quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n link van de 3FM webcam wil morgen Ekstra Weekend opnemen.
Ik ben een noob ik ben er al de hele avond naar opzoek.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]kun je toch zo achterkomen
maar goed hiero http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Je hebt nog zes weken tot de USopenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
tijd om mijn bed op te zoeken, een half uurtje later dan de bedoeling, maar ik heb Tiger Woods PGA 2008 maar weer eens uit de kast getrokken. ik ga de komende tijd lekker golfen!
slaap zacht iedereen
quote:
Baasquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
download hier het adele concert http://wtrns.fr/QSg9LH7g63vdoE (2 weken geldig)
in de OP stond 'ie ook zo klaar voor jequote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een noob ik ben er al de hele avond naar opzoek.![]()
Maar bedankt!
En toch heb ik 'm goed verstopt in die Social Radio-tool, niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
in de OP stond 'ie ook zo klaar voor je.
Wordt je dus eerst een halve dag mee platgebombadeerd, en dan zeggen ze het in 5 minuutjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Marcoss het volgende:
Straks bij Coen en Sander (Domien en Timur dus) de bekendmaking van de plaats van het Glazen Huis in 2012: Delft, Enschede, Kerkrade of Sittard-Geleen.
Niet helemaal. Ze gaan het op eenzelfde manier opbouwen als vorig jaar, dus eerst de 3 steden langsrijden die het NIET zijn geworden, en vervolgens op het laatst de 4e.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt je dus eerst een halve dag mee platgebombadeerd, en dan zeggen ze het in 5 minuutjes.
nu je het zegt, inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch heb ik 'm goed verstopt in die Social Radio-tool, niet?
Staat nog op m'n todo-list om daar wat meer varianten in te maken (dus naast Silverlight ook wat andere opties zoals een Windows Media-embed en een pop-up player).quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
nu je het zegt, inderdaad. Maar ik heb een hekel aan silverlight. heb liever een stand-alone player. Silverlight vreet dualscreen niet graag, dat je de webcam op een 2e monitor kan laten staan. Daar baal ik van.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat nog op m'n todo-list om daar wat meer varianten in te maken (dus naast Silverlight ook wat andere opties zoals een Windows Media-embed en een pop-up player).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |