Hij zoekt haar ook steeds minder op de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar de hele dag door? Ik bedoel dat Flip wel een beetje kan acteren is met die missie met de spin wel gebleken maar om dat de hele dag te doen
lolquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef diditje64 het volgende:
hopelijk doet karim zijn rode broek aan
Ja, en ook niet door blijven spelen dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trouwens, als je niet wilt dat een pup bijt, moet je hem op zijn rug leggen, niet door laten gaan.
ja dat klopt inderdaad.. Het is natuurlijk ook maar de vraag of die twee echt gaan werken buiten het huis met al dat gedramaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij zoekt haar ook steeds minder op de laatste 2 dagen.
waarom werkt gyazo bij jow wel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef bull-sjitt het volgende:
kan zo meespelen in "the ring "
[ afbeelding ]
Ja volgens mij zijn ze allemaal hoogbegaafd hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:02 schreef IamCurious het volgende:
Sharon is toch wel een brein hoor.
Als Geer de hamburgers niet wil bakken moet een ander het doen
kleiner plaatjes doet ie welquote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom werkt gyazo bij jow wel ?
Niks meer aan doen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
kleiner plaatjes doet ie wel
tekst kan wel groot
Ooo das dan wel lief van haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Fijn dat Moniek voor het avondeten zorgt he, voor de genomineerden zorgt
Ja, vind ik ook klassequote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Fijn dat Moniek voor het avondeten zorgt he, voor de genomineerden zorgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |