Ah, fijnquote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is altijd minder zoietsIk woon gelukkig maar hemelsbreed een 500 meter van mijn werk
Mijn route is daar toch echt te kort voorquote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ah, fijnik hoef ook maar 7 minuten te fietsen, maar als het regent bent je wel nat als je thuis aankomt
Het is goddank al een stuk koeler als eerstquote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een vies plakkerig weer is 't toch.
Die benauwdheid blijft altijd zo op m'n kamer hangen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is goddank al een stuk koeler als eerst
Precies, hier is het buiten nu ook hartstikke lekker, alleen binnen is 't nog zo benauwdquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die benauwdheid blijft altijd zo op m'n kamer hangen.
Ramen staan al open, maar dat schiet ook niet echt op.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Precies, hier is het buiten nu ook hartstikke lekker, alleen binnen is 't nog zo benauwd
Weet je wie nu ook plakkerig is? Je zusje!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een vies plakkerig weer is 't toch.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet je wie nu ook plakkerig is? Je zusje!
[/Sjoerd]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet je wie nu ook plakkerig is? Je zusje!
[/Sjoerd]
Haha, ik had 'm eergister gewassen.. Ging het gisteren regenen en nu zit m'n hele auto vol met van die rondjes door dat stof in de regen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef Hyman het volgende:
Ja goed hooowr! mn zusje heeft em gister gewassen, alleen heeft dat geen nut met al dat stof.
Ben je dan jarigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
He heimen, ga je volgende weekend wel weer een topicje voor me openen?
Heheh jup de 22equote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben je dan jarig?
Maar ik ben een man, ik vergeet verjaardagen.
Dat is enige reden waarom ik Win98 misquote:
Haha, dat is inderdaad kut. Kwartier pauze. Eerst roken, dan als een malle je hoofd volproppen met brood en dan weer als een stofzuiger een peuk leeg zuigenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef x3ro het volgende:
Lunchepauze, oftewel in een noodtempo broodjes eten en peuken roken
Overigens wtf @ die met de distance record
Exact, zo gaat het hier ook xDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad kut. Kwartier pauze. Eerst roken, dan als een malle je hoofd volproppen met brood en dan weer als een stofzuiger een peuk leeg zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |