kan ik en wil ik je niet garanderenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Van mij mag die achterlijke labiele kut er morgen nog uit ipv Karim of Geer. En kan jij er dan voor zorgen dat ze NOOIT bover de grote rivieren komt.
Whehehehequote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Van mij mag die achterlijke labiele kut er morgen nog uit ipv Karim of Geer. En kan jij er dan voor zorgen dat ze NOOIT bover de grote rivieren komt.
hoop dat ze 4e word. net buiten de prijzen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus toch een hazelip.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Jij blijft nog ff Soury.... Maar als Karim en Gerard weg moeten begint het Kat en Muis-spel!!
maar het is ook niet zo lang meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
Zonder Gerard en/of karim zakt SST helemaal naar de afgrond.
Dieper zinken kan volgens mij nietquote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
Dat dan weer wel.SST 2 zal nooit komen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar het is ook niet zo lang meer.
Één goede uitzending morgen, de drie publieksfavorieten genomineerd (kamp Jo heeft ook heel wat aanhang)... daarna kakt het in.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
Ja ho! Die willen we allemaal zien.quote:
karim en gerard hebben het leuk gemaakt voor de streamersquote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar het is ook niet zo lang meer.
Gelukkig wel, ik ben nog brak van gisterquote:
De deelnemers: Joanna Verweijen (23) #2quote:Op donderdag 28 april 2011 01:10 schreef Stability het volgende:
ik kan joanna's topic niet vindenstaat er niet tussen, heeft iemand die? kan ik die hond er ff opzetten
vind ik ook!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
karim en gerard hebben het leuk gemaakt voor de streamers
zeker op de saaie momenten verzonnen ze zelf missies e.d.
oh wat snelquote:Op donderdag 28 april 2011 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De deelnemers: Joanna Verweijen (23) #2
OMG... Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt..quote:Op donderdag 28 april 2011 01:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
karim en gerard hebben het leuk gemaakt voor de streamers
zeker op de saaie momenten verzonnen ze zelf missies e.d.
Daar staat "truste" inquote:
Idd. ben heel benieuwd maar hoop dat Mo gaat morgen ipv de genomineerde met een spel oid.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Één goede uitzending morgen, de drie publieksfavorieten genomineerd (kamp Jo heeft ook heel wat aanhang)... daarna kakt het in.
Edit: nog verder in
In de uitzendingen stellen ze toch al niet heel veel voor, en daar draait het toch om.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
lol!!quote:Op donderdag 28 april 2011 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik ben nog brak van gister
niet dusquote:Op donderdag 28 april 2011 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG... Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt..
Net zo lang blijven roepen totdat je het zelf gelooftquote:Op donderdag 28 april 2011 01:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. ben heel benieuwd maar hoop dat Mo gaat morgen ipv de genomineerde met een spel oid.
wanneer nu???quote:Op donderdag 28 april 2011 01:11 schreef ToughLove het volgende:
[..]
In de uitzendingen stellen ze toch al niet heel veel voor, en daar draait het toch om.
Dat willen de Gerardglijers en de Karimkutjes niet zien, die zijn blindquote:Op donderdag 28 april 2011 01:11 schreef ToughLove het volgende:
[..]
In de uitzendingen stellen ze toch al niet heel veel voor, en daar draait het toch om.
Heerlijk dat stemgeluid van de mannen. En nog informatief ook bij tijd en wijlen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een zoetsappig gebabbel weer tussen G en K.. Als een grote groep hier hun zin krijgt hebben we dit gekeuvel nog drie weken, gelardeerd met intereressante wetenswaardigheidjes over Amerika en het bij tijd en wijle een snauw maar de hond..
Dan zak ik tot het laatst mee. Twee weken met dit gekeuvel trek ik echt niet..quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Noelle06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |