Goeie TTquote:
Ik ben Gwyndolyn naar 25 aan het slepen en daarna gaat Esdoorn naar 25, dus ik ben ook bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar Lein, ik ben aan het werk, ik kan niet continue posten om een topic te kapen
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie TTEn goeie actie
Veel plezier daaro, dames
Bij mij is alles nog 16/17quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben Gwyndolyn naar 25 aan het slepen en daarna gaat Esdoorn naar 25, dus ik ben ook bezigSo much to do, so little time
Zoiets ja. Zij vinden van nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zit je nu bij de slechterikken Isa?
Je hebt tijd over lijkt hetquote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat vast lukkenMaar het is wel alliance
Zegt je he-le-maal niets. Maar in wow heb je twee facties die elkaar haten en constant in oorlog zijn. Ik zat dus bij de andere factie, de good guys
Om het even dubieus toe te lichten. Er was eens een erg leuke gozer waar ik heel gezellig mee heb zitten kletsen. Het klikte echt. En hij speelde nog wow ook!Tot hij zei dat hij alliance speelde. Ik voelde me direct bekoelen
Hoe gestoord is dat
Maar goed, het compenseert wel lekker dat we straks bij één van de beste guilds ter wereld zitten. Er zijn 12 miljoen actieve wow-spelers hè
Want uit wat ik daar schreef kon je dat halen?quote:
Bedoel meer met het wow spelenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want uit wat ik daar schreef kon je dat halen?Waar precies?
Of bedoel je dat ik lange stukken type op mijn werk?Ik heb (bijna) altijd tijd over hier
Maar waar uit die tekst kan jij dan halen dat ik héél veel wow speel? Gisteren denk ik maar liefst 10 min ingelogd geweest, eergisteren 0 minuten en verder reikt mijn herinnering even nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Inzages zijn stomnu weet ik dat ik op een halve vraag teveel fout het niet gehaald heb.....
I wishquote:Op donderdag 28 april 2011 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bankhangen, soaps kijken, boekjes lezen, koken?
Anna speelt het ook, toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er nog Starcraft 2 spelers hier of ben ik de enige eenzame nerd die dat doet?
Ik ben van de tower defense tegenwoordigquote:Op donderdag 28 april 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn er nog Starcraft 2 spelers hier of ben ik de enige eenzame nerd die dat doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |