Nice, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mag mezelf vanaf nu bachelor of education noemen
Blaine moet ook wel eens eten/slapen/weetikveel waarbij hij niet zal zingen en dan issie gewoon leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
blaine is stom omdat hij alle warblers (?) solo's deed
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Myr komt weer even bodysnatchen hoor.
Dan moet je in seizoen 2 gaan beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens gaan kijken.
Het komt toch ook nog op TV, of niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moet je in seizoen 2 gaan beginnen
Ja. Elke dinsdag avond om half 9, als ik braaf op de bank zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het komt toch ook nog op TV, of niet?
Go grab your own gay!quote:
awwwww wat lievquote:
Nee! Nee! Nee! AFBLIJVEN!quote:
Zó erg is Rotterdam nou óók weer niet hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
even vraag aan de homos worden jullie nooit gepest ik zat te denken als je ghomo ben in rdam heb je geen leven meer hoe houd je het vol met al die haat?
ducksauce?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef creno het volgende:
Dankzij glee wel een idee gekregen voor de efteling gayday.
Ik houd het er prima volquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
even vraag aan de homos worden jullie nooit gepest ik zat te denken als je ghomo ben in rdam heb je geen leven meer hoe houd je het vol met al die haat?
Doe je daar iets mee, of ga je er gewoon heen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef creno het volgende:
Dankzij glee wel een idee gekregen voor de efteling gayday.
Parttimewijfquote:Op donderdag 28 april 2011 07:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is zeven uur, ik moet gaan werken.... tot wel 1 uur in de middag!
Ik vraag me eigenlijk sowieso altijd al af hoe je het überhaupt in Rotterdam volhoudtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef amenth het volgende:
Ja de 20ers zijn 30ers geworden.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd het er prima vol
Al is het in de afgelopen 10 jaar iets minder gezellig geworden
Ik ga er heen, als ik niet hoef te werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je daar iets mee, of ga je er gewoon heen?
Foampartyyyyquote:Op donderdag 28 april 2011 09:02 schreef Peter het volgende:
Op het afvoerputje blijft het ergste schuim toch drijven?
Als je eens wist hoe vaak je op Fok hoort over Brabant of Limburg dat je een domme boer bent of dat de steden niets voorstellen en maar provinciedorpjes zijn .... dan mogen we best eens terugbijten naar stinkstedenquote:
Nee hoor, ik voel me totaal niet gepasseerd nou, vuile stinkkut.quote:
Lief doen hoor!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me totaal niet gepasseerd nou, vuile stinkkut.
Ze weet dat we een one package deal zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me totaal niet gepasseerd nou, vuile stinkkut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |