dacht dat het een kerel was ?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkant
also also alsoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkant
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat we om beurten de 'volle laag' krijgen lolquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
Weet het niet net gemist dat moment, maar ik hoop van wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
zat sharon daar ook bij? toen Emo dat zei over karim ??
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruimquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruim
laat haar nog een slokje azijn drinken, is goed voor dr...zo en nu zeg ik niks meer over haarquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat we om beurten de 'volle laag' krijgen lol
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet het niet net gemist dat moment, maar ik hoop van wel.
Wie is een zuurpruim?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruim
nu is t een heuvel?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Die berg die Karim in Egypte beklommen heeft heb ik ook gedaan, en ik heb ook stenen mee terug genomen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef shomila het volgende:
[..]
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.
Ik ook. Mijn handen jeuken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb echt serieus zin om haar te slaan*geschoktvanmezelf*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |