LOLquote:
Dat ben ik vast vergeten, hoe zag dat systeem eruit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die blikjes die ze begin jaren 90 hadden waren wel faal trouwens. Een raar systeem om te openen. En dan zat er ook nog een vies afdichtingsrandje om wat los liet.
Met zijn rond "knopje" wat je moest indrukken, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ben ik vast vergeten, hoe zag dat systeem eruit?
Leverworst in het zuurquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Onnoman het volgende:
Wat was jouw favoriete item wat ze nu niet meer verkopen in de supermarkt?
Of uberhaupt, wat is weg wat er vroeger wel was?
Met een groot rondje en een klein rondje. Dan moest je eerst dat kleine rondje indrukken om de druk er af te halen en dan dat grote rondje om te kunnen drinken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ben ik vast vergeten, hoe zag dat systeem eruit?
Inclusief de zomers van 1994,1995 en 1999 met bijbehorende muziek?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:36 schreef Vasilevski het volgende:
Kunnen we niet gewoon de jaren '90 in z'n algemeen weer terugbrengen?
Ik begrijp werkelijk geen ene moer van deze postquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
LOL
ik weet nog dat ik vroeger een alt had gemaakt, allemaal bags+bankslots gegeven van mijn main, toen allemaal snowballs ingekocht en ik mijn bank bewaard. Midden zomer alles verkocht tegen mooie prijzenSowieso zie je ze het hele jaar door wel eens in de auction house staan.
WoWquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk geen ene moer van deze post
Kom het in mijn woonplaats in zo'n beetje elke supermarkt tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Leverworst in het zuur![]()
Nergens verkopen ze dat meer
![]()
Verkopen ze bij de Jumboquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef soapie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch zelfde smaak als dr. pepper
de visboer op de markt verkoopt ze ook..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Kom het in mijn woonplaats in zo'n beetje elke supermarkt tegen...jij kijkt wel op de goede plek
....staat meestal in de buurt van de visafdeling bij dingen als rolmops.
of gewoon bij de c1000quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:31 schreef Benelli het volgende:
Witte Magnum met aardbeiensmaak heb ik afgelopen weekend nog op, gehaald bij een Shell tankstation langs de A1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |