quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef The_Hives het volgende:
ach ja, ik verwacht hem trouwens toch niet te verkopenhad gewoon zin om iemand op de TL te zetten ipv elke dag een waailap te ontslaan
gewoon de tv niet aanzettenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef The_Hives het volgende:
pffff overal dat stomme huwlijk op tvwaar gaat het allemaal over.' dit is het hotel waar karte haar laatste nacht als burgermeisje gaat slapen' . Ja dus
man, je zit op FOK!. What else do you needquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef The_Hives het volgende:
ja weet ikmaar moet nog ff een half uurtje de tijd doden tot ik na mn werk moet
Koffie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
man, je zit op FOK!. What else do you need!
Goed idee!quote:
Morgen op dit tijdstip daarentegen... dan komt het bier toch wel in de buurtquote:
maar het is wel wat I needquote:
Ik ben te lui om op te staan en mn koffiezetapparaat te vullenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad heel erg waar!
* BrandX neemt nog een bakkie nespresso
dan ben je al laatquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip daarentegen... dan komt het bier toch wel in de buurt
Of dat wordt het laatste biertje voor het slapen gaan, om na 3 uur weer wakker te worden en verder gaan waar je gebleven wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip daarentegen... dan komt het bier toch wel in de buurt
Wel het beste middel tegen de kater ja!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Of dat wordt het laatste biertje voor het slapen gaan, om na 3 uur weer wakker te worden en verder gaan waar je gebleven was
Ik ben te lui om gewone koffie te zetten. Dat wat ik wel van plan was toen mn senseo apparaat in huis kwam. Tegenwoordig drink ik all1 maar van die zooi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben te lui om op te staan en mn koffiezetapparaat te vullen
Onze Senseo staat al tijden werkloos in de kastquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om gewone koffie te zetten. Dat wat ik wel van plan was toen mn senseo apparaat in huis kwam. Tegenwoordig drink ik all1 maar van die zooi.
Gewoon voor je gaat slapen een zak chips naar binnen werken en een sloot water drinken dan heb je nergens last van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel het beste middel tegen de kater ja!om dan een dag later pas echt een enorme kater te hebben...
Goedzo, de volgende stap is om hem van 3 hoog naar buiten te gooien. Weg met die krengen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onze Senseo staat al tijden werkloos in de kast
Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Die Senseo koffie is eigenlijk gewoon niet te zuipen..... Mja lui enzo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onze Senseo staat al tijden werkloos in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |