http://live.nedshare.nl/quote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef WebAddict het volgende:
Laatst was er hier een link om direct naar net 5 de liveshow te kijken, weet iemand die nog?
Ik ben ook hele andere dingen aan het doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik loop niet gauw weg bij een uitzending maar nu wel.
Ik vind eigenlijk dat ze er niet goed afkomt hoor......quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook hele andere dingen aan het doen.
Buurtkrantje lezen, koffie zetten, meubels stoffen.
Met de katten en hondje knuffelen.
Deze herhaling/Jo-show is tot het nulpunt gezakt.
Je zou nog 2 weken naar de mo en joshow moeten kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik herken dit gevoel van jou![]()
Denk dat de kijkcijfers na vanavond voor 1/3 minder gaat worden
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Weer een Mo en Jo show![]()
Mo ging erin om actrice te worden. Janke films injanken ofzo?
Best zenuwachtig wie er moet gaan vanavond.
Hoop op een switch en dat Mo als nog weg gaat.
Avond Noelle,quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Weer een Mo en Jo show![]()
Mo ging erin om actrice te worden. Janke films injanken ofzo?
Best zenuwachtig wie er moet gaan vanavond.
Hoop op een switch en dat Mo als nog weg gaat.
Nou eigenlijk wel omdat Gerard en Karim ook genomineerd staan.quote:
Komt geen tussenstand of eindstand vandaag. De notaris heeft zich ziek gemeld.quote:
http://live.towmc.nl/ maar nu reclame en chatquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef WebAddict het volgende:
Laatst was er hier een link om direct naar net 5 de liveshow te kijken, weet iemand die nog?
Aaah ik ben vrees dat ik dat niet ga redden, ik wil heus graag nog 2 weken kijken maar niet naar Jo en Moquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zou nog 2 weken naar de mo en joshow moeten kijken
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aaah ik ben vrees dat ik dat niet ga redden, ik wil heus graag nog 2 weken kijken maar niet naar Jo en Mo![]()
Ik zie graag Gerard, Karim en Sharon in de finale staan.
Zijn dat dan allemaal Flippies? Een normaal mens zou dat gewoon niet pikken.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
Lees net op twitter dat er mensen voor niks zijn gekomen naar de studio omdat MamaJo 50 mensen heb uitgenodigd ipv. 10
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aaah ik ben vrees dat ik dat niet ga redden, ik wil heus graag nog 2 weken kijken maar niet naar Jo en Mo![]()
Ik zie graag Gerard, Karim en Sharon in de finale staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |