Stand deel 2193quote:
Lekker snel!quote:
Stand deel 2193quote:
Een te zure appel gegeten vandaag?quote:
Nee, moet nog aan het fruit.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een te zure appel gegeten vandaag?
Zoals ik al zei, bij regulars ken dat 'beurn.quote:
Nee, als je een deel van je antwoord eraf laat en nog iets toevoegt heb je het antwoordquote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
een deel van een blad van een plant?
ik had er laatst een toets over, het zijn organblalbla die op planten groeien zonder voedsel weg te nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
ok, het is een plant, maar wat voor bijzonder kenmerk heeft deze plant?
Puh-leasequote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik had er laatst een toets over, het zijn organblalbla die op planten groeien zonder voedsel weg te nemen
Klopt volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Ferenc_Puskás dus game on zou ik zeggen.quote:
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was Ferenc Puskas voor een sportbeoefener en noem een club waar hij speelde.
Moet je wel de punten erbij knallenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Klopt volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Ferenc_Puskás dus game on zou ik zeggen.
En Bergen op Zoom.quote:
Nee, maar het zijn inderdaad namen van flatgebouwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Flitspaal het volgende:
Studentenflats?
Echt sukke namen. Utrecht of Wageningen, die doen ook zoiets.
bijlmerflats die tijdens de vliegtuigramp werden geraaktquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef MREn het volgende:
Waar kennen we Groeneveen en Kruitberg van?
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijlmerflats die tijdens de vliegtuigramp werden geraakt
welke boom zoek ik?quote:Tot het geslacht ?? (Aesculus) behoren ruim twintig soorten. De ?? komt op het Noordelijk halfrond voor, voornamelijk in Noord-Amerika, Zuidoost-Europa (Albanië en Griekenland), de Himalaya, China en Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |