abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96129661
Ik krijg van Ymke een beetje een autistische vibe.
Hoe dan ook is ze sociaal wat onhandig, da's niet haar fout, maar voor anderen ook niet makkelijk..
pi_96129672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
Nee man, het hele feit dat Ymke weg wilde uit de groep deed meer pijn bij die hele groep, met name Anna dan alles wat er gezegd of gedaan is. Ik weet niet of Ymke het door had, ik betwijfel het ten sterkste, maar met deze actie stak ze echt recht in het hart van de overige drie; ik vond het geniaal!

Anna kan wel beweren dat het leven hard is, maar het echt leven gaat nog een stap verder waarin iemand van de groep die er het minste bijhoort best eens de beste carrière kan maken. Gezien haar kwaadheid voelt ze het wel, ze beseft het alleen niet.

Jammer dat Ymke het daarna verder ging pushen; dat had helemaal niet gehoeven; let go. Hoe meer Anna dingen op de grond gaat leggen of roepen hoe gefrustreerder ze worden.

Mijn minst favoriet is nog altijd leslie; zo dom als maar kan en alleen maar anderen afzeiken.
pi_96131611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 02:37 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat is dan haar probleem en niet het probleem van anderen. Zoals Anna ook al zei is het leven nu eenmaal hard. Als jij niet met dit soort situaties om kunt gaan ben jij ook degene die daarvoor de consequenties zult dragen. Dat eeuwige medeleven met iedereen hangt me een beetje de keel uit. Ymke is gewoon strontvervelend, of ze daar nu iets aan kan doen of niet. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo iemand je vies de keel gaat uithangen als je zo lang op elkaars lip zit, en dan ook nog onder die omstandigheden.
Eens. Ymke lijkt me absoluut niet onschuldig hierin.
pi_96132766
Ik hem maar nog een keer kijken. Dat al die wormen in Michellas haar vastzitten is pure genius.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:41:12 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_96134131
De minst nietszeggende vind ik toch Nadia. Wat een meeloper zeg met een achterbakse inslag en totaal geen persoonlijkheid steeds maar gehuld in een burka als ze het water in moet.. vast om dat logge lichaam van haar te verbergen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_96134482
Hahaha ja zo'n mooi gezicht zo'n tering lelijk lichaam. :')
pi_96135323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke .... ;(
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.
:Y
En je hoeft iemand niet op en top aardig te vinden maar je kunt diegene wel in zijn waarde laten. Telkens aan haar kleding lopen sjorren omdat zij haar tieten niet goedkoop ten grabbel op de buis wil gooien is gewoon pesten. Ook al trekken ze haar kleding misschien niet helemaal uit, ze gaan te ver in hun gedrag want ze respecteren haar keuze om het niet te doen niet.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_96137068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Ymke .... ;(
Michella is bij mij na deze aflevering echt in waarde gestegen, en Pauline, Nadia maar vooral Anna zijn ontzettend in waarde gedaald.
En dan ook nog zeggen: we doen helemaal niks!
Daar heb ik ervaring mee, met dat soort wijven.
Ja, feitelijk doen ze misschien niks, maar door hun houding zorgen ze er wel voor dat je zelf wel bij hen uit de buurt blijft.
Gemeen doen heeft niet alleen te maken met iemand echt uitschelden of buitensluiten; met lichaamstaal kun je ook hele nare boodschappen overbrengen.

En over die slagroom
Get it and Bet it
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:56:10 #109
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_96137863
Idd. Maar als Ymke de slagroom stunt had gedaan was het natuurlijk zeeeer ordinairrrrr. :')
pi_96140863
Dit programma is echt 100x leuker dan oh oh tirol/cherso :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:58:55 #111
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96141101
Die Anna denkt ook dat ze heel wat is
Domme snol
pi_96141802
Die kop van Anna lijkt ook wel op een jonge versie van Natascha Froger zie ik opeens :D
pi_96142898
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef julian6 het volgende:
Dit programma is echt 100x leuker dan oh oh tirol/cherso :)
Ik kijk niet meer naar Oh Oh Tirol.
Get it and Bet it
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:17:49 #114
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96144201
Voor de OP

> < lege placeholder om Ymke en Britt beide naar rechts te manuvreren
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:31:55 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96144776
Nadia blijft een vies vals loeder
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:01:28 #116
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_96145878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Nadia blijft een vies vals loeder
:)
pi_96146642
Nadia met haar neppe lach, ga DOOOOOOOOd
pi_96146921
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk _O_
Ik vind het een héél apart meisje. Kan me voorstellen dat ze zich dood ongelukkig voelde bij die serpenten. Pauline gatver wat een kut wijf is dat zeg. :r En Nadia iid in haar burkini :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_96148423
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ymke : "Ja ik zie geen zebra's of olifanten ik zie wel Nadia naast me staan" Ik ging stuk _O_
Ik vind het een héél apart meisje. Kan me voorstellen dat ze zich dood ongelukkig voelde bij die serpenten. Pauline gatver wat een kut wijf is dat zeg. :r En Nadia iid in haar burkini :')
Haar samenvatting van de meiden was ook zo passend _O- Juist dat aparte maakt haar zo leuk en ik denk dat het voor haar heel goed is dat ze bij dat andere team zit, want ik denk dat die veel leuker met haar omgaan. In dat groepje zijn ze ook een beetje prettig gestoord en niet zulke sneue saaie wijven als in dat andere team.
Toen ze de vorige keer ook verkleed waren als Madonna en er schrik in hadden was dat andere team echt van nou dat doe je toch niet :N
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:32:46 #120
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_96148977
Ondanks dat Michella op een woonwagenkamp niet zou misstaan, heeft heeft ze deze aflevering zeker punten gescoord. ^O^
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:33:54 #121
97111 ukga
Siewosie baas
pi_96149024
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef Soury het volgende:
Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadia
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 19:08:38 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_96150302
Ymke forever _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:16:28 #123
230788 n8n
Pragmatisch
pi_96150630
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef ukga het volgende:

[..]

Ik ging ook stuk; omdat Ymke nog eens stuk smeriger is dan Nadia
why?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_96150810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Haar samenvatting van de meiden was ook zo passend _O- Juist dat aparte maakt haar zo leuk en ik denk dat het voor haar heel goed is dat ze bij dat andere team zit, want ik denk dat die veel leuker met haar omgaan. In dat groepje zijn ze ook een beetje prettig gestoord en niet zulke sneue saaie wijven als in dat andere team.
Toen ze de vorige keer ook verkleed waren als Madonna en er schrik in hadden was dat andere team echt van nou dat doe je toch niet :N
Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag. O+
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_96151198

De geldwolf ;)
pi_96152160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ymke is van een hoog iq. Daar gaat de rest slecht mee om... De bananen zijn niet meer krom.. Ik mag haar graag. O+
Ik hecht meer waarde aan een EQ dan aan een IQ. Ymke kan van mij de boom in met haar intellecte gelul.
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 19:55:45 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_96152364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik hecht meer waarde aan een EQ dan aan een IQ. Ymke kan van mij de boom in met haar intellecte gelul.
Ik herken me eerder in Ymke dan in de rest.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_96152470
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nouja, t is nou ook weer niet alsof Ymke de hele dag onbegrijpelijke universitair+ taal uitslaat.. :P
pi_96152847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik herken me eerder in Ymke dan in de rest.
Dat zegt eerder iets over jou dan over ''de rest''.
pi_96152961
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nouja, t is nou ook weer niet alsof Ymke de hele dag onbegrijpelijke universitair+ taal uitslaat.. :P
Laten we zeggen 16-18 uur van de dag. Die anderen 6-8 uur slaapt ze :P
pi_96153083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:07 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Laten we zeggen 16-18 uur van de dag. Die anderen 6-8 uur slaapt ze :P
Ik vind 'r af-en-toe best een beetje triviale gespreksonderwerpen kiezen, en ze kan zeker wat vaag uit de hoek komen, maar de eerste keer dat ik denk 'huh? waar heb jij het over?' moet nog komen :)
pi_96153749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]

De geldwolf ;)
En weten we meteen ook wat Veronica van haar vind want volgens mij staat ze niet voor niets onder nationale hoerendag _O-
pi_96154013
Ymke is een meisje die vreemd is en geen vlieg kwaad doet, de rest van die groep zijn arrogante bitches , waar je gewoon al weet dat het bitches zijn en ik denk ook juist dat Ymke aanvoelt dat die niet te vertrouwen zijn.
Het andere team is daarentegen dat ze elkaars nukken hebben leren verdragen en ook met verliezen redelijk omgaat ondanks dat ze er van balen. Ze hebben in dat team ook veel meer lol ondanks dat ze verliezen.
Het slangen incident , is ook beter dat ze in deze groep het heeft want die leven mee, en in het andere team als het daarbij had gebeurd hadden ze lopen zeuren van stel je niet zo aan.
Ik vond het al behoorlijk kut hoe ze met haar omgingen na die wormenactie
pi_96154301
Als ik Michella en Leslie over Britt hoor betwijfel ik of Ymke het veel beter gaat krijgen bij het andere team...
pi_96154309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ymke is een meisje die vreemd is en geen vlieg kwaad doet, de rest van die groep zijn arrogante bitches , waar je gewoon al weet dat het bitches zijn en ik denk ook juist dat Ymke aanvoelt dat die niet te vertrouwen zijn.
Het andere team is daarentegen dat ze elkaars nukken hebben leren verdragen en ook met verliezen redelijk omgaat ondanks dat ze er van balen. Ze hebben in dat team ook veel meer lol ondanks dat ze verliezen.
Het slangen incident , is ook beter dat ze in deze groep het heeft want die leven mee, en in het andere team als het daarbij had gebeurd hadden ze lopen zeuren van stel je niet zo aan.
Ik vond het al behoorlijk kut hoe ze met haar omgingen na die wormenactie
Elkaar in de haren vliegen noem jij lol? Elkaar bepraten noem jij lol? Telkens benoemen dat je in een hel bent beland noem jij lol?

Volgens mij heeft het andere team, buiten Ymke, juist al van begin af aan meer lol.
pi_96154512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Elkaar in de haren vliegen noem jij lol? Elkaar bepraten noem jij lol? Telkens benoemen dat je in een hel bent beland noem jij lol?

Volgens mij heeft het andere team, buiten Ymke, juist al van begin af aan meer lol.
Die werken ook samen zonder elkaar bij alles af te zeiken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:01:38 #137
97111 ukga
Siewosie baas
pi_96158838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

hoog IQ... ze is net zo achterlijk als de rest, alleen komt ze af en toe met een paar moeilijke woordjes die weinig aanvulling geven tot het geen wat ze eigenlijk probeert te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ukga op 30-04-2011 01:18:26 ]
pi_96160130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nee man, het hele feit dat Ymke weg wilde uit de groep deed meer pijn bij die hele groep, met name Anna dan alles wat er gezegd of gedaan is. Ik weet niet of Ymke het door had, ik betwijfel het ten sterkste, maar met deze actie stak ze echt recht in het hart van de overige drie; ik vond het geniaal!

Anna kan wel beweren dat het leven hard is, maar het echt leven gaat nog een stap verder waarin iemand van de groep die er het minste bijhoort best eens de beste carrière kan maken. Gezien haar kwaadheid voelt ze het wel, ze beseft het alleen niet.

Jammer dat Ymke het daarna verder ging pushen; dat had helemaal niet gehoeven; let go. Hoe meer Anna dingen op de grond gaat leggen of roepen hoe gefrustreerder ze worden.

Mijn minst favoriet is nog altijd leslie; zo dom als maar kan en alleen maar anderen afzeiken.
Dan zou de keuze van Ymke alleen logisch zijn, als die andere groep sterker is, maar dat is niet het geval. Aan de andere kant was ze misschien bang om als tweede er uit gestuurd te worden, maar dan kon ze zichzelf alsnog afvragen of ze bij die andere groep meer kans had gemaakt om te blijven. Ik denk het namelijk van niet.
signatuurloos
pi_96160167
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef ukga het volgende:

[..]

hoog IQ... ze is net zo achterlijk als de rest, alleen komt ze af en met een paar moeilijke woordjes die weinig aanvulling geven tot het geen wat ze eigenlijk probeert te zeggen.
Dat dus. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:29:07 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_96160184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
Als ik Michella en Leslie over Britt hoor betwijfel ik of Ymke het veel beter gaat krijgen bij het andere team...
dus dat

En ik heb liever Pauline om me heen dan Leslie, die laatste blijft maar herhalen hoe dom ze Britt vindt.
pi_96160245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]

De geldwolf ;)
Hahaha wat een trieste hoer. :D
pi_96173823
Michella.
Roken is lekker
pi_96174719
Ymke ftw.

Erg lullige actie om Ymke in de doodskist te laten liggen en vervolgens zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen moet die regen. De andere meiden waren al 10 keer gillend de kist uit gesprongen.

Ymke mist misschien wel wat sociale vaardigheden, maar als je midden in de jungle zit met een groep meiden waar je niets mee hebt dan lijkt me dat extra moeilijk.
Want zeg nou eerlijk Anna met haar "het leven is hard", ik denk dat die opmerking eerder bij Pauline terecht had mogen komen. Het leven is een stuk makkelijker als je uit de juiste kut gekropen bent.

Ook lijkt het me niet meer dan terecht dat Britt de rest van haar leven gratis MacDonalds aangeboden krijgt. Hoe vaak ze die naam al niet heeft laten vallen.
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:15:20 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96174859
die pauline heeft me een oude rimpelige kop,zeg!
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:27:33 #145
127004 maril
Smeetsfan
pi_96175056
Is Amanda nog steeds het domme blondje van destijds in de gouden kooi? ook aal heeft ze nu zwart haar.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_96175067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef maril het volgende:
Is Amanda nog steeds het domme blondje van destijds in de gouden kooi? ook aal heeft ze nu zwart haar.
Die is eruit. Maar blond.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:29:59 #147
127004 maril
Smeetsfan
pi_96175099
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:28 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Die is eruit. Maar blond.
Oh kunnen ze ook weggestemd worden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_96175251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef maril het volgende:

[..]

Oh kunnen ze ook weggestemd worden.
Anders ga je het even terugkijken maar het kwam door een ruzie tussen haar en Michella.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:45:44 #149
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_96175451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef THEFXR het volgende:
die pauline heeft me een oude rimpelige kop,zeg!
Ben je gay of zo
pi_96175503
Rimpelig zou ik niet zeggen, maar qua hele uitstraling en houding zou ik haar eerder 35 dan 25 schatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')