quote:
Worden die dingen serieus niet meer verkocht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sportlife Red Cinnamon
Winner Taco
Solero
Jawbreakers
Duyvis Nootgevallen
Calve groene pepersaus
Oldtimers zwart met mint (lekkerste drop ooit)
Lange Jannen
mijn vader heeft die telefoon nog altijd hij wil gewoon geen andere.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:41 schreef juxtaposition het volgende:
Of die pepsi blue ooit
[ afbeelding ]
RIP nokia 3310
Datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:21 schreef Dos37 het volgende:
Tijdens de Olympische spelen van Turijn had Aquarius zo'n drankje Gold heerlijk was die.
Bedoel je die ijsjes in kartonnen driehoek verpakking?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Die ijsjes van Karvan Cevitam en dan degene met ananas smaak, iemand enig idee hoe ze heten?
En uiteraard...........Raider.
Karvan Cevitam Joekelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bedoel je die ijsjes in kartonnen driehoek verpakking?
En die appelvlappen ofzo van de mac jaren terug die wil ik ook terug ! brande wel altijd mn mond er aan maar waren wel lekker !quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef penny-wise het volgende:
Ze verkopen geen bananenmilkshake meer bij de Mac, kwam ik deze week achter....![]()
Nu hebben ze appel-peer er voor terug gekregen
Ja die smaak dubbelfris vond ik ook zo lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:50 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
![]()
en ze hadden van dubbelfris eerder ook een lichtpaars pak, weet niet meer welke smaak, maar dat was de lekkerste dubbelfris die er was, nu nergens meer te vinden
De C1000 hier heeft altijd de "Duitse" cola en dat is die in een glazen fles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:29 schreef computerprobleem het volgende:
Zelf alleen bij winkels als Jumbo, C1000 en AH gekeken, hebben ze alleen van die plastic dingen. Nooit van een vomar gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |