is.
Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige medewerkster). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.quote:[
Wat zou ik dan in zo'n bibliotheek moeten doen? Ik geloof niet dat daar in mijn eentje zitten gaat helpen met ietsIk snap nooit hoe mensen in zo'n situatie contact leggen.
r]
Jeetje, jij typt echt als aangeschoten wild. Het lijkt net alsof je alles zo onbevangen met een openhangende mond typt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
als wat verkleed? als kneus?
het probleem is dat ik me ongemakkelijk voel, en als ik niet nadenk doe ik ingebakken gedrag dat ik juist met bogen om mensen heen loop, en gedrag toepas dat ik "een normaal persoon ben die haast heeft" een beetje.
alles om maar onzekerheid te camoufleren(ingebakken gedrag van de laatste jaren), en ervoor te zorgen dat mensen me niet lang zien, en zo wel dat ik zosnel mogelijk weg raak zodat ze niet denken dat ik vreemd ben.
me reputatie enzo
ook als iemand een gesprek aanknoopt, dan denk ik niet meer na dat de bedoeling is gewoon even smalltalk, en reageer ik alleen maar serieus.
tijdje terug nog de week voor pasen.
blabla, oude auto, welk bouwjaar, geen wegenbelasting zeker.
en toen " fijne feestdagen"
mijn reacties waren :
oude auto -> ja wel een beetje he
geen wegenbelasting zeker ->nee, en goedkope verzekering
fijne feestdagen -> "huh, wat ? welke feestdagen......oh wacht u bedoelt pasen, oh daar houdt ik me niet mee bezig. ...druk op school enzo (leugen) ik vergeet dat soort dingen.
u ook fijne feestdagen
het is moeilijk
dacht jij aan carnavalsfeesten ofzoiets?'
of gewoon morgen?wat zou ik moeten doen dan, en aantrekken?
Grappig. Je vergeet de Random Hoofdletters.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige vrouw). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.
Het schijnt zo te zijn dat je zo iemand dan moet storen om een pen of iets dergelijks te vragen.
Jeetje, jij typt echt als aangeschoten wild. Het lijkt net alsof je alles zo onbevangen met een openhangende mond typt.
Ik denk dat je wel af moet van dat ingebakken gedrag en zo normaal gedragen. Het is je grote obsessie ( "je reputatie"). Je moet wel heel wat doen om echt op te vallen/ vreemd te lijken. Misschien moet je dat daarom juist eens expres doen en daar dan de lol van inzien. Nee, geen carnavalsfeesten.
Richard kan best dingen verdraaien, wij weten niet hoe het ter sprake is gekomen en zéker niet wat de intenties waren van de psych.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het serieus meent? Het is namelijk erg duidelijk
Doe dat maar niet hier aangezien je het verzint en je inderdaad kritiek gaat krijgen (van mij). Om aandacht te krijgen kan je altijd nog een topic aanmaken in ONZ om daar alles over je therapie en je psycholoog (of psychiaterquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij bedoelde alleen dat hij het andere uiterste was, dat hij gewild was , maar dat niemand het langer volhield dan 2 maanden met hem en dat hij zo een bepaalde naam negatieve imago opbouwde, daarmee wilde hij aantonen dat veel aandacht krijgen ook niet alles is.
Maar laat maar, ik vertel verder niks over de therapie aangezien ik hier enkel kritiek krijg.
Je bent ietwat tè naïef.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard kan best dingen verdraaien, wij weten niet hoe het ter sprake is gekomen en zéker niet wat de intenties waren van de psych.
ja weet ik veel. ik heb veel te vertellen over dingen die ik niet snapquote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik ben er wel een keer geweest. Ik zou die mensen nooit storen daar hoor, die zijn druk bezig met hun boeken. Wel heb ik gevraagd waar ik een bepaald boek kon vinden ( aan zo'n zestigjarige medewerkster). Alleen wist ik de titel niet echt, dat vond ik wel grappig.
Het schijnt zo te zijn dat je zo iemand dan moet storen om een pen of iets dergelijks te vragen.
[..]
Jeetje, jij typt echt als aangeschoten wild. Het lijkt net alsof je alles zo onbevangen met een openhangende mond typt.
ohjaa! dit doet me denken aan toen ik nog een dagelijks leven had, en toen ik me voor nog niet zoveel dingen hoefde te schamen (bang zijn dat mensen me vreemd vinden en erachter komen dat ik al 6 jaar lang niets doe)quote:Ik denk dat je wel af moet van dat ingebakken gedrag en zo normaal gedragen. Het is je grote obsessie ( "je reputatie"). Je moet wel heel wat doen om echt op te vallen/ vreemd te lijken.
ja precies. meer mensen "testen" om hun reactie te pijlen.quote:Misschien moet je dat daarom juist eens expres doen en daar dan de lol van inzien. Nee, geen carnavalsfeesten.
Mij lijkt het naiever om te denken dat Rich niks verdraaid of iets anders uitlegt. En op basis daarvan bepalen dat de psych wel omgeschikt moet zijn.quote:
Nah nee, of je wilt tè graag Moeder Theresia uithangen, maar dat maakt de zaak niet veel beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij lijkt het naiever om te denken dat Rich niks verdraaid of iets anders uitlegt. En op basis daarvan bepalen dat de psych wel omgeschikt moet zijn.
Ik verdraai dingen onbewust in het meest negatieve perspectief mogelijk. Zo heb ik altijd moeite om positieve dingen te onthouden en overdrijf ik het negatieve.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij lijkt het naiever om te denken dat Rich niks verdraaid of iets anders uitlegt. En op basis daarvan bepalen dat de psych wel omgeschikt moet zijn.
Zo onbewust is het dus niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik verdraai dingen onbewust in het meest negatieve perspectief mogelijk. Zo heb ik altijd moeite om positieve dingen te onthouden en overdrijf ik het negatieve.
Tja, we zijn niet allemaal van de aannames.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah nee, of je wilt tè graag Moeder Theresia uithangen, maar dat maakt de zaak niet veel beter.
Ik ben liever van de aannames dan dat ik bizarre verhalen (leugens) geloof. Echt waar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal van de aannames.
Nou gisteren vertelde hij ook al dat verhaal dat z'n psychiater over z'n liefdesleven praatte om aan te tonen dat het tegenovergestelde van te weinig vrouwen ook niet alles is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijk, nu toon je zelf aan dat je onzin praat. Want je draait je eigen verhaal nu al 180 graden om.
Assumption is the mother of all fuck-ups. En nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, we zijn niet allemaal van de aannames.
Er is ook een middenweg...het niet zeker weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben liever van de aannames dan dat ik bizarre verhalen (leugens) geloof. Echt waar.
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups. En nu?
Dat kan ook tot grappige conversaties leiden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en toen ik me voor nog niet zoveel dingen hoefde te schamen (bang zijn dat mensen me vreemd vinden en erachter komen dat ik al 6 jaar lang niets doe)
Ik neem niets aan, ik baseer me daarentegen wél op levenservaring. En aangezien ik jouw vader had kunnen zijn...quote:
Argument from authority.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik neem niets aan, ik baseer me daarentegen wél op levenservaring. En aangezien ik jouw vader had kunnen zijn...
welke film?quote:
Waarschijnlijk wel. Niets is zeker, ik kies voor de middenweg op dit moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik neem niets aan, ik baseer me daarentegen wél op levenservaring. En aangezien ik jouw vader had kunnen zijn...
Maar erg consistent is hij i.i.g. niet. En dat maakt zijn zaak er niet beter op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef n0ir het volgende:
Nou gisteren vertelde hij ook al dat verhaal dat z'n psychiater over z'n liefdesleven praatte om aan te tonen dat het tegenovergestelde van te weinig vrouwen ook niet alles is.
Dus die draai komt niet ineens.
ja precies random gespreksonderwerpen opbrengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat kan ook tot grappige conversaties leiden.
Dan zeg je gewoon: "Sow jonge, ik heb echt geen idee wat ik de afgelopen zes jaar gedaan heb joh??". En dan reageert de ander weer met "wow haha heb je pilletjes genomen of zo gek??". Vervolgens kun je gewoon antwoorden met heel droog en standvastig "Nee".
Daarna kun je weer over palen in het wegdek en dergelijke gaan praten, zoiets.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies random gespreksonderwerpen opbrengen.
dit is geweldig. !
ik stel het me al voor dat ik zo zeg tijdens gesprek :" wow ik was daar net, en ik had last van die paaltjes. ik heb moeite om me langs die paaltjes te bewegen."
of "dat paaltje staat scheef zeg" . of andere dingen.
Jemig, als we dat moeten gaan uitleggen dan ben je echt een kansloze newbie of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef n0ir het volgende:
Maare waar komt dat vandaag ineens vandaan, dat iedereen ervan wordt verdacht een troll te zijn?
dat van die palen was niet serieus hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies random gespreksonderwerpen opbrengen.
dit is geweldig. !
ik stel het me al voor dat ik zo zeg tijdens gesprek :" wow ik was daar net, en ik had last van die paaltjes. ik heb moeite om me langs die paaltjes te bewegen."
of "dat paaltje staat scheef zeg" . of andere dingen.
Is niet ''ineens'' en ik vind het raar dat je dat vraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef n0ir het volgende:
Maare waar komt dat vandaag ineens vandaan, dat iedereen ervan wordt verdacht een troll te zijn?
Bijna 60 delen lang post (praktisch) iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Jemig, als we dat moeten gaan uitleggen dan ben je echt een kansloze newbie of zo.
Aha, die eerste was het. Thanks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke film?
anime, met sato-san? welcome to the nhk?
back to the future?
big bang theory?
the office?
curb your enthusiasm?
true grit?
letters to juliet?
cruel intentions?
dat zijn zon beetje alle dingen waar ik het over heb gehad.
of een andere film?
nou, ik vind dat ook een goede opmerking die dan momenteel in mijn hoofd kan spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat van die palen was niet serieus hoor
Vanaf deel 15 of zo dachten mensen het al. Zelfs toen dit topic er niet was dachten veel mensen dat MLIG een troll is/was. Moet je teruglezen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bijna 60 delen lang post iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?
Ja en daarna is het weken stil en nu laait het vuurtje weer op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vanaf deel 15 of zo dachten mensen het al. Zelfs toen dit topic er niet was dachten veel mensen dat MLIG een troll is/was. Moet je teruglezen.
Nee, je hebt de reeks duidelijk niet gevolgd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:17 schreef n0ir het volgende:
Bijna 60 delen lang post (praktisch) iedereen vrolijk mee maar vandaag denkt iedereen ineens dat we met trollen te maken hebben?
Ja leuk, even 30 topics lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Vanaf deel 15 of zo dachten mensen het al. Zelfs toen dit topic er niet was dachten veel mensen dat MLIG een troll is/was. Moet je teruglezen.
Ja hoor en tijdens het uitgaan heb ik ook gewoon gezegd "hoi ik ben nog nooit uitgegaan".quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij het wel ongegeneerd over dat je momenteel studieloos en werkloos bent.
Het is nooit, maar dan ook nooit, weken stil geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja en daarna is het weken stil en nu laait het vuurtje weer op.
Is alleen maar een constatering hoor
Van mij mag je Richard afbranden, helemaal niks op tegen. Maar je hebt werkelijk bij ieder persoon de neiging om gelijk ''troll'' te roepen. Enige vorm van redelijkheid zie je niet in andere posts en wuif je weg met hele slechte non-argumenten zoals dat je meer levenservaring zou hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
Oh ja sorry SuperSoep, je wil graag in haar broekje komen. Daar stond ik even niet bij stil.
oh wacht, de "onthulling" dat ik troll zou zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Lol, jij bent gewoon het prototype white knight. En dat ik dat doorzie vindt je gewoon eng. Of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Van mij mag je Richard afbranden, helemaal niks op tegen. Maar je hebt werkelijk bij ieder persoon de neiging om gelijk ''troll'' te roepen. Enige vorm van redelijkheid zie je niet in andere posts en wuif je weg met hele slechte non-argumenten zoals dat je meer levenservaring zou hebben.
Ik heb meer trolls gezien in m'n leven dan jij. Dat je bijna 50 bent maakt niet uit als internet-trolls nog niet eens 10 jaar op het internet kunnen zitten; wat onze ervaring wat dat betreft op gelijk niveau zet.
Je wil gewoon té graag.
Ik snap je white knight opmerkingen ook wel. Zo maak je mensen bang om je tegen te spreken want ze willen niet als white knight gezien worden. Zo blijf jij in staat om arguments from authority toe te passen. Wel een goede strategie.
Het feit dat je er krampachtig tegenin gaat om het tegen te spreken pleit anders niet voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht, de "onthulling" dat ik troll zou zijn
ben ik niet hoor. als je er genoeg moeite in zou stoppen om alles en alles uit te zoeken, zal je ook nergens fouten vinden of zeer grote tegenstrijdigheden. dat moet wel want zoveel fictie bedenk ik niet hier(niets schiet me te binnen wat ik heb getrolt)
over dat gedoe dat ik niet naar de supermarkt durf, en wel makkelijk naar een cafe zou gaan om "paaseitjes uit te delen".
het gaat me allebei moeilijk af om het huis uit te komen.
en het was niet paaseitjes uitdelen, het was een goocheltruk die de mist elke keer inliep
ik ook wel een beetje. of naja, "ik ga niet zoveel uit" had ik gemeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja hoor en tijdens het uitgaan heb ik ook gewoon gezegd "hoi ik ben nog nooit uitgegaan".
En dan vraag je of ik nog iets inhoudelijks te melden had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Lol, jij bent gewoon het prototype white knight. En dat ik dat doorzie vindt je gewoon eng. Of zo.
Thank you for proving my point.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:
En dan vraag je of ik nog iets inhoudelijks te melden had.![]()
Trolls trolling trolls.
Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen. Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neemt nog steeds niet weg dat het handelen puur uit eigenbelang geschied.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:29 schreef deelnemer het volgende:
Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen. Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.
Maar het is toch duidelijk dat MLIG trollt? Het perfecte voorbeeld gaf Halcon: hij durft het huis niet uit te gaan om boodschappen te doen maar hij durft wel paaseitjes uit te delen in een volle discotheek. En dan zeggen we erbij dat hij een VWO diploma heeft, dus niet dom is en hij wéét hoe onnozel het is om zoiets te doen. Hij ontwijkt de normale vragen maar blijft altijd doorgaan over zijn domme pogingen, zijn problemen enzovoort. Sorry, maar dat zegt mij allemaal genoeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Van mij mag je Richard afbranden, helemaal niks op tegen. Maar je hebt werkelijk bij ieder persoon de neiging om gelijk ''troll'' te roepen. Enige vorm van redelijkheid zie je niet in andere posts en wuif je weg met hele slechte non-argumenten zoals dat je meer levenservaring zou hebben.
Ik heb meer trolls gezien in m'n leven dan jij. Dat je bijna 50 bent maakt niet uit als internet-trolls nog niet eens 10 jaar op het internet kunnen zitten; wat onze ervaring wat dat betreft op gelijk niveau zet.
Je wil gewoon té graag.
Ik snap je white knight opmerkingen ook wel. Zo maak je mensen bang om je tegen te spreken want ze willen niet als white knight gezien worden. Zo blijf jij in staat om arguments from authority toe te passen. Wel een goede strategie.
welcome to the nhk dus, met sato die gered wordt door misakiquote:
misaki bleek uiteindelijk ook eigen belangen te hebben aan sato reddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Maak dan een altruïsme topic aan ofzo
Dat is toch heel goed, dat je een vriendje hebt gemaakt. Knap hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje. of naja, "ik ga niet zoveel uit" had ik gemeld
en toen had ik een vriendje gemaakt (Bas)
en toen had ik gezegd dat ik HIER niet veel vrienden had. en hij zei dat hij ook weleens verhuist was, en het probleem kende
en toen later bleek wat meer dat ik hier al jaren woonde, en nog steeds geen vrienden had.
en toen verbloemde ik het met :"ja je weet, ben teveel bezig met andere dingen he..."
Is ook een belangrijk onderscheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zie toch liever het soort eigenbelang waarbij je andere helpt, dan het eigenbelang dat ten koste gaat van anderen. Door alles eigenbelang te noemen, gaat dit onderscheid verloren. Degenen die dat graag doen hebben meestal een voorkeur voor eigenbelang ten koste van anderen.
ja, mwa maar meer alleen maar voor die avond. we zouden best wel weer afspreken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is toch heel goed, dat je een vriendje hebt gemaakt. Knap hoor.
Mwah, dat doet er verder weinig aan toe, want uiteindelijk komen beide erop neer dat je jezelf er beter door voelt.quote:
oh ik bedenk met net dat je het zo kan uitzoeken, als je die naam van de studieadviseuse googled.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Welke studie deed je ook alweer op utwente MLiG?
Welke studieadviseuse? Vertel gewoon, puur nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik bedenk met net dat je het zo kan uitzoeken, als je die naam van de studieadviseuse googled.
daar heb je geen zin in, en dat ga je hier niet posten toch? mooi.
Als iets ten koste van anderen gaat is eigenbelang de hoofdzaak, als je anderen helpt is het bijzaak imo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat doet er verder weinig aan toe, want uiteindelijk komen beide erop neer dat je jezelf er beter door voelt.
in de pm van do 16-09 18:01uquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke studieadviseuse? Vertel gewoon, puur nieuwsgierigheid.Ik hou mn mond wel.
Als je bang bent voor mogelijke acties, waarom vertel je me dan hoe ik het kan achterhalen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
in de pm van do 16-09 18:01u
of heb je die gewist? dan zal je er nooit achter komen, want ik ben bang voor mogelijke acties van jou.
staat al genoeg traceerbaar spul overal, en gaten in me anonimiteit
omdat als je het echt wilt weten, je er dus wel achter kan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je bang bent voor mogelijke acties, waarom vertel je me dan hoe ik het kan achterhalen?
Ik vind het onlogisch...maar oke.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat als je het echt wilt weten, je er dus wel achter kan komen.
dus dan is het niet melden nutteloos.
en voor het maatschappelijk belang, scheelt het jou weer tijd
Gewoon weer gelul dus. Ongelooflijk dat mensen daar lol in hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee niet echt meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
waarom heeft iedereen hier spannende pm-sessies met aardbei?
Ikke niet. I'm non-conformist buurdquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
u jelly?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:05 schreef minibeer het volgende:
Eens.quote:Ik vind dat fok!ers moeten weken aan hun troll-detection skills
Een term wordt nietszeggend als het altijd van toepassing is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat doet er verder weinig aan toe, want uiteindelijk komen beide erop neer dat je jezelf er beter door voelt.
is dit een val van iwannebehigh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ben tijdelijk weg. Een maand ofzo (misschien meer), heb het héél druk de komende tijd. Heb geen andere keuze maar ik moet er even hard tegenaan. Helaas!Veel plezier allemaal, ben benieuwd of dit topic over een maand nog bestaat
Jammer. Kom je wel op de meet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, ik ben tijdelijk weg. Een maand ofzo (misschien meer), heb het héél druk de komende tijd. Heb geen andere keuze maar ik moet er even hard tegenaan. Helaas!Veel plezier allemaal, ben benieuwd of dit topic over een maand nog bestaat
Sowieso. Die is pas in juni toch? Ik moet me nu echt een maandje focussen op mijn studie en verder ook andere dingen. Ik wil gewoon anders leven, kennen jullie dat gevoel?quote:
Als ik niet zou willen komen, had ik me niet aangemeld. Lelijke klootzak.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
Nee, dit is zijn voorbereiding om niet naar de meet te hoeven gaan. Snap je?
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik niet zou willen komen, had ik me niet aangemeld. Lelijke klootzak.
Hondenlul!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik niet zou willen komen, had ik me niet aangemeld. Lelijke klootzak.
Anders leven in de zin van? Op een forum hangen ten koste van een studie is nooit goed natuurlijk. Altijd eerst de dingen doen die je moet dan en als er tijd over is kun je dat besteden aan zaken zoals dit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Sowieso. Die is pas in juni toch? Ik moet me nu echt een maandje focussen op mijn studie en verder ook andere dingen. Ik wil gewoon anders leven, kennen jullie dat gevoel?Als iemand bij een PM wilt sturen met de datum, lees ik het later wel aangezien ik denk dat het topic over een maand weg is. Ik ga slapen nu, heb morgen les van 9 tot 5
Groeten allemaal
quote:
Ik wil me focussen op belangrijkere dingen. De uren die ik op één dag aan FOK! besteed, kan ik beter gaan besteden in de sportschool (ik wil veel gespierder worden), aan mijn studie, mijn werk en andere belangrijkere zaken. Ik wil mijn rijbewijs nu ook heel snel gaan halen, en mijn opleiding dit jaar nog afronden/afstuderen, het liefst volgend jaar naar de uni maar als ik zo doorga komt er helemaal niks goeds van en ben ik nog langer bezig. Ik heb gewoon geen andere keuze. Of ja, die heb ik wel, maar dan komt het niet goed en verneuk ik eigenlijk mijn toekomst (zo zie ik het)quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anders leven in de zin van? Op een forum hangen ten koste van een studie is nooit goed natuurlijk. Altijd eerst de dingen doen die je moet dan en als er tijd over is kun je dat besteden aan zaken zoals dit.
Ik heb 3x iemand aangesproken:quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd dat zijn kijkt op de dingen realistisch is. De problemen van sommige mensen in dit topic zijn ernstig, want ze verpesten rustig 10 jaar van hun leven. Jij roept alleen maar dat ze trollen. Dat vind ik nou naief.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar oké, ik bekijk het niet negatief, neen, gewoon realistisch. Ik vind je best schattig en naïef, daar niet van. Maar zo werkt het niet echt in de grote boze wereld.
Ik forum dus ik leef. Ofzo. Sigh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anders leven in de zin van? Op een forum hangen ten koste van een studie is nooit goed natuurlijk. Altijd eerst de dingen doen die je moet dan en als er tijd over is kun je dat besteden aan zaken zoals dit.
Klopt helemaal. Zaken als studie en rijbewijs heb je heel je leven lang plezier van. Dingen als Fok kan daarna altijd nog wel. Studie kun je ook het beste zo snel mogelijk succesvol afronden, anders blijf je aankloten. Van veel eeuwige studenten komt uiteindelijk ook weinig terecht en dat moet je zien te voorkomen. Succes in elk geval en tot bij de meet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil me focussen op belangrijkere dingen. De uren die ik op één dag aan FOK! besteed, kan ik beter gaan besteden in de sportschool (ik wil veel gespierder worden), aan mijn studie, mijn werk en andere belangrijkere zaken. Ik wil mijn rijbewijs nu ook heel snel gaan halen, en mijn opleiding dit jaar nog afronden/afstuderen, het liefst volgend jaar naar de uni maar als ik zo doorga komt er helemaal niks goeds van en ben ik nog langer bezig. Ik heb gewoon geen andere keuze. Of ja, die heb ik wel, maar dan komt het niet goed en verneuk ik eigenlijk mijn toekomst (zo zie ik het)Dus ik ga vanaf morgen een planning voor mezelf maken, waar ik me aan moet houden enzovoort en dan zien julie mij over een maandje wel weer. Met waarschijnlijk een goed resultaat
Nu ga ik echt slapen..
Solliciteer voor de functie van moderator. Dan kun je de hele tijd mensen aanspreken op hun gedrag en je overal ongevraagd mee bemoeien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb 3x iemand aangesproken:
1. Crutch voor wat hij als herhaalde in dit deel
2. Halcon toen hij een foto plaatste van een uitgelubberde aars
3. Techno toen hij Straw hinderlijk verwijten maakte over de meet
De reden is dat ik de toon van het topic beschaafd wil houden. Ook in het licht dat mensen zich vrij voelen om over persoonlijke, gevoelige onderwerpen te spreken. Nu lijkt me dat een verloren .zaak.
Geen idee, maar ze krijgt veel aandacht van jongens als ze uitgaat. Ze gaat ook vaak uit, elke week wel. Bovendien was ze al een tijdje op zoek naar iemand met wie ze een leven kon opbouwen dus dan lijkt het me niet moeilijk als je er goed uitziet om te kiezen uit een man of 100 per week, een luxe probleem. En ik loop alleen maar op hangende pootjes achter haar aan omdat ik toch niemand anders kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag mij af hoe zij die nieuwe vriendjes ontmoet ...
Dat het een labiele slet is? Bovendien had ze al gezegd dat ze mij niet aantrekkelijk vond fysiek gezien maar mijn innerlijk paste wel bij haar, het klikte ook echt, meteen al tijdens het eerste gesprek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar ze heeft wel met je gezoend, en gesext. Wat zegt dat dan (en over haar)?
En toch heeft ze wel met jou gezoend en sex gehad. wacht even paas me dr nummer effe hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat het een labiele slet is? Bovendien had ze al gezegd dat ze mij niet aantrekkelijk vond fysiek gezien maar mijn innerlijk paste wel bij haar, het klikte ook echt, meteen al tijdens het eerste gesprek.
Bovendien zag ze me als de sterke man omdat ik volgens haar een veel erger leven leid en dan gaat zij zich schuldig voelen dat ze zich zo kut voelt terwijl ze werkelijk alles mee heeft.
Probeer het zelf eens ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 04:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel met jou gezoend en sex gehad. wacht even paas me dr nummer effe haha/sarcasme
Heeft die gast een vriendin? Lijkt me sterk als hij op mij lijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Tsja.. hey weetje wat wel raar is. iin mijn woonplaats ben ik al twee keer een jongen tegengekomen die mij deed denken aan jou.. Hij lijkt sprekend op jou, zelfde gezicht enzo.. echt raar.. Hij keek zelf nogal sip en keek mij wat afgunstig aan. Wel raar dan als je denkt van goh mischien is hij net zo'n onzekere gozer als die richard_prf mishcien is ie wel ene toffe gozer. Maar dan kijkt ie je vies aan..
Maar nevermind.. ik ben nogal paranoide aangelegd en denk dan shit.. die tichard woont dus helemaal niet in utrecht maar gewon in mijn stad ofzo
ik ga me mede-ellendig voelen als ik dat gedoe van jou lees.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens ofzo
Het is gewoon zo gegaan:
Ik keek wat rond op een forum, zag een meid wat dingen typen waarin ik me herkende.
Stuurde haar lieve berichtjes, zij stuurde wat terug en zo bleven we elkaar berichten sturen een maand lang ofzo. Vervolgens vroeg ik haar nummer waar ze natuurlijk een beetje moeilijk over deed. Meteen tijdens het eerste gesprek over de telefoon werd duidelijk dat er een klik, een chemie aanwezig was.
Kijk een normaal uitziende jongen had op deze manier makkelijk verkering gekregen maar niet als je zo'n lelijke rotkop als ik heb.
Weet iniet. Hij reed op een fiets in tegengestelde richting in een nogal sippige tempo alsof ie erg verdrietig was.. En kwaad. Die blik herken ik namelijk. Naja ik ben de kwaadste niet om em even gedag te zeggen ofzo hoor. Maar hij keek me even vies aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heeft die gast een vriendin? Lijkt me sterk als hij op mij lijkt.
Ja maybe was die kwaad ofzo en liet die dat even merken aan willekeurige voorbijganger. Het zal me niks verbazen inderdaad dat hij een ellendig eenzaam leven leid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet iniet. Hij reed op een fiets in tegengestelde richting in een nogal sippige tempo alsof ie erg verdrietig was.. En kwaad. Die blik herken ik namelijk. Naja ik ben de kwaadste niet om em even gedag te zeggen ofzo hoor. Maar hij keek me even vies aan.
hoe was het weer toen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet iniet. Hij reed op een fiets in tegengestelde richting in een nogal sippige tempo alsof ie erg verdrietig was.. En kwaad. Die blik herken ik namelijk. Naja ik ben de kwaadste niet om em even gedag te zeggen ofzo hoor. Maar hij keek me even vies aan.
Ia alweer een tijd geleden ik denk februarie ofzo. het weer was verder normaal. Ik denk niet dat het daar aan lag.quote:
Hier ben ik het mee eens. Als ik uitga dan zie ik dat ook als vooral iedereen met rust laten want ik werk de dames alleen maar op op hun zenuwen en neem hun kostbare tijd in beslag, in die tijd dat ik met ze zou praten konden ze dat dus ook doen met leuk uitziende jongens en dan ga ik me schuldig en minderwaardig voelen. Dan denken ze vast van " wanneer rot die creep nou eens op " en dit laten ze dan meestal ook op een meedogenloze manier aan je zien vermoed ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind uitgaan een vijandige omgeving.
volgensmij hoor je het te zien als een huiskamer, met bediening.
maar ik zie het meer als "mensen met rust laten", en "sociale pikorde", en enige reden dat je erheen gaat is .....ja waarvoor eigenlijk.
drankjes, maar je kan netzogoed thuis blijven
wat er voor de rest gebeurd voor anderen gaat allemaal niet zomaar vanzelf voor mij
Ik ben het sowieso niet kan ik je vertellen, ik heb al 2 jaar geen fiets meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ia alweer een tijd geleden ik denk februarie ofzo. het weer was verder normaal. Ik denk niet dat het daar aan lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |