Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Allergie voor MissMSX is de ergste...
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Japie is selectief met zijn loyaliteit. Eigenlijk is 'ie alleen maar loyaal naar mij.quote:
Mia is niet lelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, veel lelijker, ik heb er geen foto van, zal er binnenkort eentje maken
Wel met spitse oren a.j.b.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uiteraard geef mij maar een stoere hond
Wat voor een hond had jij ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ze keek wat minder mooiquote:
Een fok-abo met negeerknopquote:
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermannquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel met spitse oren a.j.b.![]()
'n Husky ofzo
Uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
rare naam...een huskyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mijn zwager heet een husky... erg gaaf beest! Wil zelf een dobermann
Een jack russel terrierquote:Op woensdag 27 april 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een hond had jij ook alweer?
Die is liefquote:
Nee CL! NEE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |