Nice! Zal wel niet echt zoals winner taco zijn maar toch even langs de aldi vanmiddagquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Bij de Aldi hebben ze een soort winner taco.
[ afbeelding ]
bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:23 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Tang ?
[..]
Bij de Aldi hebben ze een soort winner taco.
[ afbeelding ]
Ik heb ze 2 jaar geleden nog gehad, dus dat is niet zo lang geleden. Waren idd erg lekker, maar heb ze niet gemist tot nu toequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef anno2010 het volgende:
Festini ijsjes (jaren terug) met orange/sinasappel smaak. Zijn toen uit het assortiment gehaald
Ja, maar naar het schijnt in een compleet andere samenstelling?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
het puilt uit van de bros in alle winkels..
Daar dacht ik dus ook aan ja.quote:
7up ice colaquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:35 schreef UncleSam het volgende:
AH heeft ook Rang snoepjes.
Wie kent 7up ice Cola nog?
Wat een genot! Vorig jaar in Spanje bussen van door gegaan omdat ze daar wel lagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Pringles texas BBQ (die paarse bus was dat)
Ik geloof dat laatst in het nieuws was dat Tjolk geherintroduceerd gaat worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:58 schreef penny-wise het volgende:
Djoez, zo`n Taksi-achtig drankje
Iglo Crossa Pizza`s, waarom zijn ze er niet meer?![]()
Tjolk, de originele
Oeps, had ff de openingspost beter moeten lezen![]()
Da's makkelijk: Ik wil de pastachoca beregoed weer terug.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Onnoman het volgende:
Wat was jouw favoriete item wat ze nu niet meer verkopen in de supermarkt?
Of uberhaupt, wat is weg wat er vroeger wel was?
Djoez (wat een naam btwquote:Op zondag 1 mei 2011 10:58 schreef penny-wise het volgende:
Djoez, zo`n Taksi-achtig drankje
Iglo Crossa Pizza`s, waarom zijn ze er niet meer?![]()
Tjolk, de originele
Oeps, had ff de openingspost beter moeten lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |