Nee man, het hele feit dat Ymke weg wilde uit de groep deed meer pijn bij die hele groep, met name Anna dan alles wat er gezegd of gedaan is. Ik weet niet of Ymke het door had, ik betwijfel het ten sterkste, maar met deze actie stak ze echt recht in het hart van de overige drie; ik vond het geniaal!quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
Eens. Ymke lijkt me absoluut niet onschuldig hierin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke ....
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
Ik kijk niet meer naar Oh Oh Tirol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef julian6 het volgende:
Dit programma is echt 100x leuker dan oh oh tirol/cherso
Haar samenvatting van de meiden was ook zo passendquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk![]()
Ik vind het een héél apart meisje. Kan me voorstellen dat ze zich dood ongelukkig voelde bij die serpenten. Pauline gatver wat een kut wijf is dat zeg.En Nadia iid in haar burkini
Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadiaquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk![]()
why?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadia
Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Haar samenvatting van de meiden was ook zo passendJuist dat aparte maakt haar zo leuk en ik denk dat het voor haar heel goed is dat ze bij dat andere team zit, want ik denk dat die veel leuker met haar omgaan. In dat groepje zijn ze ook een beetje prettig gestoord en niet zulke sneue saaie wijven als in dat andere team.
Toen ze de vorige keer ook verkleed waren als Madonna en er schrik in hadden was dat andere team echt van nou dat doe je toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |