username of ww verkeerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:37 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik krijg failed to login bad login!
waarom?
Haha, klinkt moeilijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
username of ww verkeerd
Ik heb een leuk projectje gevonden.. maar wil dan wel 2 minecrafts naast elkaar open hebben.... (voor de precieze blok layout )
hijs groot, en in new york stijl, dus vandaarquote:
doe eens /i 1 -1quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
De server is leuk zonder bouwrechten, not. Mag ik bouwrechten drumpie?
Kan niet, ik heb geen rechtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens /i 1 -1(drumpie moet z'n help e.d. nog eff aanpassen)
Fijn, ik zit opgesloten in de survival wereld en kan niks!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens ik ben net wakker, kom eraan gevlogen.
Kom is op TSquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Fijn, ik zit opgesloten in de survival wereld en kan niks!
handigquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens ik ben net wakker, kom eraan gevlogen.
Ben je al thuis? Wacht dan even met kopen :dquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef afro het volgende:
Ik ga het straks als ik thuis ben ook even kopen
Waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ben je al thuis? Wacht dan even met kopen :d
Neejoh, ik heb zelf ook nog een ingame account. Pixiioquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef afro het volgende:
[..]
DANK U![]()
![]()
![]()
Maar verpest ik je projecten dan niet?
Zie het maar als een goed begin van je vakantie hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef afro het volgende:
[..]
DANK U![]()
![]()
![]()
Maar verpest ik je projecten dan niet?
Ja het is maar goed dat ik vrij heb gevraagdquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zie het maar als een goed begin van je vakantie haha
De server is online!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:
Wat is nou het IP van drumpie? Die van de OP geeft "connection refused"
Same herequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Hmm, na de restart van net krijg ik de boodschap dat ik niet meer white-listed ben op de server van Drumpie (Looniar)
ah okequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja ik heb hem even stop gezet he, ik voeg gelijk de nieuwe plugins toe, scheelt weer een stop.
Ik heb ze al meerdere malen bedankt in game zelf voor elk antwoord op mijn vraag, daarbij is die post van het oude topic.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Ohja omdat drumpie het weer vergeet in zn post te zetten.
Bedankt dnb en utsi voor het opzetten van mn server. Zonder jullie was het nu een bende geweest en zat ik nogop 1.4.
Zo.
Restart minecraft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
wat betekend end of stream als ik probeer in te loggen??
Geduld, over 2 min kan je erop.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:06 schreef papiertje het volgende:
Ben al verschillende keren gedisconnect en nu krijg ik dezelfde message als mschol: "You are not white-listed on this server!"..
Nee, als ik op restart druk duurt het 1 minuut voordat die on is. Die message krijg je als die offline is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |