Jaquote:
Ik kon het niet latenquote:
Ik wil niet op tv, dus ik ga een stukkie verder zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat we dan wel op tv komen, of in de backstage.. ik zeg doen!
maar jij ligt op mij, dus je ontkomt niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet op tv, dus ik ga een stukkie verder zitten
Owquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar jij ligt op mij, dus je ontkomt niet!
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel reddenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny zal wel plat zijn daarna, ik bedoel; Kally met d'r dikke kont
Bootylicious beebquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny zal wel plat zijn daarna, ik bedoel; Kally met d'r dikke kont
Whut??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel redden
Die stompen we meteen neer, snoepje zo in der neusquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel redden
Als ik bij de audities op een andere plek zou zitten, zou ik een snoepje/koekje + wat te drinken krijgenquote:
Das zonde van het snoepjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Die stompen we meteen neer, snoepje zo in der neus
Nee, ze is een pop die alleen bepaalde dingen kan zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, herhalen ze de hele tijd hetzelfde stukje in SST? ik zie de hele tijd joanna hetzelfde zeggen..
Alsof je 10 bentquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik bij de audities op een andere plek zou zitten, zou ik een snoepje/koekje + wat te drinken krijgen
Ohh... echt alleen maar bla bla, en over dr zelf, en niks is haar schuldquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ze is een pop die alleen bepaalde dingen kan zeggen
Ja ze zei nog net geen koeitsiekoetsiequote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
..ook die manier van praten
Precies, zíj is perfectquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohh... echt alleen maar bla bla, en over dr zelf, en niks is haar schuld
Ik heb het ook al een paar keer niet gekekenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
Wat een graftakke stem heeft die Mo zeg
Ik snap alweer waarom ik het niet kijk
Immer. Ik verveel me nog 25 minuten. Is er wat op tv?quote:
Ik vind er geen 1 leukquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar keer niet gekeken
Ik kijk niet zolang Mo er nog inzit
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Ik verveel me nog 25 minuten. Is er wat op tv?
Moet je voor de grap eens deze lezenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik Karim en Gerard
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens deze lezen...
http://www.facebook.com/secretstorynl/posts/197448390297293
Maar... De ironiequote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd:
Welkom in de wereld van Social Media
wat ben je aan het doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik zie wat gebeuren. Nog 7 minuten!
Uitnodiging van EA om een eerste blik op FIFA 12 te werpen. Met Q&A met de makers! Videochat over 5 minutenquote:
Fifa 12?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitnodiging van EA om een eerste blik op FIFA 12 te werpen. Met Q&A met de makers! Videochat over 5 minuten
Uh, ja, diequote:
ow niet veel bijzonders dusquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitnodiging van EA om een eerste blik op FIFA 12 te werpen. Met Q&A met de makers! Videochat over 5 minuten
Het is ook voor pcquote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow niet veel bijzonders dus
Ik gaat voetbal op een console
Ze is een jankerdquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
WTF zeikt die Mo over de kluis, logisch hoer dat is het spel
Laatste FIFA die ik gespeeld heb is een van de eerste die ooit uitkwamquote:
Kan echt slecht tegen dat soort mensen, ik ga echte meiden kijkenquote:
Zij is gewoon een graftakquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
WTF zeikt die Mo over de kluis, logisch hoer dat is het spel
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zij is gewoon een graftak
Weet je wat ik daarnet heb gedaan?!
Ik heb gejogd
Goed bezig jijquote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zij is gewoon een graftak
Weet je wat ik daarnet heb gedaan?!
Ik heb gejogd
Ik ga maandag weer op de WII en voornamelijk voor mijn onderrugquote:Op donderdag 28 april 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
ik was kapot![]()
maar de bedoeling is dat ik dit 3 x per week ga doen
kijk zequote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga maandag weer op de WII en voornamelijk voor mijn onderrug
Maar ik ga afsluiten en tv kijken
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Bijna doodservaring met Opel Corsa !! [PICS]
Die heeft echt mazzel gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zit een beetje weinig profiel op die band...
De videocast van de producers van FIFA 12quote:
En?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De videocast van de producers van FIFA 12Maar nu geëindigd
Embargo tot 20 meiquote:
Ik hoop dat ze de PC game eens afmaken en niet weer met iets halfgebakkens komen. Hij speelt altijd lekker, maar 100% is het nooit, zeker niet om de wedstrijden heen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De videocast van de producers van FIFA 12Maar nu geëindigd
Daarom koopt men het elk jaar opnieuwquote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de PC game eens afmaken en niet weer met iets halfgebakkens komen. Hij speelt altijd lekker, maar 100% is het nooit, zeker niet om de wedstrijden heen.
quote:
quote:
Kallybeebquote:
Denemarkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Hallo TAL-lers
Onderweg naar Denemarken nu
Mocht ik geen verbinding hebben komende dikke week dan tot over 9 dagen![]()
Das Obama man.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger doet de hitlergroet!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger doet de hitlergroet!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Die jurk ziet er heel oubollig uit auf dem feauteaux
Dat pak lijkt op die van die ene mam van The Killersquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt wel
En Harry
[ afbeelding ]
Van de binnenkant van je mond als er donutbrood in zit, we willen alles zien.quote:
Gewoon brood in de vorm van zo'n rondje en de smaak heeft er ook iets van weg.quote:
ze heeft ook een hele ouwe kop vind ik.... wel mooi, maar je zal niet zeggen dat ze 28 jaar isquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Kally het volgende:
Ik vind die jurk ook te ouwelijk voor zo'n mooi vrouwtje
nu ja..... misschien komt het door de make up... Maar ik vind haar er niet jonger uit zien dan ik ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Kally het volgende:
Nee joh
Nu misschien maar Willy wordt ook al kaal
En hij lijkt steeds meer op zijn mama
Nee. Er staat echt donutbrood op en het smaakt ook niet als een bagelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
bedoel je niet gewoon bagels, benny?
[ afbeelding ]
Ja net als Diana begreep ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef Kally het volgende:
Whaha ze heeft dat gehoorzaamheid stukje er inderdaad uitgelaten
Ja dat is waar....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat het ook zenuwen zijn Miran, met.zo iemand trouwen pffffg valt niet mee
En Kyra kijkt echt zo van, help Tijger pikt mijn plekquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Tijger bij Kyra in de mand
[ afbeelding ]
Ik vind dr ook niet leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
Maar ik heb die ouwe tang nog nooit zien lachen, en iemand zou der moeten vertellen dat je na een bepaalde leeftijd geen geel meer aan moet doen
Nee maar goed dat vind ik Beatrix ook niet, alhoewel die een stuk vrolijker kan kijkenquote:
jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
En Kyra kijkt echt zo van, help Tijger pikt mijn plek
Er zit eerst nog een andere pipo tussen toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook zo maar het vermoeden dat William binnenkort de troon op gaat.
Charles, maar die heeft toen hij met Camilla trouwde toch wel een soort van afstand gedaan, en ja en als ze net als der mama 104 wordt duurt het nog wel evenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit eerst nog een andere pipo tussen toch?
En de Britten doen niet zo snel afstand, die blijven zitten tot ze dood zijn.
Waterijsjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens bijna geen stem meer
En keel doet pijn als ik slik
quote:
Moet denken aan Bellefleur en onze logeerhondquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
En Kyra kijkt echt zo van, help Tijger pikt mijn plek
Kattenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet denken aan Bellefleur en onze logeerhond. Poes kan dan zo lekker expres in de weg gaan liggen en dan doen alsof ze de baas is in huis
Mijn god ja, maar nog 2 weekjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
SiepHet is maar goed dat we dit weekend niet naar Londen zijn
Goed dat ik nu keelpijn hebquote:
quote:
Ach, ze moeten wat he. Te vunzig is weer schande.quote:
Das waar, nu kwam het ook over alsof het maar moestquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze moeten wat he. Te vunzig is weer schande.
Dat is toch ook zo? Het moest maar, want men had het er zo lang al over en blablabla. It's only a kiss, maar de wereld doet er al wekenlang zo spastisch overquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar, nu kwam het ook over alsof het maar moest
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
De eerst volgende klant die bij een bedrag onder de 5 euro met 50 betaald, die sleur ik 3 x de winkel door, om daarna met haar/zijn tandjes op de stoeprand te leggen
/agressie
F11 weer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
Hoe kun je in FF terug als je hem op full screen hebt gezet, nu mis ik mijn balk boven
Hij is echt leuk, dat dubbiequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Koninginnedag oorbel http://plixi.com/p/97061529
Hij is voor mezelf morgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dubbie is zeker leuk! Maar ik zie er niet snel mensen mee lopen.
Uiteraard. M'n zus woont er, helemaal ideaal!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
Vaduschka blij met het GH in Enschede nou ja in 2012 ?.
Ik zie niks anders, al die jonge meiden lopen met die dingen, niet rood-wit-blauw maar tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dubbie is zeker leuk! Maar ik zie er niet snel mensen mee lopen.
Ik heb er zin aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Bijna thuis,, ff een lekker wijntje halen zo.. Eten en dan lekker chillllnnnnnnn
Eigenlijk is het wel fijn dat ik niet alles op dat gebied volg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie niks anders, al die jonge meiden lopen met die dingen, niet rood-wit-blauw maar toch
Ik ook niet, maar we hebben veel jong grut op de telefonie dus ik zie het daarquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel fijn dat ik niet alles op dat gebied volg.
Uhuhquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook! Meer in de wijn dan xfa eigemlijk.. Hahaha
Haha ok. Ik dacht al zo her en der op straat ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we hebben veel jong grut op de telefonie dus ik zie het daar
Ik kom niet op straatquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ok. Ik dacht al zo her en der op straat ofzo.
Hoer van Babylonquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:16 schreef Kally het volgende:
En onze Bella zit vandaag gewoon in Turkey
Ik wil ook naar een warm landquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb wel een warm plekje voor je!
quote:
Danku, ik moest er nog eentjequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Kally het volgende:
Trouwens voor de CV spelers onder ons mijn oudste heeft een paar van jullie uitgenodigd hij speelt nu ook
40 euro voor 1 oorbelquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen draagt neppe goedkope.. echt kuise meisje ftw!
Kut!!! Moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
Auw auw mijn hoofd prikt, nog 5 minuten dan mag ik het wassen
Je hebt nog anderhalf uurquote:
Getweetquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor de mensen die het gaan vergeten:
[XFA] Dé XFA Prono 2011!
Heb er al 2 op.quote:
Had je dat nog niet eerder gezien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef borisz het volgende:
Broertje heeft zijn nette militaire outfit gekregen. Wel eens grappig om het in het echt te zien.
Okequote:
Ah, alcoholist!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb er al 2 op..
En ergens op de wereld is het net vijf uur geweest
Beter niet voor mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik zag vanmiddag bij de AH iets van een brouwsel van energydrink, koffie en drank... Probeer dan maar stil te zitten
Jawohl.quote:
Haha, ik hou van nat!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter niet voor mij
Volgens mij moet het morgen opnieuw Pat, denk dat hij niet goed gepakt heeft overal
Maar nu is het nat dus ik kijk morgen wel
Ik ben nog niet druk genoeg volgens jou?quote:
Nou, je maakte me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog niet druk genoeg volgens jou?
Ah, neuh dan ga ik helemaal stuiteren, dat heb ik al van een red bullquote:
Tof!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah, neuh dan ga ik helemaal stuiteren, dat heb ik al van een red bull
Nee, ik had een paar wodka, red bull een keer, (voor het eerst) kon echt niet slapenquote:
Awwwwquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik moet geen snackbar beginnen...
de patat waa facking bruin en mn snackjes nog half bevroren
Je gaat voor nog bruiner?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon m'n snackjes opnieuw in de frituur
quote:
Ik bedoelde meer benny benny benny tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Miranda spotte deze voor mijEen echte oudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Whut, whut?quote:
Want?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je maar alvast voorbereiden op morgen
Sangria!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Basis voor de Spaanse sangria
[ afbeelding ]
Gooi er veel port inquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen moeite meequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zit er in:
RUM!!
BANANENLIKEUR!
BESSEN!
CITROENLIKEUR!
MADARIJNENLIKEUR!!
Zit er nog likeur in de flessen om te proeven (apart dan) ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat troep
Dit is de echt Spaanse Sangria van Tenerife
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit er nog likeur in de flessen om te proeven (apart dan) ?
quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zit er in:
RUM!!
BANANENLIKEUR!
BESSEN!
CITROENLIKEUR!
MADARIJNENLIKEUR!!
Ja maar ik krijg ze nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Kally, heb jij ook de Daily Reward Delivery - Choose 1 of 3 Rewards-mails van CV aan staan?
Awwww, nee joh gekkie, ik ga op het luchtbed, ik ben toch teut merk ik niks vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
OMG!!! Ik nam net een hapje
![]()
Ow en Siep je mag bij mij in bed.... Rob slaapt op het luchtbed
Stomme CVquote:
Zat in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Miran in het kader van koninginnedag, zal ik mijn oranje paasoren meenemen?
quote:
Ik neem ze mee, zijn van J. maar /carequote:
Wrom?quote:
quote:
Bij mij naar sate voor op de toastjes!quote:
Ok lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij naar sate voor op de toastjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |