Ach, ieder zijn voorkeur..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
Liever zie ik dat ze bruut genomen word.
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef laforest het volgende:
Onderweg naar een rechtbank in California is Paris Hilton met haar vriend bruut aangevallen door een stalker van Paris. De man probeerde eerder al haar huis binnen te dringen en er hangt hem nu 6 jaar cel boven het hoofd.
http://abcnews.go.com/Ent(...)-courthouse-13475683
(NSFW)
De SHO-steen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?
Onder welke steen kom jij vandaan zeg?
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een handje in de nek is "bruut"? En ook nog NSFW?
Onder welke steen kom jij vandaan zeg?
Jij zou het niet doen? Ook niet voor een avondje?quote:
Hij pakt hem bij de nek. Niks meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er een rake klap wordt uitgedeeld en vooral die neger schuwt geen geweld.
31quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij pakt hem bij de nek. Niks meer.
Hoe oud ben je?
ik heb het met je te doen dan.quote:
Nee, alleen al niet om de volgende redenenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij zou het niet doen? Ook niet voor een avondje?
Dat zie je helemaal niet duidelijk. Het filmpje begint nota bene met die hand in de nek. En niet zo gek dat die neger geen geweld schuwt, dat is zijn baan. Hij is overig verschrikkelijk mild tegenover die kerel, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat er een rake klap wordt uitgedeeld en vooral die neger schuwt geen geweld.
Ja dat komt omdat hij haar al een tijdje stalkt.quote:
Heb je wel op de link in mijn OP geklikt? Wellicht zag je de reclame?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Filmpje gekeken. Geen brute aanval gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |