Ziet nu zo'n CL voor zich (maar dan ouder):quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]'Vroeger' vrat ik zo'n zak in één keer op. Zie hier het begin van mijn dikke lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ken alleen maar Multivlaaiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kots niet op Multivlaai omdat het de grootste is. Fucking hipster gedrag.
[..]
[ afbeelding ]Bah. Nee echt, bah. BAH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er IETS nepchocolade is dan is het wel koetjesrepen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja nu ben ik op een goed gewichtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe je netjes!
Hoe staat het met je shakedrinkende collega's?
Dus?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah. Nee echt, bah. BAH.
Niks mis met mijn figuurquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie hier de verklaring voor je dikke vingers
Daar is de term 'cacaoboter' ook voor het in het leven geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah. Nee echt, bah. BAH.
ik moet maar eens beginnen met wat buikspieroefeningenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Plus 1 hier
Maar gisteren weer begonnen met hardlopen. Gaat goedkomen
Dat helpt maar minimaalquote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet maar eens beginnen met wat buikspieroefeningen
Cacaoboter wordt ook gewoon gemaakt van cacaoquote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is de term 'cacaoboter' ook voor het in het leven geroepen
ik ben niet dikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt maar minimaal
Zonder cardio, kweek je dan bij wijze van spreken een sixpack met een laag vet er bovenop.
No shitquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cacaoboter wordt ook gewoon gemaakt van cacao
Echte chocolade is cacaopoeder en cacaoboter. Die poeder denk je er maar bijquote:Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
No shit
Het is "nepchocolade", omdat het niet van cacaopoeder is gemaakt.
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
hou op met dat geneuzel over chocola
Nee, sommige WC gebruikersquote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ik naar het toilet, kies ik er weer eentje waar de strontklonten centimeters dik op het porcelein vastgekoekt zitten
Schoonmakers
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ik naar het toilet, kies ik er weer eentje waar de strontklonten centimeters dik op het porcelein vastgekoekt zitten
Schoonmakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |