Hoi allemaal,
Met mijn ex en mij is het twee keer uitgegaan. In 2009 heeft hij het een aantal dagen voor kerst uitgemaakt (na 2,5 jaar relatie). Daarna ging ik voor een half jaar naar het buitenland, en na 3 maanden zocht hij weer contact met mij. Ik vond het heel fijn om weer contact met hem te hebben. Uiteindelijk hebben we elkaar toen ook weer gezien en hebben we weer een relatie gekregen (dit was in april 2010). In juli 2010 kwam ik terug uit het buitenland, en toen ben ik na ongeveer 1,5 maand bij hem in zijn appartement gaan wonen. We gingen dus al vrij snel samenwonen. Achteraf te snel vind ik.
Helaas heeft mijn ex het tijdens afgelopen kerst op kerstavond weer uitgemaakt. Jaja, mijn kerst is altijd leuk. Het komt er op neer dat er vanuit zijn kant teveel irritaties waren. Hij kan niet omgaan met irritaties en vindt dat die er niet horen te zijn. Zijn grootste irritatiepunt was dat ik hem altijd wantrouwde en jaloers was. Dit komt doordat hij een lange geschiedenis heeft van flirten met andere vrouwen tijdens onze relatie. En dan heb ik het niet over zomaar een lachje of een knipoog. Dan heb ik het over mailtjes en smsjes waarin bijvoorbeeld stond "ik vond het zo fijn om je aan te raken". Ik wilde hem heel graag vertrouwen maar iedere keer deed hij weer iets waardoor ik dat vertrouwen gewoon niet kon krijgen.
Nu komt het. Mijn ex heeft weer contact met me gezocht. Precies zoals de vorige keer, 3 maanden nadat het uit was. Toen hebben we een aantal keer gesmst en uiteindelijk heb ik aangeboden om naar hem toe te gaan. Dat was echt enorm leuk, we hadden het super fijn samen en uiteindelijk zijn we ook met elkaar naar bed geweest. Na die ene keer hebben we nog een paar keer afgesproken, en ook vannacht weer. Het brengt me echt super in de war want ik voel nog steeds heel veel voor hem maar ik ben bang dat hij me uiteindelijk toch weer gaat kwetsen. We zijn nu op een punt beland waarin we kijken of we weer een relatie beginnen. Op dit moment wil ik nog geen relatie, maar misschien in de toekomst.
Heeft iemand enig advies over wat ik hiermee zou kunnen doen? Uiteindelijk zal ik zelf de keuze moeten maken, maar ik vind dat op dit moment echt heel moeilijk. Misschien dat ik iets heb aan jullie mening hierover.
Wat zouden jullie doen?
Groetjes,
Faerie
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.