I know, maar ik probeer de achterban van Gerard te triggeren tot een soortgelijke actie.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Je hoeft niet te stemmen hoor dat kan ze niet controleren.
Ik vind het sowieso een beetje raar. Mo zegt tegen Karim nee je gaat er niet uit maat het zelfde zegt ze tegen Geer en Jo. Flip is er ook helemaal van overtuigd dat Jo er niet uit gaat en zegt dat ook steeds. Niet dat ik denk dat Jo eruit gaat maar is ie dat zichzelf nou wijs aan het maken ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zeggen dat Sharon lekker veel in de buurt is van Geer, not dus
En alhoewel ik er niet vanuit ga dat hij vanavond gaat kan het toch maar zo zijn.
Peptalk noemen ze datquote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een beetje raar. Mo zegt tegen Karim nee je gaat er niet uit maat het zelfde zegt ze tegen Geer en Jo. Flip is er ook helemaal van overtuigd dat Jo er niet uit gaat en zegt dat ook steeds. Niet dat ik denk dat Jo eruit gaat maar is ie dat zichzelf nou wijs aan het maken ofzo?
Het is echt net alsof ze ineens een masker opzet als ze in een live show of zo bij die repetitie begint te pratenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef liqrich het volgende:
Mo kan beter gaan huilen voor die repetitie
Voor Mo is het niet nodig om te gaan huilen bij een repetitie. Ze is er toch al zeker van dat ze dat kanquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef liqrich het volgende:
Mo kan beter gaan huilen voor die repetitie
de ervaring van dat vlechten van die paardjes blijkt toch handig nuquote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef Stability het volgende:
lang zat zo, sharon, en nu mo eraan ophangen aub !
ja haha daar dacht ik ook al aan...in gedachten is ze een paard aan het doorvlechtenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:25 schreef SecretOma het volgende:
[..]
de ervaring van dat vlechten van die paardjes blijkt toch handig nu
Ik wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef farscapevr8 het volgende:
iedereen begrijpt wat mo aan t doen is nu toch?
Heb t gemist. Wat zei ze?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef farscapevr8 het volgende:
iedereen begrijpt wat mo aan t doen is nu toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |