'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? 'quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef Nostalgist het volgende:
Nondeju, als deze gesprekken tussen Jo Mo, Sharon en Philip de voorbode zijn van de komende weken...
![]()
Ik had weliswaar de Lapo, maar er zijn altijd liefhebbers genoeg, dus vandaarquote:
graag !!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Kan die Sharon vanavond niet met onbekende bestemming exit gezonden worden d.m.v. een proef die ze toch verliest?
Maar ze heeft wel een prettige stem, net zoals Gerard en Karim. Die van Monique en Sharon zijn niet om aan te horen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? '
De plek innemen van Karim, volgens het script zal hij moeten vertrekken namelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Kan die Sharon vanavond niet met onbekende bestemming exit gezonden worden d.m.v. een proef die ze toch verliest?
Wat mij betreft graaaag!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De plek innemen van Karim, volgens het script zal hij moeten vertrekken namelijk
En dat puberale gedoe of Jo aan Phil's ding gezeten heeft...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Hoe vind je mijn hakjes onder je bloes, leuk hè? '
goeiemorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Goedenmorgen beste COSsers.
Hup, pak je telefoon en stem, dan bukt ze nog een keer voor je!quote:
Ik zal Alphons wel even Pingenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hup, pak je telefoon en stem, dan bukt ze nog een keer voor je!
nee haar geheim is eruit he, scheelt weer acteren snachtsquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
ben ik weer eens een keer (lees wel altijd mee)
joanna slaapwandelt niet meer??? of heb ik t mis?
Joanna heeft nooit geslaapwandeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef SecretOma het volgende:
ben ik weer eens een keer (lees wel altijd mee)
joanna slaapwandelt niet meer??? of heb ik t mis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
mogguhquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |