HHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]http://www.facebook.com/secretstorynl/posts/197448390297293
Geen pindakaas?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef annanasje het volgende:
voor degene die vroeg wat maik kocht, volgens mij een paar potten gel & shampoo
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef Mita het volgende:
Flip moet Mo de telefoon geven, als hij hoog zit
had ie niet een paar condooms kunnen kopen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef annanasje het volgende:
voor degene die vroeg wat maik kocht, volgens mij een paar potten gel & shampoo
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat die telefoon NIET gaat vanavond, en dat de kluizenstand zo blijft
pzies dat dus ! dikke vinger voor zequote:Op donderdag 28 april 2011 19:11 schreef delfse het volgende:
In het sst huis en daarachter hebben ze zelf geen fatsoensnormen anders hadden ze de streamer en kijkers van de tv niet zo in de maling genomen met het gescripte progamma. En ze maken misbruik van de labiele Mootje.
dan gaat de gene met de meeste stemmen naar huisquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
op hyves gaat het tussen geer en karim met 0,1 % verschil. stel he, stelllllllllll dat het gelijk zou staan, wat dan ???
??? tegen wie was dit gericht?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
De fatsoensnormen worden helaas door sommigen van jullie overtreden. We waarderen jullie mening en input, maar berichten die hatelijke taal, beledigende teksten of respectloze woorden omvatten, kunnen wij niet toestaan.
ik ook.. en dat Mo de hele twee weken geen missie meer krijgt..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Stability het volgende:
Nee hoor, ik heb nog steeds een pesthekel aan Jo. Ik gun het Mo gewoon niet tov Geer en Karim.quote:
Ik ook dan kan Mootje hem niet terug pakken van Karim dat gun ik haar echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Stability het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan gaat de gene met de meeste stemmen naar huis
Blijven de lijnen iets langer open?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef sjampoeh het volgende:
op hyves gaat het tussen geer en karim met 0,1 % verschil. stel he, stelllllllllll dat het gelijk zou staan, wat dan ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |