abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96093187
Hoi hoi,

Ik zit de laatste tijd beetje te stressen, want school doet erg moeilijk. Ik studeer Juridisch medewerkster en volgens school kan ik niet goed samenwerken in groepjes en ze schuiven mij telkens aan de kant en zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet kan samenwerken, terwijl ik telkens het initiatief moet nemen in het groepje waar ik in zat en dan heeft dat groepje ook nog het lef om mij eruit te zetten! Ze vinden dat ik mijn best niet had gedaan bla bla bla.... terwijl ik steeds op het groepje af moest stappen, van wat moet er nog gebeuren aan dat verslag en wat is al af... etc?!

Waar het nu om draait is dat ik nu stage vertraging heb van 6 weken tot 6 maanden! Omdat school wil dat ik aan hun ''éis'' moet voldoen om ''goed'' te kunnen samenwerken in een groepje. Het is toch belachelijk voor woorden dat de school dat eist! Dat mogen ze toch niet eisen!?
En wanneer ik niet ga praten met een psycholoog dan heb ik dus stage vertraging en heb nu sowieso stage vertraging omdat school zo moeilijk doet.

Ik vroeg me af wat jullie er van vonden en misschien ook mogelijk zoiets hebben meegemaakt en wat jullie toen mogelijk eraan gedaan hebben?

Ik hoor het graag,
Liefs N20
N.B.
pi_96093300
Je verhaal is erg onduidelijk.Dat ze dat niet mogen eisen is al vaag, anyway, wie of wat eist dat je moet praten met een psych ?

En heb je dit besproken met docenten of de studiebegeleider ?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 16:14:49 ]
pi_96093429
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Weissman het volgende:
Je verhaal is erg onduidelijk.Dat ze dat niet mogen eisen is al vaag, anyway, wie of wat eist dat je moet praten met een psych ?

En heb je dit besproken met docenten of de studiebegeleider ?
Ja studiebegeleider en alle andere docenten vinden allemaal hetzelfde: dat ik naar een psychologe moet. maar voel me zelf prima in orde.
N.B.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:19:34 #4
199256 kwiwi