Kom eraan just a secquote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppelmuts, kun je nu ff meeluisteren op testserver of ik niet buffer en het geluid goed overkomt?
Zometeen ff een harder plaatjequote:
zometeen of nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zometeen ff een harder plaatje
Ja deze, was net aan t typen toen ie dr aan kwam, en had geen zin om te edittenquote:
quote:
Komt goed door hier. Geen buffer, goed volumequote:
Klinkt bestquote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja deze, was net aan t typen toen ie dr aan kwam, en had geen zin om te editten
W: aloHquote:
Ej Stiffler how ya doingquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed door hier. Geen buffer, goed volume
Yeahh , i`m downquote:
Daar kijken http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op donderdag 28 april 2011 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dan wil ik het wel een keer proberen. In het begin zonder ouwehoeren, dat komt later wel
haai babequote:
vond je al zo stil en rustigquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Yeahh , i`m down.
Maar serieus, t gaat hartstikke goed. Lekker op tijd thuis vandaag
Je kan niet altijd zo energiek zijn hèquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haai babe
[..]
vond je al zo stil en rustig
Down with the P.E.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Yeahh , i`m down.
Maar serieus, t gaat hartstikke goed. Lekker op tijd thuis vandaag
Gaat zo lastig hier. De zon is niet echt aanwezig, en ik kan hier niet fatsoenlijk buiten zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Down with the P.E.![]()
Dus jij gaat zo lekker van het mooie weer genieten
Donequote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh en Morph meld je ff hier aan: http://www.onzinradio.nl/dj/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |