Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mag mezelf vanaf nu bachelor of education noemen
Blaine moet ook wel eens eten/slapen/weetikveel waarbij hij niet zal zingen en dan issie gewoon leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
blaine is stom omdat hij alle warblers (?) solo's deed
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Myr komt weer even bodysnatchen hoor.
Dan moet je in seizoen 2 gaan beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken.
Het komt toch ook nog op TV, of niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moet je in seizoen 2 gaan beginnen
Ja. Elke dinsdag avond om half 9, als ik braaf op de bank zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het komt toch ook nog op TV, of niet?
Go grab your own gay!quote:
awwwww wat lievquote:
Nee! Nee! Nee! AFBLIJVEN!quote:
Zó erg is Rotterdam nou óók weer niet hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
even vraag aan de homos worden jullie nooit gepest ik zat te denken als je ghomo ben in rdam heb je geen leven meer hoe houd je het vol met al die haat?
ducksauce?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef creno het volgende:
Dankzij glee wel een idee gekregen voor de efteling gayday.
Ik houd het er prima volquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
even vraag aan de homos worden jullie nooit gepest ik zat te denken als je ghomo ben in rdam heb je geen leven meer hoe houd je het vol met al die haat?
Doe je daar iets mee, of ga je er gewoon heen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef creno het volgende:
Dankzij glee wel een idee gekregen voor de efteling gayday.
Parttimewijfquote:Op donderdag 28 april 2011 07:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is zeven uur, ik moet gaan werken.... tot wel 1 uur in de middag!
Ik vraag me eigenlijk sowieso altijd al af hoe je het überhaupt in Rotterdam volhoudtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
Ja de 20ers zijn 30ers geworden.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd het er prima vol
Al is het in de afgelopen 10 jaar iets minder gezellig geworden
Ik ga er heen, als ik niet hoef te werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je daar iets mee, of ga je er gewoon heen?
Foampartyyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef Peter het volgende:
Op het afvoerputje blijft het ergste schuim toch drijven?
Als je eens wist hoe vaak je op Fok hoort over Brabant of Limburg dat je een domme boer bent of dat de steden niets voorstellen en maar provinciedorpjes zijn .... dan mogen we best eens terugbijten naar stinkstedenquote:
Nee hoor, ik voel me totaal niet gepasseerd nou, vuile stinkkut.quote:
Lief doen hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me totaal niet gepasseerd nou, vuile stinkkut.
Ze weet dat we een one package deal zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een liefdequote:
Doe eens wat aardiger danquote:
Dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik is altijd aardig, al denkt hij van niet
En we zijn niet eens 12quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik is altijd aardig, al denkt hij van niet
Facebook, ik ben blij dat ik dat niet meer heb.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Echt wel
Jij kwam trouwens net op Facebook bij aanbevolen vrienden ofzo te staan
Ik wacht nog wel steeds op jouw fotoquote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Facebook, ik ben blij dat ik dat niet meer heb.
Ik heb wel een foto van zijn kontjequote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel steeds op jouw foto.
Jij wijst me telkens zo hard af, ik durf gewoon niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, dat was genieten.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van zijn kontje
Doe ik het mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van zijn kontje
Nog steeds!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel steeds op jouw foto.
nee niet die lelijkequote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nog steeds!![]()
Er staat er een in mijn fobo.
Waarom zie ik die nu pasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nog steeds!![]()
Omdat ik hem er net pas heb opgezet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zie ik die nu pas?
Well, hello you there.
Is Jezus opgestaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kinderen, ik ben van plan om een partner te nemen.
Met welk standje?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat een leuk koppie.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nog steeds!![]()
quote:
Dat zegt mijn moeder ook altijd als ik me onzeker voel.quote:
Ik heb ook even gekeken... maar er is niks om onzeker over te zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd als ik me onzeker voel.
Door diequote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan moet je voorstellen, dit is een lelijke foto
Oh, neequote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Door die-pi denk ik steeds dat als wat je zegt sarcastisch is..
nee, dat is gastwatdefokquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
L-Ascorbinzuur was toch degene met het Amerikaanse vriendje he?
Ik haal sommigen hier chronisch door elkaar
Nee, dat is gastwatdefok.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
een hondje?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee, dat is gastwatdefok.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zal ik me na al die tijd ook eens voorstellen?
Ik denk dat je binnenkort wel wat voorstellen van Fok[Homo's] tegemoet kunt zien danquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
We are oldquote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hetIk vind de 3 nieuwe ook nog wat inwisselbaar Ik haal de 3 nieuwe ook steeds door elkaar nog! Zal de leeftijd zijn.
Hehe, dat zal wel loslopenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort wel wat voorstellen van Fok[Homo's] tegemoet kunt zien dan
*popcorn pakt
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hetIk vind de 3 nieuwe ook nog wat inwisselbaar Ik haal de 3 nieuwe ook steeds door elkaar nog! Zal de leeftijd zijn.
Ik zal het opschrijven.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ascorbine en Breezerslet dartelen om elkaar heen en Gastwatdefok is de furry. Klaar.
En wie van die 3 denkt nu een vriendje in de states te hebben?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ascorbine en Breezerslet dartelen om elkaar heen en Gastwatdefok is de furry. Klaar.
Speciaal voor mijquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Omdat ik hem er net pas heb opgezet.
Ik val nou eenmaal op een leeftijd die lager is dan 18.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh wacht, hij is met zuurtje aan het aanpappen...
Nathan Tomasso
Maar niet op mij, dus kan het me weinig schelen.quote:
Ik veroordeel je niet hoor, ik wens je alle geluk van de wereld toe...quote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Tomasso het volgende:
Ik val nou eenmaal op een leeftijd die lager is dan 18.
Ja, Stroekie is de bibliothecaris van het topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal het opschrijven.
Wat heerlijk duidelijk van je
Zag ik gisteren daar nou het einde van op Out-TV... althans de Amerikaanse versie.... dat ze met zijn tweeën in die afgefikte disco staan te dansen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben weer eens begonnen aan Queer as folk, gewoon nog eens helemaal kijken.
Ik denk dat ik het de beste serie vind die ik ken
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
Ik heb ontslag genomenhihihihihihiihihihihihihihihiih
En ik vind het heel dapper dat je daar voor uit komt, bij mij is dat niet zo, tenminste niet standaard, ik probeer me steeds vaker op ouder te richten, ik merk dat die jonkies vaak helemaal niet toe zijn aan een relatiequote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet dat!?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al wel een nieuwe baan hebt?
Joh... dat is toch helemaal niet verrassend... die komen als een soort kleuter in de pakjesboot van Sinterklaas terecht en willen overal mee spelenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik merk dat die jonkies vaak helemaal niet toe zijn aan een relatie
Nee een uitkering mag ookquote:
Ik heb het er ook wel moeilijk mee, elke keer die ouders enzo. Maargoed, het leeftijdsverschil is gelukkig slechts maar 6 jaar in het ideale geval, ik zie het probleem niet? Daarnaast is de huid nog veel gaver en zachter, veel lekkerder om te strelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En ik vind het heel dapper dat je daar voor uit komt, bij mij is dat niet zo, tenminste niet standaard, ik probeer me steeds vaker op ouder te richten, ik merk dat die jonkies vaak helemaal niet toe zijn aan een relatie
me2quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
Ik heb ontslag genomenhihihihihihiihihihihihihihihiih
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast is de huid nog veel gaver en zachter, veel lekkerder om te strelen.
Voor de huid hebben ze cremepjes uitgevondenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het er ook wel moeilijk mee, elke keer die ouders enzo. Maargoed, het leeftijdsverschil is gelukkig slechts maar 6 jaar in het ideale geval, ik zie het probleem niet? Daarnaast is de huid nog veel gaver en zachter, veel lekkerder om te strelen.
Nu heb ik geen geheugen a la Stroekie... maar daar had je toch te maken met megaveel reistijd?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Top!
Nee, ik ga terug naar m'n vorige werkgever
Ja, en een paar dagen geleden voor GWDF.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
Ik ook van jou.
L-ascorbinezuur.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
en wie van de drie is er vervelend?
2 dagen per week thuis werkenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu heb ik geen geheugen a la Stroekie... maar daar had je toch te maken met megaveel reistijd?
In elk geval gefeliciteerd
Die kosten geld. Ik zoek dan meestal wel de jongetjes uit met rijke ouders, heb ik alleen maar profijt van. Als het nodig is, lik ik me ook wel goed in bij de ouwe lui. Letterlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor de huid hebben ze cremepjes uitgevonden
Ik voel me gepasseerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, en een paar dagen geleden voor GWDF.![]()
Klinkt relaxed.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die kosten geld. Ik zoek dan meestal wel de jongetjes uit met rijke ouders, heb ik alleen maar profijt van. Als het nodig is, lik ik me ook wel goed in bij de ouwe lui. Letterlijk.
De overige 3 dagen wel in Beverwijk. Maar krijg een jaar net abo van de NSquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je problemen krijgt met justitie?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee joh, ik vervals hun paspoort gewoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat je problemen krijgt met justitie?
Volgens mij is 15 ook voor Tomasso te jong.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ben je nooit bang dat je problemen krijgt met justitie?
Nu we alles weten zal het geen boeiende uitzending meer wordenquote:
Ik heb al gegetenquote:
omdat het gewoon legaal is?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef gastwatdefok het volgende:
zitten jullie nou over mij te roddelen?
16 jaar was het toch hè?quote:
4 jaar verschil geloof ik vanaf 12 jaar, dus als je 16 ben zou je volgens de wet met iemand van 12 mogen, volgens mij teminst XDquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
16 jaar was het toch hè?
... google?quote:
Niet alles wat via google te vinden is, is betrouwbaar. Helemaal niet als je Nederlandse regels op Engelse sites gaat zoeken.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
... google?
google maar "Dutch Age of Consent"
Aan de ene kant het wetboek, aan de andere kant het biologieboek.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft wel iets romantisch... neuken met het wetboek ernaast of het allemaal wel mag
quote die ik ge-copypasta heb, is van wikipediaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet alles wat via google te vinden is, is betrouwbaar. Helemaal niet als je Nederlandse regels op Engelse sites gaat zoeken.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
quote die ik ge-copypasta heb, is van wikipedia
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft wel iets romantisch... neuken met het wetboek ernaast of het allemaal wel mag
Mooi avondvullend programma zo!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Aan de ene kant het wetboek, aan de andere kant het biologieboek.
ja en we weten allemaal dat alles wat op wikipedia staat waar is, net zoals dat ook is met de bijbelquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe het moet tochquote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Mooi avondvullend programma zo!
Ja, jij stopt je fallus er wel in terwijl je het boek dichtslaat?quote:
ik spreid de bladzijden uit op mijn bed en ga er door heen rollenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, jij stopt je fallus er wel in terwijl je het boek mept?
Ieder z'n ding.
Ik gok dat hij in groep 3 van de basisschool al heeft leren lezen jaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe het moet toch?
Maak me gekquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik spreid de bladzijden uit op mijn bed en ga er door heen rollen
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat hij in groep 3 van de basisschool al heeft leren lezen ja
zulke intieme verhalen houd ik voor mezelfquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maak me gek. Verscheur en versnipper je de bladzijden dan ook en gooi je ze over je heen, dat alles over je gezicht en lichaam komt?
* Tomasso haalt z'n hand uit z'n broekquote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zulke intieme verhalen houd ik voor mezelf
Ik heb meer vertrouwen in Wikipedia dan in de Bijbel.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en we weten allemaal dat alles wat op wikipedia staat waar is, net zoals dat ook is met de bijbel
Nee, vertel?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe het moet toch?
Jij Fokt niet naakt?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso haalt z'n hand uit z'n broek.
Van boven naar beneden en weer terug.quote:
Niet meer, sinds de ouders van m'n vriendje binnenkwamen toen ik zat te fokkenquote:
Je moet ook niet fokken als je bij je vriendje bent...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet meer, sinds de ouders van m'n vriendje binnenkwamen toen ik zat te fokken.
Ik doe het alleen dan maar eigenlijk. Dan kan hij helpen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook niet fokken als je bij je vriendje bent...
Dat kan ik wel onthouden.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Van boven naar beneden en weer terug.
Inderdaad, gewoon een goed boek lezen; biologie of een wetboek ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook niet fokken als je bij je vriendje bent...
Mooi. Wanneer gaan we een leesclubje vormen?quote:
Of een erotische thrillerquote:Op donderdag 28 april 2011 20:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een goed boek lezen; biologie of een wetboek ofzo.![]()
Dat maakt vast een betere indruk.
"En daar stond de seriemoordenaar, gereed met een hakmes en kettingzaag, terwijl hij zich had ontdaan van z'n overhemd en broek. Enkele minuten later vielen Eva's ogen eindelijk dan op z'n strakke onderbroek, waarin goed de mooie, ronde vormen van z'n achterwerk te zien waren, naast de enorme genotsknots. In deze minuten waren inmiddels de achillespezen van Eva doorgesneden."quote:
Jij leest nooit erotische thrillers?quote:
Nee, en wikipedia is lekker betrouwbaarquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Zie edit, drukte per ongeluk op invoerenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij leest nooit erotische thrillers?
Je moet iets doen met die gavequote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"En daar stond de seriemoordenaar, gereed met een hakmes en kettingzaag, terwijl hij zich had ontdaan van z'n overhemd en broek. Enkele minuten later vielen Eva's ogen eindelijk dan op z'n strakke onderbroek, waarin goed de mooie, ronde vormen van z'n achterwerk te zien waren, naast de enorme genotsknots. In deze minuten waren inmiddels de achillespezen van Eva doorgesneden."
Dat is het toch ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, en wikipedia is lekker betrouwbaar!!!
Als ik daar nu op zet dat je in Nederland al legaal seks mag hebben op je 8e en het wordt niet gecorrigeerd dan denken mensen straks inderdaad dat dat nog waar is ook
Ik zal het in m'n achterhoofd houden.quote:
Sterven met dat beeld op je netvlies.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"En daar stond de seriemoordenaar, gereed met een hakmes en kettingzaag, terwijl hij zich had ontdaan van z'n overhemd en broek. Enkele minuten later vielen Eva's ogen eindelijk dan op z'n strakke onderbroek, waarin goed de mooie, ronde vormen van z'n achterwerk te zien waren, naast de enorme genotsknots. In deze minuten waren inmiddels de achillespezen van Eva doorgesneden."
Moet je eens proberen, dat wordt echt héél snel weer gecorrigeerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, en wikipedia is lekker betrouwbaar!!!
Als ik daar nu op zet dat je in Nederland al legaal seks mag hebben op je 8e en het wordt niet gecorrigeerd dan denken mensen straks inderdaad dat dat nog waar is ook
Encarta.quote:
Ik ben nog te jong om te stervenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Sterven met dat beeld op je netvlies.![]()
Sterven of de bak in vanwege seks met 15-jarigen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om te sterven.
Verkracht worden in de bakquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sterven of de bak in vanwege seks met 15-jarigen?
is geen verkrachting als je het leuk vindtquote:
Linkje naar de Wikipedia?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
is geen verkrachting als je het leuk vindt
Wat zegt Wikipedia erover?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
is geen verkrachting als je het leuk vindt
Wel prima hier, met jou?quote:
Met mij ook hoor! Heb al weekend!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wel prima hier, met jou?![]()
Tof dat je hier eens post.
De vooroordelen worden in dit topic regelmatig bevestigd.quote:
Ik vind het wel tof hoor... nieuw volk.... en van mij hebben jullie niks te vrezenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De vooroordelen worden in dit topic regelmatig bevestigd.![]()
Maar dat is allemaal goed bedoeld. Denk ik.
Beter! Korte werkweek geweest dan i.v.m. pasen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Frank024 het volgende:
[..]
Met mij ook hoor! Heb al weekend!
Moet er toch eens van komen he.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Frank024 het volgende:
Het lijkt mij ook wel gezellig hier. Zal proberen een beetje mee te posten.
Denk inderdaad ook dat het allemaal goed bedoeld is.
Klopt maandag lekker vrij geweest en dinsdag, woensdag en vandaag gewerkt!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Beter! Korte werkweek geweest dan i.v.m. pasen?
[..]
Relaxed weekje!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Frank024 het volgende:
[..]
Klopt maandag lekker vrij geweest en dinsdag, woensdag en vandaag gewerkt!
Vrijdag ben ik altijd vrij dus dat is ook fijn.
Ga je nog wat doen dit weekend?
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Relaxed weekje!![]()
Ik vier morgen mijn verjaardag voor familie, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.![]()
En zaterdag Koninginnedag, waarschijnlijk een pilsje drinken met wat vrienden en heel misschien opstap. Ik ben niet zo'n stappert.![]()
Jij/jullie nog plannen?![]()
Ik heb nu trouwens nog even hardlopen, hele avond uitgesteld.
Ik was de 21e jarig.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Ik heb een Koninginnedagweekendje voor de boeg
Oh gefeliciteerd nog danquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik was de 21e jarig.![]()
Nu echt weg.
Ik gaf een beetje over in m'n mond, totdat het sarcasme zich openbaarde. Hopelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het er ook wel moeilijk mee, elke keer die ouders enzo. Maargoed, het leeftijdsverschil is gelukkig slechts maar 6 jaar in het ideale geval, ik zie het probleem niet? Daarnaast is de huid nog veel gaver en zachter, veel lekkerder om te strelen.
Gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Relaxed weekje!![]()
Ik vier morgen mijn verjaardag voor familie, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.![]()
En zaterdag Koninginnedag, waarschijnlijk een pilsje drinken met wat vrienden en heel misschien opstap. Ik ben niet zo'n stappert.![]()
Jij/jullie nog plannen?![]()
Ik heb nu trouwens nog even hardlopen, hele avond uitgesteld.
next stop; Rotterdamse Moskee?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen in Nuenen een protestants kerkelijk homohuwelijk, dat vind ik toch wel iets heel bijzonders
ik heb ook zin in sex morgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me, tomasso zin in sex morgen?
Ik lees het ook net, ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef Peter het volgende:
Waxxer, is jouw opleiding nou ondermaats?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me, tomasso zin in sex morgen?
inholland?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lees het ook net, ja.Kan ik nu niet helemaal gebruiken, hopelijik kan alles wel gewoon door blijven gaan.
Waarom moest ik nou hier aan denken?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maak me gek. Verscheur en versnipper je de bladzijden dan ook en gooi je ze over je heen, dat alles over je gezicht en lichaam komt?
Dank je.... nu zie ik Tomasso voor me die op de bank zit te lachen als een babyquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom moest ik nou hier aan denken?
welk rijtje? Het nieuws maar ff checken :pquote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mwaahhh naaahhh mijn opleiding staat in het rijtje.Verder maar even
want Google enzo.
Ik zie hem lachen MET een baby. A bit more disturbingquote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je.... nu zie ik Tomasso voor me die op de bank zit te lachen als een baby
Danku!quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef Frank024 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!Maak er maar een leuke dag van morgen ook al heb je er niet zoveel zin in!
Morgen ga ik s'middags hier de stad in met 2 vrienden en s'avonds of x-factor kijken of de stad in/
Zaterdag naar Amsterdam met vrienden, museumplein en reguliers waarschijnlijk en zondag niet heel veel ben ik bang misschien met een vriendin even de kermis over hier.
Oke veel plezier met het hardlopen.
Ik moet ook werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga werken! Gezellig! Leuk!
* Breezerslet17 moet altijd werken
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom moest ik nou hier aan denken?
Het me ook echt aan de gingerreet van z'n broertje roesten. Wat een mediahype zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vandaag is HET HUWELIJK VAN DE EEUW!
Kate, een gewoon meisje, zal aan het einde van de dag een prinses zijn.
seriously, I should give a fuck but really, I don't.
Wrom nie?quote:
Enorme kale kop heeft ie, zo'n saai hoofd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:46 schreef TheVulture het volgende:
Die William is maar slecht opgedroogd vind ik... zijn broertje is een stuk leuker om naar te kijken tegenwoordig
Dat, zoiets kan me echt gewoon niet interesseren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kijk niet, ik voel me nu een slechte homo
Ja, dat is inderdaad veel beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kom we gaan het over voetbal hebben
Voetbal interesseert me net zoveel als dat huwelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wel nieuwsgierig wie de titelstrijd gaat winnenZolang het FC Twente maar niet is
Gôhquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Voetbal interesseert me net zoveel als dat huwelijk.
Tsja, verder mogen ze niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Koningshuizen zijn er alleen voor de schandalen als je het mij vraagt. De bastaard-zonen en dochters, de heimelijke avontuurtjes buiten de deur, de overdreven strakke regie als ze in beeld komen.
Ik vind het vooral een realityshow die al (te) lang bestaat, maar mensen vinden het leuk om te volgen en ernaar te kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Koningshuizen zijn er alleen voor de schandalen als je het mij vraagt. De bastaard-zonen en dochters, de heimelijke avontuurtjes buiten de deur, de overdreven strakke regie als ze in beeld komen.
Maar ze komen wel overal mee weg... als ze al iets wagen te doen.quote:
Wat is overal? Die 3 dingen uit je vorige post kom ik ook wel mee weg als gewone Nederlander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar ze komen wel overal mee weg... als ze al iets wagen te doen.
Toch kost een president ook klauwen vol geld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat in het Westen een koningshuis eigenlijk geen echte waarde meer heeft. We vertellen onszelf braaf het leugentje dat Beatrix ons miljoenen oplevert, maar laten we eerlijk zijn, de hele familie kost ons meer geld dan ze ons opbrengen, ze zijn een symbolisch iets in een maatschappij die bijzonder weinig waarde meer hecht aan dat soort stokoude symbolen.
En we zijn ook Europa, The Old Country. Ik vind dat we dat best met trots als traditie mogen dragen. Ik vind een koningshuis iets sprookjesachtigs hebben, of ze nu nog iets doen of nietquote:Koningshuizen horen bij de oudheid.
Ja, DAT waren de goede tijdenquote:Soms best wel jammer, maar het is een tandloze tijger. Je kijkt ernaar, maar het is een schaduw van wat het vroeger was toen prinsen nog oorlog voerden om tronen.
Ik hoef geen president te hebben hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Toch kost een president ook klauwen vol geld.
sinds wanneer ben jij een vijfde generatie Poolse immigrant in Amerika?quote:En we zijn ook Europa, The Old Country. Ik vind dat we dat best met trots als traditie mogen dragen. Ik vind een koningshuis iets sprookjesachtigs hebben, of ze nu nog iets doen of niet
Toen ik nog een klein meisje was vond ik het verschrikkelijk boeiend allemaal met Karel de Grote.quote:Ja, DAT waren de goede tijden
Trouwen?quote:
Gewoon allebei een mooi mannelijk pakquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie van ons doet dan de jurk aan?
Just the way I like itquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon allebei een mooi mannelijk pak
Jurken
quote:
Rawrquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien toch maar TheVulture in een jurk...
TV heeft er nog nooit zo mooi uitgezien op haar trouwdag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |