Kan toch nog veranderenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo fijn dat mo niks meer in dr kluis heeft
om te kotsenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
YW !quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben zo fokking onder de indruk van deze tt
is er nu al wat bekend over dat seinen met die nlp ?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef Nostalgist het volgende:
Belangrijke termen in de NLP.. Gerard wil dit inzicht gaan gebruiken voor de repetitie van vanmiddag...
en in haar kruisquote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo fijn dat mo niks meer in dr kluis heeft
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
ik snap alleen niet waarom gerard dat boek nodig heeft...op die leeftijd heb je toch behoorlijk wat mensenkennis lijkt me?
hmm diepquote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
Wanneer je jezelf in een beeld visualiseert, is het net alsof je jezelf op een video bekijkt. Dit is dissociatie. Daartegen kun je jezelf ook in een beeld bevinden en met je eigen ogen kijken. Dit is associatie. In een beeld geassioseerd of gedissocieerd zijn kan een enorm belangrijke submodaliteit zijn wanneer je emoties ervaart als gevolg van beelden die je schept.
deze zin uit nlp voor dummies
wel!quote:
dat is waar, maar ik zou ook geen boek nodig hebben om verder te komen..je weet toch hoe de wereld onderhand in elkaar zit?quote:
Moeilijke tekst voor mij, heb m paar keer doorgelezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
Wanneer je jezelf in een beeld visualiseert, is het net alsof je jezelf op een video bekijkt. Dit is dissociatie. Daartegen kun je jezelf ook in een beeld bevinden en met je eigen ogen kijken. Dit is associatie. In een beeld geassioseerd of gedissocieerd zijn kan een enorm belangrijke submodaliteit zijn wanneer je emoties ervaart als gevolg van beelden die je schept.
nou als dit groepje een afspiegeling is van onze huidige samenleving, ben ik zwaar van het padje af nuquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik zou ook geen boek nodig hebben om verder te komen..je weet toch hoe de wereld onderhand in elkaar zit?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
nee, dat zijn ze duidelijk niet...ik vraag me elke keer af of ik ook dit soort mensen ken, maar nee, echt niet dusquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou als dit groepje een afspiegeling is van onze huidige samenleving, ben ik zwaar van het padje af nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |