abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96080417
Hoi allemaal,

Met mijn ex en mij is het twee keer uitgegaan. In 2009 heeft hij het een aantal dagen voor kerst uitgemaakt (na 2,5 jaar relatie). Daarna ging ik voor een half jaar naar het buitenland, en na 3 maanden zocht hij weer contact met mij. Ik vond het heel fijn om weer contact met hem te hebben. Uiteindelijk hebben we elkaar toen ook weer gezien en hebben we weer een relatie gekregen (dit was in april 2010). In juli 2010 kwam ik terug uit het buitenland, en toen ben ik na ongeveer 1,5 maand bij hem in zijn appartement gaan wonen. We gingen dus al vrij snel samenwonen. Achteraf te snel vind ik.

Helaas heeft mijn ex het tijdens afgelopen kerst op kerstavond weer uitgemaakt. Jaja, mijn kerst is altijd leuk. Het komt er op neer dat er vanuit zijn kant teveel irritaties waren. Hij kan niet omgaan met irritaties en vindt dat die er niet horen te zijn. Zijn grootste irritatiepunt was dat ik hem altijd wantrouwde en jaloers was. Dit komt doordat hij een lange geschiedenis heeft van flirten met andere vrouwen tijdens onze relatie. En dan heb ik het niet over zomaar een lachje of een knipoog. Dan heb ik het over mailtjes en smsjes waarin bijvoorbeeld stond "ik vond het zo fijn om je aan te raken". Ik wilde hem heel graag vertrouwen maar iedere keer deed hij weer iets waardoor ik dat vertrouwen gewoon niet kon krijgen.

Nu komt het. Mijn ex heeft weer contact met me gezocht. Precies zoals de vorige keer, 3 maanden nadat het uit was. Toen hebben we een aantal keer gesmst en uiteindelijk heb ik aangeboden om naar hem toe te gaan. Dat was echt enorm leuk, we hadden het super fijn samen en uiteindelijk zijn we ook met elkaar naar bed geweest. Na die ene keer hebben we nog een paar keer afgesproken, en ook vannacht weer. Het brengt me echt super in de war want ik voel nog steeds heel veel voor hem maar ik ben bang dat hij me uiteindelijk toch weer gaat kwetsen. We zijn nu op een punt beland waarin we kijken of we weer een relatie beginnen. Op dit moment wil ik nog geen relatie, maar misschien in de toekomst.

Heeft iemand enig advies over wat ik hiermee zou kunnen doen? Uiteindelijk zal ik zelf de keuze moeten maken, maar ik vind dat op dit moment echt heel moeilijk. Misschien dat ik iets heb aan jullie mening hierover.

Wat zouden jullie doen?

Groetjes,
Faerie
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_96080502
Natuurlijk niet terug gaan. Wat twee keer niet werkte, gaat echt niet een derde keer ineens wel werken.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:06:49 #3
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_96080561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
Natuurlijk niet terug gaan. Wat twee keer niet werkte, gaat echt niet een derde keer ineens wel werken.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_96080574
Is dit serieus! :')
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:09:03 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96080634
Komop, wat denk je nu zelf TS. Hoeveel keer wil je je nog aan deze steen stoten?
Gourmetten of steengrillen?
pi_96080724
OK, omdat ik niet verwacht dat je theoretische adviezen echt tot je door gaat laten dringen doen we een oefening: Vergelijk die gozer/jullie relatie even met een vlammetje: Soms is het vlammetje aan, soms is het vlammetje uit. En vlammetjes zien er altijd heel mooi uit als je er naar kijkt. Maar goed:

• Zet een kaars voor je op tafel, maar steek hem niet aan. Ga langzaam met je hand over het lontje. Voelt prima, niet?
• Steek de kaars aan (symboliseert relatie 1), en ga weer met je hand over het lontje. Hmm.. Dat doet pijn.
• Maak de kaars weer uit, en ga langzaam met je hand over het lontje. Prima!
• Steek de kaars aan (relatie 2) en ga weer met je hand over het lontje. Alweer pijn...
• Maak de kaars weer uit (in deze fase bevind je je nu), en weer doet je hand geen pijn.

Wat denk je nu dat er gebeurt als je een derde keer de vlam aansteekt en met je hand er doorheen gaat?
pi_96080746
Het lijkt alsof je nog liefdesverdriet hebt aangezien je hem mist. Geef het wat tijd en dan zul je de reacties hier begrijpen.

Geen contact met hem zoeken dus en hem vertellen dat je ook geen contact met hem wilt
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_96080783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef Silenus het volgende:
Komop, wat denk je nu zelf TS. Hoeveel keer wil je je nog aan deze steen stoten?
Het is net zoals Feyenoord fans die naar de Kuip gaan:
Vol goede moed weer aan beginnen en dan toch weer in de steek gelaten worden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 28 april 2011 @ 10:15:23 #9
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96080800
Hij maakt het uit, daardoor heb jij nooit er een punt achter gezet en daardoor blijft het gevoel wat langer bij jou zweven. Hij speelt het goed door elke keer met 3 maanden terug te komen. Dan heb je nog steeds gevoelens en dan is het zonder veel gedoe zo weer aan. Alleen kom je er nu voor de 2e keer achter dat het niet werkt en zelfs dan wil je het een derde keer proberen. Laat hem lekker gaan.

Als je de sex lekker vind, have fun with it. Maar begin nou niet weer aan een relatie. En daarnaast als ik in je FoBo kijk O+ Jij kan toch iedereen krijgen?! Waarom dan blijven hangen bij zo'n geval?
Domo Arigato!
  donderdag 28 april 2011 @ 10:15:34 #10
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_96080807
Waarom zou je (weer..) een relatie willen met iemand die je kennelijk niet kan vertrouwen..?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 28 april 2011 @ 10:15:38 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96080811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pritt het volgende:

[..]

Zo is het inderdaad. Je moet een soort zelfdestructie in je hebben zitten.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 28 april 2011 @ 10:22:36 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96080994
Ik zou de laatste keer seks enzo als closure zien, goede afsluiting van een wat mindere relatie.

Waarom zou je terug gaan naar iemand die je steeds dumpt (ookal is het met pauzes), zoek iemand die je wel kan waarderen. Uiteindelijk wordt jij daar ook gelukkiger van.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:23:43 #13
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_96081030
Mocht je weer een relatie met hem aangaan, dan zou ik nu maar alvast een vakantie boeken voor in de Kerstvakantie, gezellig met vriendinnen. Anders zit je met de Kerst weer alleen.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_96081031
Eerst keer maakte hij het uit om een ander te neuken en tweede keer contacteerde hij je omdat hij jou weer wilde neuken. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_96081163
Oh en dat jij je weer contacteert is omdat hij al een tijdje geen seks kan scoren en door zijn lijstje gaat en weer bij jou komt en probeert. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_96081181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Telecaster het volgende:
Waarom zou je (weer..) een relatie willen met iemand die je kennelijk niet kan vertrouwen..?
Dit. Je bent niet onterecht jaloers geweest. Want

quote:
Dan heb ik het over mailtjes en smsjes waarin bijvoorbeeld stond "ik vond het zo fijn om je aan te raken".
slaat echt nergens op.
"Ich?"
pi_96081213
Holy crap... Toevallig even je postgeschiedenis gechecked... Volgens mij zie ik een patroon en ben bang dat we echt nooit op je in zouden kunnen praten, heel Fok! niet. :N

Dus, wie kan het je beter vertellen dan jijzelf (uit een van de vele 'ex' topics van je)? Here goes:

quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Faerie het volgende:

Ik zou in ieder geval wel snel een keuze maken want anders blijf je maar aanmodderen. Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt met mijn ex, hij twijfelde omdat ik twijfelde en hem onbewust signalen heb gegeven dat hij niet de juiste was voor mij, maar ik durfde het nooit uit te maken. Het is zelfs een keer eerder 3 maanden uitgeweest en toen zijn we weer bij elkaar gekomen, maar uiteindelijk komt het toch wel uit als je niet bij elkaar past. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en bedenk bij jezelf in hoeverre jij en je vriendin bepaalde dingen kunnen veranderen zodat het beter wordt. Dit zou ik wel eerst met haar bespreken voordat je een keuze maakt. Uiteindelijk weet je nooit hoe het loopt maar diep in jezelf weet je eigenlijk wel hoe het gaat lopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 10:31:58 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 10:33:00 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96081262
on a brighter side: als het weer uit is, weet jij tenminste waar je 3 maanden daarna weer aan toe bent.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96081586
Thanks iedereen voor de reacties. Maakt veel duidelijk bij me. Ik zou deze reacties ook bij iemand anders geven als ik dit zo zou lezen. Helaas heb ik echt een enorme zwak voor mijn ex en verlies ik elke keer weer mijn eigenwaarde bij hem. Zelfdestructief is het zeker, ik doe het zelf... Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil. Daarom ben ik iedere keer weer bezig met mijn ex denk ik, dat is zo makkelijk.. Ik vind het zo eng om echt tegen hem te zeggen dat het klaar is voor mij. Ik vind het erg om hem dan definitief niet meer in mijn leven te hebben. En ik kan er ook niet mee omgaan dat hij dan een nieuwe vriendin zou krijgen. Ik vind dit ook allemaal stomme gedachtes maar ik heb ze nu eenmaal..

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef SebasM het volgende:
Mocht je weer een relatie met hem aangaan, dan zou ik nu maar alvast een vakantie boeken voor in de Kerstvakantie, gezellig met vriendinnen. Anders zit je met de Kerst weer alleen.
Haha. :D Ik maak het voortaan zelf maar uit net voor kerst. :P
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:45:18 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96081596
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
on a brighter side: als het weer uit is, weet jij tenminste waar je 3 maanden daarna weer aan toe bent.
Dit. En je kunt deze kerst wat leuks met je vriendinnen plannen! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:48:37 #21
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96081713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Thanks iedereen voor de reacties. Maakt veel duidelijk bij me. Ik zou deze reacties ook bij iemand anders geven als ik dit zo zou lezen. Helaas heb ik echt een enorme zwak voor mijn ex en verlies ik elke keer weer mijn eigenwaarde bij hem. Zelfdestructief is het zeker, ik doe het zelf... Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil. Daarom ben ik iedere keer weer bezig met mijn ex denk ik, dat is zo makkelijk.. Ik vind het zo eng om echt tegen hem te zeggen dat het klaar is voor mij. Ik vind het erg om hem dan definitief niet meer in mijn leven te hebben. En ik kan er ook niet mee omgaan dat hij dan een nieuwe vriendin zou krijgen. Ik vind dit ook allemaal stomme gedachtes maar ik heb ze nu eenmaal..

[..]

Tja ik zei het net al, ik kan me niet voorstellen dat jij moeite hebt met het vinden van een date/vriend. Niet zo negatief over jezelf! Nergens voor nodig :)
Domo Arigato!
  donderdag 28 april 2011 @ 10:49:04 #22
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_96081733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Ik vind dit ook allemaal stomme gedachtes maar ik heb ze nu eenmaal..
Ach ja. Zo ongewoon zijn die gedachten nou ook weer niet.

Maar volgens mij heb je zelf allang door hoe het zit.
quote:
That's the spirit. ;)
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 28 april 2011 @ 10:49:36 #23
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_96081759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]
Tja ik zei het net al, ik kan me niet voorstellen dat jij moeite hebt met het vinden van een date/vriend. Niet zo negatief over jezelf! Nergens voor nodig :)
*fobo TS gecheckt*

....

*eensch is*
  donderdag 28 april 2011 @ 10:50:25 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96081794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pritt het volgende:

[..]

Niets mooier dan dat. O+
Ga ervoor TS!
  donderdag 28 april 2011 @ 10:53:56 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96081900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Telecaster het volgende:
*fobo TS gecheckt*
Wel respect voor die gast trouwens. Zo'n bootycall zou ik ook wel willen! Zou TS ook aan bezette mannen doen? :@

Wat ik me wel afvraag. Wat doet die gozer van kerst tot februari/ maart? Is hij ski leraar? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')