Heb je wat om op te mikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Joekel van een puist op renate haar kin..
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar vergeet toch stiekum de tieten-fabriek annex klere-winkel niet he.![]()
SST_Joanna SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
10 hours ago![]()
Zou zomaar kunnen dat Sharon in de finale staatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jup... Al staat Sharon al super sterk ze is bij iedereen (op Flip na) nummer 2
Dat is haar hoofd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Joekel van een puist op renate haar kin..
quote:
Is al de 3e keer deze weekquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
OMG kijk eens wie er trending is in Nederland:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar vergeet toch stiekum de tieten-fabriek annex klere-winkel niet he.![]()
SST_Joanna SST Joanna
Als dank voor het stemmen op mij dochter geef ik tot en met de tijd dat ze erin zit 20% korting op www.theonlinefashionstore.nl 1/2
10 hours ago![]()
Samen met Geer, Jo en/of Flip die zijn met zijn 4 sowieso top 4!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Sharon in de finale staat
Er word vanaf nu toch niet meer normaal genomineert, als we Tanjalies ( post in Redactie wil Gerard of karim kwijt! ) mogen geloven en ze lijkt er nogal verstand van te hebben dus ik neig haar te geloven.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Jo weggaat staan Karim, Gerard en Sharon weer zo sterk.... Vanavond wordt volgens mij het verloop tot de finale bepaald...
Eensquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Samen met Geer, Jo en/of Flip die zijn met zijn 4 sowieso top 4!
Dat zou wel héél dom zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Het verloop van de finale was al bepaald bij de start van de show poes.
Hacker is zo aardig om het toch steeds te versturenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.
Ik zie de veertiger die hij gaat worden.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Razor21 het volgende:
De stem
Bewoners het is de week van de verandering. Joanna heeft de meeste stemmen en zal het huis per direct verlaten. We draaien het even om deze week.
De stem
Bewoners het is de week van de verandering. Joanna heeft de meeste stemmen en zal het huis per direct verlaten. We draaien het even om deze week.
De stem
Niet meer als in het begin nee. Dan hebben ze te weinig controle over de nominaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word vanaf nu toch niet meer normaal genomineert, als we Tanjalies ( post in Redactie wil Gerard of karim kwijt! ) mogen geloven en ze lijkt er nogal verstand van te hebben dus ik neig haar te geloven.
Detailsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haar pc was gehackt.
quote:
haha neequote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Het eerste feest is gewoon niet overtroffen he
De stem
Lijkt?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij lijkt veel dikker dan in de DGK..
NEE, dat was fantastisch en ik geloof nog steeds dan Flip en Aaf toen gewoon gezoend hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Het eerste feest is gewoon niet overtroffen he
Sja, maar ze leken toen ook al aardig wat controle te hebben door "peilingen & suggestieve vragen die blijkbaar nogal veel gesteld zijn door "achter"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Niet meer als in het begin nee. Dan hebben ze te weinig controle over de nominaties.
Uhuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
NEE, dat was fantastisch en ik geloof nog steeds dan Flip en Aaf toen gewoon gezoend hebben
JAAAAAAAAAAAAA (alleen dan andere mix, maar goed) Tenks!quote:
juh die zit bijna iedere week in de studio, naast Fennekequote:
Joh....quote:
Niet ? Oh dat scheelt dan ook wel weer ;Dquote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef shomila het volgende:
Mo kan dus niet met Karim ruilen als ze wint.
Indd!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Ze vertellen gewoon dat het de laatste is hoe flauw..
not so nicequote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Albertino80 het volgende:
Het haar van Renate is weer lang. Ziet er wel dood uit. Misschien het oude haar van Silvie vd Vaart
Nou ontzettendquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend leuk mens is Fenneke toch.
Alleen niet door mo volgens mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
dan mag karims kluis niet aangeraakt worden toch
quote:
Hij is dik gewordenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie de veertiger die hij gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |