Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over houquote:
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Zal toch wel.... zijn genoeg mensen die willen trouwen op maandag en niet teveel kwijt willen zijn voor een jurk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Alweerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik nog serieus denken dat ik dat had getypt
En de trouwring?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden dat ik moet lachen om een post van jouquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis hebquote:
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Je gezondheid is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdoriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.
blerghquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
wil niet weten waar die duim allemaal geweest isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
Die is er af gegleden terwijl je een duim in zijn sterretje duwde?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat er oorbellen of een kettinghanger van maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?
Liefquote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade gehad. En even aan je gedacht
Okay, ja dan houdt mijn meedenken vanaf hier wel op.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerMaar ik weet het gewoon nog niet; ik zie wel
Misschien ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |