Was alleen maar om aan te geven wat een dragende muur allemaal voor klusgeweld kan hebbe, zoals een gaatje boren, stopcontacten verplaatsen, toog erin maken, etc, etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef peterpan_1966 het volgende:
Bedankt voor de reacties, geweldig.
Met een murensleuf ga je toch niet door heel je muur heen? Dat is een sleufje van zo'n 30mm, toch?
Ik hoop in 1x goed te borenen de muur is (op dit moment) nog groot genoeg
.
Gr,
Peter
Boren is geen enkel probleem, let wel op: aan de kant waar de boor er uit komt wordt het gat altijd iets groter en breekt je stucwerk een beetje af, dus beginnen met boren in de kamer waar het het mooist moet blijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef peterpan_1966 het volgende:
Bedankt voor de reacties, geweldig.
Met een murensleuf ga je toch niet door heel je muur heen? Dat is een sleufje van zo'n 30mm, toch?
Ik hoop in 1x goed te borenen de muur is (op dit moment) nog groot genoeg
.
Gr,
Peter
Ah, oke, bedankt.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef bobenjanneke het volgende:
D
[..]
Was alleen maar om aan te geven wat een dragende muur allemaal voor klusgeweld kan hebbe, zoals een gaatje boren, stopcontacten verplaatsen, toog erin maken, etc, etc.
Succes!
20 ipv 16? Dat zou wel eens een probleem kunnen worden, dat is toch een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef peterpan_1966 het volgende:
Kom er net achter dat ik 20mm moet hebben en 16mm is de grootste boor, dus even naar bouwmarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |