say whut?quote:Herman Hogendoorn heeft drie zonen: Frits, Rien en Hans. Herman is ook bij zijn zoons niet echt geliefd: zo laat hij Rien een keer in elkaar slaan om van hem een echte man te maken en ook Frits ontkomt niet aan zijn pa's streken. Hij ontvoert de zoon van Frits, Fritsje, en doopt hem om tot Herman-Rien (die nu de naam Jack van Houten draagt).
Die vader herinner ik me nauwelijks. Rien was eerder dan Frits toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samen met Frits toch? En was het niet eerst rien zijn vader?
Zo mooi hoe snel die mensen ouder worden in de serie. En de volwassenen blijven steken met hun leeftijdquote:
Zijn broers. Volgens mij was rien eerst een kneus.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vader herinner ik me nauwelijks. Rien was eerder dan Frits toch?
Frits kwam er toch pas later bij? Goed, het is een jaar of 20 geleden dus ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn broers. Volgens mij was rien eerst een kneus.
Volgens de wiki heb je gelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Frits kwam er toch pas later bij? Goed, het is een jaar of 20 geleden dus ik kan het mis hebben hoor.
quote:
Arthur Peters!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |