Hij heeft één langere, intensieve vriendschap, daarnaast nog twee wat serieuzere vrienden waar hij vaak mee gaat stappen en ook nog een vriendin (maar die vriendschap heb ik nooit goed kunnen peilen, volgens mij niet super diepgaand). Daarnaast eigenlijk gewoon oppervlakkige vrienden. Hij wisselt vaak van baan, wil soms ineens grote veranderingen zoals dit jaar wilde hij ineens een huis kopen, toen een auto, daarna wilde hij in het buitenland gaan wonen, daarna was zijn relatie niet goed...quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
De oppervlakkige charme laat hij aan iedereen zien. En de negatieve kanten ook zodra iemand niet in zijn straatje lult.
Hoe veel langdurige, intensieve vriendschappen heeft hij?
Ik denk trouwens niet dat jij emotioneel dichtbij hem staat, hoe graag je ook wilt.
Omdat hij, mede, op basis van dit lijstje:quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hij heeft één langere, intensieve vriendschap, daarnaast nog twee wat serieuzere vrienden waar hij vaak mee gaat stappen en ook nog een vriendin (maar die vriendschap heb ik nooit goed kunnen peilen, volgens mij niet super diepgaand). Daarnaast eigenlijk gewoon oppervlakkige vrienden. Hij wisselt vaak van baan, wil soms ineens grote veranderingen zoals dit jaar wilde hij ineens een huis kopen, toen een auto, daarna wilde hij in het buitenland gaan wonen, daarna was zijn relatie niet goed...
Is wel ff confronterend als ik denk dat ik niet emotioneel dichtbij hem sta/stond. Maar ergens weet ik ook dat ik nooit bij zijn echte gevoelens kwam. Daar liet hij me niet toe. Hoe kan dat na zo lang een relatie te hebben.. Waarom denk jij dat ik niet dichtbij hem sta?
zich niet wil verplaatsen, of zelfs interesse heeft in jouw gedachten, gevoelens en onzekerheden. Hij vindt ze zelfs storend.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk, maar het volgende kon hij niet accepteren:
- dat ik altijd praatte voor het slapen, dan raakte hij zwaar geirriteerd en kwaad
- dat ik over het verleden begon, wat het ook was, daar wilde hij het niet over hebben
- dat ik weinig initiatief nam om leuke dingen te gaan doen
- dat ik volgens hem vaak lompe, gemene opmerkingen maakte. Voorbeeld: zijn collega flirt heel erg met hem en hij met haar, en een keer had ze gestuurd: "ohhh ik heb een minirokje aan." en toen ze laatst weer iets stuurde zei ik: "en, zei ze weer dat ze een minirokje aanhad?". Hij extreem kwaad dat ik weer over haar begon.
- dat ik negatief kon zijn, terwijl ik dan gewoon mijn onzekerheden met hem besprak. Hij reageerde altijd kwaad als ik liet merken dat ik over iets onzeker was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |