Goeie TTquote:
Ik ben Gwyndolyn naar 25 aan het slepen en daarna gaat Esdoorn naar 25, dus ik ben ook bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar Lein, ik ben aan het werk, ik kan niet continue posten om een topic te kapen
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie TTEn goeie actie
Veel plezier daaro, dames
Bij mij is alles nog 16/17quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben Gwyndolyn naar 25 aan het slepen en daarna gaat Esdoorn naar 25, dus ik ben ook bezigSo much to do, so little time
Zoiets ja. Zij vinden van nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zit je nu bij de slechterikken Isa?
Je hebt tijd over lijkt hetquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat vast lukkenMaar het is wel alliance
Zegt je he-le-maal niets. Maar in wow heb je twee facties die elkaar haten en constant in oorlog zijn. Ik zat dus bij de andere factie, de good guys
Om het even dubieus toe te lichten. Er was eens een erg leuke gozer waar ik heel gezellig mee heb zitten kletsen. Het klikte echt. En hij speelde nog wow ook!Tot hij zei dat hij alliance speelde. Ik voelde me direct bekoelen
Hoe gestoord is dat
Maar goed, het compenseert wel lekker dat we straks bij één van de beste guilds ter wereld zitten. Er zijn 12 miljoen actieve wow-spelers hè
Want uit wat ik daar schreef kon je dat halen?quote:
Bedoel meer met het wow spelenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want uit wat ik daar schreef kon je dat halen?Waar precies?
Of bedoel je dat ik lange stukken type op mijn werk?Ik heb (bijna) altijd tijd over hier
Maar waar uit die tekst kan jij dan halen dat ik héél veel wow speel? Gisteren denk ik maar liefst 10 min ingelogd geweest, eergisteren 0 minuten en verder reikt mijn herinnering even nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Inzages zijn stomnu weet ik dat ik op een halve vraag teveel fout het niet gehaald heb.....
I wishquote:Op donderdag 28 april 2011 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bankhangen, soaps kijken, boekjes lezen, koken?
Anna speelt het ook, toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er nog Starcraft 2 spelers hier of ben ik de enige eenzame nerd die dat doet?
Ik ben van de tower defense tegenwoordigquote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er nog Starcraft 2 spelers hier of ben ik de enige eenzame nerd die dat doet?
Plants vs Zombiesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van de tower defense tegenwoordig.
Nee, het spreekt haar niet aan. Plus dat ze teveel lol heeft om mij uit te lachen als ik weer eens kansloos verliesquote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze ook SC2 speelde. Maar: ikke niet heur
Wat voor soort spel is SC2?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, het spreekt haar niet aan. Plus dat ze teveel lol heeft om mij uit te lachen als ik weer eens kansloos verlies.
Strategie. Met vooral de nadruk op strategie, want als je niet van te voren bedenkt wat je moet doen ga je kansloos ten onder. Het mooie er aan is dat je 3 speelbare rassen hebt, die compleet verschillen van elkaar. Waardoor de tactiek dus ook verandert als je die speelt of tegen die rassen moet spelen. Zergs zijn bijvoorbeeld erg snel in het genereren van units waardoor je compleet onder de voet gelopen wordt als je niet uit kijkt. Protoss heeft het vooral van technische dingen. Dus vooral groot en pijnlijk. En Terrans zitten er een beetje tussenin.quote:
Klinkt als niet mijn dingquote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
Strategie. Met vooral de nadruk op strategie, want als je niet van te voren bedenkt wat je moet doen ga je kansloos ten onder. Het mooie er aan is dat je 3 speelbare rassen hebt, die compleet verschillen van elkaar. Waardoor de tactiek dus ook verandert als je die speelt of tegen die rassen moet spelen. Zergs zijn bijvoorbeeld erg snel in het genereren van units waardoor je compleet onder de voet gelopen wordt als je niet uit kijkt. Protoss heeft het vooral van technische dingen. Dus vooral groot en pijnlijk. En Terrans zitten er een beetje tussenin.
Maar het verhaal is gewoon erg goed en als je die af hebt kun je nog altijd flink multiplayeren. Beetje het Arena gevoel maar dan in de toekomst en in de ruimte.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld zeer leuk spelquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zeer leuk spel. Defense grid Of online dingen als GemCraft in diverse versies.
Laatste uitgespeelde spel is Puzzle Agent, ook best grappig. Zijn allemaal van die even een kwartiertje spelen games
. Tijd dat ik uren ging gamen ligt achter me
.
Mij ook hoor. Ik speel 1 a 2 potjes Starcraft 2 op dit moment op een avond. En niet eens elke avond omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zeer leuk spel. Defense grid Of online dingen als GemCraft in diverse versies.
Laatste uitgespeelde spel is Puzzle Agent, ook best grappig. Zijn allemaal van die even een kwartiertje spelen games
. Tijd dat ik uren ging gamen ligt achter me
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog opzeggen voor het einde van de maand
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeeeah! Van harte
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat gebeurt morgenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliToch nog opzeggen voor het einde van de maand
Prima op tijdquote:
Blood elves zijn de junkies van wow, ze zijn verslaafd aan magiequote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker DH
En misschien goed voor de achterblijvers Pee
Ik vind de namen in wow wel grappig, niet dat ik er iets van begrijp, maar ik wil ook wel een bloodelf en een slechte zijn dan
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker DH
Ik vind de namen in wow wel grappig, niet dat ik er iets van begrijp, maar ik wil ook wel een bloodelf en een slechte zijn dan
Wat een verschil dan, dat opname met mijn poli danquote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Sinds mijn laatste post om 10:04 koffiepauze gehad, was ikw el even aan toe
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd! Doe jij ook verslag van de reacties van je leidinggevenden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zie je wel vaker dat er dan ineens een boost komt als er eentje begintquote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
Ik hoorde trouwens weer van andere collega's dat ze verwachten dat over twee jaar iedereen weg is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |