abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96093187
Hoi hoi,

Ik zit de laatste tijd beetje te stressen, want school doet erg moeilijk. Ik studeer Juridisch medewerkster en volgens school kan ik niet goed samenwerken in groepjes en ze schuiven mij telkens aan de kant en zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet kan samenwerken, terwijl ik telkens het initiatief moet nemen in het groepje waar ik in zat en dan heeft dat groepje ook nog het lef om mij eruit te zetten! Ze vinden dat ik mijn best niet had gedaan bla bla bla.... terwijl ik steeds op het groepje af moest stappen, van wat moet er nog gebeuren aan dat verslag en wat is al af... etc?!

Waar het nu om draait is dat ik nu stage vertraging heb van 6 weken tot 6 maanden! Omdat school wil dat ik aan hun ''éis'' moet voldoen om ''goed'' te kunnen samenwerken in een groepje. Het is toch belachelijk voor woorden dat de school dat eist! Dat mogen ze toch niet eisen!?
En wanneer ik niet ga praten met een psycholoog dan heb ik dus stage vertraging en heb nu sowieso stage vertraging omdat school zo moeilijk doet.

Ik vroeg me af wat jullie er van vonden en misschien ook mogelijk zoiets hebben meegemaakt en wat jullie toen mogelijk eraan gedaan hebben?

Ik hoor het graag,
Liefs N20
N.B.
pi_96093300
Je verhaal is erg onduidelijk.Dat ze dat niet mogen eisen is al vaag, anyway, wie of wat eist dat je moet praten met een psych ?

En heb je dit besproken met docenten of de studiebegeleider ?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 16:14:49 ]
pi_96093429
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Weissman het volgende:
Je verhaal is erg onduidelijk.Dat ze dat niet mogen eisen is al vaag, anyway, wie of wat eist dat je moet praten met een psych ?

En heb je dit besproken met docenten of de studiebegeleider ?
Ja studiebegeleider en alle andere docenten vinden allemaal hetzelfde: dat ik naar een psychologe moet. maar voel me zelf prima in orde.
N.B.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:19:34 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96093551
Als jij uit elk groepje wordt gegooid, aan wie zou dat dan liggen? Aan al die groepjes of aan jou? :')

It's a conspiracy :o
pi_96094009
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef N20 het volgende:

[..]

Ja studiebegeleider en alle andere docenten vinden allemaal hetzelfde: dat ik naar een psychologe moet. maar voel me zelf prima in orde.
heel eigenwijs enkel doen wat je zelf vind kan een duidelijk teken zijn dat het aan iemsands sociale capaciteiten schort,

Echter ook los daarvan, als je wél gelijk hebt en al die andere mensen zien het fout, zul je dat vast kunnen overbrengen aan de psycholoog en zal die een rapport schrijven dat het niet aan jou ligt en krijg je je gelijk alsnog.
en kun je met dat rapport je school dwingen je toch de bendigde studiepunten te geven of eventueel studievertraging te voorkomen...

mochten ze het weigeren kun je ze mogelijk zelfs aanklagen, maar dat zal je vast zelf ook beter kunnen vaststellen, dat is namelijk ook jouw studierichting.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_96094071
Je vind totaal niet dat jijzelf debet bent aan een aantal situaties met groepjes mensen.......right.
  Milf donderdag 28 april 2011 @ 16:33:53 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_96094129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef N20 het volgende:
Hoi hoi,

Ik zit de laatste tijd beetje te stressen, want school doet erg moeilijk. Ik studeer Juridisch medewerkster en volgens school kan ik niet goed samenwerken in groepjes en ze schuiven mij telkens aan de kant en zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet kan samenwerken, terwijl ik telkens het initiatief moet nemen in het groepje waar ik in zat en dan heeft dat groepje ook nog het lef om mij eruit te zetten! Ze vinden dat ik mijn best niet had gedaan bla bla bla.... terwijl ik steeds op het groepje af moest stappen, van wat moet er nog gebeuren aan dat verslag en wat is al af... etc?!

Wanneer je actief meewerkt, dan weet je toch wat er af is en wie welke opdracht heeft?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:36:24 #8
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96094248
Ga naar een psycholoog, dan merk je vanzelf of het nodig is of niet.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96102213
Ik vind het ook 'n beetje apart dat kennelijk iedere groep waarin je gewerkt hebt je eruit gestampt heeft. :o
Hallon!
pi_96102347
Vervolgvraag: hebben de groepjes vervolgens de opdracht succesvol afgerond of niet?
Ja doei.
pi_96107423
het lijkt erop dat je een verkeerd beeld hebt van de school, misschien begrijpen jullie elkaar niet (die groepjes en jij).
maar het is verstandig om eerst naar jezelf te kijken en niet de schuld gaan geven aan mensen die jou 'aan de kant zetten'. waarschijnlijk deed je je werk niet goed dan, toch?
gewoon naar de psychiater gaan dan kan je het er met hem over hebben en komt er een mooie conclusie waardoor het hele zaakje weer goed komt:D

dat je stagevertraging hebt zuigt inderdaad behoorlijk
1 pot nat
pi_96119798
Niks mis met eens naar een psycholoog gaan.. beetje praten over de dingen die ons bezig houden en daar feedbac op krijgen van iemand die daar voor geleerd heeft.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:05:14 #13
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_96150160
Ik kan je geen avdies geven mbt je verhaal omdat er teveel details ontbreken..
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_96150215
TS heeft het hazenpad gekozen?
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:08:12 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96150283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

heel eigenwijs enkel doen wat je zelf vind kan een duidelijk teken zijn dat het aan iemsands sociale capaciteiten schort,

Echter ook los daarvan, als je wél gelijk hebt en al die andere mensen zien het fout, zul je dat vast kunnen overbrengen aan de psycholoog en zal die een rapport schrijven dat het niet aan jou ligt en krijg je je gelijk alsnog.
en kun je met dat rapport je school dwingen je toch de bendigde studiepunten te geven of eventueel studievertraging te voorkomen...

mochten ze het weigeren kun je ze mogelijk zelfs aanklagen, maar dat zal je vast zelf ook beter kunnen vaststellen, dat is namelijk ook jouw studierichting.
Wat hij zegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_96151328
En ook heb ik de ervaring dat mensen die wat doen (zeker als het er maar één is) niet uit een groep gewerkt wordt. Dat zou namelijk betekenen dat ze jou werk over moeten nemen.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_96151385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vervolgvraag: hebben de groepjes vervolgens de opdracht succesvol afgerond of niet?
TS! Kom 's antwoorden? O+
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:37:49 #18
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96151525
Beter dan dat je bij je psychologe neerploft en ze zegt dat je naar school moet.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')