quote:Henk van den Bosch Op passen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Joost Van Den Bosch Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Frede Ustrup Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Beau Van den Bosch Hij verbeterde zich op het gebied van passen van slecht naar zwak.
Riekus van der Woude Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Das geen verkeerde TU idd!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even doorgewerkt vanavond en meteen de TU meegepakt:
TSI: +27 170 / -17 650
Spelhervatting: +12 / -0
Conditie: +0 / -1
Vorm: +8 / -5 (waarvan +5 / -2 in m'n basiself)
Al met al niet ontevreden
Als ik straks uit de beker lig zou het nog sneller moeten gaan, al zit de massa dan ook al in iets hoger niveau (en heeft dus niet meer 1 pop/week)quote:
Ook niet verkeerd natuurlijk. Zit er ook nog wat jong spul met interessante mainstat bij of moet dat er nog opgetraind worden later?quote:
Ik doelde meer op je vormquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ik straks uit de beker lig zou het nog sneller moeten gaan, al zit de massa dan ook al in iets hoger niveau (en heeft dus niet meer 1 pop/week)
Klopt, wel beide wingers gedaald naar matig vorm. Aan de andere kant had ik daar voor de komende 2 wedstrijden ook al wat overkill, dus kan het wat lijen (mits zelfvertrouwen hoog blijft). Moet eigenlijk voor de bekerpot nog een versterking bij op 't middenveld en/of aanval om wat te kunnen variëren. Gezien ik qua langetermijnversterkingen nogal kieskeurig ben, moet ik misschien eerst maar genoegen nemen met een tijdelijke/oudere 'huurling'quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je vorm+5 / -2 voor je basis elf is niet verkeerd.
Thx! All1 Beau is niet boeie. De rest heeft leuke bijstats of is goed verkoopbaar. Frede had ik nu al willen verkopen maar ik denk dat ik m nog door train naar uitstekend (gezien zn tv). Joost heeft Briljant scoren en Henk heeft Uitmuntend positiespel. Riekus heb ik gekocht voor 128k en gaat morgen op de tl :quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd natuurlijk. Zit er ook nog wat jong spul met interessante mainstat bij of moet dat er nog opgetraind worden later?
quote:Riekus van der Woude (319053335)
17 jaar en 29 dagen, volgende verjaardag: 21-07-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 19-04-2011 (5/45), 1w 3d)
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 316 / Potential: 1916
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Al is een tv met zulke jonge spelers discutabel.quote:Mediaangemiddelde prijs 367 000 ¤
Gemiddelde prijs 361 700 ¤
Dat zijn lastige keuzes ja.... Geen idee eigenlijk wat ik er op zeggen kan qua advies want alles wat ik weet weet zeker jij ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt, wel beide wingers gedaald naar matig vorm. Aan de andere kant had ik daar voor de komende 2 wedstrijden ook al wat overkill, dus kan het wat lijen (mits zelfvertrouwen hoog blijft). Moet eigenlijk voor de bekerpot nog een versterking bij op 't middenveld en/of aanval om wat te kunnen variëren. Gezien ik qua langetermijnversterkingen nogal kieskeurig ben, moet ik misschien eerst maar genoegen nemen met een tijdelijke/oudere 'huurling'
Voor nul listen zou il.zeggen. Gezien leeftijd (aantal dagen) zul je daar dan wel een tonnetje (of 2?) winst op maken, toch lekker..quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! All1 Beau is niet boeie. De rest heeft leuke bijstats of is goed verkoopbaar. Frede had ik nu al willen verkopen maar ik denk dat ik m nog door train naar uitstekend. Joost heeft Briljant scoren en Henk heeft Uitmuntend positiespel. Rikus heb ik gekocht voor 128k en gaat morgen op de tl :
[..]
[..]
Al is een tv met zulke jonge spelers discutabel.
Zeker lekker, gezien ik m iets meer dan 2 weken geleden gekocht heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor nul listen zou il.zeggen. Gezien leeftijd (aantal dagen) zul je daar dan wel een tonnetje (of 2?) winst op maken, toch lekker..
Ach, denk dat je daarmee jezelf onderschat. Als je even de tijd neemt komt er heus wel wat zinnigs uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn lastige keuzes ja.... Geen idee eigenlijk wat ik er op zeggen kan qua advies want alles wat ik weet weet zeker jij ook.
Op dit tijdstip iig niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, denk dat je daarmee jezelf onderschat. Als je even de tijd neemt komt er heus wel wat zinnigs uit
Anyhow, ik ga pitten nu. Anders krijg ik mot met m'n biologische klok. Trusten!
Al met al een leuke eerste week passing. 4 spelers die speciaal voor passing-training gekocht zijn, zijn direct gestegenquote:Kamber Tekin Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Ron van der Hoff Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Nazareno Aguerreberry Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Onno Kruijdenberg Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Dan Georgescu Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Severino Argo Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Dit begint er op te lijken!quote:Hendrik-Jan van Iterson Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Allard Boender Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
Egidius Heering Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
Er gaat dan ook niets boven (Dynamo) Groningenquote:
Dan weet je iig zeker dat ie niet in Nederland blijftquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef The_Hives het volgende:
ik zet voor het eerst met dit team een waailap op de TL, loopt hij af op koninginnedag om 17 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |