De wensen van voltallig links worden genegeerd, ik zou dat dus geen handreiking noemen.quote:Daar is toch een meerderheid voor nu? Zelfs de CU is om. Handreikingen genoeg dus.
Autisme is een toptalent. Dat de maatschappij er geen gebruik van maakt zegt meer over de maatschappij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Autistisch is op zich niet slecht maar inderdaad, als premier moet je de parlementariër wel de indruk geven dat je luistert.
En inderdaad, een grote zwakte is vaak tevens een grote kracht.
Rutte is inderdaad veel te jong en vat imo zijn taak te licht op.quote:Wim Kok was naar mijn mening de laatste goede premier die we hadden. Rutte heeft potentie maar ik vrees dat hij nog wat te jong is om een goede premier te zijn. Enige levenservaring is vereist om wijsheid op te kunnen doen (wat niet wil zeggen dat iemand met levenservaring automatisch wijsheid heeft opgedaan).
Hoe lovend ik ook ben over Wim Kok, laten we niet vergeten dat ook hij wat steken heeft laten vallen. Ik denk dan met name aan de privatiseringen en de onderwijsvernieuwingen.
In zo een functie is het wel zo handig om sociaal een beetje capabel te zijn. Die skills ontbraken bij Balkenende, hij maakte altijd een ongemakkelijke en kneuzige indruk. Rutte is wat dat betreft een flinke vooruitgang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Autisme is een toptalent. Dat de maatschappij er geen gebruik van maakt zegt meer over de maatschappij.
Ongemakkelijke kneuzige indruk? Ik zie geen verschil tussen Rutten en Balkenende?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In zo een functie is het wel zo handig om sociaal een beetje capabel te zijn. Die skills ontbraken bij Balkenende, hij maakte altijd een ongemakkelijke en kneuzige indruk. Rutte is wat dat betreft een flinke vooruitgang.
Dat hangt natuurlijk ook wel heel sterk van de functie af. Hoe iemand overkomt correspondeert niet altijd met hoe iemand feitelijk is. Ga er gerust van uit dat JPB in deze behoorlijk bekwaam is. Hij schopte het bijna tot de eerste Europees president.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In zo een functie is het wel zo handig om sociaal een beetje capabel te zijn. Die skills ontbraken bij Balkenende, hij maakte altijd een ongemakkelijke en kneuzige indruk. Rutte is wat dat betreft een flinke vooruitgang.
Als er iemand niet gek is, dan is Jan Peter Balkenende dat wel. Misschien wel de beste die we ooit hebben gehad.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er iemand niet gek is, dan is Jan Peter Balkenende dat wel. Misschien wel de beste die we ooit hebben gehad.
Ik heb al genoeg orders gehad van Christelijke leidinggevenden.quote:
Daar word je nooit slechter van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg orders gehad van Christelijke leidinggevenden.
Jawel hoorquote:
Zelfreflectiequote:
Naïevertquote:
Het is vakantie.quote:
Tegenwoordig blijkbaar heel erg. Wraak staat tegenwoordig al gelijk aan gerechtigheid. Gaat lekker met die Westerse beschaving. Alsof Spinoza, Kant, Sartre, Russell enz enz nooit iets gezegd of geschreven hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
"De triestheid van de dood van een mens". Hoe wereldvreemd ben je dan...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Osama mag blij zijn dat we Kant niet volgen in deze. Dan was ie er een stuk beroerder afgekomen hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |