Ja studiebegeleider en alle andere docenten vinden allemaal hetzelfde: dat ik naar een psychologe moet. maar voel me zelf prima in orde.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Weissman het volgende:
Je verhaal is erg onduidelijk.Dat ze dat niet mogen eisen is al vaag, anyway, wie of wat eist dat je moet praten met een psych ?
En heb je dit besproken met docenten of de studiebegeleider ?
heel eigenwijs enkel doen wat je zelf vind kan een duidelijk teken zijn dat het aan iemsands sociale capaciteiten schort,quote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef N20 het volgende:
[..]
Ja studiebegeleider en alle andere docenten vinden allemaal hetzelfde: dat ik naar een psychologe moet. maar voel me zelf prima in orde.
Wanneer je actief meewerkt, dan weet je toch wat er af is en wie welke opdracht heeft?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef N20 het volgende:
Hoi hoi,
Ik zit de laatste tijd beetje te stressen, want school doet erg moeilijk. Ik studeer Juridisch medewerkster en volgens school kan ik niet goed samenwerken in groepjes en ze schuiven mij telkens aan de kant en zeggen dat het mijn schuld is dat ik niet kan samenwerken, terwijl ik telkens het initiatief moet nemen in het groepje waar ik in zat en dan heeft dat groepje ook nog het lef om mij eruit te zetten! Ze vinden dat ik mijn best niet had gedaan bla bla bla.... terwijl ik steeds op het groepje af moest stappen, van wat moet er nog gebeuren aan dat verslag en wat is al af... etc?!
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heel eigenwijs enkel doen wat je zelf vind kan een duidelijk teken zijn dat het aan iemsands sociale capaciteiten schort,
Echter ook los daarvan, als je wél gelijk hebt en al die andere mensen zien het fout, zul je dat vast kunnen overbrengen aan de psycholoog en zal die een rapport schrijven dat het niet aan jou ligt en krijg je je gelijk alsnog.
en kun je met dat rapport je school dwingen je toch de bendigde studiepunten te geven of eventueel studievertraging te voorkomen...
mochten ze het weigeren kun je ze mogelijk zelfs aanklagen, maar dat zal je vast zelf ook beter kunnen vaststellen, dat is namelijk ook jouw studierichting.
TS! Kom 's antwoorden?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
Vervolgvraag: hebben de groepjes vervolgens de opdracht succesvol afgerond of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |