FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [autotopic] BMW
RaTzdinsdag 18 juni 2002 @ 22:21
Post vanalles en nog wat, wat met BMW's te maken heeft

Ik trap af:









Update: Nog een paar



Puntenjagerdinsdag 18 juni 2002 @ 22:40
Ik ben wel een BMW-fan, maar ik ben geen fan van foute BMW's. De meeste van bovenstaande BMW's vind ik dan ook om te

Geef mij maar een stijlvolle Z8 (zacht in internettaal)

Italiaandinsdag 18 juni 2002 @ 22:43
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:40 schreef Puntenjager het volgende:
Ik ben wel een BMW-fan, maar ik ben geen fan van foute BMW's. De meeste van bovenstaande BMW's vind ik dan ook om te

Geef mij maar een stijlvolle Z8 (zacht in internettaal)


Ik snap niet wat er mis is met die BMW M3. Vette bak gewoon.

www.xs4all.nl/~italiano Dit is mijn wagentje

BotXXXdinsdag 18 juni 2002 @ 22:45

BMW 725i uit 1987
met ongelukje tegen lantaarn in grens gebiedje van zeeuwsch vlaanderen met belgië

RaTzdinsdag 18 juni 2002 @ 22:51
Hhaha, het BWM crash-topic. LOL

Maaruh Italiaan, we hebben het over BMW's, en niet over een golf.

BotXXXdinsdag 18 juni 2002 @ 22:54
Psst http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/


BMW 635csi



BMW 635csi

-roys-dinsdag 18 juni 2002 @ 22:57
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:54 schreef BotXXX het volgende:
Psst http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/

[afbeelding]
BMW 635csi

[afbeelding]
[afbeelding]
BMW 635csi


Kosdinsdag 18 juni 2002 @ 22:58
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:43 schreef Italiaan het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er mis is met die BMW M3. Vette bak gewoon.

www.xs4all.nl/~italiano Dit is mijn wagentje


Wat is het nut van een website van je auto???

maar ok: ontopic... DOET U MIJ MAAR EEN BMX X5... wat een auto!

BotXXXdinsdag 18 juni 2002 @ 23:03

Jammer alleen van de amerikaanse bumber.. maar dat is een detail

-roys-dinsdag 18 juni 2002 @ 23:37
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:03 schreef BotXXX het volgende:
[afbeelding]

Jammer alleen van de amerikaanse bumber.. maar dat is een detail


dit zijn idd de ECHTE BMW's
MaffiaIncdinsdag 18 juni 2002 @ 23:40
geil !!!!!!!!!!!
RaTzwoensdag 19 juni 2002 @ 11:55
Vette wagen !!!!

*Alleen heeft het wel een beetje een Sjonnie gehalte*

-roys-woensdag 19 juni 2002 @ 12:06
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:55 schreef RaTz het volgende:
Vette wagen !!!!

*Alleen heeft het wel een beetje een Sjonnie gehalte*


een bmw 6 is klasse, een kadett gsi een sjonniebak
Archiewoensdag 19 juni 2002 @ 12:12

ProgressiveHouseDudewoensdag 19 juni 2002 @ 12:44
De M3 en de M5 hebben precies het 'vette' uiterlijk wat nodig is. Alles wat nog verder getuned wordt vind ik echt te fout voor woorden... behalve die X5 onderaan, die kan nog net.

Ik zie dat ik niet de enige fan ben van de 6-serie uit begin jaren 80!!! Wat een heerlijke auto, met die haaienneus zo! Reken maar dat er over een paar jaar zo'n ding bij me op de oprit staat! (Wel een 6.28Csi dan, bij die 635CSi of de M635 is het echt draaikolk in je tank )

Djanadowoensdag 19 juni 2002 @ 12:53
Heb zelf ook een BMW E36, zal eerdaags wel een foto plaatsen.
Maar de 6 serie blijft toch een pracht auto.

Lijkt me alleen duur in onderhoud. Onderdelen zijn volgens mij moeilijk te krijgen.

Arma_Angeluswoensdag 19 juni 2002 @ 12:57
bmw hebben stijl en sportiviteit geniaal gecombineerd.
BotXXXwoensdag 19 juni 2002 @ 18:04
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:53 schreef Djanado het volgende:
Heb zelf ook een BMW E36, zal eerdaags wel een foto plaatsen.
Maar de 6 serie blijft toch een pracht auto.

Lijkt me alleen duur in onderhoud. Onderdelen zijn volgens mij moeilijk te krijgen.


Zal je mee vallen hoor genoeg onderdelen te vinden overal.. En ook nog redelijk goedkopen 635Csi bakken ook nog.. wel wat onderhoud nodig.. maar toch..
BotXXXwoensdag 19 juni 2002 @ 18:17
Linkje

BMW 6-serie 635 CSi,
1980, 150.000 km, 15" lm-velgen, 5 Bak, centr. vergrendeling, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor + achter, getint glas, kanteldak, lederen bekleding, lm-velgen, Restauratie object, Sport Bak.

€ 1.200,--

SwissComvrijdag 28 juni 2002 @ 21:53

Dit vind ik nou een mooie BMW!

Archievrijdag 28 juni 2002 @ 21:57
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:53 schreef SwissCom het volgende:
[afbeelding]

Dit vind ik nou een mooie BMW!

[afbeelding]


Mja, wat luxer uitgevoerde 5-serie....word ik persoonlijk niet echt warm van!!
SwissComvrijdag 28 juni 2002 @ 21:58
Zelf hou ik juist niet van al die spoilers, zelfs niet die M5 kit.

Na een jaar of 2 gaat het er namelijk toch algauw weer goedkoop uitzien.

Herfstvrijdag 28 juni 2002 @ 22:12
Wie kan deze leek vertellen wat het verschil is tussen een M3 en een M5?
SwissComvrijdag 28 juni 2002 @ 22:16
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:12 schreef Herfst het volgende:
Wie kan deze leek vertellen wat het verschil is tussen een M3 en een M5?
Leek? Omdat ik een M5 look niet mooi vind? Ik vind het er gewoon nogal goedkoop uitzien, zeker als het wat ouder is/wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 28-06-2002 22:44]

Herfstzaterdag 29 juni 2002 @ 12:25
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:16 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Leek? Omdat ik een M5 look niet mooi vind? Ik vind het er gewoon nogal goedkoop uitzien, zeker als het wat ouder is/wordt.


Ik zeg net dat jij een leek bent, ik ben een bmw leek
Wat is het verschil dan precies?
SwissComzaterdag 29 juni 2002 @ 12:30
Oh, ok. Ik had het even verkeerd begrepen Sorry.

Een M3 is de sport versie van de BMW 3 serie. Deze wordt alleen in coupe/cabrio uitvoering geleverd, met een 6-in-lijn motor van 343pk geloof ik. Bmw doet niet aan V6 motoren.

Een M5 is de sportuitvoering van de 5-serie. Hier zit wel een V motor in, een V8 om precies te zijn. 1tje van 400pk.
De M5 wordt alleen in sedan uitvoering geleverd, omdat dat de enige mogelijkheid is voor de 5-serie.

ProgressiveHouseDudezaterdag 29 juni 2002 @ 13:49
Nee hoor, er bestaat toch ook echt een M5 Touring
SwissComzaterdag 29 juni 2002 @ 13:55
Die was ik ff vergeten ja. De 5-serie touring. Maar de M5 wordt alleen in Sedan versie geleverd. Daar ben ik zeker van.
RaTzzaterdag 29 juni 2002 @ 20:53
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 13:55 schreef SwissCom het volgende:
Die was ik ff vergeten ja. De 5-serie touring. Maar de M5 wordt alleen in Sedan versie geleverd. Daar ben ik zeker van.
Inderdaad, je kan alleen een M5 kopen in sedan uitvoering.

M5: 5.0 Liter V8 met 400 Pk
en dat voor maar +- 108.000 euro

M3: 3.2 Liter V6 met 343 Pk
en dat voor maar +- 77.000 euro

Koopje

/edit
Typo
/edit

SwissComzaterdag 29 juni 2002 @ 22:55
Die klote BPM ook!
MegAzondag 30 juni 2002 @ 15:10

De CS1


De Z2.. concept..


De nieuwe 6 serie..
MegAzondag 30 juni 2002 @ 15:12
en de Z5
SwissComzondag 30 juni 2002 @ 15:37
De ultieme BMW!!!




RaTzmaandag 1 juli 2002 @ 20:49
quote:
Op zondag 30 juni 2002 15:37 schreef SwissCom het volgende:
De ultieme BMW!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hhahahaha, waar heb je dat nou weer vandaan !?!?
Wat een kar zeg, sjonge jonge
SwissCommaandag 1 juli 2002 @ 20:51
Dat is de BMW Isetta, als ik het goed heb is het de eerste, of in ieder geval een van de eerste BMW auto's.

(BMW was oorspronkelijk een vliegtuigmotoren fabrikant, zoals je nog steeds in het logo kunt zien)

[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 01-07-2002 20:57]

Henk-Emaandag 1 juli 2002 @ 20:53
Hmmm de mooiste BMW staat er niet tussen.
De E21 !!!!!!
TheFluGuymaandag 1 juli 2002 @ 20:53
Eff van de auto hieronder
Het verneukt de layout van de site maarja , boeiend :p

CaPS_maandag 1 juli 2002 @ 20:55

BMW Alpina C2 2.7L

Henk-Emaandag 1 juli 2002 @ 20:56
Hier dit is de E21 mooiste BMW model :
TheFluGuymaandag 1 juli 2002 @ 21:00
quote:
Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef Henk-E het volgende:
Hier dit is de E21 mooiste BMW model : [afbeelding]

Ik had deze al eff opgezocht :p

SwissCommaandag 1 juli 2002 @ 21:03
quote:
Op maandag 01 juli 2002 20:53 schreef TheFluGuy het volgende:
Eff van de auto hieronder
Het verneukt de layout van de site maarja , boeiend :p

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Is wel aardig ja.

Maar dan moeten we de M1 ook plaatsen, de eerste M ooit!

Henk-Emaandag 1 juli 2002 @ 21:05
quote:
Op maandag 01 juli 2002 21:00 schreef TheFluGuy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik had deze al eff opgezocht :p


Ooow die ziet er ook lekker uit
SwissCommaandag 1 juli 2002 @ 21:07
Dit is toch ook wel een bijzondere BMW, de Z1

Even een vraagje, wat vinden jullie van die 20spaaks 18" Alpina wielen voor onder een nieuwe 5-serie? Mooi, of ziet het er niet?

[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 02-07-2002 11:13]

SwissCommaandag 1 juli 2002 @ 21:54
En Swisscom heeft de primeur!!!
De opvolger van de Z3, heel origineel de Z4 genoemd!



Leverbaar met 2.5 (192pk) en 3.0 (231pk) zes in lijn motoren.

Henk-Emaandag 1 juli 2002 @ 21:59
OOOOwW kijk deze Site http://www.adequatebass.freeserve.co.uk/projectBMW/projectbmw.htm
Djanadodinsdag 2 juli 2002 @ 11:11
quote:
Op maandag 01 juli 2002 21:59 schreef Henk-E het volgende:
OOOOwW kijk deze Site http://www.adequatebass.freeserve.co.uk/projectBMW/projectbmw.htm
sjonge jonge jonge. Die kerel is maf zeg. Tis wel orgineel en best wel gaaf.
Supercarsite.netdinsdag 2 juli 2002 @ 12:30
Ook op supercarsite.net en sportscartesting.com

-edit: jij hebt al genoeg gespamd vandaag, vandaar dat ik de links niet klikbaar maak!-

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 02-07-2002 16:42]

SwissComdinsdag 2 juli 2002 @ 12:44
Kijk eens naar de familie gelijkenis:

De 507

en de Z8

En nog iets, ik heb ook 2 leuke BMW m5 filmpjes. Voor wie geinterreseerd is...

Je kunt ze downloaden op:
Driftende M53,75mb
Amerikaanse M5 Reclame 10,2mb
Ze zijn gescand op virussen maar downloads zijn uiteraard wel voor eigen risico!

[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 02-07-2002 12:52]

ASATPdinsdag 2 juli 2002 @ 12:49
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 12:44 schreef SwissCom het volgende:
Kijk eens naar de familie gelijkenis:

De 507
[afbeelding]

en de Z8
[afbeelding]


tjong deze zijn erg lekker
Mateyodinsdag 2 juli 2002 @ 13:21
quote:
Op maandag 01 juli 2002 21:54 schreef SwissCom het volgende:
En Swisscom heeft de primeur!!!
De opvolger van de Z3, heel origineel de Z4 genoemd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Leverbaar met 2.5 (192pk) en 3.0 (231pk) zes in lijn motoren.


Geile bak
SwissComdinsdag 2 juli 2002 @ 13:32
Op de een of andere manier kan dat filmpje van de M5 reclame niet meer op mijn webserver geplaatst worden, ipv. 10mb geeft 0kb aan als grootte...

Dus als iemand dat filmpje toch graag wil zien, moet ie maar een schreeuw geven. De M5 zelf komt er alleen de laatste 15 seconden in voor, maar het is toch wel een geinig filmpje.

AcidTrancedinsdag 2 juli 2002 @ 17:46
Nou hier nog een paar leuke bmwtjes sorry voor de layout
















-Hoppa, alle plaatjes hebben 1 maat gekregen, je hebt nog geluk dat de foto's vaste bureaubladmaten hebben. Komt ervan als je zelf te lui bent, dan ga ik zeker niet al te veel moeite doen. Dr_Crouton-

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 02-07-2002 21:12]

alkidinsdag 2 juli 2002 @ 17:50
Iemand al eens de mini filmpjes van BMW al eens bekeken>??? op

http://www.bmwmovies.com

Deze zijn echt bruut vooral die met madonna.

veel kijk plezier

CrazyCaviadinsdag 2 juli 2002 @ 18:47
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 17:46 schreef AcidTrance het volgende:
Nou hier nog een paar leuke bmwtjes sorry voor de layout

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Nou, waar blijven die leuke BMW's zie alleen maar (zeer) foute BMW's. Zo'n mooie auto helemaal verneuken
SwissComdinsdag 2 juli 2002 @ 18:50
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 17:46 schreef AcidTrance het volgende:
Nou hier nog een paar leuke bmwtjes sorry voor de layout

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Je schaamt je toch je ogen uit je kop als je in zo'n ding rond moet rijden?

Spoilers verpesten een auto, er zijn namelijk maar zeer weinig mensen die weten wanneer het genoeg is.

To spoil; is niet voor niets het engelse werkwoord voor verpesten!

alien8eddinsdag 2 juli 2002 @ 19:43

Ik ben het met puntenjager eens:
Ik ga helemaal voor de Z8, zeker weten van wel, steil, sound en snelheid, werkelijk fantastisch
SwissComdinsdag 2 juli 2002 @ 19:47
Mijn ideale (daily driver) auto is een fully loaded BMW 540. Als ik ooit nog eens echt rijk wordt...

Onopvallend, snel, luxe & comfortabel maar toch sportief.

Zelf ben ik iemand die het liefste zo snel mogelijk van A naar B gaat met zoveel mogelijk luxe. Dus geen spartaanse sportauto's o.i.d.

AcidTrancedinsdag 2 juli 2002 @ 19:49
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 18:50 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Je schaamt je toch je ogen uit je kop als je in zo'n ding rond moet rijden?

Spoilers verpesten een auto, er zijn namelijk maar zeer weinig mensen die weten wanneer het genoeg is.

To spoil; is niet voor niets het engelse werkwoord voor verpesten!


Ieder zijn smaak, en er zijn altijd weer gasten die gaan lopen afkraken Er zijn namelijk ook mensen die dit wel mooi vinden
Dr_Croutondinsdag 2 juli 2002 @ 21:13
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 19:43 schreef alien8ed het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het met puntenjager eens:
Ik ga helemaal voor de Z8, zeker weten van wel, steil, sound en snelheid, werkelijk fantastisch
De mooiste BMW die ik tot nu toe heb gezien...
Kost alleen net zoveel als een gemiddelde huis.
MacBethdinsdag 2 juli 2002 @ 22:23
De mooiste BMWs...











Archiedinsdag 2 juli 2002 @ 22:28
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 22:12 schreef Herfst het volgende:
Wie kan deze leek vertellen wat het verschil is tussen een M3 en een M5?
Een M3 is een uitgebouwde 3-serie coupe (2 deuren dus) met een 343 PK sterke 3.2 liter 6-in-lijn cilinder motor.

Een M5 is een uitgebouwde 5-serie (met 4 deuren) met een 400 PK sterke 5 liter V8 motor!!

SwissComdinsdag 2 juli 2002 @ 23:20
Wie kent er behalve Ac Schnitzer, Breyton, Hartge en natuurlijk Alpina nog goede BMW tuners?
ProgressiveHouseDudewoensdag 3 juli 2002 @ 01:02
Wat is dat nou voor onzin-opmerking, 'de opvolger van de Z3 wordt HEEL ORIGINEEL de Z4 genoemd'. Een beetje BMW-kenner weet dat ze inmiddels al bij de Z25 zijn (zo niet verder). Slechts heel af en toe komen er foto's naar buiten van die studiemodellen en helemaal zeldzaam dat ze ook in productie gaan. (tot nu toe slechts de Z1,3 en 8. Er volgen er dus nog meer.
Rholtwoensdag 3 juli 2002 @ 01:17
Pffff en dan moet ik nog gaan , dat worden natte dromen vannacht
SwissComwoensdag 3 juli 2002 @ 20:07
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 01:02 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Wat is dat nou voor onzin-opmerking, 'de opvolger van de Z3 wordt HEEL ORIGINEEL de Z4 genoemd'. Een beetje BMW-kenner weet dat ze inmiddels al bij de Z25 zijn (zo niet verder). Slechts heel af en toe komen er foto's naar buiten van die studiemodellen en helemaal zeldzaam dat ze ook in productie gaan. (tot nu toe slechts de Z1,3 en 8. Er volgen er dus nog meer.
Normaal gesproken heb je bij BMW bijv. de 3 en 5 serie. Waarvan de laatste 2 cijfers voor het type moter staat. Zoals je ongetwijfeld weet.

Maar waarom verzinnen ze geen mooie namen voor de Z modellen, omdat ze toch een beetje boven de rest van het BMW-programma uitsteken?

Lotus Elise klinkt toch ook veel beter dan bijv. Lotus Z4?

Een mooie auto verdient een mooie naam.

Quasar_de_Duifwoensdag 3 juli 2002 @ 20:52
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:
Wie kent er behalve Ac Schnitzer, Breyton, Hartge en natuurlijk Alpina nog goede BMW tuners?
Rieger al geprobeerd?

effe wat foto's van BMW's:

2002 Turbo

850 CSi

745i

SwissComwoensdag 3 juli 2002 @ 21:02
Wat vinden jullie eigenlijk van de 745i?

Het is natuurlijk een controversieel ontwerp, door Chris Bangle. Zelf vind ik hem best mooi, tot aan de C-stijl...

De kofferbak vind ik gewoonweg afschuwelijk. Als ze daar wat meer aandacht aan hadden besteed had het een 10x mooiere auto kunnen worden. Nu vind ik een Mercedes S en een VW Phaeton een veel mooiere auto.

alkiwoensdag 3 juli 2002 @ 22:20
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Rieger al geprobeerd?

effe wat foto's van BMW's:

2002 Turbo
[afbeelding]

850 CSi
[afbeelding]

745i
[afbeelding]


Alleen die bmw 850 heeft een erg fout kenteken....
SwissComwoensdag 3 juli 2002 @ 22:51
quote:
Alleen die bmw 850 heeft een erg fout kenteken....
Dat was me nog niet eens opgevallen, maar inderdaad!
blupvrijdag 5 juli 2002 @ 01:19
ik heb ooit in de stad een BWM gezien met die er echt super spacey uitzag... ik wil wel eens een foto ervan zien.. ik weet alleen nog dat de achterlichten een lang streepje ledjes waren.... meer eigelijk niet...
JSRvrijdag 5 juli 2002 @ 09:30
nog een foto van de nieuwe Z4

Bigsvrijdag 5 juli 2002 @ 09:47
Pff.. al die mietige 3 serietjes.. dit is pas een auto:


E65 7-serie onder handen genomen door AC Schnitzer

Bigsvrijdag 5 juli 2002 @ 09:49
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 01:19 schreef blup het volgende:
ik heb ooit in de stad een BWM gezien met die er echt super spacey uitzag... ik wil wel eens een foto ervan zien.. ik weet alleen nog dat de achterlichten een lang streepje ledjes waren.... meer eigelijk niet...
Dat is ws de nieuwe 7-serie (zie ook hierboven)
Bigsvrijdag 5 juli 2002 @ 09:52
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 20:07 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Normaal gesproken heb je bij BMW bijv. de 3 en 5 serie. Waarvan de laatste 2 cijfers voor het type moter staat. Zoals je ongetwijfeld weet.

Maar waarom verzinnen ze geen mooie namen voor de Z modellen, omdat ze toch een beetje boven de rest van het BMW-programma uitsteken?

Lotus Elise klinkt toch ook veel beter dan bijv. Lotus Z4?

Een mooie auto verdient een mooie naam.


Die serienummers gaan dus veranderen. De oneven nummers blijven de auto's die het nu zijn en de even nummers worden sportievere wagens. Dat begint nu dus met de Z4, straks de nieuwe 6-serie en misschien zelfs ooit nog wel een nieuwe 8-serie (*droom* ).
Het gerucht gaat ook dat de nieuwe M3 gewoon M4 gaat heten oid.

Naast die nummering (die de motorinhoud aangeeft, niet het type) heeft BMW ook nog een modeltype aanduiding. Zo is de huidige 3 serie de E46, de vorige (vierkante) de E36 en die daarvoor (met die ronde lampen nog) was de E30.
Voor motortypes hebben ze ook nog een aparte nummering, begint met een M, maar daar weet ik niks van

[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 05-07-2002 10:11]

Bigsvrijdag 5 juli 2002 @ 10:19



JSRvrijdag 5 juli 2002 @ 11:31
mijn eigen auto:

de BMW 318ti compact, model E46.
inmiddels al 4,5 maand oud.

RaTzzaterdag 6 juli 2002 @ 19:27
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:
Wie kent er behalve Ac Schnitzer, Breyton, Hartge en natuurlijk Alpina nog goede BMW tuners?
Kijk eens op www.racdyn.com
Dat is de site van Racing Dynamics --> Performance Engines and Sport Components for BMW automobiles.
SwissComzaterdag 6 juli 2002 @ 22:02
Bedankt voor de link Ratz!

Hieronder nog maar een paar fotootjes.

De Z9

RaTzzondag 7 juli 2002 @ 22:08
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 22:02 schreef SwissCom het volgende:
Bedankt voor de link Ratz!

Hieronder nog maar een paar fotootjes.

De Z9
[afbeelding]
[afbeelding]


Hmm, beetje te toekomst achtig als je het mij vraagt. Kweetnie.
Als je bij de achterkant een beetje de spoiler wegdenkt, dan lijkt 't net een audi TT


Hamann is trouwens ook een vette tuner voor BMW. Zal ff wat plaatjes opzoeken.... Kweet alleen hun site niet

Een hele vette X5

een Hamann E46 330Ci

[Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 07-07-2002 22:17]

SwissComzondag 7 juli 2002 @ 22:14
Ach, daar zijn studiemodellen voor! Reacties van het publiek uitlokken zodat de designers van BMW die feedback kunnen gebruiken om het ons weer een beetje naar de zin kunnen maken.

-----
Tunen vind ik wel leuk, maar geen grote spoilersets e.d. Ik wilde gewoon even kijken wat er te vinden is aan motor en vooral ondersteltuning.

Kresjzondag 7 juli 2002 @ 22:20
Een M3 is een 3-serie maar dan beter en een M5 is een 5-serie maar dan beter enzo...

Zo duidelijk?!?

RaTzzondag 7 juli 2002 @ 22:25
quote:
Op zondag 07 juli 2002 22:20 schreef Kresj het volgende:
Een M3 is een 3-serie maar dan beter en een M5 is een 5-serie maar dan beter enzo...

Zo duidelijk?!?


Volgens mij staan hierboven al betere verschillen tussen een m3 en een m5
Archiezondag 7 juli 2002 @ 22:32
-edit- la maar
Kresjzondag 7 juli 2002 @ 22:38
Sorry!

ik ben vergeten naar de data etc. te kijken. En ik heb weer eens niet verder gekeken...

NoMercymaandag 8 juli 2002 @ 12:28

ASATPmaandag 8 juli 2002 @ 13:35
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:28 schreef NoMercy het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang geoefend met GT3. Ga nu voor het echte werk

ASATPmaandag 8 juli 2002 @ 13:36
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:28 schreef NoMercy het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang genoeg geoefend en gestreden met GT3. Ga nu voor het echte werk. Vertel mij eens waar ik zo'n strak bakkie kan kopen of leasen?!!

Archiemaandag 8 juli 2002 @ 21:57
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:36 schreef ASATP het volgende:

[..]

laat mij eens een keertje scheuren in zo'n bakkie. Heb nu wel lang genoeg geoefend en gestreden met GT3. Ga nu voor het echte werk. Vertel mij eens waar ik zo'n strak bakkie kan kopen of leasen?!!


Whahaha, no offence ofzo maar ik denk dat je niet eens wegkomt met die heel dik opgevoerde M5 met zeer waarschijnlijk meer dan de standaard 400 PK die erin zitten!! Zo veel vermogen onder je kont, dat leer je nie met GTA3
ProgressiveHouseDudedinsdag 9 juli 2002 @ 11:36
Een M5 is een luxueze sport-sedan, geen volbloed sportwagen. Iedere debiel kan daar prima in rondtoeren met de automaat in een relaxe stand.
SwissComdinsdag 9 juli 2002 @ 11:49
De M-serie wordt alleen met schakelbak geleverd.
LangeJandinsdag 9 juli 2002 @ 17:15
Wie vindt dit een mooie Beemer??

Die lange gozer ben ik BTW. Und Und Und???

[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 10-07-2002 00:31]

ASATPdinsdag 9 juli 2002 @ 23:17
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:15 schreef LangeJan het volgende:
Wie vindt dit een mooie Beemer??

[afbeelding]

Die lange gozer ben ik BTW. Und Und Und???


het is gelukkig wel een originele nederlandse, tja meer kan ik zo er ook niet van vertellen. Maar je pet is wel fout hoor!!!
CrazyCaviadinsdag 9 juli 2002 @ 23:20
Wat zijn je specs?
Dat spoilertje achterop is een beetje te, IMHO.

Ik rij zelf:

Moet nog een keer goede foto's maken/scannen.

#ANONIEMdinsdag 9 juli 2002 @ 23:21
Het probleem met BMW's: het zijn prachtige wagens maar als ze ouder zijn dan 2-3jr kunnen ze eigenlijk niet meer. Dan is het gelijk zo'n moslim auto.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 09-07-2002 23:23]

D-Devildinsdag 9 juli 2002 @ 23:21
De 635 is wreed.
SwissComwoensdag 10 juli 2002 @ 01:15

Beetje erg ordinair, maar goed, een Hamann M5.

SwissComvrijdag 12 juli 2002 @ 19:47
Wie heeft er die BMW films al gezien? Ze zijn absoluut geweldig! Vooral als je ze in high-res download. Vooral Star vind ik erg geinig. Lijkt mij wel mooi als je zo met een auto om kunt gaan. Ambush is ook gaaf.
Hitmanzondag 14 juli 2002 @ 12:35
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 09:52 schreef Bigs het volgende:

[..]
Naast die nummering (die de motorinhoud aangeeft, niet het type) heeft BMW ook nog een modeltype aanduiding. Zo is de huidige 3 serie de E46, de vorige (vierkante) de E36 en die daarvoor (met die ronde lampen nog) was de E30.
Voor motortypes hebben ze ook nog een aparte nummering, begint met een M, maar daar weet ik niks van


Even voor de duidelijkheid: De 323i en 323Ci zijn beide 2.5L motoren (net zoals de 325i en Ci). Het gaat dus niet altijd op dat de nummering automatisch de motorinhoud aangeeft. Voor de volledigheid:
- 325 184 Pk
- 323 170 Pk

De 323 heeft alleen meer torsie waardoor ze nagenoeg dezelfde prestaties hebben.

SwissComzondag 14 juli 2002 @ 12:39
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:35 schreef Hitman het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: De 323i en 323Ci zijn beide 2.5L motoren (net zoals de 325i en Ci). Het gaat dus niet altijd op dat de nummering automatisch de motorinhoud aangeeft. Voor de volledigheid:
- 325 184 Pk
- 323 170 Pk

De 323 heeft alleen meer torsie waardoor ze nagenoeg dezelfde prestaties hebben.


Maar de 525i heeft weer 192pk, dus hebben ze toch verschil ook binnen de 25 serie.
Hitmanzondag 14 juli 2002 @ 12:45
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 11:49 schreef SwissCom het volgende:
De M-serie wordt alleen met schakelbak geleverd.
Nope. SMG/SMGII/Steptronics kan je ook krijgen in je M. Zie deze link voor foto's van de M3 SMG-II shifter en M3 SMG-II Paddles.
Hitmanzondag 14 juli 2002 @ 12:48
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:39 schreef SwissCom het volgende:

[..]

Maar de 525i heeft weer 192pk, dus hebben ze toch verschil ook binnen de 25 serie.


Maar de 3 serie is weer lichter waardoor je....
Ik vind de 5 en 3-serie wel appels met peren vergelijken, maar je hebt gelijk dat de verschillen er zijn. Deze zijn weer op te lossen door wat mods/chips natuurlijk.
SwissComzondag 14 juli 2002 @ 12:51
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:48 schreef Hitman het volgende:

[..]

Maar de 3 serie is weer lichter waardoor je....
Ik vind de 5 en 3-serie wel appels met peren vergelijken, maar je hebt gelijk dat de verschillen er zijn. Deze zijn weer op te lossen door wat mods/chips natuurlijk.


Uiteraard is de 3 en de 5 serie appels met peren vergelijken. Maar in de basis is het dezelfde motor, hou 'm dan ook met die 192pk in de 3
seferzondag 14 juli 2002 @ 13:01
Z4

Bigszondag 14 juli 2002 @ 22:12
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:45 schreef Hitman het volgende:

[..]

Nope. SMG/SMGII/Steptronics kan je ook krijgen in je M. Zie deze link voor foto's van de M3 SMG-II shifter en M3 SMG-II Paddles.


Hmm.. mijn zwager kon niet kiezen bij z'n M5.. kon alleen met handbak geleverd worden. Wel vreemd, alle snelle Mercedessen (SL etc.) worden alleen met automaat geleverd, terwijl BMW daar overal handbakken instopt (steptronic is natuurlijk ook geen volwaardige automaat, alleen wel leuker)
Hitmanzondag 14 juli 2002 @ 22:19
quote:
Op zondag 14 juli 2002 22:12 schreef Bigs het volgende:

[..]

Hmm.. mijn zwager kon niet kiezen bij z'n M5.. kon alleen met handbak geleverd worden. Wel vreemd, alle snelle Mercedessen (SL etc.) worden alleen met automaat geleverd, terwijl BMW daar overal handbakken instopt (steptronic is natuurlijk ook geen volwaardige automaat, alleen wel leuker)


Vreemd, ik wel in mijn M3 CSL.

(Geintje, ik heb "maar" een gewone E46)

[Dit bericht is gewijzigd door Hitman op 14-07-2002 22:30]

SwissComzondag 14 juli 2002 @ 22:19
Steptronic is een volwaardige automaat met een schakelfunctie. Die SMG bakken echter zijn Sequentiele bakken, die je eventueel in een automaatstand kan zetten.
SwissComwoensdag 17 juli 2002 @ 01:01
Ik was een beetje op internet rond aan het neuzen voor eigenlijk alleen maar wat chip-tuning voor een 525i, kwam ik op de site van Hamann dit tegen:

HAMANN High Capacity Engine HM30 for 523i, 525i and 528i. 240 hp / 177 kW.
Engine conversion contains:

  • Crankshaft
  • Sports Pistons
  • Special Rods
  • Sports Camshafts
  • Sports Air-Filter
  • Sports-Silencer
  • HAMANN High Capacity Engine HM32 for 523i VANOS. 261 hp / 192 kW.
    Engine conversion contains:

  • Crankshaft
  • Modified Cylinder-Block
  • Sports Pistons
  • Special Rods
  • Sports Camshafts
  • Sports Air-Filter
  • Sports-Silencer
  • HAMANN High Capacity Engine HM32 for 523i Double-VANOS and 528i VANOS. 265 hp / 195 kW.
    Engine conversion contains:

  • Crankshaft
  • Modified Cylinder-Block
  • Sports Pistons
  • Special Rods
  • Sports Camshafts
  • Sports Air-Filter
  • Sports-Silencer

  • Ik wilde eigenlijk een beetje meer vermogen, maar hierboven staat dus dat met een 525i kun je 48pk! meer vermogen krijgen door een engine conversion HM30, en misschien zelfs wel 73pk als de HM32 ook leverbaar is voor de 525i.

    Dus heb ik Hamann een mailtje gestuurd wat zoiets ongeveer zou kosten, maar ik heb nog niets teruggehad. En aangezien ik een complete NoOb ben wat Tuning betreft kunnen ze mij alles wijs maken.

    Wat schatten jullie in? Wat kost zo'n geintje? Kan het schade aan de motor opleveren en/of vermindert het de levensduur van een motor? De auto in kwestie is een gloednieuwe BMW 525iA Double Vanos.

    dwdrumswoensdag 17 juli 2002 @ 21:25
    ik heb eens een keer met zo'n m5 gereden, die e39, 401pk, echt niet normaal zo snel als dat is, dat dat gewoon op de openbare weg mag rijden...
    jammer dat ik er waarschijnlijk nooit een zal kunnen betalen
    SwissComwoensdag 17 juli 2002 @ 21:32
    quote:
    Op woensdag 17 juli 2002 21:25 schreef dwdrums het volgende:
    ik heb eens een keer met zo'n m5 gereden, die e39, 401pk, echt niet normaal zo snel als dat is, dat dat gewoon op de openbare weg mag rijden...
    jammer dat ik er waarschijnlijk nooit een zal kunnen betalen
    Is leuk ja.


    Eerder in dit topic zei ik dat spoilers nogal lelijk waren, ik ben er nu 1tje tegengekomen die op zich wel aardig is. Maar ja, 't is ook een hele subtiele. 't maakt die auto net even wat dikker zonder het te overdrijven, zoals M-spoilers.

    [Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 17-07-2002 22:06]

    SwissComzondag 21 juli 2002 @ 19:06
    Nog een paar mooie foto's gevonden, sorry voor de layout. Maar de auto is 't waard.


    SwissCommaandag 22 juli 2002 @ 20:06
    CGI foto's van de nieuwe 5-serie, wordt ergens begin 2004 in de showroom verwacht geloof ik.

    De BMW X7

    De BMW X3

    De BMW 6-serie convertible

    & Coupé

    RaTzdonderdag 25 juli 2002 @ 19:50
    Er zitten wel mega veel 7-serie tintjes in, in de pics hierboven.
    Opzich best mooi, alleen is het toch altijd ff wennen bij nieuwe modellen vind ik.
    Hitmandonderdag 25 juli 2002 @ 21:01
    Ik vind alleen de 6 serie coupe echt onelooflijk mooi. De rest valt me zwaar tegen en lijkt inderdaad erg veel op de nieuwe 7. Het stoere/aggresieve is er bij die modellen volledig uit.
    SwissComvrijdag 26 juli 2002 @ 05:35
    Zelf vind ik de nieuwe 5-serie wel mooi. Het is wel even wennen. Maar hij is veel beter geslaagd dan de nieuwe 7.

    Ik ben erg benieuwd naar het interieur. En volgens de geruchten krijgt de nieuwe M5 een 500pk sterke V10 (een gedowntunede versie van de BMW.Williams f1)

    zodiaquevrijdag 26 juli 2002 @ 11:46
    quote:
    Op zondag 21 juli 2002 19:06 schreef SwissCom het volgende:
    Nog een paar mooie foto's gevonden, sorry voor de layout. Maar de auto is 't waard.

    [afbeelding]
    [afbeelding]


    Als je de FAQ nou eens leest, had je gezien dat je zelf ook plaatjes kan resizen.
    code:
    [img=lengte,breedte]http://www.blabla.nl/bla.jpg[/img]
    doekelsdinsdag 3 september 2002 @ 20:07
    Ik heb nog even een vraagje:

    M'n vader heeft een BMW 5.25 i uit 2000. Ik heb even op de site van BMW gekeken en hierop staat dat deze auto in 8,1 seconden van 0-100 moet kunnen optrekken. Nou heeft m'n vader er een automaat inzitten met een sportstand. Nou vroeg ik me af of, door deze sportstand, de auto sneller dan 8,1 seconden zou kunnen optrekken.

    tnx

    ChRoNiCdonderdag 5 september 2002 @ 21:40
    Hey over die tuners, in de USA heel bekend: DINAN.
    RaTzdonderdag 5 september 2002 @ 22:17
    quote:
    Op dinsdag 03 september 2002 20:07 schreef doekels het volgende:
    Ik heb nog even een vraagje:

    M'n vader heeft een BMW 5.25 i uit 2000. Ik heb even op de site van BMW gekeken en hierop staat dat deze auto in 8,1 seconden van 0-100 moet kunnen optrekken. Nou heeft m'n vader er een automaat inzitten met een sportstand. Nou vroeg ik me af of, door deze sportstand, de auto sneller dan 8,1 seconden zou kunnen optrekken.

    tnx


    Waarschijnlijk zullen ze op de site van BMW de handgeschakelde versie bedoelen (Dat weet ik wel zeker trouwens), en een automaat trekt sowieso langzamer op. (8,9 sec volgens autoweek.nl carbase).
    Misschien dat je met die sportstand meer in de buurt komt van de handgeschakelde, want waarschijnlijk zal hij dan bij iets hogere toeren schakelen waardoor je net iets sneller gaat. Toch?
    RaTzdonderdag 5 september 2002 @ 22:18
    /Offtopic/

    Komen er trouwens nog foto's van je nieuwe BMW 525i Swisscom??
    Heb er nog niks van gezien/gehoord..

    doekelszondag 8 september 2002 @ 21:42
    quote:
    Op donderdag 05 september 2002 22:17 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk zullen ze op de site van BMW de handgeschakelde versie bedoelen (Dat weet ik wel zeker trouwens), en een automaat trekt sowieso langzamer op. (8,9 sec volgens autoweek.nl carbase).
    Misschien dat je met die sportstand meer in de buurt komt van de handgeschakelde, want waarschijnlijk zal hij dan bij iets hogere toeren schakelen waardoor je net iets sneller gaat. Toch?


    Nou, in de sportstand trkt hij door tot 6000 toeren, vandaar dat dat me sneller leek gaan dan handgeschakeld (tenzij je doortrekt tot de 7000 natuurlijk )
    SwissCommaandag 16 september 2002 @ 09:50
    quote:
    Op donderdag 5 september 2002 22:18 schreef RaTz het volgende:
    /Offtopic/

    Komen er trouwens nog foto's van je nieuwe BMW 525i Swisscom??
    Heb er nog niks van gezien/gehoord..


    Ik ben 5 weken bij mijn computer weggeweest
    Maar ik heb geen upload ruimte meer, dus kan ik het naar je mail adres sturen?
    Threepiodinsdag 17 september 2002 @ 00:04
    quote:
    Op maandag 16 september 2002 09:50 schreef SwissCom het volgende:

    [..]

    Ik ben 5 weken bij mijn computer weggeweest
    Maar ik heb geen upload ruimte meer, dus kan ik het naar je mail adres sturen?


    Mail het anders ff naar mijn adres.. pleur ik ze wel ff online voor je
    RaTzdinsdag 17 september 2002 @ 22:13
    quote:
    Op dinsdag 17 september 2002 00:04 schreef Threepio het volgende:

    [..]

    Mail het anders ff naar mijn adres.. pleur ik ze wel ff online voor je


    Goed idee, anders mail ze maar ff naar m;n email adres SwissCom.
    Las ik trouwens in een ander topic dat je een aanrijding hebt gehad??
    SwissComdinsdag 17 september 2002 @ 22:21
    quote:
    Op dinsdag 17 september 2002 22:13 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Goed idee, anders mail ze maar ff naar m;n email adres SwissCom.
    Las ik trouwens in een ander topic dat je een aanrijding hebt gehad??


    Kllopt. Wordt alweer gefixed. Maar 't blijft klote.
    SwissCommaandag 23 september 2002 @ 20:10

    Ik laat ze er maar heel even opstaan. Dus Ratz. Dit is em dan.

    SwissComwoensdag 25 september 2002 @ 23:37
    Ratz. Meld ff als je em gezien heb. Dan haal ik die foto's weer weg.
    shameetedonderdag 26 september 2002 @ 10:15
    ook nog wat leuke foto's

    eigenlijk verdienen die mensen die hierin hebben gezeten eigenlijk geen BMW (mits het hun eigen schuld is natuurlijk )

    shameetemaandag 30 september 2002 @ 15:55
    reageert hier niemand meer op ofzo?

    of is dit een soort van een doodgebloeide topic

    ChRoNiCmaandag 30 september 2002 @ 17:55
    quote:
    Op maandag 30 september 2002 15:55 schreef shameete het volgende:
    reageert hier niemand meer op ofzo?

    of is dit een soort van een doodgebloeide topic


    Helaas wel vrees ik.
    RaTzmaandag 30 september 2002 @ 18:37
    Heb de foto's dus nog niet gezien SwissCom. Was een beetje afwezig, en dit topic alweer vergeten...

    Helaas helaas, maar ze zullen nog wel een keer verschijnen.

    SwissCommaandag 30 september 2002 @ 19:21
    quote:
    Op maandag 30 september 2002 18:37 schreef RaTz het volgende:
    Heb de foto's dus nog niet gezien SwissCom. Was een beetje afwezig, en dit topic alweer vergeten...

    Helaas helaas, maar ze zullen nog wel een keer verschijnen.


    e-mail: sharky_bites@onecooldude.com

    Contact me maar ff.

    [Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 30-09-2002 21:59]

    ChRoNiCmaandag 30 september 2002 @ 20:26
    ik wil ze ook wel even zien, zou ik je ff een emailtje sturen SwissCom?
    SwissCommaandag 30 september 2002 @ 20:39
    quote:
    Op maandag 30 september 2002 20:26 schreef ChRoNiC het volgende:
    ik wil ze ook wel even zien, zou ik je ff een emailtje sturen SwissCom?
    Is goed. ChRoNiC... Doe maar ff via ICQ/MSN
    ChRoNiCdinsdag 1 oktober 2002 @ 22:17
    heb je ff toegevoegd... SwissCom
    RaTzzondag 26 januari 2003 @ 18:57
    Ff een kickje.....

    Bmw xActivity

    quote:
    De eerste fotos en nieuws met betrekking tot de BMW xActivity lieten wij al op 18 december al zien. In Detroit konden we hem voor het eerst in het echt aanschouwen.

    De vierwielaangedreven concept car geeft aardig aan hoe de nieuwe X3 er uit zal gaan zien. Het grote open dak loopt van de voorruitstijl loopt door tot in de achterklep en de achterportieren scharnieren aan een korte en extra verstevigde stijl die ophoudt bij de taillelijn, zodat het lijkt alsof de zijruiten uit één stuk bestaan. Voor extra stevigheid zorgen bovendien sterke dakstijlen. Aan de voorkant lijkt de xActivity op de 3-serie, maar dat is dan ook het enige.
    Achter scharniert de laadklep naar beneden en het raam omhoog. We denken dat ook de X3 daarmee zal worden uitgerust.
    De xActivity is 4,55 m hoog( ) en is uitgerust met de bekende 231 pk sterke 3-liter zescilinder, die zijn vermogen via een handgeschakelde bak op de 18-inch wielen overbrengt. Ze zijn voorzien van rubber in de maat 245/45 voor en 275/40 achter.
    De concept car heeft bovendien Hill Descent Control en vierwielaandrijving die net als bij de X5 electronisch het vermogen naar elk wiel verdeelt, afhankelijk van de ondergrond.
    Voor meer nieuws over de X3 moeten we wachten tot zijn onthulling in september op de IAA in Frankfurt.

    De nieuwe X3 die veel met de xActivity gemeen zal hebben wordt naar verwachting geïntroduceerd op de IAA in Frankfurt in september 2003.


    BMW Cs1

    D-Devilzondag 26 januari 2003 @ 18:58
    De CS1 . Lekker GTI killer.
    RaTzzondag 26 januari 2003 @ 18:59
    quote:
    Op zondag 26 januari 2003 18:58 schreef D-Devil het volgende:
    De CS1 . Lekker GTI killer.
    Alleen zal die BMW dan natuurlijk wel weer een stuk prijziger zijn

    Maaruh, die xActivity 4.55 meter hoog? Dat kan toch nooit, en zo mag je toch ook nooit de weg op? Zal wel een tikfoutje zijn

    [Dit bericht is gewijzigd door RaTz op 26-01-2003 19:08]

    RaTzmaandag 27 januari 2003 @ 16:21
    Nog een paar andere plaatjes van de Cs1.

    Nog een of andere scoop foto van de nieuwe 5-serie:

    X3:

    jogiemaandag 27 januari 2003 @ 16:57
    quote:
    Op dinsdag 18 juni 2002 22:58 schreef Kos het volgende:

    [..]
    maar ok: ontopic... DOET U MIJ MAAR EEN BMX X5... wat een auto!


    Mooie auto, wordt alleen veel en veel te veel gestolen, echt niet normaal meer, zelfs een van de hoogste bazen van BMW Ned. hebben ze zo'n auto afhandig gemaakt. Hij zal nu wel in Suriname rondrijden met gewoon de Ned. platen er nog op!
    realist_ikmaandag 27 januari 2003 @ 16:59
    oe ... die koplampen van die nieuwe 5 zijn lelijk ...
    haaahahamaandag 27 januari 2003 @ 17:00
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 16:59 schreef realist_ik het volgende:
    oe ... die koplampen van die nieuwe 5 zijn lelijk ...
    Nee man, plexiglas is weer helemaal in!
    jogiemaandag 27 januari 2003 @ 17:01
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 16:59 schreef realist_ik het volgende:
    oe ... die koplampen van die nieuwe 5 zijn lelijk ...
    Daarom zijn ze ook afgedekt!!! Dit is niet de definitieve vorm, anders zouden ze geen 1 (!!!) 5 serie meer verkopen.

    Ga me a.u.b. vertellen dat jou opmerking een grapje was anders hoor je op dit forum niet thuis

    hielkejmaandag 27 januari 2003 @ 17:31
    quote:
    Op zaterdag 29 juni 2002 13:55 schreef SwissCom het volgende:
    Die was ik ff vergeten ja. De 5-serie touring. Maar de M5 wordt alleen in Sedan versie geleverd. Daar ben ik zeker van.
    (sorry voor de hele late reactie )
    maar dit is dus niet waar
    kijk maar:


    RaTzmaandag 27 januari 2003 @ 17:41
    Volgens mij is dit het werk van een hele handige hobby'ist .....Tenminste dat denk ik, want ik heb nog nooit gehoord van een M5 Touring. Maar zeker wel een mooie kar zeg, petje af
    j22flyingdownwindmaandag 27 januari 2003 @ 18:18
    quote:
    Op donderdag 26 september 2002 10:15 schreef shameete het volgende:
    ook nog wat leuke foto's

    eigenlijk verdienen die mensen die hierin hebben gezeten eigenlijk geen BMW (mits het hun eigen schuld is natuurlijk )

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Zeer mooie BMW's Zo zie ik ze graag (maar dan het liefst zonder bestuurders erin, want das toch beetje jammer, ze rijden dan wel BMW, maar dit verdienen ze ook weer niet )
    Archiemaandag 27 januari 2003 @ 19:45
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 17:41 schreef RaTz het volgende:
    Volgens mij is dit het werk van een hele handige hobby'ist .....Tenminste dat denk ik, want ik heb nog nooit gehoord van een M5 Touring. Maar zeker wel een mooie kar zeg, petje af
    Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!
    RaTzmaandag 27 januari 2003 @ 21:10
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 19:45 schreef Archie het volgende:

    [..]

    Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!


    Ik zou denk ik toch liever een Touring M5 hebben dan een gewone sedan. Al alleen omdat het zo tering speciaal is. Net als een audi Rs6, die heb je ook liever in Avant, dan normaal. Tenminste, dat vind ik wel
    Chillmeistermaandag 27 januari 2003 @ 21:34
    las vandaag in een blad met pics de nieuwe M6 met 500 pk, echt een pracht bak. was een engels blad en weet ook geen pics te vinden op het moment.
    weet alleen niet of ik nu een z4(daar komt ook een M versie van natuurlijk) wil of die m6

    [Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 27-01-2003 21:46]

    Ultimoramaandag 27 januari 2003 @ 21:44
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 19:45 schreef Archie het volgende:

    [..]

    Nee klopt wel....de "vorige" serie...dus niet de huidige met vernieuwde koplampen is in ZEER beperkte oplage ook als Touring uitgebracht....was ook maar eenmalig....liep niet echt hard en zal dus ook niet meer gemaakt worden!!


    dit gaat over t vorig model 5 serie de e34
    Archiemaandag 27 januari 2003 @ 21:55
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 21:34 schreef Chillmeister het volgende:
    las vandaag in een blad met pics de nieuwe M6 met 500 pk, echt een pracht bak. was een engels blad en weet ook geen pics te vinden op het moment.
    weet alleen niet of ik nu een z4(daar komt ook een M versie van natuurlijk) wil of die m6
    Uhm...de nieuwe M5 krijgt een 5.5 liter V10 met minimaal 500 PK...dus denk dat de M6 nog wel iets meer krijgt!!
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 21:44 schreef Ultimora het volgende:

    [..]

    dit gaat over t vorig model 5 serie de e34


    dat schreef ik toch?
    Chillmeistermaandag 27 januari 2003 @ 22:02
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 21:55 schreef Archie het volgende:

    [..]

    Uhm...de nieuwe M5 krijgt een 5.5 liter V10 met minimaal 500 PK...dus denk dat de M6 nog wel iets meer krijgt!!
    [..]

    dat schreef ik toch?


    hij krijgt dezelfde motor als de m5 dus wel 500 pk, misschien iets meer
    Archiemaandag 27 januari 2003 @ 22:03
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 22:02 schreef Chillmeister het volgende:

    [..]

    hij krijgt dezelfde motor als de m5 dus wel 500 pk, misschien iets meer


    Mja ze zullen 'm dus wel iets meer optunen....kan niet zo zijn dat de M5 en de M6 dezelfde prestaties hebben....
    Chillmeistermaandag 27 januari 2003 @ 22:15
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 22:03 schreef Archie het volgende:

    [..]

    Mja ze zullen 'm dus wel iets meer optunen....kan niet zo zijn dat de M5 en de M6 dezelfde prestaties hebben....


    tuurlijk wel de z8 en de m5 hebben ook dezelfde motorblok,
    Archiemaandag 27 januari 2003 @ 22:38
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 22:15 schreef Chillmeister het volgende:

    [..]

    tuurlijk wel de z8 en de m5 hebben ook dezelfde motorblok,


    klopt...maar M5 en M6 zijn 2 modellen van een andere serie....Z8 en M5 dat kan nog samen omdat dit 2 verschillende typen auto's zijn....

    de M5 en M6 zullen redelijk 'tzelfde eruit zien (M6 weliswaar 2 deuren minder maar goed)

    RaTzmaandag 27 januari 2003 @ 22:49
    quote:
    Op maandag 27 januari 2003 22:38 schreef Archie het volgende:

    [..]

    klopt...maar M5 en M6 zijn 2 modellen van een andere serie....Z8 en M5 dat kan nog samen omdat dit 2 verschillende typen auto's zijn....

    de M5 en M6 zullen redelijk 'tzelfde eruit zien (M6 weliswaar 2 deuren minder maar goed)


    Dit komt toch wel ongeveer op hetzelfde neer...
    In ieder geval, de M5 en de M6 zullen heel erg hard gaan blazen
    JeOmazaterdag 15 februari 2003 @ 10:29
    Ik hoop dat ik hier goed ben met deze vraag:

    Heeft iemand foto's van een Z4 met dichte kap? En/of informatie over een eventuele Z4 met hardtop of Coupe versie als die eraan komt?

    RaTzzaterdag 15 februari 2003 @ 11:16
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 10:29 schreef JeOma het volgende:
    Ik hoop dat ik hier goed ben met deze vraag:

    Heeft iemand foto's van een Z4 met dichte kap? En/of informatie over een eventuele Z4 met hardtop of Coupe versie als die eraan komt?


    Hij komt sowieso niet als coupé versie dacht ik. Dit omdat de Z3 coupé (z'n voorganger) nou niet bepaald een succes te noemen was. Die wagen was ook gewoon echt lelijk .
    Maargoed, ik ben zelf nog geen plaatjes tegengekomen van de z4 met de kap dicht, helaas. Maar je had het wel in het goede topic gepost

    Nu nog even wat Z9 pics (concept car).

    JeOmazaterdag 15 februari 2003 @ 11:23
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Hij komt sowieso niet als coupé versie dacht ik. Dit omdat de Z3 coupé (z'n voorganger) nou niet bepaald een succes te noemen was. Die wagen was ook gewoon echt lelijk .
    Maargoed, ik ben zelf nog geen plaatjes tegengekomen van de z4 met de kap dicht, helaas. Maar je had het wel in het goede topic gepost


    WAT? Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al jaren 1 droomauto. Dat is de Z3 coupe! Sinds kort ben ik "om" naar de Z4, maar ik wil 'm als "gewone" auto, niet als auto die je eigenlijk alleen 3 maanden in de zomer kunt gebruiken...

    Hier zakt echt een droom in elkaar...

    RaTzzaterdag 15 februari 2003 @ 11:45
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 11:23 schreef JeOma het volgende:

    [..]

    WAT? Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al jaren 1 droomauto. Dat is de Z3 coupe! Sinds kort ben ik "om" naar de Z4, maar ik wil 'm als "gewone" auto, niet als auto die je eigenlijk alleen 3 maanden in de zomer kunt gebruiken...

    Hier zakt echt een droom in elkaar...


    Dan doe je de kap dicht, kun je ook in de winter rijden
    Bedoel jij misschien dat als je de kap dicht doet het een coupé is ofzo? Niet dus.

    z3 coupé = lelijk!

    z3

    De z4 komt dus alleen als cabrio. Zoals het laatste plaatje dus.

    Darth-Vaderzaterdag 15 februari 2003 @ 13:47
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef RaTz het volgende:


    Nu nog even wat Z9 pics (concept car).

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Leuk, maar waarom een BMW wanneer je (waarschijnlijk) voor hetzelfde geld een (kleine) Ferarri, Lambo of Aston Martin hebt?
    JeOmazaterdag 15 februari 2003 @ 13:58
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 11:45 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Dan doe je de kap dicht, kun je ook in de winter rijden
    Bedoel jij misschien dat als je de kap dicht doet het een coupé is ofzo? Niet dus.

    z3 coupé = lelijk!
    [afbeelding]

    z3
    [afbeelding]

    De z4 komt dus alleen als cabrio. Zoals het laatste plaatje dus.


    Nou, ik dacht meer dat een kap of hardtop of whatever een cabrio nog niet echt stil maakt als je met 200+ op de Deutsche Autobahn rijdt, toch?
    Chillmeisterzaterdag 15 februari 2003 @ 17:03
    Ik vind de z3 Coupe juist mooi, zeker als je hem in het echt ziet.
    en volgens mijn zijn er nu pics van de z6 in autobladen weet alleen niet welke
    Camickaezezaterdag 15 februari 2003 @ 18:46
    quote:
    Nu nog even wat Z9 pics (concept car).

    [afbeelding]

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Ik vind dat derde remlicht wel ontzettend subtiel en kewl geplaatst!!
    acazaterdag 15 februari 2003 @ 18:51
    Heerlijke auto die Z9.

    Verder vind ik jammer dat het sportieve uit de BMW's vrijwel verdwenen is. Ik rij een E36 320i en dat is een heerlijke bak. Maar ja, de mooiste zijn BMW's zijn toch degene met een sharky voorkant.

    RaTzzaterdag 15 februari 2003 @ 19:13
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 13:58 schreef JeOma het volgende:

    [..]

    Nou, ik dacht meer dat een kap of hardtop of whatever een cabrio nog niet echt stil maakt als je met 200+ op de Deutsche Autobahn rijdt, toch?


    Ik zou het niet weten. Heb er zelf geen ervaringen mee ofzo. Maar het lijkt me wel dat ze daar natuurlijk wel op letten bij het bouwen van die auto. En voor dat geld, basis begint dacht ik met 50.000 euro, mag je dat eigenlijk ook wel verwachten, dat hij stil is. Tis immers geen smart cabrio . Maar daar kun je dan ook weer geen 200+ mee.
    Thermozaterdag 15 februari 2003 @ 20:10
    Een auto kan nog zo duur zijn, een softtop kan je niet stil maken dat lijkt me nogal simpel.

    Een hardtop erop is een oplossing voor een deel van je stookproblemen en deel van je geluid, maar er zal altijd meer ruis zijn dan een normale auto.

    Stoelzaterdag 15 februari 2003 @ 21:49
    quote:
    Op zaterdag 15 februari 2003 13:47 schreef Darth-Vader het volgende:

    [..]

    Leuk, maar waarom een BMW wanneer je (waarschijnlijk) voor hetzelfde geld een (kleine) Ferarri, Lambo of Aston Martin hebt?


    Wegenbelasting, verzekering, benzine misschien. De grotere kans dat hij gejat wordt. Dat je een veel ouder model hebt maybe?

    Maar voor het zelfde geld, heb je geen ferrari hoor.

    RaTzwoensdag 26 februari 2003 @ 22:09
    Beetje beperkt nieuws omtrend de BMW M6, maar die wagen wordt übergeil

    Ik denk dat de nieuwe M5 dan ook die motor zal krijgen. M5 voor als je een sedan wilt, en de M6 voor als je een coupé wilt.

    JSRdonderdag 27 februari 2003 @ 09:05




    RaTzdonderdag 27 februari 2003 @ 09:26
    quote:
    Op donderdag 27 februari 2003 09:05 schreef JSR het volgende:

    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Bij deze is alleen de motor
    Zo'n M Coupé is echt lelijk
    JSRdonderdag 27 februari 2003 @ 10:43
    quote:
    Op donderdag 27 februari 2003 09:26 schreef RaTz het volgende:
    Bij deze is alleen de motor
    Zo'n M Coupé is echt lelijk
    Vind ik absoluut geen probleem dat je dat zegt. Sterker nog: ik ben er verdomde blij mee. Smaken verschillen en ik ken geen andere auto die zo sterk polariseert als deze auto. Er is een klein groepje mensen die hem echt ongelooflijk vet vinden en de rest van de wereld vindt hem gewoon baggerlelijk. Daarom zie je hem gelukkig niet zo veel. Dus rij je in iets speciaals als je hem hebt.
    CkY2k3donderdag 27 februari 2003 @ 11:20
    dit is nog altijd mijn alltime favo..
    en ga ik later ook kopen...

    jaah ik heb er al een paar keer ingezeten maar nog niet ingereden. hemels, zo luxe en zo snel

    Faraovrijdag 28 februari 2003 @ 01:21

    +

    =

    RaTzvrijdag 28 februari 2003 @ 09:13
    quote:
    Op vrijdag 28 februari 2003 01:21 schreef Farao het volgende:
    [afbeelding]

    +

    [afbeelding]

    =

    [afbeelding]

    [afbeelding]


    Wel een erg mooie 5. Alleen waarom dat zwaailicht erop? Is dat een nieuwe undercover woutenkar ofzo?
    Faraovrijdag 28 februari 2003 @ 18:22
    quote:
    Op vrijdag 28 februari 2003 09:13 schreef RaTz het volgende:

    Wel een erg mooie 5. Alleen waarom dat zwaailicht erop? Is dat een nieuwe undercover woutenkar ofzo?


    Haha, nix woutenkar. Da's mijn auto, en dat zwaailicht heb ik voor f 12.50 gewoon gekocht in Bij GH Heutsch (autozaak).

    Heb toen ook 't sirene geluid van een politie busje downgeload, op cd gebrand en cd'tje in de auto gelegd.

    's avonds als ik haast had, of nog leuker, als een bekende hard langsreed, omdraaien, zwaailicht (met magneetvoet) op m'n dak, sirene aan, en d'r achteraan. Was best lachen.
    Iedereen gaat gelijk voor je opzij enzo,

    Maar rijden met zwaailicht bleek best verslavend, ging 't steeds meer doen, zo'n beetje elke avond, dus na ruim 4,5 maand plezier werd ik 'n gezien door de marrechaussee.
    Kwam 's avonds politie aan de deur, lamp moest ik inleveren en ik kreeg een boete van rond de ¤ 400, er voor in de plaats.

    Oke, 't was een hoge boete, maar 'k heb wel ontzettend veel plezier aan dat ding beleefd.

    hielkejvrijdag 28 februari 2003 @ 19:07
    Dit vind ik dus echt mooie auto's:
    De BMW 5-serie:

    De BMW 7-serie:

    En de vorige versie van de 7-serie, maar daar kan ik even niet zo'n pic van vinden
    Tonnydinsdag 22 juli 2003 @ 16:12

    wunderbaumdinsdag 22 juli 2003 @ 16:41
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2003 16:12 schreef Tonny het volgende:
    [afbeelding]

    Die M4 ......
    Tonnydinsdag 22 juli 2003 @ 16:55
    Restyle X5:

    http://www.bmwusa.com/news_events/news_l.cfm?item_id=2035600545

    _VoiD_dinsdag 22 juli 2003 @ 17:06
    quote:
    Op donderdag 27 februari 2003 11:20 schreef CkY2k3 het volgende:
    dit is nog altijd mijn alltime favo..
    en ga ik later ook kopen...
    [afbeelding]

    [afbeelding]

    jaah ik heb er al een paar keer ingezeten maar nog niet ingereden. hemels, zo luxe en zo snel


    Daar heb ik ook nog naar gekeken om te kopen met m'n pa en broer. Ze zijn nu geeneens zo duur meer, tenzij je de Csi wil, en dat wil je waarschijnlijk ook
    Alleen onderhoud is niet misselijk.
    Tonnydonderdag 24 juli 2003 @ 23:33


    Brrrrruut!!

    RaTzvrijdag 25 juli 2003 @ 00:00
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef Tonny het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

    Brrrrruut!!


    Snap ik Echt een vet leipe wagen.

    Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus

    Mr._T-Rexvrijdag 25 juli 2003 @ 00:12
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 00:00 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Snap ik Echt een vet leipe wagen.

    Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus


    Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3
    Tonnyvrijdag 25 juli 2003 @ 09:31


    Hugo_Bosszaterdag 27 september 2003 @ 14:07
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 00:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:

    [..]

    Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3


    Hiermee wordt de nieuwe M3 inderdaad aangeduid, maar het is geen schuilnaam, de term M3 zal naar alle waarschijnlijkheid verdwijnen en M4 worden

    (voorkant ziet er trouwens beter uit dan voorkant nieuwe 5, gelukkig!)

    Hugo_Bosszaterdag 27 september 2003 @ 14:15
    Dit vind ik trouwens een van de vetste E30 M3 's die ik ooit heb gezien:

    RaTzzaterdag 27 september 2003 @ 14:19
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 14:15 schreef Hugo_Boss het volgende:
    Dit vind ik trouwens een van de vetste E30 M3 's die ik ooit heb gezien:

    [afbeelding]


    Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?
    Hugo_Bosszaterdag 27 september 2003 @ 14:23
    en nog wat pics van de E36 M3 GT Limited Edition:

    Lekkerrrrrrrr.........

    Hugo_Bosszaterdag 27 september 2003 @ 14:24
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 14:19 schreef RaTz het volgende:

    [..]

    Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?


    Had ie misschien nog over van een verbouwing

    Had ik nog nooit gezien maar geeft het wel wat extra's

    Hugo_Bosszaterdag 27 september 2003 @ 14:28
    net gevonden:

    een 3.0 csi uit 1972!

    Visiezaterdag 27 september 2003 @ 16:29
    Ik ben mijn BMW 330d een beetje zat aan het worden... klote sportonderstel... ik ben pas bij een paar saab dealers geweest en de nieuwe 9-3 gereden!! wat een auto....!!
    Dr_Croutonzaterdag 27 september 2003 @ 16:39
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 16:29 schreef Visie het volgende:
    Ik ben mijn BMW 330d een beetje zat aan het worden... klote sportonderstel... ik ben pas bij een paar saab dealers geweest en de nieuwe 9-3 gereden!! wat een auto....!!
    Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?
    Ronald1903zaterdag 27 september 2003 @ 16:46
    quote:
    Op vrijdag 5 juli 2002 11:31 schreef JSR het volgende:
    mijn eigen auto:

    de BMW 318ti compact, model E46.
    inmiddels al 4,5 maand oud.

    [afbeelding]


    Koop dan een echte BMW en geen Corolla!!
    Visiezaterdag 27 september 2003 @ 16:52
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 16:39 schreef Dr_Crouton het volgende:

    [..]

    Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?


    Op de snelweg: IDEAAL
    Maar voor binnendoor, drempels, etc.. is het zwaar KLOTE
    ImPrEzAzondag 14 december 2003 @ 17:27
    ik zag vrijdag hier in Zwolle een BMW busje rijden.... stonden groot het BMW en Mini logo op, dus zal van de dealer hier zijn.

    maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...

    ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent

    maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?

    edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders

    yupzondag 14 december 2003 @ 20:50
    quote:
    Op zondag 14 december 2003 17:27 schreef ImPrEzA het volgende:
    ik zag vrijdag hier in Zwolle een BMW busje rijden.... stonden groot het BMW en Mini logo op, dus zal van de dealer hier zijn.

    maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...

    ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent

    maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?

    edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders


    Lijkt me gewoon voor de FUN, BMW heeft nooit busjes gemaakt... zal waarschijnlijk ook nooit busjes maken.
    Darknezzzondag 14 december 2003 @ 21:00
    Kijk eens wat mooi....

    Sparklingzondag 14 december 2003 @ 21:12



    ondeugendzondag 14 december 2003 @ 21:16
    * wel een x5 wil

    Als de jackpot valt

    Metro2005maandag 15 december 2003 @ 17:36
    quote:
    Op zondag 14 december 2003 21:00 schreef Darknezz het volgende:
    Kijk eens wat mooi....

    [afbeelding]


    die velgen ..
    ril
    RaTzmaandag 15 december 2003 @ 19:11
    Hij zal ongetwijfeld al ergens te zien zijn geweest, maar toch nog ff hierbij in het centrale BMW topic:

    6 Serie Cabrio







    6 Serie



    Chillmeisterdinsdag 16 december 2003 @ 11:36
    zekers een mooie bak. ik zou niet snappen wie een mercedes over die zou willen kiezen.
    Chillmeisterdinsdag 16 december 2003 @ 11:46
    quote:
    Op zondag 14 december 2003 21:12 schreef Sparkling het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    de C2 en M12 zijn de mooiste bmw design ooit. gemaakt dor Italdesign. Jammer dat ze nooit in productie zijn gegaan
    BMWM3vrijdag 23 april 2004 @ 00:42
    Even een harde schop











    Dat was mijn bijdrage
    bikerboyvrijdag 23 april 2004 @ 08:07
    klik even in mijn ondertitel op me site: staan talloze foto's
    psychionyxvrijdag 23 april 2004 @ 12:15
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2004 08:07 schreef bikerboy het volgende:
    klik even in mijn ondertitel op me site: staan talloze foto's
    Hier staan talloze foto's...
    Virus.NLvrijdag 23 april 2004 @ 19:54




    En deze heb ik nu:

    Virus.NLmaandag 26 april 2004 @ 20:05




    SvenThaManmaandag 26 april 2004 @ 20:12
    Dat is een photoshop. Maar ze zouden hem best in productie mogen brengen
    Faraomaandag 26 april 2004 @ 23:02






    nightflydinsdag 27 april 2004 @ 19:36
    ilona-scuderiawoensdag 28 april 2004 @ 01:17
    Hoe gaan we die dure BMW eigenlijk betalen?
    Cash?
    Chillmeisterwoensdag 28 april 2004 @ 12:32
    vind eigenlijk dat de koplampen in de CS1 mooier zijn dat in de 1 serie. Het angel eyes concept (aka celis techniek) was echt een meesterlijk idee van bmw. Hopelijk als het lukt wil ik het ook in mijn e30 plaatsen
    quote:
    Op woensdag 28 april 2004 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Hoe gaan we die dure BMW eigenlijk betalen?
    Cash?
    jammer dat je niet met credit card kan betalen in nederland. moet je voorstellen hoeveel points / miles / whatever je krijgt. andere landen kan het wel namelijk
    Sjoewewoensdag 28 april 2004 @ 13:19
    Die beige is overduidelijk een concept fotoshop
    Chillmeisterwoensdag 28 april 2004 @ 14:02
    quote:
    Op woensdag 28 april 2004 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
    Die beige is overduidelijk een concept fotoshop
    concept ja
    fotoshop nee

    die heeft echt een jaar of twee geleden gestaan op detroit
    Hellrazorwoensdag 28 april 2004 @ 14:03
    quote:
    Op woensdag 28 april 2004 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
    Die beige is overduidelijk een concept fotoshop
    Nee, dat was dacht ik een concept car

    -edit- net te laat
    jannoxyzvrijdag 14 mei 2004 @ 15:21
    He BMW fanaten, ik heb nog een ander topic over BMW's op
    [OMBOUWTOPIC] jwstoop's race BMW 318i '89 DEADLINE: 29 april
    dat is pas echt een vette BMW
    maar ik moet eerlijk toegeven de BMW's op deze topic zijn ook vet