Ja die was het.quote:
Zo ben ik he, een rustpunt in deze hectische tijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy ik doe mn best om iets meer tempo erin te krijgen kom jij met deze aanvraag aanzetten
Hij kijkt er ook wel vrolijk bijquote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Als moeder zijnde kan je toch niet anders dan daar trots op zijn
quote:
* Huppelmuts zingt keihard meequote:
Jouw start volgen knopje is kapot?quote:
Nu is het wachten op naatje en heloef die gaan roepen dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)s-beter-relatie.html
Daar gaat het dus altijd mis
Hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu is het wachten op naatje en heloef die gaan roepen dat ze gelijk hebben
Hoe kan iemand die als maagd (en ja daar ga ik gewoon vanuit dat ze als maagd het huwelijk in zijn gegaan) nou oordelen over de kwaliteit?quote:Met het wachten met seks bleken voordelen samen te hangen. Zo zijn koppels die wachten 20 procent meer tevreden, maar ook de stabiliteit van de relatie ligt met 22 procent een stuk hoger dan degenen die vroeg aan seks beginnen, zo meldt Times of India.
De kwaliteit van de seks wordt 15 procent hoger beoordeeld en de communicatie binnen de relatie 12 procent beter.
Ik vind dit soort onderzoeken sowieso altijd grote onzin.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die als maagd (en ja daar ga ik gewoon vanuit dat ze als maagd het huwelijk in zijn gegaan) nou oordelen over de kwaliteit?
Op de testserverquote:
Wat is er zondag?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben serieus gewoon fucking zenuwachtig voor zondag heh!
Herkenbaar wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben serieus gewoon fucking zenuwachtig voor zondag heh!
Nostalgie.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw start volgen knopje is kapot?
Dude!!quote:
Ik mis ze ook gewoon hoor.quote:
Op de wiki staat hoe je daar moet komen en dan heb ik wel een ww voor jequote:
quote:
Is er dit weekend wel voetbal? Dat is toch pas volgende week?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voetbal gek!
Ooh en ik ben lekker vriendjes met Ebecilio op Facebook!!
Ik heb nog samen gevoetbald met Edo Ophofquote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voetbal gek!
Ooh en ik ben lekker vriendjes met Ebecilio op Facebook!!
Ja dat bedenk ik me nu ook, denk dat er zondag helemaal geen voetbal isquote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn toch nog maar 2 wedstrijden?
Jawel er is wel voetbalquote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat bedenk ik me nu ook, denk dat er zondag helemaal geen voetbal is
Dan is de beker finalequote:
Heerenveen - Ajaxquote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Is er dit weekend wel voetbal? Dat is toch pas volgende week?
Ik met Ebicilio en Özbilizquote:Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog samen gevoetbald met Edo Ophof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |