niet normaal he? dat doet dan aan een spel mee, nota bene! kan niet eens tegen haar verliesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef diditje64 het volgende:
Hallo Mo het is een spel Pfff boos zijn omdat Karim haar kluis pakt wat een onzin ik ben Boozzzz
Ze wilde zo graag naar huis, zo graag, dat ze toch maar even dr best ging doen voor die missie, geld hier en daar snaait gehaaid als wat en nu geld van Mo pakt. Vies leugenachtig misbaksel is het.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef diditje64 het volgende:
Hallo Mo het is een spel Pfff boos zijn omdat Karim haar kluis pakt wat een onzin ik ben Boozzzz
laten we het hopen, het is wel het beste voor iedereen ..en gerard,jo en karim willen niet weg , wat logisch is natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zie toch nog een kansje dat de stem Mo de kans geeft om het huis te verlaten, dat zou dan op het eind van de liveshow moeten zijn lijkt me. De genomineerde zouden dan toch allemaal kunnen blijven.
Iedereen is dan tevreden
Owquote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet he? Mensen hebben al gebeld en er geld aan uitgegeven.
Of iedereen veilig en Mo eruit, of één van de drie eruit.
Stel mo krijgt die keus zo het me niet eens verbazen als ze ineens toch wil blijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Stability het volgende:
[..]
laten we het hopen, het is wel het beste voor iedereen ..en gerard,jo en karim willen niet weg , wat logisch is natuurlijk
Ben wel zeer benieuwd als Mo voor die keuze zou komen te staan...damn.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef Stability het volgende:
[..]
laten we het hopen, het is wel het beste voor iedereen ..en gerard,jo en karim willen niet weg , wat logisch is natuurlijk
Dan vliegt ze de week erna als nog eruitquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Stel mo krijgt die keus zo het me niet eens verbazen als ze ineens toch wil blijven
ja zo geraffineerd is ze wel jaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Stel mo krijgt die keus zo het me niet eens verbazen als ze ineens toch wil blijven
ze maakt flink gebruik van haar hoogbegaafdheidquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Ben wel zeer benieuwd als Mo voor die keuze zou komen te staan...damn.
Laten ze dat maar eens doorvoeren ! Kijken of Mo nog zo graag naar huis wil.....whahaha
Dat ligt er net weer aan hoe de nominaties gaanquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dan vliegt ze de week erna als nog eruit
als de breezertjes genoeg telefoon kaartjes scoren welquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
maar het kan toch nooit zo zijn dat phil uiteindelijk de winnaar gaat worden?
Nee, Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
maar het kan toch nooit zo zijn dat phil uiteindelijk de winnaar gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |